Welke is dat?quote:Op woensdag 31 december 2025 10:07 schreef DrDentz het volgende:
"Schudden, likken, trekken, zuigen, als het maar leeegg gaat"
Vreemd om de kinderen dit opeens te horen zingen
Ik zeg dit altijd tegen mijn vrouw.quote:Op woensdag 31 december 2025 10:07 schreef DrDentz het volgende:
"Schudden, likken, trekken, zuigen, als het maar leeegg gaat"
Vreemd om de kinderen dit opeens te horen zingen
Ik vind het wel knap dat Leo Alkemade ervoor heeft gezorgd dat meer mensen een hekel hebben gekregen aan zijn dochter dan aan hemzelf.quote:Op maandag 19 januari 2026 18:16 schreef Eightyone het volgende:
"Pap, wil je even in het moment zitten alsjeblieft?"
Wie schrijft al die teksten toch? Geen kind van 9/10 praat zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk aan het milieu voordat u deze post print.
Zulke onzin hoorde je ook in die Kruidvat kerstreclame van afgelopen jaar.quote:Op maandag 19 januari 2026 18:16 schreef Eightyone het volgende:
"Pap, wil je even in het moment zitten alsjeblieft?"
Wie schrijft al die teksten toch? Geen kind van 9/10 praat zo.
Van alle Kruidvat reclames met die vrouw en kinderen was dat wel echt het dieptepunt, ja.quote:Op maandag 19 januari 2026 18:46 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zulke onzin hoorde je ook in die Kruidvat kerstreclame van afgelopen jaar.
quote:Op maandag 19 januari 2026 18:33 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Ik vind het wel knap dat Leo Alkemade ervoor heeft gezorgd dat meer mensen een hekel hebben gekregen aan zijn dochter dan aan hemzelf.Ik denk eerder dat het de onbekende scriptschrijvers achter de schermen te verwijten is, dan dat meisje zelf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op die leeftijd protesteer je nog niet zo snel tegen het uitkramen van die rare zinnetjes.
Vreselijk. Vooral dat kind met dat brilletje. " U heeft concurrentie. U moet aan de bak!"quote:Op maandag 19 januari 2026 18:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Van alle Kruidvat reclames met die vrouw en kinderen was dat wel echt het dieptepunt, ja.
Het is een beetje zoals autistische kinderen zouden kunnen praten. Maar ik heb niet het idee dat die acteurtjes dat in de reclames voor moeten stellen.quote:Op maandag 19 januari 2026 18:50 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Vreselijk. Vooral dat kind met dat brilletje. " U heeft concurrentie. U moet aan de bak!"![]()
![]()
Je moet als vader dat je kind toch niet aandoen, leuk als je zelf in zo'n matige reclame gaat voor het geld maar half Nederland kan dat kind ondertussen niet meer uitstaan.quote:Op maandag 19 januari 2026 18:50 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het de onbekende scriptschrijvers achter de schermen te verwijten is, dan dat meisje zelf.
Op die leeftijd protesteer je nog niet zo snel tegen het uitkramen van die rare zinnetjes.
Mja, het is wel zo'n soort van inclusief reclame.quote:Op maandag 19 januari 2026 18:52 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Het is een beetje zoals autistische kinderen zouden kunnen praten. Maar ik heb niet het idee dat die acteurtjes dat in de reclames voor moeten stellen.
Misschien wordt ze hier straks een extra rebelse puber van, onbruikbaar voor Prijsvrij.quote:Op maandag 19 januari 2026 18:52 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Je moet als vader dat je kind toch niet aandoen, leuk als je zelf in zo'n matige reclame gaat voor het geld maar half Nederland kan dat kind ondertussen niet meer uitstaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |