Die fout maak ik ook wel eensquote:Op dinsdag 9 september 2025 18:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zat eerst YT te kijken en daarna de tv aangezet. Kwam daar reclame op en wilde ik die skippen.
bestelt moet ook met een d in dit geval, net als bezorgdquote:Op dinsdag 9 september 2025 18:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
Friet en hamburger bestelt en die is net bezorgd ..
Ik ben benieuwd of het smaakt.
Gaan we met bosjes kijken!quote:Op dinsdag 9 september 2025 18:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
bestelt moet ook met een d in dit geval, net als bezorgd
wanneer krijgen we 'koken met bos' reels?
quote:Op dinsdag 9 september 2025 18:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
bestelt moet ook met een d in dit geval, net als bezorgd
wanneer krijgen we 'koken met bos' reels?
hoeven geen hoogstandjes... avgtje kan ook prima.. we eten hier (vrijwel) allesquote:Op dinsdag 9 september 2025 18:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nog niet.
Heb al wel gekookt hier hoor.
Maar nog niet echt culinaire hoogstandjes
Kirby's jullie.quote:Op dinsdag 9 september 2025 18:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoeven geen hoogstandjes... avgtje kan ook prima.. we eten hier (vrijwel) alles
Misschien morgenquote:Op dinsdag 9 september 2025 18:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoeven geen hoogstandjes... avgtje kan ook prima.. we eten hier (vrijwel) alles
Ik was al met mijn muis onderweg naar de plek waar hget knopje "overslaan" zou moeten komen.quote:Op dinsdag 9 september 2025 18:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die fout maak ik ook wel eens
quote:Op dinsdag 9 september 2025 18:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik was al met mijn muis onderweg naar de plek waar hget knopje "overslaan" zou moeten komen.
Dat heeft @bitterbal al voor ons gedaan. Morgen gaan wij voor haar.quote:Op dinsdag 9 september 2025 18:44 schreef Nattekat het volgende:
Eigenlijk wilde ik nog sporten, hm...
wat doen?quote:
ik dacht wortelsquote:Op dinsdag 9 september 2025 19:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je nieuwe iPhone halen?
Ja soberso. Mijn vader heeft een nieuwe nodig. Ik niet, maar je kent mijquote:Op dinsdag 9 september 2025 19:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je nieuwe iPhone halen?
Ik ga mijn iPhone SE ook maar eens vervangen. Eindelijk 5Gquote:Op dinsdag 9 september 2025 19:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja soberso. Mijn vader heeft een nieuwe nodig. Ik niet, maar je kent mijIk moet eigenlijk ook nieuwe airpods, eentje ruist bij noice cancelling.
Ik ben benieuwd naar de air ook! Neem ik waarschijnlijk toch niet vanwege de mindere camera.quote:Op dinsdag 9 september 2025 19:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga mijn iPhone SE ook maar eens vervangen. Eindelijk 5G
Die kwamen vandaag niet verder dan 2-2 tegen Jong Israel.quote:
En vast geen 120Hz scherm. Kan echt niet meer.quote:Op dinsdag 9 september 2025 19:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de air ook! Neem ik waarschijnlijk toch niet vanwege de mindere camera.
"Not bad, hooman."quote:Op dinsdag 9 september 2025 19:28 schreef Ama het volgende:
Zo het buiten schuilhuisje is in elkaar gezet. Heb er een zachte badmat in neer gelegd dus precies past.Zou even buiten plekje zoeken.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 september 2025 19:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En vast geen 120Hz scherm. Kan echt niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |