Ah joh, ze is op vakantie (en mogelijk jarig). Dan gun ik haar dat bestquote:Op donderdag 11 september 2025 23:32 schreef Strani het volgende:
@:H_T volgens mij is NQ weer dronken. Even in de gaten houden.
Sowiesoquote:Op donderdag 11 september 2025 23:50 schreef BillDauterive het volgende:
We beschermen elkaar wel, Strani. Komt goed!
Ja oké maar als alles hier morgenochtend helemaal overhoop ligt dan maak ik het niet schoon hoorquote:Op donderdag 11 september 2025 23:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Ah joh, ze is op vakantie (en mogelijk jarig). Dan gun ik haar dat best
Dronken, jarig of beide?quote:
Dat is toch pas in oktober?quote:Op donderdag 11 september 2025 23:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Ah joh, ze is op vakantie (en mogelijk jarig). Dan gun ik haar dat best
Ik denk niet dat zij nog weet welke maand het is nu.quote:Op donderdag 11 september 2025 23:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is toch pas in oktober?
September, oktober, maakt dat echt uit in de hedendaagse wereld?quote:Op donderdag 11 september 2025 23:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is toch pas in oktober?
Ja! Want ik ben in deze maand wel jarigquote:Op vrijdag 12 september 2025 00:04 schreef H_T het volgende:
[..]
September, oktober, maakt dat echt uit in de hedendaagse wereld?
Goed dat ik de TT niet heb veranderd danquote:Op vrijdag 12 september 2025 00:05 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben niet jarig maar taart mag wel
Okay okay, we zitten september wel uit danquote:Op vrijdag 12 september 2025 00:12 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja! Want ik ben in deze maand wel jarig
Gedoe altijd hčquote:Op vrijdag 12 september 2025 00:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Okay okay, we zitten september wel uit dan
Het debuutalbum van Maruja is vandaag ook uit. Dat is veel interessanter.quote:Op vrijdag 12 september 2025 00:53 schreef Strani het volgende:
Ik hoor net van een voormalige date van me dat Ed Sheeran's nieuwe album net uit is. Nou begrijp ik die feeststemming hier wel.
Ik geloof je meteen!quote:Op vrijdag 12 september 2025 01:02 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het debuutalbum van Maruja is vandaag ook uit. Dat is veel interessanter.
Was je on fuego?quote:Op vrijdag 12 september 2025 08:44 schreef NailQueen het volgende:
Ik was gisteren een beetje aangeschoten. Er is wel degelijk een van ons vandaag jarig en het werd erg gezellig
Leugensquote:Op vrijdag 12 september 2025 12:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dienstmededeling:
Het weekend is begonnen. Ik herhaal, het weekend is begonnen.
Einde dienstmededeling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |