Dit ja.quote:Op maandag 15 december 2025 18:16 schreef Eightyone het volgende:
De Plus-kerstreclame is klassiek EO, valt me wat zwaar op de maag.
Iedereen blij, allemaal lekker meezingen, helemaal niks aan de hand in de wereld.quote:
Heeft de LIDL ook niet zo’n heiliger-dan-heilig reclame?quote:Op maandag 15 december 2025 18:43 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Iedereen blij, allemaal lekker meezingen, helemaal niks aan de hand in de wereld.
Zo gelukszalig, afgezien van de kleding/haardracht lijkt 'ie pakweg in 1975 opgenomen.
Bekijk deze YouTube-video
Meer dan Freddie Mercury!quote:Op dinsdag 16 december 2025 09:10 schreef TLC het volgende:
Hoeveel bovenste tanden heeft Jurgen Klopp wel niet ?![]()
![]()
![]()
![]()
Is dat een nieuwe? Ik kwam letterlijk naar dit topic om te klagen over de Bol.com reclame van dat kind dat haar oma een foto geeft en dan zo stom voor dat raam staat.quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:20 schreef InzolVC het volgende:
Ik kijk dus nooit kabel-tv.
Op youtube krijg ik 9x per filmpje van 5 minuten een irritante Bol.com reklame. Met een afgrijselijke mannenstem. Soort luie verrotterdams of is dat Limburgs? Elke keer als ik die intro hoor druk ik direkt de volume naar 0. Ik kan daar écht niet tegen. ChatGPT omschrijft zijn stem als 'joviaal'. Joviaal m'n reet!
Dit!quote:Op vrijdag 19 december 2025 23:16 schreef TLC het volgende:
Zitten jullie ook hoog in jullie emotie ?
Ja, door die klote Kruidvat reclame en die vreemde van Media Markt.quote:Op vrijdag 19 december 2025 23:16 schreef TLC het volgende:
Zitten jullie ook hoog in jullie emotie ?
Minder erg dan de rest van de rest van die kerstreclames. Iig niet zo zoet.quote:Op maandag 22 december 2025 10:24 schreef LatteMasijato het volgende:
Die walgelijke k*top van die soepstengel vd Meijde Aldi reclame. Gruwelijk
Ik vind ze allemaal om te kotsenquote:Op maandag 22 december 2025 10:56 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Minder erg dan de rest van de rest van die kerstreclames. Iig niet zo zoet.
Vermorzeld door het grootkapitaal.quote:Op maandag 22 december 2025 09:24 schreef Hiddendoe het volgende:
Niet zozeer irritant maar bijzonder sneu hoe Harry Piekema is afgezakt van sympathieke en grappige AH-manager tot totaaldebiel van die telefooncommercials.
Echt om te janken.
Na 1 januari is het gedaan met die onzin.quote:Op maandag 22 december 2025 11:47 schreef LatteMasijato het volgende:
[..]
Ik vind ze allemaal om te kotsen
Helder.quote:Op maandag 22 december 2025 14:04 schreef DrDentz het volgende:
Die waar een Marokkaans gezin met 2 kinderen en een zwangere vrouw te zien is en heel blij wordt gezegd "en voor de Achachbars (precieze naam ben ik vergeten), want die zijn binnenkort met 5" alsof we dat moeten vieren dat Marokkanen zich hier als de konijnen voortplanten en Europa via de baarmoeder veroveren en omvolken.
Mocro's kunnen er ook niets aan doen dat er geen vrouw in het westen te vinden is die zich met jou wil voortplanten hč, jaloezie is een slechte eigenschapquote:Op maandag 22 december 2025 14:04 schreef DrDentz het volgende:
Die waar een Marokkaans gezin met 2 kinderen en een zwangere vrouw te zien is en heel blij wordt gezegd "en voor de Achachbars (precieze naam ben ik vergeten), want die zijn binnenkort met 5" alsof we dat moeten vieren dat Marokkanen zich hier als de konijnen voortplanten en Europa via de baarmoeder veroveren en omvolken.
Toch op zn minst drie keer vaker geneukt dan jijquote:Op maandag 22 december 2025 14:04 schreef DrDentz het volgende:
Die ken ik ook niet.quote:Op woensdag 24 december 2025 04:11 schreef Eightyone het volgende:.
Het valt verder vooral op hoe heftig die dochters uit hun ogen kijken.
Ze komen even in beeld. Het lijkt bijna een tweeling.quote:Op woensdag 24 december 2025 11:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Die ken ik ook niet.
Spelen die mee in dit reclamespotje?
Zwaar aan de pep.quote:Op woensdag 24 december 2025 04:11 schreef Eightyone het volgende:
Geen idee. Misschien toen Andy nog een Andytje was.
Het valt verder vooral op hoe heftig die dochters uit hun ogen kijken.
Valt mee hoor. Alles van Henson was toen al van Disney.quote:Op zondag 28 december 2025 10:06 schreef Eightyone het volgende:
Mickey met de stem van Ernie, het blijft raar.
Goed verhaal, dit.quote:Op maandag 22 december 2025 14:04 schreef DrDentz het volgende:
geld = geld.quote:Op maandag 22 december 2025 09:24 schreef Hiddendoe het volgende:
Niet zozeer irritant maar bijzonder sneu hoe Harry Piekema is afgezakt van sympathieke en grappige AH-manager tot totaaldebiel van die telefooncommercials.
Echt om te janken.
Nooit op Epstein eiland of Mar a Lago geweest?quote:Op woensdag 31 december 2025 10:07 schreef DrDentz het volgende:
"Schudden, likken, trekken, zuigen, als het maar leeegg gaat"
Vreemd om de kinderen dit opeens te horen zingen
Is die reclame weer terug?quote:Op woensdag 31 december 2025 10:07 schreef DrDentz het volgende:
Welke is dat?quote:Op woensdag 31 december 2025 10:07 schreef DrDentz het volgende:
Ik zeg dit altijd tegen mijn vrouw.quote:Op woensdag 31 december 2025 10:07 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind het wel knap dat Leo Alkemade ervoor heeft gezorgd dat meer mensen een hekel hebben gekregen aan zijn dochter dan aan hemzelf.quote:Op maandag 19 januari 2026 18:16 schreef Eightyone het volgende:
"Pap, wil je even in het moment zitten alsjeblieft?"
Wie schrijft al die teksten toch? Geen kind van 9/10 praat zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk aan het milieu voordat u deze post print.
Zulke onzin hoorde je ook in die Kruidvat kerstreclame van afgelopen jaar.quote:Op maandag 19 januari 2026 18:16 schreef Eightyone het volgende:
"Pap, wil je even in het moment zitten alsjeblieft?"
Wie schrijft al die teksten toch? Geen kind van 9/10 praat zo.
Van alle Kruidvat reclames met die vrouw en kinderen was dat wel echt het dieptepunt, ja.quote:Op maandag 19 januari 2026 18:46 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zulke onzin hoorde je ook in die Kruidvat kerstreclame van afgelopen jaar.
quote:Op maandag 19 januari 2026 18:33 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Ik vind het wel knap dat Leo Alkemade ervoor heeft gezorgd dat meer mensen een hekel hebben gekregen aan zijn dochter dan aan hemzelf.Ik denk eerder dat het de onbekende scriptschrijvers achter de schermen te verwijten is, dan dat meisje zelf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op die leeftijd protesteer je nog niet zo snel tegen het uitkramen van die rare zinnetjes.
Vreselijk. Vooral dat kind met dat brilletje. " U heeft concurrentie. U moet aan de bak!"quote:Op maandag 19 januari 2026 18:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Van alle Kruidvat reclames met die vrouw en kinderen was dat wel echt het dieptepunt, ja.
Het is een beetje zoals autistische kinderen zouden kunnen praten. Maar ik heb niet het idee dat die acteurtjes dat in de reclames voor moeten stellen.quote:Op maandag 19 januari 2026 18:50 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Vreselijk. Vooral dat kind met dat brilletje. " U heeft concurrentie. U moet aan de bak!"![]()
![]()
Je moet als vader dat je kind toch niet aandoen, leuk als je zelf in zo'n matige reclame gaat voor het geld maar half Nederland kan dat kind ondertussen niet meer uitstaan.quote:Op maandag 19 januari 2026 18:50 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het de onbekende scriptschrijvers achter de schermen te verwijten is, dan dat meisje zelf.
Op die leeftijd protesteer je nog niet zo snel tegen het uitkramen van die rare zinnetjes.
Mja, het is wel zo'n soort van inclusief reclame.quote:Op maandag 19 januari 2026 18:52 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Het is een beetje zoals autistische kinderen zouden kunnen praten. Maar ik heb niet het idee dat die acteurtjes dat in de reclames voor moeten stellen.
Misschien wordt ze hier straks een extra rebelse puber van, onbruikbaar voor Prijsvrij.quote:Op maandag 19 januari 2026 18:52 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Je moet als vader dat je kind toch niet aandoen, leuk als je zelf in zo'n matige reclame gaat voor het geld maar half Nederland kan dat kind ondertussen niet meer uitstaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |