Waarom zou ik dat moeten doen? Van de NOS verwacht ik gewoon dat ze hun werk fatsoenlijk doen.quote:
Verwacht je NOS Fox News of NOS Newsmax?quote:Op vrijdag 12 september 2025 11:59 schreef mackinac het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat moeten doen? Van de NOS verwacht ik gewoon dat ze hun werk fatsoenlijk doen.
Oh, dus als de NOS beweert dat Kirk alle zwarte vrouwen dom noemt terwijl hij in werkelijkheid over 4 specifieke vrouwen heeft dan wil je eigenlijk FOX news. Ja, dat zal het zijnquote:Op vrijdag 12 september 2025 12:00 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Verwacht je NOS Fox News of NOS Newsmax?
Het neerzetten van Kirk als racist past binnen Trumps 'some say he is a nazi' en het pro Netanyahu-naratief.quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:04 schreef mackinac het volgende:
[..]
Oh, dus als de NOS beweert dat Kirk alle zwarte vrouwen dom noemt terwijl hij in werkelijkheid over 4 specifieke vrouwen heeft dan wil je eigenlijk FOX news. Ja, dat zal het zijn.
"Black women do not have brain processing power to be taken seriously. You have to go steal a white person's slot."quote:Op vrijdag 12 september 2025 11:49 schreef mackinac het volgende:
[ x ]
Bijzonder kwalijke verdraaiing van de NOS weer over Charlie Kirk. Objectief nieuws brengen blijft lastig.
Kirk heeft ook gezegd (en lekker origineel weer) dat zwarten geboren zijn met lagere intelligentie.quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:04 schreef mackinac het volgende:
[..]
Oh, dus als de NOS beweert dat Kirk alle zwarte vrouwen dom noemt terwijl hij in werkelijkheid over 4 specifieke vrouwen heeft dan wil je eigenlijk FOX news. Ja, dat zal het zijn.
De media blazen ook daden door islamitische personen enorm op.quote:Op vrijdag 12 september 2025 11:21 schreef papert het volgende:
[..]
Zelfs als links georiënteerd persoon dacht ik door de media dat de verhoudingen heel anders waren dan dit.
Geen idee wat je hier probeert te zegen maar ik heb liever dat NOS gewoon bij de feiten blijft.quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:06 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Het neerzetten van Kirk als racist past binnen Trumps 'some say he is a nazi' en het pro Netanyahu-naratief.
Namelijk de aandacht wegleiden van al zijn "controversiële" uitspraken op een ander vlak. Dus, mocht je pro-Netanyahu zijn dan ben jij blij met de berichtgeving van de NOS. En nee, ik zeg niet dat de NOS in een complot zit. Ze kiezen simpelweg iets wat m typeert en dat hij controversieel is, is een feit.
Thank them later.
Charlie kirk is doodgeschoten.quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:11 schreef mackinac het volgende:
[..]
Geen idee wat je hier probeert te zegen maar ik heb liever dat NOS gewoon bij de feiten blijft.
Erken jij wel dat Charlie Kirk opriep tot stenigen van homoseksuelen?quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:11 schreef mackinac het volgende:
[..]
Geen idee wat je hier probeert te zegen maar ik heb liever dat NOS gewoon bij de feiten blijft.
Omdat je alleen een percentage ziet, kan je daar niks over zeggen. Je kan op basis van deze 2 grafieken ze niet met elkaar vergelijken om er conclusies of hypothesen uit te halen.quote:Op vrijdag 12 september 2025 11:32 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Het percentage killings is significant hoger dan aantal incidenten.
Charlie Kirk is een racist met 'gebroken klok' momenten waarin hij vol tegen de visie van zn eigen partij inging zoals met de veroordeling van wat er in Gaza plaatsvindt. Zoals ik eerder schreef ziet Maga alles liever door de achterdeur verdwijnen dan geetaleerd op straat zoals nu.quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:08 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Kirk heeft ook gezegd (en lekker origineel weer) dat zwarten geboren zijn met lagere intelligentie.
Ik heb helemaal niets met Charlie Kirk en begrijp ook niet waarom iemand zijn tijd zou willen besteden aan schreeuwerige discussies met opgefokte studenten in een of andere college. Een aantal van zijn denkbeelden zou ik ook zeker als extreem omschrijven. Maar dat is geen vrijbrief voor de NOS om dan maar uitspraken en video fragmenten te gaan verdraaien.quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:15 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Erken jij wel dat Charlie Kirk opriep tot stenigen van homoseksuelen?
[ afbeelding ]
Charlie Kirk believed that gay people should be stoned to death, that the 1964 Civil Rights Act was a “huge mistake,” that we should legally be allowed to whip foreigners in the U.S., that Muslims only move here to destroy the country, that American Jews encourage anti-whiteness, that men should physically attack transgender people, that all women should submit to their husbands, and that Black professionals “steal” their jobs from more qualified white people.
Kirk used his massively influential, billionaire-funded “young conservative organization” Turning Point USA to spread these hateful views on a grand scale to a rising generation of copycat, crypto-fascist, edgelord trolls.
Totaal gestoorde gek.quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:15 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Erken jij wel dat Charlie Kirk opriep tot stenigen van homoseksuelen?
[ afbeelding ]
Charlie Kirk believed that gay people should be stoned to death, that the 1964 Civil Rights Act was a “huge mistake,” that we should legally be allowed to whip foreigners in the U.S., that Muslims only move here to destroy the country, that American Jews encourage anti-whiteness, that men should physically attack transgender people, that all women should submit to their husbands, and that Black professionals “steal” their jobs from more qualified white people.
Kirk used his massively influential, billionaire-funded “young conservative organization” Turning Point USA to spread these hateful views on a grand scale to a rising generation of copycat, crypto-fascist, edgelord trolls.
Objectief nieuws en de NOSquote:Op vrijdag 12 september 2025 11:49 schreef mackinac het volgende:
[ x ]
Bijzonder kwalijke verdraaiing van de NOS weer over Charlie Kirk. Objectief nieuws brengen blijft lastig.
Je had wat anders verwacht in een dictatuur die zoekt naar een trigger.quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:27 schreef Friggles het volgende:
Geen idee hoe ik het precies moet labelen, maar voor mij staat wel vast dat hij een ontzettende lul was.
Daarmee hoeft hij niet dood en had hem verder ook niets aangedaan gehoeven. Maar om zo iemand nou zo op het voetstuk te plaatsen na zijn dood is redelijk bizar.
Daarom was het ook een vraag, geen statementquote:Op vrijdag 12 september 2025 12:16 schreef papert het volgende:
[..]
Omdat je alleen een percentage ziet, kan je daar niks over zeggen. Je kan op basis van deze 2 grafieken ze niet met elkaar vergelijken om er conclusies of hypothesen uit te halen.
Wat je wel met deze grafieken kan doen is vergelijken hoe de verhoudingen van incidenten en moorden zijn binnen de genoemde groepen.
Het is eigenlijk een soort van voorproefje op de dood van Trump. Behalve uiteraard het hele spiel van triest voor vrouw en kinderen.quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:27 schreef Friggles het volgende:
Geen idee hoe ik het precies moet labelen, maar voor mij staat wel vast dat hij een ontzettende lul was.
Daarmee hoeft hij niet dood en had hem verder ook niets aangedaan gehoeven. Maar om zo iemand nou zo op het voetstuk te plaatsen na zijn dood is redelijk bizar.
Charlie Kirk heeft gewoon gezegd dat zwarte vrouwen geen verstand hebben.quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:25 schreef mackinac het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets met Charlie Kirk en begrijp ook niet waarom iemand zijn tijd zou willen besteden aan schreeuwerige discussies met opgefokte studenten in een of andere college. Een aantal van zijn denkbeelden zou ik ook zeker als extreem omschrijven. Maar dat is geen vrijbrief voor de NOS om dan maar uitspraken en video fragmenten te gaan verdraaien.
Nee hoorquote:Op vrijdag 12 september 2025 11:30 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
In Europa liggen die verhoudingen dacht ik ook wel wat anders dan in de VS.
MAGA is natuurlijk links, net als Hitler.quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:34 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Het is eigenlijk een soort van voorproefje op de dood van Trump. Behalve uiteraard het hele spiel van triest voor vrouw en kinderen.
Het is wel fascinerend en toont tegelijk ook wel aan dat links en MAGA niet zo veel van elkaar verschillen qua emoties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |