Nee die ene royal kenner die bij de EO gewerkt heeft. Wist precies te vertellen wat Amalia gedaan en gedronken had daar in München. En Vivienne en die gast die er naast stond deden vrolijk mee. Kreeg er spontaan kotsneigingen van.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:43 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Nikkie Plessen en/of Roos Reedijk weer?
Alleen in de herfst - Nu dus.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 08:02 schreef maily het volgende:
[..]
Naar Zwitserland verhuizen
https://www.nu.nl/opmerke(...)n-de-herfst-toe.html
Shieeeeeet that reminds me.... Woonde lang lang geleden aan een flatje in Utrecht, letterlijk tegenover een klein groenstrookje met wat treurige struikjes.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 08:04 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Alleen in de herfst - Nu dus.
Op het moment zitten er twee vlakbij me herrie te maken.
Allebei toch Nikki de kirrende de kut en Roos met der sprjaakgebjek.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:43 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Nikkie Plessen en/of Roos Reedijk weer?
Zwalpenquote:Op dinsdag 30 september 2025 13:21 schreef vencodark het volgende:
Automobilisten die overduidelijk niet handsfree bellen.
Net weer een dude die letterlijk met 1 hand stuurt en in de andere hand de telefoon voor zich heeft en iets in loopt te spreken.
Suske & Wiske en de Kirrende Kutquote:Op donderdag 2 oktober 2025 13:10 schreef casita het volgende:
[..]
Allebei toch Nikki de kirrende de kut en Roos met der sprjaakgebjek.
Zo in je gezicht hoesten is echt goor ja. En aso. Maar in een supermarkt hoesten is niks mis mee toch?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:23 schreef -Spring het volgende:
Mensen die in de supermarkt of zo in je gezicht hoesten.
Nee, gewoon in je elleboog hoesten vind ik primaquote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Zo in je gezicht hoesten is echt goor ja. En aso. Maar in een supermarkt hoesten is niks mis mee toch?Of hoesten in je gezicht in de supermarkt, bedoel je dat?
Fietsers die bij rotondes geen handen uitsteken,quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:49 schreef Zorro het volgende:
Fietsers die denken dat de haaietanden bij een rotonde niet voor hen gelden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |