Aarggghhh, dat is minder. Hou moed Vosss!quote:Op zaterdag 27 september 2025 17:16 schreef vosss het volgende:
Mijn oog zo bijna 4 weken na mijn netvliesloslating operatie.
Ofja, eigenlijk meer aan de hechtingen in mijn oogbol die ontstoken zijn geraakt en ik nu weer meer moet druppelen en met ander gerei ipv juist minder.
Houtkachelsquote:Op zondag 28 september 2025 17:54 schreef Aberkullie het volgende:
Buren die een houtkachel/vuurkorf/barbecue lopen te stoken als ik weg ben en mijn dekbed buiten heb gehangen![]()
Dat ruikt altijd zo lekkerquote:
Smoked is inquote:Op zondag 28 september 2025 17:54 schreef Aberkullie het volgende:
Buren die een houtkachel/vuurkorf/barbecue lopen te stoken als ik weg ben en mijn dekbed buiten heb gehangen![]()
Dat ruikt zalig en dat geknapper erbijquote:Op zondag 28 september 2025 18:44 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat ruikt altijd zo lekker
Al moet je er geen dekbed voor hangen
Ja dat is wel irritantquote:Op zondag 28 september 2025 17:54 schreef Aberkullie het volgende:
Je kunt er wel rooksignalen mee makenquote:Op zondag 28 september 2025 18:53 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat ruikt zalig en dat geknapper erbij![]()
Maar voor een dekbed idd. niet zo geschikt.
quote:Op zondag 28 september 2025 19:12 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Je kunt er wel rooksignalen mee maken
Als je de ruimte hebt om dat op de nodige afstand van de buren te doen inderdaad.quote:
Ja, je kunt er flinke overlast van hebben.quote:Op zondag 28 september 2025 19:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als je de ruimte hebt om dat op de nodige afstand van de buren te doen inderdaad.
Met een deftige kachel, deftig hout en al helemaal met een zuchtje wind (gebeurt haast nooit in Nederlandquote:Op zondag 28 september 2025 19:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als je de ruimte hebt om dat op de nodige afstand van de buren te doen inderdaad.
Uberhaupt houtkachels. Sinds mijn buurman er een heeft, kan ik wekelijks een laag zwarte smurrie van mijn kozijnen verwijderen. Het kan niet gezond zijn.quote:Op zondag 28 september 2025 17:54 schreef Aberkullie het volgende:
Als je astma hebt merk je wel hoe gezond het is.quote:Op zondag 28 september 2025 19:38 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Uberhaupt houtkachels. Sinds mijn buurman er een heeft, kan ik wekelijks een laag zwarte smurrie van mijn kozijnen verwijderen. Het kan niet gezond zijn.
Mijn buren hebben een kachel in de schuur geïnstalleerd en een schoorsteen op het dak gebouwd. Ik heb geen idee wat ze daar doen en wat ze stoken, maar mijn dochter had gisteren haar slaapkamerraam open en heel haar kamer stonk.quote:Op zondag 28 september 2025 17:54 schreef Aberkullie het volgende:
Tuurlijk wel, maar je hebt mensen en potloden. Hun eigenbelang gaat boven gemeenschapsbelang.quote:Op maandag 29 september 2025 10:57 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hebben deze mensen zelf niet in de gaten dat ze overlast geven?
Ohja, sigaretten peuken op straat hebben ze ook een houtje van ja.quote:Op maandag 29 september 2025 11:10 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar je hebt mensen en potloden. Hun eigenbelang gaat boven gemeenschapsbelang.
Zo hadden we een keer iemand in de buurt die vroeg naar zijn werk ging. Hij had een oude legertruck op diesel die hij om half zes startte en een half uur liet warmdraaien. Dat ding maakte een klereherrie. Dus elke dag rammel je dan uit bed om half zes. Toen ben ik er een keer op afgestapt en uitgelegd dat dat lawaai ontzettend veel overlast gaf. "Maar dit kan niet anders bij deze truck". was het antwoord Ja, daaag, koop dan een andere auto om mee naar het werk te gaan en doe je hobby in het weekend. Hij haalde gewoon zijn schouders op en bleef gewoon herrie maken. Dat soort mensen zal het een worst zijn dat anderen last van hun hebben. Horen tot de categorie die winkelwagentjes niet terugbrengen naar de supermarkt en figuren die sigarettenpeuken uittrappen op straat en niet oppakken om in een vuilnisbak te gooien.
Dan stook je gewoon niet zoals het moet. Ik de eerste 10 minuten rook, maar daarna nul komma nul. Je ruikt het buiten niet eens.quote:Op maandag 29 september 2025 10:57 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Mijn buren hebben een kachel in de schuur geïnstalleerd en een schoorsteen op het dak gebouwd. Ik heb geen idee wat ze daar doen en wat ze stoken, maar mijn dochter had gisteren haar slaapkamerraam open en heel haar kamer stonk.
Hebben deze mensen zelf niet in de gaten dat ze overlast geven?
Reclame bij een spelletje.quote:Op maandag 29 september 2025 18:45 schreef Prego het volgende:
Politiek: het zou mensen bij elkaar moeten brengen maar ik zie de laatste steeds meer mensen die tegenover elkaar staan![]()
En eigenlijk haat ik het internet tegenwoordig: wil je cookies? Wil je niet liever de app? Wil je onze site beoordelen? Sta je je locatie toe? Ben je 24+? Inloggen op google of doorgaan zonder? Klik hier voor geile neukseks!!! Accepteer je notificaties? Altijd of alleen wanneer je ingelogd bent? Wil je een grotere snikkel?
Laat me gewoon met rust![]()
Ik vrees voor 29 oktober, waarbij het niet helpt dat m'n stemgedrag haaks staat op de hedendaagse maatschappelijke ontwikkelingen.quote:Op maandag 29 september 2025 18:45 schreef Prego het volgende:
Politiek: het zou mensen bij elkaar moeten brengen maar ik zie de laatste steeds meer mensen die tegenover elkaar staan
Veel gedoe idd.quote:En eigenlijk haat ik het internet tegenwoordig: wil je cookies? Wil je niet liever de app? Wil je onze site beoordelen? Sta je je locatie toe? Ben je 24+? Inloggen op google of doorgaan zonder? Klik hier voor geile neukseks!!! Accepteer je notificaties? Altijd of alleen wanneer je ingelogd bent? Wil je een grotere snikkel?
Laat me gewoon met rust![]()
Voordeel: Je kunt rustig even naar het toilet of koffie of thee of water halen. Je mist toch niets...quote:Op maandag 29 september 2025 19:31 schreef Boca_Raton het volgende:
Reclame op TV: doen de meeste zenders tegelijk zodat overschakelen geen zin heeft.
Dat is wel zo, maar het stóórt zo!quote:Op maandag 29 september 2025 19:40 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Voordeel: Je kunt rustig even naar het toilet of koffie of thee of water halen. Je mist toch niets...
Er zit een knop op je TV...quote:Op maandag 29 september 2025 19:43 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat is wel zo, maar het stóórt zo!
Ja, dat vind ik ook irritant. Of automobilisten die ontzettend voorzichtig rijden en bij elke bocht flink op de rem staan.quote:Op dinsdag 30 september 2025 13:21 schreef vencodark het volgende:
Automobilisten die overduidelijk niet handsfree bellen.
Net weer een dude die letterlijk met 1 hand stuurt en in de andere hand de telefoon voor zich heeft en iets in loopt te spreken.
"Graag gedaan" een optie?quote:Op dinsdag 30 september 2025 15:11 schreef -Spring het volgende:
Mensen die 'alsjeblieft' zeggen na jouw beleefdheidshalve 'dankjewel'.
Dat is idd ergerlijkquote:Op dinsdag 30 september 2025 14:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook irritant. Of automobilisten die ontzettend voorzichtig rijden en bij elke bocht flink op de rem staan.
Ik leer dat momenteel letterlijk bij rijles, in de bebouwde kom tenminste.quote:Op dinsdag 30 september 2025 15:26 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat is idd ergerlijk
Memsen die 40 rijden en dan afremmen voor een bocht die ze vervolgens met 20 of zo nemen
Alsof ze bang zijn dat ze omvallen
Als je je zo onzeker voelt in het verkeer, is het misschien beter om je rijbewijs in te leveren.
Citaat uit het NOS-artikel:: "Eenmaal op het podium werd hij geflankeerd door tientallen partijprominenten en andere leden." Dat vind ik altijd zo'n belachelijk achterhaald gewichtig gezicht, die "belangrijke figuren" om de spreker heen die passende gezichten trekken, hoewel dat bij Trump wel wat moeilijk kon worden.quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:45 schreef Eightyone het volgende:
En qua wat meer van belang zijnde dingen: de totale onbestuurbaarheid van dit land. Het gevoel dat het onmogelijk wordt om een coalitie te vormen.
https://nos.nl/artikel/25(...)-uit-naar-pvv-en-cda
...als samenwerken met het CDA moeilijk wordt, blijft er weinig over.
Hier in de buurt wonen geen perfecte houtstokers en barbecuërs. Het is dus altijd gifgassen proberen te weren.quote:Op zondag 28 september 2025 19:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Met een deftige kachel, deftig hout en al helemaal met een zuchtje wind (gebeurt haast nooit in Nederland) merk jij daar geen flikker van man
Word je daar dan op aangekeken of mss wel ter verantwoording geroepen?quote:Op maandag 29 september 2025 19:30 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ik vrees voor 29 oktober, waarbij het niet helpt dat m'n stemgedrag haaks staat op de hedendaagse maatschappelijke ontwikkelingen.
(...)
In de drukke bebouwde kom a la (albar😱), met die korte haakse bochten.quote:Op dinsdag 30 september 2025 16:24 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik leer dat momenteel letterlijk bij rijles, in de bebouwde kom tenminste.
Met rijles leer je ook om vreselijk vaak in je spiegels te kijken, dat doe je als je als je je rijbewijs hebt ook niet meer. Althans, ik nietquote:Op dinsdag 30 september 2025 16:24 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Yup, was vroeger al (Oma vertelt), en van 3 naar 2 terugschakelen.quote:Op dinsdag 30 september 2025 16:24 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hoe moet je anders leren autorijden? Ik leer het meest van mijn lessen in de spits. Continue anticiperen, opletten, al je handelingen tegelijk.quote:Op dinsdag 30 september 2025 20:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
Nog even verder over autorijden: rijscholen die hun leerlingen laten rijden in drukke gebieden terwijl je overduidelijk ziet dat de leerling nog niet (goed genoeg) kan autorijden.
Of ‘wijven’quote:Op dinsdag 30 september 2025 20:03 schreef Boca_Raton het volgende:
Figuren die op dit forum vrouwen sletten noemen. Werkelijk, hoe krijg je het uit je toetsenbord.
Ja, dat snap ik ook wel weer jaquote:Op woensdag 1 oktober 2025 08:53 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hoe moet je anders leren autorijden? Ik leer het meest van mijn lessen in de spits. Continue anticiperen, opletten, al je handelingen tegelijk.
Hangt natuurlijk ook erg af van de omgeving waar de leerling woont.... en de leerling zelfquote:Op dinsdag 30 september 2025 20:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
Nog even verder over autorijden: rijscholen die hun leerlingen laten rijden in drukke gebieden terwijl je overduidelijk ziet dat de leerling nog niet (goed genoeg) kan autorijden.
Ik snap dat ze het moeten leren en misschien is het ook wel beter om het gelijk op een drukke plek te leren, maar ik vind het soms wel gevaarlijk.
Het is niet dat ik me er kapot aan erger, dus misschien past het hier ook gewoon niet thuis![]()
Is ook zo. De leerling moet het ook maar trekken om direct te rijden in een drukke omgeving ook al helpt de instructeur. Als je al een beetje stressgevoelig bent, kan dat best een dingetje zijn.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 10:23 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Hangt natuurlijk ook erg af van de omgeving waar de leerling woont.... en de leerling zelf![]()
Toen ik begon met lessen bijv woonde ik nog midden in de stad Utrecht. We deden daardoor vrijwel alle lessen ofwel in de stad ofwel in de buitenwijken (waar alsnog vaak veel verkeer was). Letterlijk mijn 1e les was gewoon meteen door de stad haha, herinner me wel dat mijn instructeur nog voor me schakelde en gas/rem vaak overnam, maar het sturen deed ik volledig zelf.
Ik heb het zo nog geleerdquote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:12 schreef Evangelion het volgende:
Door films en zo dacht ik dat rijlessen altijd op zo'n terrein waren in het begin:
[ afbeelding ]
Was voor mij wel beter geweest. Ik kan best goed leren, in mijn eentje, als het rustig is.
Meteen in het diepe gegooid worden met iemand die continu op je vingers kijkt was echt niks voor mij.
Komt me bekend voor... wij hadden thuis geen auto dus had zelfs nog nooit op een bestuurdersstoel gezeten; bij de eerste rijles moest ik ook meteen een drukke verkeersweg op, dat kon niet anders of ik had lopend naar een rustig plekje moeten gaan en me daar laten oppikken door de vorige cursist.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 10:23 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Hangt natuurlijk ook erg af van de omgeving waar de leerling woont.... en de leerling zelf![]()
Toen ik begon met lessen bijv woonde ik nog midden in de stad Utrecht. We deden daardoor vrijwel alle lessen ofwel in de stad ofwel in de buitenwijken (waar alsnog vaak veel verkeer was). Letterlijk mijn 1e les was gewoon meteen door de stad haha, herinner me wel dat mijn instructeur nog voor me schakelde en gas/rem vaak overnam, maar het sturen deed ik volledig zelf.
En milf? mag dat nog wel?quote:Op dinsdag 30 september 2025 20:03 schreef Boca_Raton het volgende:
Figuren die op dit forum vrouwen sletten noemen. Werkelijk, hoe krijg je het uit je toetsenbord.
In Brazilië is zo'n terrein precies waar je examen doet (ongetwijfeld in meer landen), maar lessen zijn dan wel in het verkeer. Een pylon raken en je examen is wel voorbijquote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:12 schreef Evangelion het volgende:
Door films en zo dacht ik dat rijlessen altijd op zo'n terrein waren in het begin:
[ afbeelding ]
Was voor mij wel beter geweest. Ik kan best goed leren, in mijn eentje, als het rustig is.
Meteen in het diepe gegooid worden met iemand die continu op je vingers kijkt was echt niks voor mij.
Ook niet als je die op UK zet? Het enige gemekker dat ik met die VPN heb is dat ik op het ene adres wel bepaalde imgur afbeeldingen kan zien en op de andere nietquote:Op maandag 29 september 2025 10:02 schreef Eightyone het volgende:
Ook met de VPN-functie van Opera is de terugluister-pagina van BBC Sounds niet bereikbaar.
Zó veel angst dat mensen van buiten de UK misschien wel iets gaan luisteren dat niet mag.
Ik moest door wat hoepels springen, maar met behulp van een of andere Github-pagina is de terugluister-file binnen. Het gewenste stukje is eruit geknipt.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ook niet als je die op UK zet? Het enige gemekker dat ik met die VPN heb is dat ik op het ene adres wel bepaalde imgur afbeeldingen kan zien en op de andere nietEn dan heb ik het over albumcovers en banners enzo.
Nikkie Plessen en/of Roos Reedijk weer?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:34 schreef Sunshine1982 het volgende:
RTL boulevard. Vandaag sinds hele lange tijd weer een stukje gekeken en ik weet weer waarom ik er lange tijd niet naar gekeken heb. Vreselijk wat een roddelwijven daar, mannelijk en vrouwelijk.
Nee die ene royal kenner die bij de EO gewerkt heeft. Wist precies te vertellen wat Amalia gedaan en gedronken had daar in München. En Vivienne en die gast die er naast stond deden vrolijk mee. Kreeg er spontaan kotsneigingen van.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:43 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Nikkie Plessen en/of Roos Reedijk weer?
Alleen in de herfst - Nu dus.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 08:02 schreef maily het volgende:
[..]
Naar Zwitserland verhuizen
https://www.nu.nl/opmerke(...)n-de-herfst-toe.html
Shieeeeeet that reminds me.... Woonde lang lang geleden aan een flatje in Utrecht, letterlijk tegenover een klein groenstrookje met wat treurige struikjes.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 08:04 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Alleen in de herfst - Nu dus.
Op het moment zitten er twee vlakbij me herrie te maken.
Allebei toch Nikki de kirrende de kut en Roos met der sprjaakgebjek.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:43 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Nikkie Plessen en/of Roos Reedijk weer?
Zwalpenquote:Op dinsdag 30 september 2025 13:21 schreef vencodark het volgende:
Automobilisten die overduidelijk niet handsfree bellen.
Net weer een dude die letterlijk met 1 hand stuurt en in de andere hand de telefoon voor zich heeft en iets in loopt te spreken.
Suske & Wiske en de Kirrende Kutquote:Op donderdag 2 oktober 2025 13:10 schreef casita het volgende:
[..]
Allebei toch Nikki de kirrende de kut en Roos met der sprjaakgebjek.
Zo in je gezicht hoesten is echt goor ja. En aso. Maar in een supermarkt hoesten is niks mis mee toch?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:23 schreef -Spring het volgende:
Mensen die in de supermarkt of zo in je gezicht hoesten.
Nee, gewoon in je elleboog hoesten vind ik primaquote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Zo in je gezicht hoesten is echt goor ja. En aso. Maar in een supermarkt hoesten is niks mis mee toch?Of hoesten in je gezicht in de supermarkt, bedoel je dat?
Fietsers die bij rotondes geen handen uitsteken,quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:49 schreef Zorro het volgende:
Fietsers die denken dat de haaietanden bij een rotonde niet voor hen gelden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |