Wat hebben ze gedaan?quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:38 schreef Nattekat het volgende:
Jullie mogen nog wel wat van mijn taart, de KSC verdient het niet.
Is dit een verjaardagshint?quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:38 schreef Nattekat het volgende:
Top idee. Wat voor taart is het?quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:38 schreef Nattekat het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 12 september 2025 12:38 schreef Nattekat het volgende:
Aardbeienvlaaiquote:Op vrijdag 12 september 2025 12:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Top idee. Wat voor taart is het?
Thnx! Alsnog gefeliciteerdquote:Op vrijdag 12 september 2025 12:38 schreef Nattekat het volgende:
Yep. Ben benieuwd of er nog andere landen volgen. En vanaf wanneer de EBU wat gaat doen.quote:Op vrijdag 12 september 2025 13:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nederland gaat het ESF ook boycotten als Israël mee doet.
Allemaal leuk en aardig, als we het maar wel gewoon ergens kunnen kijken, ongeacht wie er wel of niet mee doenquote:Op vrijdag 12 september 2025 13:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
de NPO moet het sowieso uitzenden, vanwege contractuele verplichtingen.quote:Op vrijdag 12 september 2025 14:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, als we het maar wel gewoon ergens kunnen kijken, ongeacht wie er wel of niet mee doen
De afgelopen jaren werd het ook op Youtube uitgezonden, dus dat komt vast goed!quote:Op vrijdag 12 september 2025 14:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, als we het maar wel gewoon ergens kunnen kijken, ongeacht wie er wel of niet mee doen
Het commentaar moet je zelf bij bedenken.quote:Op vrijdag 12 september 2025 14:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
De afgelopen jaren werd het ook op Youtube uitgezonden, dus dat komt vast goed!
Fred_B had daar de afgelopen jaren mooie topics voorquote:Op vrijdag 12 september 2025 14:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het commentaar moet je zelf bij bedenken.
Dit lezen op het strand van Paphos was een mooie kers op de taartquote:Op vrijdag 12 september 2025 13:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
want er is nog wel wat.. Ouzo over van gisteren ?quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:33 schreef NailQueen het volgende:
Mijn schouders zijn verbrand maar ik hoef niet meer naar buiten want er is nog wel wat.
Vliegtuigstoelen, miljoenen bijbedoelingen, limousinesquote:Op vrijdag 12 september 2025 18:26 schreef usagi414 het volgende:
[..]
want er is nog wel wat.. Ouzo over van gisteren ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |