abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 september 2025 @ 12:45:24 #32
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_218739930
Alsof er een burgeroorlog komt. Amerikanen zitten liever te netflixen thuis op de bank en gaan dagelijks even naar de drive through. :')
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_218739939
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 12:36 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Ik snap vooral niet de drang om maar de grootste idioten op internet te zoeken en uit te vergroten en dan ook nog eens selctief ook.

Althans, ik kan me vergissen, maar ik kan me geen collage herinneren van randoms na de moord op Hortman.
Waren er dan mensen die die aanslag hebben toegejuicht? Ik heb het in elk geval niet meegekregen. Er werd zelfs relatief weinig aandacht aan besteed door de onbekendheid van deze politici.
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 12:42 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Het is alleen omdat het in zijn straatje valt en daarom bijzonder infantiel.
Nee, omdat het er nogal veel van zijn, daarom.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_218739944
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 12:43 schreef Montagui het volgende:
Nog geen demonstraties? Geen rellen? Geen plunderingen? Geen pyromanen? Geen anarchie?

Vreemd.
Slechts een minuut stilte bij de Yankees.

Bekijk deze YouTube-video
pi_218739959
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 12:41 schreef ludovico het volgende:
De personen die zaniken over dat anderen zo intolerant zijn, en zichzelf "liberaal" noemen, zijn juist de personen die extreem intolerant zijn en bijzonder basale vrijheden als vrijheid van meningsuiting de strop - of kogel van links - willen omdoen.

Krijg allemaal de tering geïndoctrineerde extremisten.

De grote vraag die we met zijn allen moeten stellen is hoe we deze massa breinrot gaan plaatsen en hoe we er beleid tegen kunnen gaan maken.

Is dit wat Orban doet? Is hij daarom evil?
Ik vind dit ook een behoorlijk intolerante post.
pi_218739961
quote:
14s.gif Op donderdag 11 september 2025 12:46 schreef HowardRoark het volgende:

Nee, omdat het er nogal veel van zijn, daarom.
Als de woordkeuze iets neutraler was geweest had ik dit bijna geloofd.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Moderator donderdag 11 september 2025 @ 12:48:29 #37
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_218739963
quote:
16s.gif Op donderdag 11 september 2025 12:38 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
waarom?
Het zijn afvoerputjes.
What can change the nature of a man?
  Moderator donderdag 11 september 2025 @ 12:48:51 #38
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_218739967
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 11:13 schreef Elan het volgende:

[..]
Nee dat is voor een geoefend schutter een eitje met een goed snipergeweer.
Een gemiddelde infanterist met een standaard AR zonder richtmiddelen moet dit schot ook 9 van de 10 keer kunnen maken op die afstand
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator donderdag 11 september 2025 @ 12:49:09 #39
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_218739971
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 12:46 schreef Nober het volgende:

[..]
Slechts een minuut stilte bij de Yankees.

Bekijk deze YouTube-video
Blatter minuut.
What can change the nature of a man?
pi_218739980
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2025 12:48 schreef Document1 het volgende:

[..]
Ik vind dit ook een behoorlijk intolerante post.
Mag, zo tolerant ben ik wel.

Ik ben alleen intolerant voor intoleranten.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 11 september 2025 @ 12:50:14 #41
284411 crew  heywoodu
pi_218739981
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 12:49 schreef Coco het volgende:

[..]
Blatter minuut.
Minuut stilte is ook niet echt een internationaal ding he, daar is het meer a moment of silence :+
pi_218739982
quote:
14s.gif Op donderdag 11 september 2025 12:46 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Waren er dan mensen die die aanslag hebben toegejuicht? Ik heb het in elk geval niet meegekregen. Er werd zelfs relatief weinig aandacht aan besteed door de onbekendheid van deze politici.
Dat heb je denk ik altijd daar?! Ik heb dat toen minder gevolgd, maar de reacties op de mishandeling van de man van Pelosi had zeker een collage van gemaakt kunnen worden.
pi_218739986
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 12:37 schreef Monolith het volgende:

[..]
Sowieso is 'random twitteraars / blueskyers / <insert willkeurig hersenscheetmedium> zeggen iets' wel vrij treurige 'journalistiek'.
Yup en dan die shit in zo'n topic blijven dumpen. In nieuws, waar we zoals gewoonlijk geen nieuws, maar moddergooien aan de hand van random X-posts zien. Maar kijkende naar het bericht hierover op de FP is dat kennelijk allemaal prima hier ^O^
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_218740015
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 12:43 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Allemaal vertrokken van twitter/X vanwege hate speech...
Te goor inderdaad. En maar janken over het gure politieke klimaat.

Om te kotsen de hypocrisie.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_218740018
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 12:50 schreef ludovico het volgende:

[..]
Mag, zo tolerant ben ik wel.

Ik ben alleen intolerant voor intoleranten.
Ik vind het vooral treurig dat dit hele gebeuren maar weer duidelijk maakt dat niemand over z’n eigen schutting wil kijken en de buurman altijd erger is aan de andere kant van die zelf opgetrokken schuttingen.
  donderdag 11 september 2025 @ 12:55:21 #46
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_218740035
quote:
Dat er zoveel zijn die graag JK Rowling als volgende zien is wel schokkend.,

Haar opinies over Transsexuelen zijn misschien aardig pittig maar zal verder weinig invloed hebben op de politiek of op andere mensen.
Dit is gewoon pure haat.
  donderdag 11 september 2025 @ 12:55:41 #47
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_218740039
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 12:48 schreef Coco het volgende:

[..]
Het zijn afvoerputjes.
Niet meer dan hier schijnbaar. :o
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_218740040
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 12:53 schreef Red_85 het volgende:

Om te kotsen de hypocrisie.
Aldus de user die boten vol vluchtelingen graag ziet zinken.
In Southern Sun
pi_218740045
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 12:55 schreef Zoddie het volgende:

[..]

Haar opinies over Transsexuelen zijn misschien aardig pittig maar zal verder weinig invloed hebben op de politiek of op andere mensen.
Dit is gewoon pure haat.
De rest is niet schokkend?
In Southern Sun
  donderdag 11 september 2025 @ 12:57:10 #50
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_218740053
Mooi artikel van een sniper:
https://archive.ph/WUAZG
Haters everywhere but I don't really care.
  donderdag 11 september 2025 @ 12:57:42 #51
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_218740059
Wtf heeft Joe gedaan dat links boos op m is
pi_218740070
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 12:55 schreef Zoddie het volgende:

[..]

Dit is gewoon pure haat.
Haar perspectief over mensen met genderdysforie is volledig legitiem.

Het menselijk geslacht is binair, je hebt man en vrouw en de mens kan het eigen geslacht niet kiezen. De mensen die tóch willen cosplayen als het andere geslacht moeten die vrijheid natuurlijk hebben, maar anderen hebben eveneens de vrijheid daar wat van te vinden, helemaal als het gevaren gaat opleveren voor groepen zoals vrouwen.

Binnen de transgender community is helaas een nogal radicale vleugel die zelfs tot geweld bereid is om de genderidelogie genormaliseerd te krijgen. Dat soort mensen kunnen niet hard genoeg aangepakt worden.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  donderdag 11 september 2025 @ 12:59:00 #53
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_218740072
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 12:56 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
De rest is niet schokkend?
Ook wel natuurlijk, maar JK Rowling is meer onverwacht voor mij.
pi_218740074
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 12:55 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Aldus de user die boten vol vluchtelingen graag ziet zinken.
Gossie :D
Kijk, ik ga niet lopen janken bij het volgende nieuws bericht over een gezonken boot dat het allemaal zo erg is.

Dit volk heeft hun bek vol over liberaal, tolerantie en het 'gure klimaat van rechts', maar is nu wel aan het feestvieren en oproepen tot de volgende.

Dat heet hypocrisie. Nu jij weer met je poging tot trollen en zuigen. Inmiddels weten we je mo wel
1947-2016
pi_218740078
Wat mij dan verbaast is dat je nog steeds op YT de aanslag in full gory glory vanuit -tig verschillende standpunten kunt bekijken.

Benieuwd wanneer de snelkookpan overstroomt, want het vuur staat al jaren veel te hoog in de VS.
pi_218740083
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 12:08 schreef viceversa het volgende:

[..]
Ja21?
Ik zal proberen uit te leggen wat er volgens mij aan de hand is dat klassiek rechts niet meer bestaat.

Politieke partijen verkondigen idealen. Maar zitten in de praktijk vast aan pragmatisme, om niet te zeggen cliëntisme. Bij alles wat ze doen denken ze niet primair: wat is het beste voor de maatschappij, maar wat levert ons de meeste zetels op.

Omdat Ja21 tot op heden alleen maar een beetje een roepende aan de zijlijn is geweest konden ze vooral idealisme prediken en ja dan kun je klassiek rechts lijken wellicht. Maar zodra je echt invloed hebt is dat moeilijker.

Een mooi voorbeeld is hypotheekrenteaftrek. Klassiek rechts walgt daarvan en het past prima bij klassiek links. Maar ja, aangezien de VVD de huizenbezitters als stemvee ziet zijn zij voor. En linkse partijen zien de huurders met name als stemvee en dus zijn die tegen...

Wat je hiermee krijgt is een opeenstapeling van regelingen waar groepjes van profiteren. Immers, het introduceren van een voordeeltje voor een groep levert stemmen op. Het vervolgens terugtrekken kan stemmen kosten. Zie b.v. de accijnskorting die werd ingevoerd voor een uitzonderlijke situatie en nu niet meer af te schaffen is... In ieder geval niet in verkiezingstijd.

Als gevolg hiervan dijt de overheid steeds verder uit en zulks wordt versterkt door social media, waar ieder groepje zeer vocaal is als hun voordeeltje afgepakt wordt. Zie weer de HRA en hoe de VVD daar bovenop is gedoken, maar ook de diverse figuren die net doen alsof het land vergaat als de HRA wordt afgenomen. (*)

Klassiek rechts is dus ingehaald door de tijd van nu. Maar ook klassiek links als zodanig lijkt niet meer echt te bestaan. Het hele links/rechts verhaal is ook veel te simplistisch. Je kan b.v. klassiek rechts zijn en progressief. Je kan ook klassiek links zijn en toch de arbeiders droog in hun hol naaien (alle communistische regimes...).

(*) Ik ben overigens geen voorstander van verder inperken, omdat de regeling nu helemaal niet zo duur meer is en bovendien tot voordeel heeft dat aflosvrije hypotheken tegen worden gegaan. En ik ben juist bang dat afschaffen van de HRA derhalve niet gaat leiden tot lagere huizenprijzen daardoor (ga maar eens rekenen aan een annuïteitenhypotheek met aftrek vs een aflosvrije zonder) en daarmee dus starters helemaal klem komen te zitten. Veel beter zou het zijn om de HRA in stand te houden, maar winst op huizen te belasten met een herinvesteringsreserve, waardoor in de meeste gevallen feitelijk wordt afgetikt als iemand naar een verzorgingstehuis gaat (dan heb je ook niets meer aan het vermogen), of na de dood (waarbij samenwonenden als 1 mogen gelden, waardoor het simpelweg de erfenis verlaagt).
pi_218740086
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 12:59 schreef Zoddie het volgende:

[..]
Ook wel natuurlijk, maar JK Rowling is meer onverwacht voor mij.
Na... werd gezien als 'terf' na haar meningen over woke.
1947-2016
  donderdag 11 september 2025 @ 13:00:20 #58
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_218740089
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 12:57 schreef jigggy het volgende:
Wtf heeft Joe gedaan dat links boos op m is
nouja ze willen zowel joe als rowling dood, volgens mij is er tegenwoordig niet zo veel meer nosig om op de dodenlijst te komen
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_218740090
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 12:59 schreef Haushofer het volgende:
Wat mij dan verbaast is dat je nog steeds op YT de aanslag in full gory glory vanuit -tig verschillende standpunten kunt bekijken.

Benieuwd wanneer de snelkookpan overstroomt, want het vuur staat al jaren veel te hoog in de VS.
Wat denk je dan wat er zou kunnen gebeuren?
pi_218740097
quote:
14s.gif Op donderdag 11 september 2025 13:00 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Wat denk je dan wat er zou kunnen gebeuren?
Een burgeroorlog. Zou niet de eerste keer zijn.
pi_218740113
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 12:59 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Kijk, ik ga niet lopen janken bij het volgende nieuws bericht over een gezonken boot dat het allemaal zo erg is.

Dit volk heeft hun bek vol over liberaal, tolerantie en het 'gure klimaat van rechts', maar is nu wel aan het feestvieren en oproepen tot de volgende.

Dat heet hypocrisie. Nu jij weer met je poging tot trollen en zuigen. Inmiddels weten we je mo wel
Dit volk? Wie is dit volk? Heb je ze allemaal gevolgd over liberaal, tolerantie en het gure klimaat van rechts of roep je gewoon maar wat naar aanleiding van een screenshot net als de grote baas?
In Southern Sun
pi_218740115
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 12:59 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Idd.
En zichzelf dan ook nog vredelievend noemen. :r :r :r :r :r :r :r :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')