Waren er dan mensen die die aanslag hebben toegejuicht? Ik heb het in elk geval niet meegekregen. Er werd zelfs relatief weinig aandacht aan besteed door de onbekendheid van deze politici.quote:Op donderdag 11 september 2025 12:36 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ik snap vooral niet de drang om maar de grootste idioten op internet te zoeken en uit te vergroten en dan ook nog eens selctief ook.
Althans, ik kan me vergissen, maar ik kan me geen collage herinneren van randoms na de moord op Hortman.
Nee, omdat het er nogal veel van zijn, daarom.quote:Op donderdag 11 september 2025 12:42 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het is alleen omdat het in zijn straatje valt en daarom bijzonder infantiel.
Slechts een minuut stilte bij de Yankees.quote:Op donderdag 11 september 2025 12:43 schreef Montagui het volgende:
Nog geen demonstraties? Geen rellen? Geen plunderingen? Geen pyromanen? Geen anarchie?
Vreemd.
Ik vind dit ook een behoorlijk intolerante post.quote:Op donderdag 11 september 2025 12:41 schreef ludovico het volgende:
De personen die zaniken over dat anderen zo intolerant zijn, en zichzelf "liberaal" noemen, zijn juist de personen die extreem intolerant zijn en bijzonder basale vrijheden als vrijheid van meningsuiting de strop - of kogel van links - willen omdoen.
Krijg allemaal de tering geïndoctrineerde extremisten.
De grote vraag die we met zijn allen moeten stellen is hoe we deze massa breinrot gaan plaatsen en hoe we er beleid tegen kunnen gaan maken.
Is dit wat Orban doet? Is hij daarom evil?
Als de woordkeuze iets neutraler was geweest had ik dit bijna geloofd.quote:Op donderdag 11 september 2025 12:46 schreef HowardRoark het volgende:
Nee, omdat het er nogal veel van zijn, daarom.
Een gemiddelde infanterist met een standaard AR zonder richtmiddelen moet dit schot ook 9 van de 10 keer kunnen maken op die afstandquote:Op donderdag 11 september 2025 11:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee dat is voor een geoefend schutter een eitje met een goed snipergeweer.
Blatter minuut.quote:Op donderdag 11 september 2025 12:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Slechts een minuut stilte bij de Yankees.
Bekijk deze YouTube-video
Mag, zo tolerant ben ik wel.quote:Op donderdag 11 september 2025 12:48 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ik vind dit ook een behoorlijk intolerante post.
Minuut stilte is ook niet echt een internationaal ding he, daar is het meer a moment of silencequote:
Dat heb je denk ik altijd daar?! Ik heb dat toen minder gevolgd, maar de reacties op de mishandeling van de man van Pelosi had zeker een collage van gemaakt kunnen worden.quote:Op donderdag 11 september 2025 12:46 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Waren er dan mensen die die aanslag hebben toegejuicht? Ik heb het in elk geval niet meegekregen. Er werd zelfs relatief weinig aandacht aan besteed door de onbekendheid van deze politici.
Yup en dan die shit in zo'n topic blijven dumpen. In nieuws, waar we zoals gewoonlijk geen nieuws, maar moddergooien aan de hand van random X-posts zien. Maar kijkende naar het bericht hierover op de FP is dat kennelijk allemaal prima hierquote:Op donderdag 11 september 2025 12:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Sowieso is 'random twitteraars / blueskyers / <insert willkeurig hersenscheetmedium> zeggen iets' wel vrij treurige 'journalistiek'.
Te goor inderdaad. En maar janken over het gure politieke klimaat.quote:Op donderdag 11 september 2025 12:43 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Allemaal vertrokken van twitter/X vanwege hate speech...
Ik vind het vooral treurig dat dit hele gebeuren maar weer duidelijk maakt dat niemand over z’n eigen schutting wil kijken en de buurman altijd erger is aan de andere kant van die zelf opgetrokken schuttingen.quote:Op donderdag 11 september 2025 12:50 schreef ludovico het volgende:
[..]
Mag, zo tolerant ben ik wel.
Ik ben alleen intolerant voor intoleranten.
Dat er zoveel zijn die graag JK Rowling als volgende zien is wel schokkend.,quote:Op donderdag 11 september 2025 12:06 schreef Nober het volgende:
[..]
[ x ]
https://x.com/SanderSassen/status/1966076981172228104
[ afbeelding ]
@:kijkertje
Niet meer dan hier schijnbaar.quote:
Aldus de user die boten vol vluchtelingen graag ziet zinken.quote:
De rest is niet schokkend?quote:Op donderdag 11 september 2025 12:55 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Dat er zoveel zijn die graag JK Rowling als volgende zien is wel schokkend.,
Haar opinies over Transsexuelen zijn misschien aardig pittig maar zal verder weinig invloed hebben op de politiek of op andere mensen.
Dit is gewoon pure haat.
Haar perspectief over mensen met genderdysforie is volledig legitiem.quote:Op donderdag 11 september 2025 12:55 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Dat er zoveel zijn die graag JK Rowling als volgende zien is wel schokkend.,
Haar opinies over Transsexuelen zijn misschien aardig pittig maar zal verder weinig invloed hebben op de politiek of op andere mensen.
Dit is gewoon pure haat.
Gossiequote:Op donderdag 11 september 2025 12:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Aldus de user die boten vol vluchtelingen graag ziet zinken.
Ik zal proberen uit te leggen wat er volgens mij aan de hand is dat klassiek rechts niet meer bestaat.quote:
Na... werd gezien als 'terf' na haar meningen over woke.quote:Op donderdag 11 september 2025 12:59 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Ook wel natuurlijk, maar JK Rowling is meer onverwacht voor mij.
nouja ze willen zowel joe als rowling dood, volgens mij is er tegenwoordig niet zo veel meer nosig om op de dodenlijst te komenquote:Op donderdag 11 september 2025 12:57 schreef jigggy het volgende:
Wtf heeft Joe gedaan dat links boos op m is
Wat denk je dan wat er zou kunnen gebeuren?quote:Op donderdag 11 september 2025 12:59 schreef Haushofer het volgende:
Wat mij dan verbaast is dat je nog steeds op YT de aanslag in full gory glory vanuit -tig verschillende standpunten kunt bekijken.
Benieuwd wanneer de snelkookpan overstroomt, want het vuur staat al jaren veel te hoog in de VS.
Een burgeroorlog. Zou niet de eerste keer zijn.quote:Op donderdag 11 september 2025 13:00 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Wat denk je dan wat er zou kunnen gebeuren?
Dit volk? Wie is dit volk? Heb je ze allemaal gevolgd over liberaal, tolerantie en het gure klimaat van rechts of roep je gewoon maar wat naar aanleiding van een screenshot net als de grote baas?quote:Op donderdag 11 september 2025 12:59 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Gossie
Kijk, ik ga niet lopen janken bij het volgende nieuws bericht over een gezonken boot dat het allemaal zo erg is.
Dit volk heeft hun bek vol over liberaal, tolerantie en het 'gure klimaat van rechts', maar is nu wel aan het feestvieren en oproepen tot de volgende.
Dat heet hypocrisie. Nu jij weer met je poging tot trollen en zuigen. Inmiddels weten we je mo wel
Idd.quote:Op donderdag 11 september 2025 12:59 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Gossie
Kijk, ik ga niet lopen janken bij het volgende nieuws bericht over een gezonken boot dat het allemaal zo erg is.
Dit volk heeft hun bek vol over liberaal, tolerantie en het 'gure klimaat van rechts', maar is nu wel aan het feestvieren en oproepen tot de volgende.
Dat heet hypocrisie. Nu jij weer met je poging tot trollen en zuigen. Inmiddels weten we je mo wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |