Ah joh, ze is op vakantie (en mogelijk jarig). Dan gun ik haar dat bestquote:Op donderdag 11 september 2025 23:32 schreef Strani het volgende:
@:H_T volgens mij is NQ weer dronken. Even in de gaten houden.
Sowiesoquote:Op donderdag 11 september 2025 23:50 schreef BillDauterive het volgende:
We beschermen elkaar wel, Strani. Komt goed!
Ja oké maar als alles hier morgenochtend helemaal overhoop ligt dan maak ik het niet schoon hoorquote:Op donderdag 11 september 2025 23:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Ah joh, ze is op vakantie (en mogelijk jarig). Dan gun ik haar dat best
Dronken, jarig of beide?quote:
Dat is toch pas in oktober?quote:Op donderdag 11 september 2025 23:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Ah joh, ze is op vakantie (en mogelijk jarig). Dan gun ik haar dat best
Ik denk niet dat zij nog weet welke maand het is nu.quote:Op donderdag 11 september 2025 23:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is toch pas in oktober?
September, oktober, maakt dat echt uit in de hedendaagse wereld?quote:Op donderdag 11 september 2025 23:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is toch pas in oktober?
Ja! Want ik ben in deze maand wel jarigquote:Op vrijdag 12 september 2025 00:04 schreef H_T het volgende:
[..]
September, oktober, maakt dat echt uit in de hedendaagse wereld?
Goed dat ik de TT niet heb veranderd danquote:Op vrijdag 12 september 2025 00:05 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben niet jarig maar taart mag wel
Okay okay, we zitten september wel uit danquote:Op vrijdag 12 september 2025 00:12 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja! Want ik ben in deze maand wel jarig
Gedoe altijd hčquote:Op vrijdag 12 september 2025 00:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Okay okay, we zitten september wel uit dan
Het debuutalbum van Maruja is vandaag ook uit. Dat is veel interessanter.quote:Op vrijdag 12 september 2025 00:53 schreef Strani het volgende:
Ik hoor net van een voormalige date van me dat Ed Sheeran's nieuwe album net uit is. Nou begrijp ik die feeststemming hier wel.
Ik geloof je meteen!quote:Op vrijdag 12 september 2025 01:02 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het debuutalbum van Maruja is vandaag ook uit. Dat is veel interessanter.
Was je on fuego?quote:Op vrijdag 12 september 2025 08:44 schreef NailQueen het volgende:
Ik was gisteren een beetje aangeschoten. Er is wel degelijk een van ons vandaag jarig en het werd erg gezellig
Leugensquote:Op vrijdag 12 september 2025 12:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dienstmededeling:
Het weekend is begonnen. Ik herhaal, het weekend is begonnen.
Einde dienstmededeling.
Wat hebben ze gedaan?quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:38 schreef Nattekat het volgende:
Jullie mogen nog wel wat van mijn taart, de KSC verdient het niet.
Is dit een verjaardagshint?quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:38 schreef Nattekat het volgende:
Top idee. Wat voor taart is het?quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:38 schreef Nattekat het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 12 september 2025 12:38 schreef Nattekat het volgende:
Aardbeienvlaaiquote:Op vrijdag 12 september 2025 12:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Top idee. Wat voor taart is het?
Thnx! Alsnog gefeliciteerdquote:Op vrijdag 12 september 2025 12:38 schreef Nattekat het volgende:
Yep. Ben benieuwd of er nog andere landen volgen. En vanaf wanneer de EBU wat gaat doen.quote:Op vrijdag 12 september 2025 13:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nederland gaat het ESF ook boycotten als Israėl mee doet.
Allemaal leuk en aardig, als we het maar wel gewoon ergens kunnen kijken, ongeacht wie er wel of niet mee doenquote:Op vrijdag 12 september 2025 13:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
de NPO moet het sowieso uitzenden, vanwege contractuele verplichtingen.quote:Op vrijdag 12 september 2025 14:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, als we het maar wel gewoon ergens kunnen kijken, ongeacht wie er wel of niet mee doen
De afgelopen jaren werd het ook op Youtube uitgezonden, dus dat komt vast goed!quote:Op vrijdag 12 september 2025 14:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, als we het maar wel gewoon ergens kunnen kijken, ongeacht wie er wel of niet mee doen
Het commentaar moet je zelf bij bedenken.quote:Op vrijdag 12 september 2025 14:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
De afgelopen jaren werd het ook op Youtube uitgezonden, dus dat komt vast goed!
Fred_B had daar de afgelopen jaren mooie topics voorquote:Op vrijdag 12 september 2025 14:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het commentaar moet je zelf bij bedenken.
Dit lezen op het strand van Paphos was een mooie kers op de taartquote:Op vrijdag 12 september 2025 13:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
want er is nog wel wat.. Ouzo over van gisteren ?quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:33 schreef NailQueen het volgende:
Mijn schouders zijn verbrand maar ik hoef niet meer naar buiten want er is nog wel wat.
Vliegtuigstoelen, miljoenen bijbedoelingen, limousinesquote:Op vrijdag 12 september 2025 18:26 schreef usagi414 het volgende:
[..]
want er is nog wel wat.. Ouzo over van gisteren ?
en ook leugens over sterren die we toch nooit zien, misschien.quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Vliegtuigstoelen, miljoenen bijbedoelingen, limousines
Misschien dat ze het ergens wegstoppen op NPO3 oid.quote:Op vrijdag 12 september 2025 14:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En September is al bijna halverwege.quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:01 schreef BillDauterive het volgende:
Deze maand luister ik liever naar een andere samenwerking tussen Counting Crows en Blųf
Bekijk deze YouTube-video
Of anders is er de Belg BBC nogquote:Op vrijdag 12 september 2025 18:51 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Misschien dat ze het ergens wegstoppen op NPO3 oid.
Je kunt wel zien dat Blof beschikte over een wel hele vroege pre-alpha versie van chatgpt.quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:48 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
en ook leugens over sterren die we toch nooit zien, misschien.
Pff.. Maak me dan maar wakker als september eindigtquote:Op vrijdag 12 september 2025 19:07 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En September is al bijna halverwege.
Beer!quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:48 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
en ook leugens over sterren die we toch nooit zien, misschien.
En dan gewoon een dag of 19 je goede posts missen ?quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Pff.. Maak me dan maar wakker als september eindigt
Hete_Tijger!quote:
Fijn om je weer te zien.quote:Op vrijdag 12 september 2025 20:44 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hete_Tijger!![]()
Ja hoi! Weinig zin gehad om online te zijn de laatste tijd.![]()
Maar met het WK atletiek komende week zal ik daar wel een beetje posten denk ik. (en misschien hier ook wel)
Als Spanje echt gaat boycotten dan gaat de EBU echt wel wat doen. Al is het natuurlijk wel de vraag of de big five landen geen contractuele verplichtingen hebben voor betalen en/of deelnemen.quote:Op vrijdag 12 september 2025 14:09 schreef Yesse het volgende:
[..]
Yep. Ben benieuwd of er nog andere landen volgen. En vanaf wanneer de EBU wat gaat doen.
Daarvoor is van voorgaande jaren vast wel een goed kloppende commentaartrack te knippen en te plakken. Want dat is meestal wel vrij voorspelbaarquote:Op vrijdag 12 september 2025 14:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het commentaar moet je zelf bij bedenken.
En niet je verjaardag vierenquote:Op vrijdag 12 september 2025 19:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 12 september 2025 19:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Soms is dat helemaal geen gek ideequote:Op vrijdag 12 september 2025 20:44 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hete_Tijger!![]()
Ja hoi! Weinig zin gehad om online te zijn de laatste tijd.![]()
Maar met het WK atletiek komende week zal ik daar wel een beetje posten denk ik. (en misschien hier ook wel)
Geniet ervan.quote:Op vrijdag 12 september 2025 23:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik denk dat ik maar weer eens een keer een klein glaasje wijn neem.![]()
[ afbeelding ]
Rotterdam had een matige score bij het trambowlen. Polen haalt de eerste strike van het evenementquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |