Dit ja.quote:Op maandag 15 december 2025 18:16 schreef Eightyone het volgende:
De Plus-kerstreclame is klassiek EO, valt me wat zwaar op de maag.
Iedereen blij, allemaal lekker meezingen, helemaal niks aan de hand in de wereld.quote:
Heeft de LIDL ook niet zo’n heiliger-dan-heilig reclame?quote:Op maandag 15 december 2025 18:43 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Iedereen blij, allemaal lekker meezingen, helemaal niks aan de hand in de wereld.
Zo gelukszalig, afgezien van de kleding/haardracht lijkt 'ie pakweg in 1975 opgenomen.
Bekijk deze YouTube-video
Meer dan Freddie Mercury!quote:Op dinsdag 16 december 2025 09:10 schreef TLC het volgende:
Hoeveel bovenste tanden heeft Jurgen Klopp wel niet ?![]()
![]()
![]()
![]()
Is dat een nieuwe? Ik kwam letterlijk naar dit topic om te klagen over de Bol.com reclame van dat kind dat haar oma een foto geeft en dan zo stom voor dat raam staat.quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:20 schreef InzolVC het volgende:
Ik kijk dus nooit kabel-tv.
Op youtube krijg ik 9x per filmpje van 5 minuten een irritante Bol.com reklame. Met een afgrijselijke mannenstem. Soort luie verrotterdams of is dat Limburgs? Elke keer als ik die intro hoor druk ik direkt de volume naar 0. Ik kan daar écht niet tegen. ChatGPT omschrijft zijn stem als 'joviaal'. Joviaal m'n reet!
Dit!quote:Op vrijdag 19 december 2025 23:16 schreef TLC het volgende:
Zitten jullie ook hoog in jullie emotie ?
Ja, door die klote Kruidvat reclame en die vreemde van Media Markt.quote:Op vrijdag 19 december 2025 23:16 schreef TLC het volgende:
Zitten jullie ook hoog in jullie emotie ?
Minder erg dan de rest van de rest van die kerstreclames. Iig niet zo zoet.quote:Op maandag 22 december 2025 10:24 schreef LatteMasijato het volgende:
Die walgelijke k*top van die soepstengel vd Meijde Aldi reclame. Gruwelijk
Ik vind ze allemaal om te kotsenquote:Op maandag 22 december 2025 10:56 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Minder erg dan de rest van de rest van die kerstreclames. Iig niet zo zoet.
Vermorzeld door het grootkapitaal.quote:Op maandag 22 december 2025 09:24 schreef Hiddendoe het volgende:
Niet zozeer irritant maar bijzonder sneu hoe Harry Piekema is afgezakt van sympathieke en grappige AH-manager tot totaaldebiel van die telefooncommercials.
Echt om te janken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |