Of eigenlijk sowieso mensen!quote:Op vrijdag 26 september 2025 12:10 schreef Dagoduck het volgende:
Mensen die op snelwegen met groot licht rijden, of eigenlijk mensen die überhaupt met groot licht rijden op alle andere plekken dan 60-wegen zonder wegbelijning, reflectiepaaltjes en andere weggebruikers.
quote:Op zaterdag 27 september 2025 13:28 schreef Evangelion het volgende:
Kuchende en snotterende mensen overal
Jij denkt dat ze overal om je heen zijn?quote:Op zaterdag 27 september 2025 13:30 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Niet zozeer de mensen zelf maar gewoon het fenomeen en dat ik er zelf paranoide van word.
Autch. Beterschap!quote:Op zaterdag 27 september 2025 17:16 schreef vosss het volgende:
Mijn oog zo bijna 4 weken na mijn netvliesloslating operatie.
Ofja, eigenlijk meer aan de hechtingen in mijn oogbol die ontstoken zijn geraakt en ik nu weer meer moet druppelen en met ander gerei ipv juist minder.
quote:Op zaterdag 27 september 2025 17:16 schreef vosss het volgende:
Ofja, eigenlijk meer aan de hechtingen in mijn oogbol die ontstoken zijn geraakt en ik nu weer meer moet druppelen en met ander gerei ipv juist minder.
quote:Op zaterdag 27 september 2025 17:00 schreef -Spring het volgende:
Tandenstokers en -flossers op straat.
Dat klinkt pijnlijk.quote:Op zaterdag 27 september 2025 17:16 schreef vosss het volgende:
Brrrr.quote:Op zaterdag 27 september 2025 17:16 schreef vosss het volgende:
Of het aan de ketting leggen.quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:33 schreef StateOfMind het volgende:
Mensen die na de boodschappen ingeladen te hebben te beroerd zijn om het winkelwagentje gewoon weer netjes terug te brengen
Deze is geluidloos helaas ...quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:37 schreef Eightyone het volgende:
Dat er nergens écht goede ventilator-geluiden worden geupload, nu de echte opgeruimd is.
Al die dingen op YouTube klinken ofwel alsof het langzaamaan begint te onweren, ofwel als sneeuw op een ouderwetse tv, ofwel als een vervelend zoemende bromvlieg, ipv een rustgevend ruisje.
Ik mis dat ruisje, maar het wordt wat te koud om de echte te laten staan.
Slijptol meenemenquote:Op zaterdag 27 september 2025 18:34 schreef maily het volgende:
[..]
Of het aan de ketting leggen.
Kom jij daar aan zonder muntje ....
Al geprobeerd, en dat leverde ongeveer hetzelfde resultaat op.quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:44 schreef vosss het volgende:
Neem zelf geluid van je eigen vertrouwde ventilator op dan!
quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:37 schreef Eightyone het volgende:
Dat er nergens écht goede ventilator-geluiden worden geupload, nu de echte opgeruimd is.
Al die dingen op YouTube klinken ofwel alsof het langzaamaan begint te onweren, ofwel als sneeuw op een ouderwetse tv, ofwel als een vervelend zoemende bromvlieg, ipv een rustgevend ruisje.
En gewoon de andere kant op draaien? Niet op jou gericht maar wél met je geluidje?quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:37 schreef Eightyone het volgende:
Heb ik wat dagen gedaan. Het voelde wat vreemd, alsof ik niet helemaal bij m'n hoofd ben (en dat valt wel mee). Maar goed, in feite ziet niemand het.quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
En gewoon de andere kant op draaien? Niet op jou gericht maar wél met je geluidje?
Aarggghhh, dat is minder. Hou moed Vosss!quote:Op zaterdag 27 september 2025 17:16 schreef vosss het volgende:
Houtkachelsquote:Op zondag 28 september 2025 17:54 schreef Aberkullie het volgende:
Buren die een houtkachel/vuurkorf/barbecue lopen te stoken als ik weg ben en mijn dekbed buiten heb gehangen![]()
Dat ruikt altijd zo lekkerquote:
Smoked is inquote:Op zondag 28 september 2025 17:54 schreef Aberkullie het volgende:
Buren die een houtkachel/vuurkorf/barbecue lopen te stoken als ik weg ben en mijn dekbed buiten heb gehangen![]()
Dat ruikt zalig en dat geknapper erbijquote:Op zondag 28 september 2025 18:44 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat ruikt altijd zo lekker
Al moet je er geen dekbed voor hangen
Ja dat is wel irritantquote:Op zondag 28 september 2025 17:54 schreef Aberkullie het volgende:
Je kunt er wel rooksignalen mee makenquote:Op zondag 28 september 2025 18:53 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat ruikt zalig en dat geknapper erbij![]()
Maar voor een dekbed idd. niet zo geschikt.
quote:Op zondag 28 september 2025 19:12 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Je kunt er wel rooksignalen mee maken
Als je de ruimte hebt om dat op de nodige afstand van de buren te doen inderdaad.quote:
Ja, je kunt er flinke overlast van hebben.quote:Op zondag 28 september 2025 19:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als je de ruimte hebt om dat op de nodige afstand van de buren te doen inderdaad.
Met een deftige kachel, deftig hout en al helemaal met een zuchtje wind (gebeurt haast nooit in Nederlandquote:Op zondag 28 september 2025 19:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als je de ruimte hebt om dat op de nodige afstand van de buren te doen inderdaad.
Uberhaupt houtkachels. Sinds mijn buurman er een heeft, kan ik wekelijks een laag zwarte smurrie van mijn kozijnen verwijderen. Het kan niet gezond zijn.quote:Op zondag 28 september 2025 17:54 schreef Aberkullie het volgende:
Als je astma hebt merk je wel hoe gezond het is.quote:Op zondag 28 september 2025 19:38 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Uberhaupt houtkachels. Sinds mijn buurman er een heeft, kan ik wekelijks een laag zwarte smurrie van mijn kozijnen verwijderen. Het kan niet gezond zijn.
Mijn buren hebben een kachel in de schuur geïnstalleerd en een schoorsteen op het dak gebouwd. Ik heb geen idee wat ze daar doen en wat ze stoken, maar mijn dochter had gisteren haar slaapkamerraam open en heel haar kamer stonk.quote:Op zondag 28 september 2025 17:54 schreef Aberkullie het volgende:
Tuurlijk wel, maar je hebt mensen en potloden. Hun eigenbelang gaat boven gemeenschapsbelang.quote:Op maandag 29 september 2025 10:57 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hebben deze mensen zelf niet in de gaten dat ze overlast geven?
Ohja, sigaretten peuken op straat hebben ze ook een houtje van ja.quote:Op maandag 29 september 2025 11:10 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar je hebt mensen en potloden. Hun eigenbelang gaat boven gemeenschapsbelang.
Zo hadden we een keer iemand in de buurt die vroeg naar zijn werk ging. Hij had een oude legertruck op diesel die hij om half zes startte en een half uur liet warmdraaien. Dat ding maakte een klereherrie. Dus elke dag rammel je dan uit bed om half zes. Toen ben ik er een keer op afgestapt en uitgelegd dat dat lawaai ontzettend veel overlast gaf. "Maar dit kan niet anders bij deze truck". was het antwoord Ja, daaag, koop dan een andere auto om mee naar het werk te gaan en doe je hobby in het weekend. Hij haalde gewoon zijn schouders op en bleef gewoon herrie maken. Dat soort mensen zal het een worst zijn dat anderen last van hun hebben. Horen tot de categorie die winkelwagentjes niet terugbrengen naar de supermarkt en figuren die sigarettenpeuken uittrappen op straat en niet oppakken om in een vuilnisbak te gooien.
Dan stook je gewoon niet zoals het moet. Ik de eerste 10 minuten rook, maar daarna nul komma nul. Je ruikt het buiten niet eens.quote:Op maandag 29 september 2025 10:57 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Mijn buren hebben een kachel in de schuur geïnstalleerd en een schoorsteen op het dak gebouwd. Ik heb geen idee wat ze daar doen en wat ze stoken, maar mijn dochter had gisteren haar slaapkamerraam open en heel haar kamer stonk.
Hebben deze mensen zelf niet in de gaten dat ze overlast geven?
Reclame bij een spelletje.quote:Op maandag 29 september 2025 18:45 schreef Prego het volgende:
Politiek: het zou mensen bij elkaar moeten brengen maar ik zie de laatste steeds meer mensen die tegenover elkaar staan![]()
En eigenlijk haat ik het internet tegenwoordig: wil je cookies? Wil je niet liever de app? Wil je onze site beoordelen? Sta je je locatie toe? Ben je 24+? Inloggen op google of doorgaan zonder? Klik hier voor geile neukseks!!! Accepteer je notificaties? Altijd of alleen wanneer je ingelogd bent? Wil je een grotere snikkel?
Laat me gewoon met rust![]()
Ik vrees voor 29 oktober, waarbij het niet helpt dat m'n stemgedrag haaks staat op de hedendaagse maatschappelijke ontwikkelingen.quote:Op maandag 29 september 2025 18:45 schreef Prego het volgende:
Politiek: het zou mensen bij elkaar moeten brengen maar ik zie de laatste steeds meer mensen die tegenover elkaar staan
Veel gedoe idd.quote:En eigenlijk haat ik het internet tegenwoordig: wil je cookies? Wil je niet liever de app? Wil je onze site beoordelen? Sta je je locatie toe? Ben je 24+? Inloggen op google of doorgaan zonder? Klik hier voor geile neukseks!!! Accepteer je notificaties? Altijd of alleen wanneer je ingelogd bent? Wil je een grotere snikkel?
Laat me gewoon met rust![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |