SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_FlashSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op dinsdag 9 september 2025 17:09 schreef Ama het volgende:
Mijn led dingetje van Nightmare Before Christmas is er dankzij @:Gibson88
[ link | afbeelding ]
Hij is niet beschadigd ofzo maar komt door het lichtinval:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blij dat ie goed is aangekomen en hij staat leuk !
Ook in moeilijke tijden.
Nogmaals bedankt dat je de Primark in durfde te gaan voor mij.quote:Op dinsdag 9 september 2025 17:11 schreef Gibson88 het volgende:
[..]Blij dat ie goed is aangekomen en hij staat leuk !
Tuurlijk, graag gedaan, kleine moeitequote:Op dinsdag 9 september 2025 17:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Nogmaals bedankt dat je de Primark in durfde te gaan voor mij.
quote:Op dinsdag 9 september 2025 17:12 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Tuurlijk, graag gedaan, kleine moeite
Staat sobenzo altijd in de Indexquote:Op dinsdag 9 september 2025 16:56 schreef Nizno het volgende:
staat vaak in de OP van een feedbacktopic
* Nizno gaat even kijken of dat in TV en FHF ook zo is
Ja maar dat kan je mobiel niet zien.quote:Op dinsdag 9 september 2025 17:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Staat sobenzo altijd in de Index
Geen leuke beelden nee. Maar ja, gebeurt op zich wel vaker.quote:
Die zal wel weer zo'n gifspuit hebben gehad.quote:Op dinsdag 9 september 2025 17:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wel apart dat het juist de minister van gezondheid moet overkomen
Gifspuit?quote:Op dinsdag 9 september 2025 17:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Die zal wel weer zo'n gifspuit hebben gehad.
Afschaffen die sportquote:Op dinsdag 9 september 2025 17:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vuelta etappe weer ingekort door protesten. Daar vind ik iets van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op dinsdag 9 september 2025 17:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Afschaffen die sportals het nog een demonstratie zou zijn dat met een sport van doen heeft. Zelfs al was het geen wielrennen maar een hele andere sport...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Ja, ik lees nu pas waarover de demonstratie gaat. Ik probeer eigenlijk die hele oorlog zo veel mogelijk te vermijdenquote:Op dinsdag 9 september 2025 17:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
als het nog een demonstratie zou zijn dat met een sport van doen heeft. Zelfs al was het geen wielrennen maar een hele andere sport...
Heel veel denk ik. Steek die protesten maar in je hol.quote:Op dinsdag 9 september 2025 17:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vuelta etappe weer ingekort door protesten. Daar vind ik iets van.
ik had het nog niet eens gezien en wist meteen dat het niet een anti sport demonstratie wasquote:Op dinsdag 9 september 2025 17:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, ik lees nu pas waarover de demonstratie gaat. Ik probeer eigenlijk die hele oorlog zo veel mogelijk te vermijden
Er doet natuurlijk wel een "Team Israel" mee...quote:Op dinsdag 9 september 2025 17:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik had het nog niet eens gezien en wist meteen dat het niet een anti sport demonstratie was
Van de berg aftiefen.quote:Op dinsdag 9 september 2025 17:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heel veel denk ik. Steek die protesten maar in je hol.
Zo de hel inquote:
quote:Op dinsdag 9 september 2025 18:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zat eerst YT te kijken en daarna de tv aangezet. Kwam daar reclame op en wilde ik die skippen.
en terechtquote:Op dinsdag 9 september 2025 18:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zat eerst YT te kijken en daarna de tv aangezet. Kwam daar reclame op en wilde ik die skippen.
Die fout maak ik ook wel eensquote:Op dinsdag 9 september 2025 18:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
bestelt moet ook met een d in dit geval, net als bezorgdquote:Op dinsdag 9 september 2025 18:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
Friet en hamburger bestelt en die is net bezorgd ..
Ik ben benieuwd of het smaakt.
Gaan we met bosjes kijken!quote:Op dinsdag 9 september 2025 18:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
bestelt moet ook met een d in dit geval, net als bezorgd
wanneer krijgen we 'koken met bos' reels?
quote:Op dinsdag 9 september 2025 18:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
bestelt moet ook met een d in dit geval, net als bezorgd
wanneer krijgen we 'koken met bos' reels?
hoeven geen hoogstandjes... avgtje kan ook prima.. we eten hier (vrijwel) allesquote:Op dinsdag 9 september 2025 18:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nog niet.
Heb al wel gekookt hier hoor.
Maar nog niet echt culinaire hoogstandjes
Kirby's jullie.quote:Op dinsdag 9 september 2025 18:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoeven geen hoogstandjes... avgtje kan ook prima.. we eten hier (vrijwel) alles
Misschien morgenquote:Op dinsdag 9 september 2025 18:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoeven geen hoogstandjes... avgtje kan ook prima.. we eten hier (vrijwel) alles
Ik was al met mijn muis onderweg naar de plek waar hget knopje "overslaan" zou moeten komen.quote:Op dinsdag 9 september 2025 18:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die fout maak ik ook wel eens
quote:Op dinsdag 9 september 2025 18:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik was al met mijn muis onderweg naar de plek waar hget knopje "overslaan" zou moeten komen.
Dat heeft @bitterbal al voor ons gedaan. Morgen gaan wij voor haar.quote:Op dinsdag 9 september 2025 18:44 schreef Nattekat het volgende:
Eigenlijk wilde ik nog sporten, hm...
wat doen?quote:
ik dacht wortelsquote:Op dinsdag 9 september 2025 19:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je nieuwe iPhone halen?
Ja soberso. Mijn vader heeft een nieuwe nodig. Ik niet, maar je kent mijquote:Op dinsdag 9 september 2025 19:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je nieuwe iPhone halen?
Ik ga mijn iPhone SE ook maar eens vervangen. Eindelijk 5Gquote:Op dinsdag 9 september 2025 19:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja soberso. Mijn vader heeft een nieuwe nodig. Ik niet, maar je kent mijIk moet eigenlijk ook nieuwe airpods, eentje ruist bij noice cancelling.
Ik ben benieuwd naar de air ook! Neem ik waarschijnlijk toch niet vanwege de mindere camera.quote:Op dinsdag 9 september 2025 19:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga mijn iPhone SE ook maar eens vervangen. Eindelijk 5G
Die kwamen vandaag niet verder dan 2-2 tegen Jong Israel.quote:
En vast geen 120Hz scherm. Kan echt niet meer.quote:Op dinsdag 9 september 2025 19:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de air ook! Neem ik waarschijnlijk toch niet vanwege de mindere camera.
"Not bad, hooman."quote:Op dinsdag 9 september 2025 19:28 schreef Ama het volgende:
Zo het buiten schuilhuisje is in elkaar gezet. Heb er een zachte badmat in neer gelegd dus precies past.Zou even buiten plekje zoeken.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 september 2025 19:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En vast geen 120Hz scherm. Kan echt niet meer.
Zometeen zitten alle katten van de straat erin.quote:Op dinsdag 9 september 2025 19:28 schreef Ama het volgende:
Zo het buiten schuilhuisje is in elkaar gezet. Heb er een zachte badmat in neer gelegd dus precies past.Zou even buiten plekje zoeken.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
10.000 naaktslakken.quote:Op dinsdag 9 september 2025 19:41 schreef CherryLips het volgende:
1
[..]
Zometeen zitten alle katten van de straat erin.
Nou met regen in ieder geval niet want dan zie ik bijna nooit kat heeft buiten lopen behalve mij eigen.quote:Op dinsdag 9 september 2025 19:41 schreef CherryLips het volgende:
1
[..]
Zometeen zitten alle katten van de straat erin.
Ohja vandaag de 17, kijken of de 16 dan een beetje in prijs kan zakkenquote:Op dinsdag 9 september 2025 19:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga mijn iPhone SE ook maar eens vervangen. Eindelijk 5G
Ik denk 1. Dan zit de opening niet gelijk half onder het afdakje.quote:Op dinsdag 9 september 2025 19:47 schreef Ama het volgende:
Oké ik wil hem dus naast de deur hebben maar kan even niet goed kiezen op welke manier dus laat jullie kiezen.
[ link | afbeelding ]
[poll=9239]
969 voor de 17quote:Op dinsdag 9 september 2025 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja vandaag de 17, kijken of de 16 dan een beetje in prijs kan zakken
De 16 was dat bij release ook, die is inmiddels wel 200 goedkoperquote:Op dinsdag 9 september 2025 20:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
969 voor de 17
1329 voor de 17 Pro
Wat een prijzen
Voor een rijke tata als jij geen probleem toch?quote:Op dinsdag 9 september 2025 20:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
969 voor de 17
1329 voor de 17 Pro
Wat een prijzen
Boodschappen worden voor mij ook duurderquote:Op dinsdag 9 september 2025 20:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor een rijke tata als jij geen probleem toch?
Minder eten. Dure IPhone én afvallen. Win-win.quote:Op dinsdag 9 september 2025 20:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Boodschappen worden voor mij ook duurder
Als je het zo bekijkt dan kan ik het wel voor mezelf verantwoorden.quote:Op dinsdag 9 september 2025 20:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Minder eten. Dure IPhone én afvallen. Win-win.
Veel plezier ermee alvast. Benieuwd of ie bevalt.quote:Op dinsdag 9 september 2025 20:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt dan kan ik het wel voor mezelf verantwoorden.
Vast wel een donateur te vinden via je Only Dog Fans?quote:Op dinsdag 9 september 2025 20:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik doe al 3 jaar met dezelfde telefoon, maar een nieuwe net nog betere camera is wel nodig voor Ambar
Loopt nog niet zo hard, maar dat kan ook doordat ik nog geen account heb aangemaaktquote:Op dinsdag 9 september 2025 20:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vast wel een donateur te vinden via je Only Dog Fans?
Vandaag een nieuwe fietscomputer binnen gekregen, maar blijkbaar is vandaag een nieuwere versie uitgekomen.quote:Op dinsdag 9 september 2025 20:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik doe al 3 jaar met dezelfde telefoon, maar een nieuwe net nog betere camera is wel nodig voor Ambar
Overpriced meuk FTWquote:Op dinsdag 9 september 2025 20:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
969 voor de 17
1329 voor de 17 Pro
Wat een prijzen
Ik ga toch nu evenquote:Op dinsdag 9 september 2025 18:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat heeft @:bitterbal al voor ons gedaan. Morgen gaan wij voor haar.
Trots op je.quote:Op dinsdag 9 september 2025 20:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga toch nu even
Ik ga m'n schema niet in de tweede week al los vanwege een beetje slaaptekort.
Welke?quote:Op dinsdag 9 september 2025 20:40 schreef mschol het volgende:
oeh, 3 sets uit de eerste en 2de serie van bricklink designer programma zijn tijdelijk weer verkrijgbaar (door annuleringen)
*hard twijfelt want erg duur..
3 maanden opzegtermijn. Ik hoop toch binnen een maand weg te zijn als ik ga.quote:Op dinsdag 9 september 2025 20:46 schreef Nattekat het volgende:
Echt absurd dat ik over 2 weken m'n laatste werkdag achter de rug heb. Toen ik m'n ontslag indiende was het nog bijna 3 maanden.
3 jaar maar?quote:Op dinsdag 9 september 2025 20:28 schreef ieniminimuis het volgende:
https://www.bricklink.com/v3/designer-program/shop.pagequote:
Mijn telefoon is wel al 1000 keer gevallen ofzoquote:Op dinsdag 9 september 2025 20:58 schreef mschol het volgende:
[..]
3 jaar maar?
[..]
https://www.bricklink.com/v3/designer-program/shop.page
Ik heb 6 maanden opzegtermijnquote:Op dinsdag 9 september 2025 20:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
3 maanden opzegtermijn. Ik hoop toch binnen een maand weg te zijn als ik ga.
quote:Op dinsdag 9 september 2025 20:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn telefoon is wel al 1000 keer gevallen ofzo
1. Was eigen keus. Ik wilde niet in de zomer beginnen en wilde ze ook nog een kans geven om een vervanger te vinden.quote:Op dinsdag 9 september 2025 20:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
3 maanden opzegtermijn. Ik hoop toch binnen een maand weg te zijn als ik ga.
Is toch niet normaal meer. Je hebt bijna een tweeverdienershuishouden nodig tegenwoordig om in alle moderne basisbehoeften te voorzienquote:
1, want dan kan ze als het regent zo floep naar binnen als je de deur op een kiertje zet. Anders komt dat heel klungelig uitquote:Op dinsdag 9 september 2025 19:47 schreef Ama het volgende:
Oké ik wil hem dus naast de deur hebben maar kan even niet goed kiezen op welke manier dus laat jullie kiezen.
[ link | afbeelding ]
[poll=9239]
Mehquote:Op dinsdag 9 september 2025 21:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Tering oranje, basaal blauw, en saaier dan saai wit
Ik wilde een lilaquote:Op dinsdag 9 september 2025 21:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
MehZe zouden groene met roze bloempjes moeten maken, en oranje met herfstblaadjes.. voor elk seizoen iets. Ik ben verdomme een marketinggenie
Dan neem ik wel een tering oranjequote:Op dinsdag 9 september 2025 21:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die moet samsung dan maken, dan kunnen ze alle lila fans overnemen van apple
hahahahahahaha sukkel. ben je voor de kat zn viool gaan sporten!!quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:05 schreef Nattekat het volgende:
Kut, ik ben m'n horloge vergeten. Nu telt het niet
Dacht even dat ik je naar het samsung kamp kon krijgen, maar helaasie de paasiequote:Op dinsdag 9 september 2025 21:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dan neem ik wel een tering oranje
Trump Orangequote:Op dinsdag 9 september 2025 21:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dan neem ik wel een tering oranje
Waarbij elke paar uur even wat fake feitjes uit de speakers schallenquote:Op dinsdag 9 september 2025 21:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die loopt met de Trump-phone rond.
Benieuwd of die telefoon ooit nog op de markt komtquote:Op dinsdag 9 september 2025 21:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarbij elke paar uur even wat fake feitjes uit de speakers schallen
"Thank you for your attention on this matter"quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
Tegenwoordig moet je gewoon iedere dag iets dommers roepen zodat ze de domheid van vorige dag weer vergeten.
Een pakket theezakjes kopen vrees ik.quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:20 schreef UitStraling het volgende:
Burgemeester: "Plegers komen uit alle lagen van de samenleving"
Femke Halsema kondigt pakket maatregelen aan na moord op 17-jarige Lisa
Wat zou ze allemaal gaan doen?
"LAW & ORDER"quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Thank you for your attention on this matter"
Kunnen altijd een uitzondering maken.quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:24 schreef kwiwi het volgende:
Oh het puntmutsen is pas om 23u vandaag zie ik. Zat er al helemaal klaar voor
"Gekke witte mensenhaai eet jong meisje op, laten we alle vissen uitroeien, dat is de oplossing"quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een pakket theezakjes kopen vrees ik.
"Er is geen plek in Nederland voor de wolf"quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Gekke witte mensenhaai eet jong meisje op, laten we alle vissen uitroeien, dat is de oplossing"
Ik heb liever wat wolfjes dan hele roedels Syriërs.quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
"Er is geen plek in Nederland voor de wolf"
Nou ja, dat is ķķk een oplossing. Rigoureus, maar een oplossing.quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Gekke witte mensenhaai eet jong meisje op, laten we alle vissen uitroeien, dat is de oplossing"
“The past was erased, the erasure was forgotten, the lie became the truth.”quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:20 schreef UitStraling het volgende:
Oh dán is het ineens wel vol = volquote:Op dinsdag 9 september 2025 21:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
"Er is geen plek in Nederland voor de wolf"
De wolf is natuurlijk een metafoor.quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb liever wat wolfjes dan hele roedels Syriërs.
Nouja, we hadden een partij die een noodwet incl. onderbouwing klaarhad en die besloot niet in te zetten. Hopelijk komt er nu een partij die het wel op wil lossen.quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:43 schreef Nattekat het volgende:
Denk dat ik nu voor de mcnuggets ipv muffin ga
Ben je in een rebelse bui?quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:43 schreef Nattekat het volgende:
Georg Orwellquote:Op dinsdag 9 september 2025 21:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
“The past was erased, the erasure was forgotten, the lie became the truth.”
Ik help je hopen.quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nouja, we hadden een partij die een noodwet incl. onderbouwing klaarhad en die besloot niet in te zetten. Hopelijk komt er nu een partij die het wel op wil lossen.
Gefrituurde kipmousse.quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:43 schreef Nattekat het volgende:
1+1=3quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
“The past was erased, the erasure was forgotten, the lie became the truth.”
Misschien dat ik dan eens voor het eerst zou gaan stemmen in Nederlandquote:Op dinsdag 9 september 2025 21:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Anders moet ik zelf de politiek ingaan.
Je komt wel betrouwbaar overquote:Op dinsdag 9 september 2025 21:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor het CDA?quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou ze het inmiddels zelf geloven?quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:20 schreef UitStraling het volgende:
We hebben in Foqueville nog een burgemeesterspositie open staan?quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je iets maar vaak genoeg zegt, ga je het langzaam geloven.quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou ze het inmiddels zelf geloven?
Dat is alleen ceremonieel; beetje lintjes doorknippen en nieuwe inwoners verwelkomen.quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We hebben in Foqueville nog een burgemeesterspositie open staan?
Misschien eerst maar met een koevoet de secondelijm tussen haar onder- en bovenkaak verwijderen.quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou ze het inmiddels zelf geloven?
Mooi bijpassend huis ookquote:Op dinsdag 9 september 2025 21:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We hebben in Foqueville nog een burgemeesterspositie open staan?
Die jaagt tegenwoordig op rare wezentjes, toch?quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gratis Liesje erbij als tuinman.
Alsof dat niet ook belangrijk isquote:Op dinsdag 9 september 2025 21:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is alleen ceremonieel; beetje lintjes doorknippen en nieuwe inwoners verwelkomen.
We weten allemaal dat je uiteindelijk toch gewoon voor de burgerlijke witte versie gaat, dus koop die nou maar gewoonquote:
Heeft ze het vrij druk in Foqueville.quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die jaagt tegenwoordig op rare wezentjes, toch?
Gewoon een hip hoesje kopen, de keuze is reuze, wil je volwassen overkomen of als iemand van 14?quote:
Gewoon 100 kilo als doel en daarna weer naar je streefgewicht toe.quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:56 schreef Nattekat het volgende:
Het echt rebelse is dat ik niet genoeg kcal heb verbrand om 9 mcnuggets te eten![]()
Ik ga voor deze 16quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga voor de lichtgroene denk ik.
Ik neem altijd degene met het kleurtjequote:Op dinsdag 9 september 2025 21:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
We weten allemaal dat je uiteindelijk toch gewoon voor de burgerlijke witte versie gaat, dus koop die nou maar gewoon
14. Lijkt mij duidelijk.quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon een hip hoesje kopen, de keuze is reuze, wil je volwassen overkomen of als iemand van 14?
quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als je iets maar vaak genoeg zegt, ga je het langzaam geloven.
Zo lang ze nog alle kleuren van de regenboog representeren valt dat wel meequote:Op dinsdag 9 september 2025 21:59 schreef UitStraling het volgende:
Apple is toch helemaal geen fris merk meer om mee rond te lopen in deze Trumpiaanse tijden?
US is gewoon zo'n tweakers nerdje die alles van apple stom vindtquote:Op dinsdag 9 september 2025 22:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zo lang ze nog alle kleuren van de regenboog representeren valt dat wel mee
Was niet mijn planquote:Op dinsdag 9 september 2025 21:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon 100 kilo als doel en daarna weer naar je streefgewicht toe.
Het topic daar liep stormquote:Op dinsdag 9 september 2025 22:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
US is gewoon zo'n tweakers nerdje die alles van apple stom vindt
PC met allemaal hippe lampjes. Had ik ook toen ik 15 wasquote:Op dinsdag 9 september 2025 22:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
US is gewoon zo'n tweakers nerdje die alles van apple stom vindt
Ik heb wel airpods met het spookjes memoji. Gewoon omdat het kan 👻quote:Op dinsdag 9 september 2025 22:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
PC met allemaal hippe lampjes. Had ik ook toen ik 15 was
Toen bestonden er nog helemaal geen hippe lampjesquote:Op dinsdag 9 september 2025 22:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Echt welquote:Op dinsdag 9 september 2025 22:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toen bestonden er nog helemaal geen hippe lampjes
Dat zijn de hippe boizquote:
Pong toch wel?quote:Op dinsdag 9 september 2025 22:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toen bestonden er nog helemaal geen hippe lampjes
Toen ik 15 was hadden we nog geen internetquote:Op dinsdag 9 september 2025 22:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nachtenlang de telefoonlijn bezet houden
Stonden we daar een beetje in het fietsenhok te klooien.quote:Op dinsdag 9 september 2025 22:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Toen ik 15 was hadden we nog geen internet
Ik zat in de drie gezusters halve liters te zuipen voor 3 guldenquote:Op dinsdag 9 september 2025 22:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stonden we daar een beetje in het fietsenhok te klooien.
Daar was ik een tijdje geleden nog.quote:Op dinsdag 9 september 2025 22:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zat in de drie gezusters halve liters te zuipen voor 3 gulden
Mijn laatste keer was denk ik 23 jaar geleden oidquote:Op dinsdag 9 september 2025 22:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar was ik een tijdje geleden nog.
Heb voor deze zekerheid toch even in elk hoekje naar je gezocht.quote:Op dinsdag 9 september 2025 22:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mijn laatste keer was denk ik 23 jaar geleden oid
Dat moet een heel karwei geweest zijn danquote:Op dinsdag 9 september 2025 22:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb voor deze zekerheid toch even in elk hoekje naar je gezocht.
dat was bij mij toen nog helemaal niet uitgevondenquote:Op dinsdag 9 september 2025 22:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is geen punt voor hemquote:Op dinsdag 9 september 2025 22:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat moet een heel karwei geweest zijn dan
Dat is niet meer de slogan.quote:Op dinsdag 9 september 2025 22:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is geen punt voor hem
quote:Op dinsdag 9 september 2025 22:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is niet meer de slogan.
Op zich een leuk model maar dat stuk achterop de bovenkant is alsnog dik.quote:
Voor als je een rode panda ziet en je reactie wil filmen.quote:Op woensdag 10 september 2025 02:32 schreef bitterbal het volgende:
lees dat je de voor en achter camera tegelijk kan gebruiken. das wel grappig
Ik dacht dat zoiets allang kon.quote:Op woensdag 10 september 2025 02:32 schreef bitterbal het volgende:
lees dat je de voor en achter camera tegelijk kan gebruiken. das wel grappig
Deze is er al, dat is de 16. Gisteren is de 17 uitgekomenquote:
En hoelaat gaat je wekker?quote:Op woensdag 10 september 2025 06:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
![]()
Ik schrok wakker met de gedachte dat ik de wekker had gemist. Vervolgens keek ik op de klok , was het nog maar 5:15.
Morguh Stigquote:
Dotje lieverdquote:
quote:
quote:
Hoe is nog rustig deze morgen op FOK!quote:
Nog welquote:Op woensdag 10 september 2025 07:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe is nog rustig deze morgen op FOK!
Allemaal nog in diepe rustquote:
geen zin om wakker te wordenquote:Op woensdag 10 september 2025 07:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe is nog rustig deze morgen op FOK!
Zin maken dan maarquote:
En daar is de eerstequote:
En die heeft geen zin om wakker te wordenquote:Op woensdag 10 september 2025 07:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En daar is de eerste
* TheStigsDutchCousin boven mschol gaat staan met emmer waterquote:Op woensdag 10 september 2025 07:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En die heeft geen zin om wakker te worden
Kiepen maarrrrrrrrquote:Op woensdag 10 september 2025 07:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin boven mschol gaat staan met emmer water
quote:Op woensdag 10 september 2025 07:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin boven mschol gaat staan met emmer water
quote:
Met mijn lengte overleef ik dat welquote:Op woensdag 10 september 2025 07:34 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]ik gooi jullie gewoon van mn balkon af
en ga daarna mn bed weer in
Maar dan ben je wel wakkerquote:Op woensdag 10 september 2025 07:34 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]ik gooi jullie gewoon van mn balkon af
en ga daarna mn bed weer in
Als hij jou nu eerst gooit, kan jij mij opvangenquote:Op woensdag 10 september 2025 07:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Met mijn lengte overleef ik dat wel
Uiteraardquote:Op woensdag 10 september 2025 07:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als hij jou nu eerst gooit, kan jij mij opvangen
5:20 hier.quote:
Van al dat gediscussieer gisteren?quote:Op woensdag 10 september 2025 07:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoofdpijn. Ik wil terug naar bed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op woensdag 10 september 2025 07:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
Nog even staatsloten gekocht.Dus minder kans voor mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Waarschijnlijk.quote:Op woensdag 10 september 2025 07:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Uiteraard
[..]
5:20 hier.
[..]
Van al dat gediscussieer gisteren?
Die fout maak ik ook altijdquote:Op woensdag 10 september 2025 08:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk.
Nee, ik denk gisteren te weinig gedronken.
quote:Op woensdag 10 september 2025 08:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En toen stopte de radio er ook mee.
quote:Op woensdag 10 september 2025 08:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus minder kans voor mij.
Die kans is al astronomisch klein, dus geen zorgenquote:Op woensdag 10 september 2025 08:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus minder kans voor mij.
quote:
3300 alvast. Het is een heerlijke frisse wandelochtendquote:
preciesquote:Op woensdag 10 september 2025 06:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor als je een rode panda ziet en je reactie wil filmen.
Er zullen er nog wel meer volgen.quote:Op woensdag 10 september 2025 08:26 schreef Nattekat het volgende:
Wij feliciteren Polen met hun eerste neergehaalde drone.
Waarschijnlijk hebben onze jongens ook iets gedaan:quote:Op woensdag 10 september 2025 08:26 schreef Nattekat het volgende:
quote:Vanochtend heeft de Poolse luchtmacht, met steun van Navo-bondgenoten, verschillende Russische drones onderschept tijdens een luchtaanval op Oekraīne. Volgens Polen waren daarbij ook Nederlandse F-35-gevechtsvliegtuigen betrokken. Sinds 1 september zijn in het oosten van Polen Nederlandse F-35’s gestationeerd.
De prijzen zijn minder mooi.quote:Op woensdag 10 september 2025 08:26 schreef bitterbal het volgende:
die nieuwe iphones hebben wel erg mooie kleuren
quote:Op woensdag 10 september 2025 08:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
3300 alvast. Het is een heerlijke frisse wandelochtend![]()
En gisteren had ik een anagram van zondag11.046 (zondag 14.106)
Gratulacje!quote:Op woensdag 10 september 2025 08:26 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op woensdag 10 september 2025 08:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben onze jongens ook iets gedaan:
[..]
Welke ga je kopen? Ik heb nog steeds m'n Samsung S8.quote:Op woensdag 10 september 2025 08:26 schreef bitterbal het volgende:
die nieuwe iphones hebben wel erg mooie kleuren
Hoor dat normaal alleen van vrouwenquote:Op woensdag 10 september 2025 08:28 schreef Recce het volgende:
[..]Ik ga dat ook weer doen, voor het ontbijt stapjes. Daar schijn je effectief van af te vallen. Even de chocoladekilo's van m'n breakup er weer afstappen.
Oldbie.quote:Op woensdag 10 september 2025 08:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Welke ga je kopen? Ik heb nog steeds m'n Samsung S8.
Ik heb ook nog superlang m'n S5 gehad, maar op een gegeven moment gaat de batterij niet meer lang genoeg mee en kom je ruimte tekort voor appsquote:Op woensdag 10 september 2025 08:28 schreef Recce het volgende:
[..]
ja altijd met iphonequote:Op woensdag 10 september 2025 08:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De prijzen zijn minder mooi.
Nee heb nog een goede iphone. de 15quote:Op woensdag 10 september 2025 08:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe erg ik heb geleden.quote:Op woensdag 10 september 2025 08:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoor dat normaal alleen van vrouwen
Die like moet je als eenquote:Op woensdag 10 september 2025 08:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe erg ik heb geleden.
Dat schijnt inderdaad beter te zijn omdat je dan oud vet verstookt.quote:Op woensdag 10 september 2025 08:28 schreef Recce het volgende:
[..]Ik ga dat ook weer doen, voor het ontbijt stapjes. Daar schijn je effectief van af te vallen. Even de chocoladekilo's van m'n breakup er weer afstappen.
Ja, m'n opslag zit steeds vol.quote:Op woensdag 10 september 2025 08:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb ook nog superlang m'n S5 gehad, maar op een gegeven moment gaat de batterij niet meer lang genoeg mee en kom je ruimte tekort voor appsDaarover gesproken, m'n S22 is ook weer aan vervanging toe denk ik, batterij is niet meer geweldig.
Ik ging eerder altijd om 6u sporten, dat hielp inderdaad ook goed. Plus dan had je het sporten al maar gehad voor die dag, was ook wel lekker.quote:Op woensdag 10 september 2025 08:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat schijnt inderdaad beter te zijn omdat je dan oud vet verstookt.
Haha, dat begreep ik wel!quote:Op woensdag 10 september 2025 08:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die like moet je als eenopvatten, beetje raar om dat te liken dacht ik ineens
Oh gelijk de nieuwstequote:Op woensdag 10 september 2025 08:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, m'n opslag zit steeds vol.De batterij doet het nog wel redelijk eigenlijk. Ik kan nog een paar uur podcasts luisteren in ieder geval. Ik ben nu over een S25 aan het nadenken.
Overpriced meuk FTWquote:
Moet je wel op kwiwitijd op bed liggen natuurlijk.quote:Op woensdag 10 september 2025 08:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ging eerder altijd om 6u sporten, dat hielp inderdaad ook goed. Plus dan had je het sporten al maar gehad voor die dag, was ook wel lekker.
Gewoon een goedkope Android telefoon, prima zat. Zoveel doe ik er toch niet mee.quote:Op woensdag 10 september 2025 08:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Overpriced meuk FTW
De S25 is ook al weer uit januari, dus die is al behoorlijk in prijs gedaald.quote:Op woensdag 10 september 2025 08:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh gelijk de nieuwsteIk koop meestal 1 model ouder, stukje goedkoper en ben niet zo hip dat ik altijd het nieuwste van het nieuwste moet hebben
Ik welquote:Op woensdag 10 september 2025 08:38 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Gewoon een goedkope Android telefoon, prima zat. Zoveel doe ik er toch niet mee.
is het weer uit?quote:Op woensdag 10 september 2025 08:28 schreef Recce het volgende:
Die heb ik ookquote:Op woensdag 10 september 2025 08:40 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Dan neem je een wat duurdere
Geld moet rollen!quote:Op woensdag 10 september 2025 08:42 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Ik ook, maar soms moet je op de centen letten helaas.
Zoietsquote:
Hebben een badkamer en keuken verbouwing achter de rug, moeten eerst even rustig aan doen...quote:Op woensdag 10 september 2025 08:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geld moet rollen!
Het liefste mijn kant op
Dat hoefden wij gelukkig niet te doen bij aankoop van ons nieuwe huisquote:Op woensdag 10 september 2025 08:47 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Hebben een badkamer en keuken verbouwing achter de rug, moeten eerst even rustig aan doen...
Ik vertrouw crypto niet.quote:
Nou, mijn huis wel... Inmiddels al 130k in gestoken, dat is eerst wel even genoeg geld wat gerold heeft. En we zijn nog niet klaarquote:Op woensdag 10 september 2025 08:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat hoefden wij gelukkig niet te doen bij aankoop van ons nieuwe huis
Dat zijn nogal bedragenquote:Op woensdag 10 september 2025 08:51 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Nou, mijn huis wel... Inmiddels al 130k in gestoken, dat is eerst wel even genoeg geld wat gerold heeft. En we zijn nog niet klaar
Jup. Groot huis mooi maar als er dingen aangepakt moeten worden... En badkamer en keuken waren het echt wel waard, hebben we veel plezier van. Maar hebben ook daken moeten vervangen en daar zie je niet zoveel van helaas.quote:Op woensdag 10 september 2025 08:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat zijn nogal bedragen
Ja, en nu nog veel kleiner.quote:Op woensdag 10 september 2025 08:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die kans is al astronomisch klein, dus geen zorgen
En het is oorlog in dakdekkerlandquote:Op woensdag 10 september 2025 08:54 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Jup. Groot huis mooi maar als er dingen aangepakt moeten worden... En badkamer en keuken waren het echt wel waard, hebben we veel plezier van. Maar hebben ook daken moeten vervangen en daar zie je niet zoveel van helaas.
Arme sloebers wijquote:Op woensdag 10 september 2025 08:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, en nu nog veel kleiner.
jij gaat vandaag toch naar de gym voor ons?quote:Op woensdag 10 september 2025 08:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, en nu nog veel kleiner.
Ja, dus moest dat eerst oplossen voordat ik weer aan het werk kon gaan.quote:
Ja, dat klopt. Vanavond.quote:Op woensdag 10 september 2025 08:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jij gaat vandaag toch naar de gym voor ons?
dus ik hoef dan niet te gaan..quote:Op woensdag 10 september 2025 08:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Vanavond.
Hebben een vaste aannemer. Niet de meest goedkope maar ze leveren goed werk. En ging om zowel platte als puntdaken dus dan is handig als je gewoon 1 bedrijf kunt raadplegen.quote:Op woensdag 10 september 2025 08:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En het is oorlog in dakdekkerland
Het is nooit klaarquote:Op woensdag 10 september 2025 08:51 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Nou, mijn huis wel... Inmiddels al 130k in gestoken, dat is eerst wel even genoeg geld wat gerold heeft. En we zijn nog niet klaar
Yes.quote:Op woensdag 10 september 2025 08:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh![]()
Oh wacht , had dat te maken met je moeder? want dan weet ik het nog
Helaas komt dat te weinig voor.quote:Op woensdag 10 september 2025 08:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geld moet rollen!
Het liefste mijn kant op
Daar kun je idd een nieuw huis van kopen... Wat een geld.quote:Op woensdag 10 september 2025 08:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is nooit klaarwij zijn ook al ruim 400k verder volgens mij. Alleen de laatste badkamer nog volgend jaar. Hadden beter gewoon het huis kunnen slopen en een nieuwe bouwen volgens mij
Maar je kunt er wel van maken wat je zelf wilquote:Op woensdag 10 september 2025 09:00 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Daar kun je idd een nieuw huis van kopen... Wat een geld.
En het is idd nooit klaar, met name als je een koopwoning hebt.
Gaat ook om woongenotquote:Op woensdag 10 september 2025 09:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als ik alles bij elkaar optel zitten er hier ook al flink wat euro's in. Zolang ik het idee heb dat ik er voorlopig wil blijven wonen is het het nog wel waard.
Dat scheeltquote:Op woensdag 10 september 2025 08:59 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Hebben een vaste aannemer. Niet de meest goedkope maar ze leveren goed werk. En ging om zowel platte als puntdaken dus dan is handig als je gewoon 1 bedrijf kunt raadplegen.
Jaquote:Op woensdag 10 september 2025 08:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Helaas komt dat te weinig voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |