Heb je je quote zelf gelezen?quote:Op maandag 15 september 2025 22:15 schreef phpmystyle het volgende:
@:sp3c
Heb je de bron gelezen van het topic dat jij zojuist hebt gesloten? Ik denk het niet. Het was geen T artikel. Het kwam van een andere website.
Headliner.nl schrijft het zelf niet he, als je doorklikt naar volledig atikel kom je bij de telegraaf uot en dat artikel is premiumquote:maandag, 15 september 2025 (18:44) - De Telegraaf
Sp3c, check mijn post ook.quote:Op maandag 15 september 2025 22:35 schreef sp3c het volgende:
Daarnaast noem ik het nergens een "T artikel" dus je verspreekt jezelf een beetje hier
Mogen artikelen van headliner niet als zij die zelf overnemen/herschrijven van een media outlet?quote:Op maandag 15 september 2025 22:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
Heb je je quote zelf gelezen?
Ik denk het niet
[..]
Headliner.nl schrijft het zelf niet he, als je doorklikt naar volledig atikel kom je bij de telegraaf uot en dat artikel is premium
En de schijtlollige tt was ook lame
Nee dat mag niet, dat is een paar maanden terug al achter de schermen bespreken. De baas was daar duidelijk over.quote:Op maandag 15 september 2025 23:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mogen artikelen van headliner niet als zij die zelf overnemen/herschrijven van een media outlet?
Duidelijk. Dat wist ik nietquote:Op maandag 15 september 2025 23:06 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nee dat mag niet, dat is een paar maanden terug al achter de schermen bespreken. De baas was daar duidelijk over.
Nee, dat mag niet. En volgens mij kun je zelf wel bedenken waarom niet. Hint - > anti-semitische conspiracy.quote:Op maandag 15 september 2025 20:40 schreef BansheeBoy het volgende:
Er is een inhoudelijk correcte post verwijderd van me. De strekking was zoiets als "De joodse lobby is een groot gevaar...."
Mag dit niet? Of moest ik het wat verder uitdiepen?²
Ik snap dat je zo dacht, dat vroeg ik mij namelijk ook af en heb het toen achter gevraagd. Maar het mag dus niet.quote:Op maandag 15 september 2025 23:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Duidelijk. Dat wist ik niet
Ik dacht dat wat ik poste binnen de policy was.
Dit is dus het punt wat ik wilde maken. Exact dit. Maar is goed hoor. Dank je.quote:Op maandag 15 september 2025 23:12 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nee, dat mag niet. En volgens mij kun je zelf wel bedenken waarom niet. Hint - > anti-semitische conspiracy.
Ben ik het wel mee eens hoor. De stelling dat elke mening welkom is maakt het aantrekkelijk voor trollen en mensen met een nogal extreme uitingen om hier rond te hangen en niet elders waar ze uitgekotst worden, en maakt het voor het de veel grotere redelijke middengroep juist uiterst onaantrekkelijk. Waarom zou je nog je best doen als je al kan uittellen dat je topic binnen de kortste keren wordt ondergekotst met alle denkbare cliché-opmerkingen?quote:Op dinsdag 16 september 2025 09:46 schreef de_boswachter het volgende:
Valt me op dat er nog maar weinig mensen de moeite nemen om een actueel nieuwstopic te posten. Ja, de grote reeksen topics lopen, maar de rest is grotendeels verdwenen. Zonde. Denk ook dat het komt omdat NWS echt een wespennest is. Gros van de bans welke worden uitgedeeld komen vanuit hier.
Nou fijne dag hé!!!!!!!
das prima maar kom dan niet aan met oeeh denk niet dat je het gelezen hebt als je het zelf niet gelezen hebtquote:Op maandag 15 september 2025 23:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Duidelijk. Dat wist ik niet
Ik dacht dat wat ik poste binnen de policy was.
quote:
Het lijkt mij niet de bedoeling dat een politieke aanslag wordt weggezet als een 'post-natale abortus' en mensen waar meneer het niet mee eens is als fascisten die niet tot het 'menselijke ras' zouden behoren.quote:
Ik heb dit topic dan ook maar een veeg cq afkoelslotje gegeven.quote:Op vrijdag 19 september 2025 11:40 schreef HowardRoark het volgende:
<Knip>
Het lijkt mij niet de bedoeling dat een politieke aanslag wordt weggezet als een 'post-natale abortus' en mensen waar meneer het niet mee eens is als fascisten die niet tot het 'menselijke ras' zouden behoren.
Dit gaat op elke manier de grenzen van de FOK! policy te buiten.
Lijkt me niet gek hoor, maar ik heb wel een vraag over de sluitpost:quote:Op vrijdag 19 september 2025 17:03 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik heb dit topic dan ook maar een veeg cq afkoelslotje gegeven.
Ga het topic straks op mijn gemak doorlezen en modereren waar nodig.
Nou ben ik in dit topic vrij actief geweest, maar ik kan me van Hitler-/fascismevergelijkingen niet veel heugen. Heb ik ergens overheen gelezen?quote:Hitler / fascisme vergelijkingen zijn een zwaktebod.
Laat dat maar even bezinken.
Sommige moderatoren zoals Jippie denken abusievelijk dat dat een WO-II vergelijking is. Is het natuurlijk niet, gewoon een politieke bestuursvorm.quote:Op vrijdag 19 september 2025 17:36 schreef Falco het volgende:
De VS vertoont momenteel toch fascistische trekken. Ik vind dat ook niet leuk, maar ja het gebeurt wel. Waarom dit wegmodden
Ja, deze zijn inmiddels verwijderd (en genote)quote:Op vrijdag 19 september 2025 17:27 schreef recursief het volgende:
[..]
Lijkt me niet gek hoor, maar ik heb wel een vraag over de sluitpost:
[..]
Nou ben ik in dit topic vrij actief geweest, maar ik kan me van Hitler-/fascismevergelijkingen niet veel heugen. Heb ik ergens overheen gelezen?
Blijkbaar mogen we zaken niet benoemen als die voor onze ogen gebeuren.quote:Op vrijdag 19 september 2025 17:36 schreef Falco het volgende:
De VS vertoont momenteel toch fascistische trekken. Ik vind dat ook niet leuk, maar ja het gebeurt wel. Waarom dit wegmodden
Nee we zitten nu rond het jaar 1934. Van WOII is idd nog lang geen sprake.quote:Op vrijdag 19 september 2025 17:50 schreef VoMy het volgende:
[..]
Sommige moderatoren zoals Jippie denken abusievelijk dat dat een WO-II vergelijking is. Is het natuurlijk niet, gewoon een politieke bestuursvorm.
quote:Op vrijdag 19 september 2025 17:36 schreef Falco het volgende:
In mijn ogen is iemand anno 2025 zomaar een fascist / fascistoïde noemen een hele zware beschuldiging/belediging.quote:Op vrijdag 19 september 2025 17:50 schreef VoMy het volgende:
[..]
Sommige moderatoren zoals Jippie denken abusievelijk dat dat een WO-II vergelijking is. Is het natuurlijk niet, gewoon een politieke bestuursvorm.
Hoef je niet voor te mailen.quote:Op vrijdag 19 september 2025 17:57 schreef Jippie het volgende:
[..]
[..]
In mijn ogen is iemand anno 2025 zomaar een fascist / fascistoïde noemen een hele zware beschuldiging/belediging.
Als je van mening bent dat ik daarin moet worden gecorrigeerd - > forum@fok.nl
Ach hou op, jij hebt voor het tandenpoetsen al twee Godwins en een holocaustvergelijking gemaakt.quote:Op vrijdag 19 september 2025 17:52 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Blijkbaar mogen we zaken niet benoemen als die voor onze ogen gebeuren.
“Hij die niet leert van de geschiedenis, is gedoemd deze te herhalen.”
En deze sluitpost is eenuiting van de blindheid.
Deze mening mag je op FOK! ventileren zonder het woord fascist te gebruiken.quote:Op vrijdag 19 september 2025 17:52 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Blijkbaar mogen we zaken niet benoemen als die voor onze ogen gebeuren.
“Hij die niet leert van de geschiedenis, is gedoemd deze te herhalen.”
En deze sluitpost is eenuiting van de blindheid.
Nu ik, nu ikquote:Op vrijdag 19 september 2025 17:59 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ach hou op, jij hebt voor het tandenpoetsen al twee Godwins en een holocaustvergelijking gemaakt.
Want? En wat heeft dat met anno 2025 te maken?quote:Op vrijdag 19 september 2025 17:57 schreef Jippie het volgende:
[..]
[..]
In mijn ogen is iemand anno 2025 zomaar een fascist / fascistoïde noemen een hele zware beschuldiging/belediging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |