abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 september 2025 @ 07:28:55 #126
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_218737301
https://www.tiktok.com/@t(...)/7476857943099591979

Hier nog mooie woorden voor Zelensky van de held Charlie Kirk, enkele weken geleden. @EttovanBelgie vindt dit leuk.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  donderdag 11 september 2025 @ 07:55:30 #127
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_218737390
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 07:28 schreef -XOR- het volgende:
https://www.tiktok.com/@:(...)/7476857943099591979

Hier nog mooie woorden voor Zelensky van de held Charlie Kirk, enkele weken geleden. @:ettovanbelgie vindt dit leuk.
Ghehe...het was ook gewoon een radicale oproerkraaier h. :')

De vraag die ze zich daar imho moeten stellen is:
"Hoe lang kun je een hond blijven prikken met een stok, totdat ie flink terugbijt?"

Mensen worden financieel uitgeknepen en gedehumaniseerd op dagelijkse basis. Dat heeft Mangione doen besluiten de CEO van United Healthcare om te knallen. Miljarden winsten maken over de rug van zieken. Kan nooit goed gaan natuurlijk...
Die raids van ICE gaan ook nog verder escaleren met doden tot gevolg en iedereen die maar verder loopt te provoceren en te escaleren...die blijven de hond verder prikken.

In Trump's Amerika staat een nog veel escalatie op het menu.
De vraag voor ons is wie daar beter van wordt? Dze Billionaires? Het genereert veel boze clicks en bedrijven als BlackRock en Palantir zijn vast niet verdrietig...wat hun CEO's ook weer vogelvrij verklaart..Tja, ze werken er allemaal aan mee. Wat heb je aan al dat geld en al die macht als je zielig in een kist ligt...

Gelukkig zit er een oceaan tussen al die bozeriken en al die wapens ;')
pi_218737443
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:07 schreef Bluesdude het volgende:
Misschien dat over 50 jaar triggerhappy Amerika een bekering ondergaat en dat het 2de amendement wordt afgeschaft.
Zal het triggerhappy front van conservatieve rednecks en christenen en rijke lieden dan verwakt zijn ?
Op dit moment is het politiek gepolariseerd Amerika heel veel de schuld van Trump en zijn grote bek.
In de zestiger jaren was er ook veel polarisatie in Amerika. Jongeren tegen verstikkende miljeus. Vietnam.
Maar de politieke leiders waren nog mild in hun retoriek.
Lekker objectief .
Geen woord over het verstikkende woke-milieu dat zo royaal gefaciliteerd is door de Biden kliek.

[ Bericht 0% gewijzigd door quo_ op 11-09-2025 08:51:45 ]
-
pi_218737458
Dit is dus de schuld van Biden. De Satan die aan het hoofd staat van de Deepstate met zijn vazallen Obama, Clinton en Bill Gates.
  donderdag 11 september 2025 @ 08:27:32 #130
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_218737550
Oeh. Het is drive-by troll- en polarisatietijd, zie ik :')

Do not feed! I repeat...do not feed!
pi_218737597
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 08:09 schreef quo_ het volgende:

[..]
Lekker objectief .
Geen woord over het verstikkende woke-milieu dat zo royaal geaciliteerd is door de Biden kliek.
En hoeveel moorden heeft dat hyperbolisch genoemde verstikkende woke milieu nu eigenlijk op hun geweten.

Vrijheid van meningsuiting was toch een groot goed in de VS behalve als het niet maga meningen zijn dan is er opeens van alles fout aan. Objectief gezien een erg doorzichtige hypocrisie.
pi_218737622
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 07:13 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Het probleem benoemen is ook geen enkel probleem, dat is absoluut nodig. Het helpt niet om -als president- te gaan wijzen naar ‘the radical left’, daarmee spoor je alleen maar mensen aan voor eigen rechter te spelen.
Waarom helpt dat niet? Het is toch het benoemen van het probleem? De hoop is uiteraard dat door het benoemen dat mensen die de radicalen vertegenwoordigen hun retoriek enigszins een beetje matigen. Ook Charlie Kirk werd de meest vreselijke shit aangesmeerd en dat heeft kunnen leiden tot deze aanslag.
  donderdag 11 september 2025 @ 08:45:34 #133
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_218737651
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 08:42 schreef Chivaz het volgende:
Het is toch het benoemen van het probleem?
Nou nee. De schutter is, voor zover ik weet, nog niet eens gepakt dus aannames doen over motieven is op dit moment alleen maar wensdenken.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_218737687
quote:

[..]
Waarom helpt dat niet? Het is toch het benoemen van het probleem? De hoop is uiteraard dat door het benoemen dat mensen die de radicalen vertegenwoordigen hun retoriek enigszins een beetje matigen. Ook Charlie Kirk werd de meest vreselijke shit aangesmeerd en dat heeft kunnen leiden tot deze aanslag.
Wat is je opinie over hetgeen ik hierboven plaatste.
pi_218737703
quote:
5s.gif Op donderdag 11 september 2025 08:52 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Wat is je opinie over hetgeen ik hierboven plaatste.
Omtrent Isral? Ik vind dat steun berhaupt nooit onvoorwaardelijk hoort te zijn dat gezegd hebbende ben ik wel van mening dat Isral juist handelt in Gaza. Dat de rechtse jeugd is gedraaid heeft Kirk ook gezien en die is meegedraaid, je zal wel moeten wil je aansprekend blijven voor de jeugd.
pi_218737737
quote:

[..]
Omdat het nog helemaal niet duidelijk is wie ‘m vermoord heeft. Er was eerder iemand opgepakt die er niets mee te maken bleek te hebben.

Als president moet je niet ‘the radical left’ of de ‘MAGA kliek’ de schuld geven, je moet al het politieke geweld veroordelen.
pi_218737742
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 08:56 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Omtrent Isral? Ik vind dat steun berhaupt nooit onvoorwaardelijk hoort te zijn dat gezegd hebbende ben ik wel van mening dat Isral juist handelt in Gaza. Dat de rechtse jeugd is gedraaid heeft Kirk ook gezien en die is meegedraaid, je zal wel moeten wil je aansprekend blijven voor de jeugd.
En onderstaand?

"What is happening in Gaza is a humanitarian catastrophe. And whether it is on purpose or not, the IDF and the Israeli government are botching the PR so badly that they are turning an entire generation against Israel... They are creating more Hamas supporters than they are killing Hamas terrorists. It is a strategic disaster."

Charlie Kirk

Netanyahu is not a good leader for this moment. He is not a good salesman for Israel. His political interests are not the same as the strategic interests of the Israeli state or the U.S.-Israel relationship."

Charlie Kirk

Lijnt dit ook wat uit met je mening?
  donderdag 11 september 2025 @ 09:05:44 #138
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_218737751
Mijn grootste probleem met dit is dat het helemaal geen link/rechts verwijtende discussie zou moeten zijn. Er is iemand doodgeschoten met een andere mening, dat is al erg genoeg.

Diegene die er wel een links/rechts discussie van willen maken zijn onderdeel van het polariserende probleem.
Where law ends, tyrrany begins.
  donderdag 11 september 2025 @ 09:10:57 #139
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_218737792
Het mag wat kosten, die Second Amendment.

twitter
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  donderdag 11 september 2025 @ 09:11:40 #140
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_218737799
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2025 09:03 schreef Beathoven het volgende:

[..]
En onderstaand?

"What is happening in Gaza is a humanitarian catastrophe. And whether it is on purpose or not, the IDF and the Israeli government are botching the PR so badly that they are turning an entire generation against Israel... They are creating more Hamas supporters than they are killing Hamas terrorists. It is a strategic disaster."

Charlie Kirk

Netanyahu is not a good leader for this moment. He is not a good salesman for Israel. His political interests are not the same as the strategic interests of the Israeli state or the U.S.-Israel relationship."

Charlie Kirk

Lijnt dit ook wat uit met je mening?
‘Prima wat jullie doen in Gaza, maar pak het even wat subtieler en handiger aan aub!’
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  donderdag 11 september 2025 @ 09:13:59 #141
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_218737812
Geheel hypothetisch...ik kan mij ook voorstellen dat er de afgelopen tijd een soort Hit List is opgemaakt in de krochten van het anti trumpisme. In het kader van "verzet".

Denk aan Peter Thiel, Curtis Yarvin, Erik Prince, Chaya Reichik, Jack Posobiec, Russia bros Benny Johnson/Tim Pool en wellicht Leon Musk. Lijst zal vast langer zijn...als zoiets bestaat.

Puur hypothetisch he!
pi_218737840
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 09:13 schreef GarlandBriggs het volgende:
Geheel hypothetisch...ik kan mij ook voorstellen dat er de afgelopen tijd een soort Hit List is opgemaakt in de krochten van het anti trumpisme. In het kader van "verzet".

Denk aan Peter Thiel, Curtis Yarvin, Erik Prince, Chaya Reichik, Jack Posobiec, Russia bros Benny Johnson/Tim Pool en wellicht Leon Musk. Lijst zal vast langer zijn...als zoiets bestaat.

Puur hypothetisch he!
Ik denk dat hij door Magasten is omgebracht die de hoop hebben zo een burgeroorlog te kunnen starten.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_218737893
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 09:11 schreef Szura het volgende:

[..]
‘Prima wat jullie doen in Gaza, maar pak het even wat subtieler en handiger aan aub!’
Kirk z'n "Humanitarian catastrophe" past niet bij je duiding. Dit n zn kritiek op Netanyahu past ook niet in de echokamer van wat het huidige Israelische regime graag wil horen.

Er zijn minder uitgesproken meningen aanwezig. Zelf Buttigieg (democraat) staat dichterbij de Aipac-knuffel dan Kirk stond.
  donderdag 11 september 2025 @ 09:28:13 #144
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_218737895
quote:
6s.gif Op donderdag 11 september 2025 09:18 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Ik denk dat hij door Magasten is omgebracht die de hoop hebben zo een burgeroorlog te kunnen starten.
Alhoewel ik in Trump's Amerika anno 2025 niks meer uitsluit...lijkt me dit sterk.

Maar het kan...Trump geeft geen reet om Charlie Kirk (of wie dan ook) dus het kan.
  donderdag 11 september 2025 @ 09:29:42 #145
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_218737905
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 09:27 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Kirk z'n "Humanitarian catastrophe" past niet bij je duiding. Dit n zn kritiek op Netanyahu past ook niet in de echokamer van wat het huidige Israelische regime graag wil horen.
Tja, dat zou ook een motief kunnen zijn natuurlijk...
  donderdag 11 september 2025 @ 09:31:29 #146
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_218737923
quote:

[..]
Zeker niet uitgesloten.

twitter
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_218738007
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 09:29 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]
Tja, dat zou ook een motief kunnen zijn natuurlijk...
Net als met andere politiek getinte aanslagen is het vaak vooraf meer dan n ding.

Maar wat wel een graadmeter kan zijn, is de Trump-reactie. Het is heel opvallend dat Trump zo verschrikkelijk mild reageerde. Zoals hij ook zalvend was richting Maxwell ipv een driftbui etaleerde. Het is condoleren en bijna terug naar de orde van de dag. Wat imho meer als een verdwijning dan een moord aanvoelt voor een schreeuwende autocratie waarin een van je medestanders is omgebracht.

(Ja. In een democratie verwacht je enige gepaste afstandelijkheid omdat je anders de rechters voor de voeten loopt. Maar, Maga werkt niet meer zo.)

Als Trump meteen met explosieve tweets reageert en om vergeldingen roept 'ergens naartoe', dan is het spinbaar.

Maar binnen Maga zijn ze zich mogelijk ook wel bewust van de kritiek. En als je dan zoiets wilt escaleren, schiet je jezelf al dagen erna in de voet. Omdat ook nu al "anti-Netanyahu" (ik noem het geen anti-Israel) speeches van hem viraal gaan.

[ Bericht 1% gewijzigd door Beathoven op 11-09-2025 09:51:19 ]
pi_218738104
Hier was het gewoon wachten op. Iedereen wist dat dit een keer zou gaan gebeuren bij iemand uit het Trump kamp. Trump is moeilijk te raken door zijn achterlijke bewaking. Dus worden er naar alternatieven gezocht voor de boodschap dat men niet eens met het beleid van Trump.

Dit kan een domino effect gaan opleveren. Na 1 kan er 2 of 3 volgen
pi_218738107
quote:

[..]
Misschien is het een boze ex-vriend(in) die ie gedumpt heeft of waarbij ie vreemdgegaan is, iemand wiens kind is omgekomen bij een school shooting of wat dan ook.
Vooralsnog is er gewoon helemaal niets bekend bij mijn weten.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_218738125
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 09:48 schreef Monolith het volgende:

[..]
Misschien is het een boze ex-vriend(in) die ie gedumpt heeft of waarbij ie vreemdgegaan is, iemand wiens kind is omgekomen bij een school shooting of wat dan ook.
Vooralsnog is er gewoon helemaal niets bekend bij mijn weten.
Dit is duidelijk een politieke moord. Daar is heel amerika van overtuigd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')