Ghehe...het was ook gewoon een radicale oproerkraaier h.quote:Op donderdag 11 september 2025 07:28 schreef -XOR- het volgende:
https://www.tiktok.com/@:(...)/7476857943099591979
Hier nog mooie woorden voor Zelensky van de held Charlie Kirk, enkele weken geleden. @:ettovanbelgie vindt dit leuk.
Lekker objectief .quote:Op woensdag 10 september 2025 23:07 schreef Bluesdude het volgende:
Misschien dat over 50 jaar triggerhappy Amerika een bekering ondergaat en dat het 2de amendement wordt afgeschaft.
Zal het triggerhappy front van conservatieve rednecks en christenen en rijke lieden dan verwakt zijn ?
Op dit moment is het politiek gepolariseerd Amerika heel veel de schuld van Trump en zijn grote bek.
In de zestiger jaren was er ook veel polarisatie in Amerika. Jongeren tegen verstikkende miljeus. Vietnam.
Maar de politieke leiders waren nog mild in hun retoriek.
En hoeveel moorden heeft dat hyperbolisch genoemde verstikkende woke milieu nu eigenlijk op hun geweten.quote:Op donderdag 11 september 2025 08:09 schreef quo_ het volgende:
[..]
Lekker objectief .
Geen woord over het verstikkende woke-milieu dat zo royaal geaciliteerd is door de Biden kliek.
Waarom helpt dat niet? Het is toch het benoemen van het probleem? De hoop is uiteraard dat door het benoemen dat mensen die de radicalen vertegenwoordigen hun retoriek enigszins een beetje matigen. Ook Charlie Kirk werd de meest vreselijke shit aangesmeerd en dat heeft kunnen leiden tot deze aanslag.quote:Op donderdag 11 september 2025 07:13 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Het probleem benoemen is ook geen enkel probleem, dat is absoluut nodig. Het helpt niet om -als president- te gaan wijzen naar ‘the radical left’, daarmee spoor je alleen maar mensen aan voor eigen rechter te spelen.
Nou nee. De schutter is, voor zover ik weet, nog niet eens gepakt dus aannames doen over motieven is op dit moment alleen maar wensdenken.quote:Op donderdag 11 september 2025 08:42 schreef Chivaz het volgende:
Het is toch het benoemen van het probleem?
Wat is je opinie over hetgeen ik hierboven plaatste.quote:Op donderdag 11 september 2025 08:42 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Waarom helpt dat niet? Het is toch het benoemen van het probleem? De hoop is uiteraard dat door het benoemen dat mensen die de radicalen vertegenwoordigen hun retoriek enigszins een beetje matigen. Ook Charlie Kirk werd de meest vreselijke shit aangesmeerd en dat heeft kunnen leiden tot deze aanslag.
Omtrent Isral? Ik vind dat steun berhaupt nooit onvoorwaardelijk hoort te zijn dat gezegd hebbende ben ik wel van mening dat Isral juist handelt in Gaza. Dat de rechtse jeugd is gedraaid heeft Kirk ook gezien en die is meegedraaid, je zal wel moeten wil je aansprekend blijven voor de jeugd.quote:Op donderdag 11 september 2025 08:52 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Wat is je opinie over hetgeen ik hierboven plaatste.
Omdat het nog helemaal niet duidelijk is wie ‘m vermoord heeft. Er was eerder iemand opgepakt die er niets mee te maken bleek te hebben.quote:Op donderdag 11 september 2025 08:42 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Waarom helpt dat niet? Het is toch het benoemen van het probleem? De hoop is uiteraard dat door het benoemen dat mensen die de radicalen vertegenwoordigen hun retoriek enigszins een beetje matigen. Ook Charlie Kirk werd de meest vreselijke shit aangesmeerd en dat heeft kunnen leiden tot deze aanslag.
En onderstaand?quote:Op donderdag 11 september 2025 08:56 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Omtrent Isral? Ik vind dat steun berhaupt nooit onvoorwaardelijk hoort te zijn dat gezegd hebbende ben ik wel van mening dat Isral juist handelt in Gaza. Dat de rechtse jeugd is gedraaid heeft Kirk ook gezien en die is meegedraaid, je zal wel moeten wil je aansprekend blijven voor de jeugd.
‘Prima wat jullie doen in Gaza, maar pak het even wat subtieler en handiger aan aub!’quote:Op donderdag 11 september 2025 09:03 schreef Beathoven het volgende:
[..]
En onderstaand?
"What is happening in Gaza is a humanitarian catastrophe. And whether it is on purpose or not, the IDF and the Israeli government are botching the PR so badly that they are turning an entire generation against Israel... They are creating more Hamas supporters than they are killing Hamas terrorists. It is a strategic disaster."
Charlie Kirk
Netanyahu is not a good leader for this moment. He is not a good salesman for Israel. His political interests are not the same as the strategic interests of the Israeli state or the U.S.-Israel relationship."
Charlie Kirk
Lijnt dit ook wat uit met je mening?
Ik denk dat hij door Magasten is omgebracht die de hoop hebben zo een burgeroorlog te kunnen starten.quote:Op donderdag 11 september 2025 09:13 schreef GarlandBriggs het volgende:
Geheel hypothetisch...ik kan mij ook voorstellen dat er de afgelopen tijd een soort Hit List is opgemaakt in de krochten van het anti trumpisme. In het kader van "verzet".
Denk aan Peter Thiel, Curtis Yarvin, Erik Prince, Chaya Reichik, Jack Posobiec, Russia bros Benny Johnson/Tim Pool en wellicht Leon Musk. Lijst zal vast langer zijn...als zoiets bestaat.
Puur hypothetisch he!
Kirk z'n "Humanitarian catastrophe" past niet bij je duiding. Dit n zn kritiek op Netanyahu past ook niet in de echokamer van wat het huidige Israelische regime graag wil horen.quote:Op donderdag 11 september 2025 09:11 schreef Szura het volgende:
[..]
‘Prima wat jullie doen in Gaza, maar pak het even wat subtieler en handiger aan aub!’
Alhoewel ik in Trump's Amerika anno 2025 niks meer uitsluit...lijkt me dit sterk.quote:Op donderdag 11 september 2025 09:18 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik denk dat hij door Magasten is omgebracht die de hoop hebben zo een burgeroorlog te kunnen starten.
Tja, dat zou ook een motief kunnen zijn natuurlijk...quote:Op donderdag 11 september 2025 09:27 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Kirk z'n "Humanitarian catastrophe" past niet bij je duiding. Dit n zn kritiek op Netanyahu past ook niet in de echokamer van wat het huidige Israelische regime graag wil horen.
Zeker niet uitgesloten.quote:Op donderdag 11 september 2025 09:18 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik denk dat hij door Magasten is omgebracht die de hoop hebben zo een burgeroorlog te kunnen starten.
Net als met andere politiek getinte aanslagen is het vaak vooraf meer dan n ding.quote:Op donderdag 11 september 2025 09:29 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Tja, dat zou ook een motief kunnen zijn natuurlijk...
Misschien is het een boze ex-vriend(in) die ie gedumpt heeft of waarbij ie vreemdgegaan is, iemand wiens kind is omgekomen bij een school shooting of wat dan ook.quote:Op donderdag 11 september 2025 09:18 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dit is duidelijk een politieke moord. Daar is heel amerika van overtuigd.quote:Op donderdag 11 september 2025 09:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Misschien is het een boze ex-vriend(in) die ie gedumpt heeft of waarbij ie vreemdgegaan is, iemand wiens kind is omgekomen bij een school shooting of wat dan ook.
Vooralsnog is er gewoon helemaal niets bekend bij mijn weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |