P en Lily hebben wel veel speelgoedbandjesquote:
Is de kartcarriere van die kleine al mooi een stukkie goedkoperquote:
met zijn chagrijnige bakkusquote:Op zaterdag 6 september 2025 17:14 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Wie is die onderste gast naast Max?
Lily Verstappen eerste vrouwelijke F1 wereldkampioenquote:Op zaterdag 6 september 2025 17:14 schreef pmponer het volgende:
[..]
Is de kartcarriere van die kleine al mooi een stukkie goedkoper
Hoeveel zou ie er nu al hebben?quote:
Water is natquote:Op zaterdag 6 september 2025 17:15 schreef -XOR- het volgende:
Tedje 'Lenny' Kravitz liep weer eens voor de muziek uit lees ik van de britjes.
Geen ideequote:Op zaterdag 6 september 2025 17:14 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Wie is die onderste gast naast Max?
quote:
"It ain't over til it's over" zong Lenny.quote:Op zaterdag 6 september 2025 17:15 schreef -XOR- het volgende:
Tedje 'Lenny' Kravitz liep weer eens voor de muziek uit lees ik van de britjes.
Dat is eigenlijk mooier dan enthousiastquote:Op zaterdag 6 september 2025 17:20 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
"It ain't over til it's over" zong Lenny.
Het commentaarduo van Sky maakte er in ieder geval een potje van wat betreft het moment van de pole van Verstappen van commentaar voorzien, hoefde niet eens enthousiast maar ze waren een beetje slag.
Zetten naar mijn weten altijd de naam erbijquote:Op zaterdag 6 september 2025 17:22 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Best raar dat de regie er nooit een naam bij zet.
En wat zou men ervoor betalen?
Dit moment komt dit weekend nog 5 keer langs, en dan nog op sociale media en in jaaroverzichten enzo, dan moet je er gewoon een goede tekst bij hebben en geen verward gemompel alsof het een anticlimax is. Daar zullen zelf ook niet blij mee zijn.quote:Op zaterdag 6 september 2025 17:22 schreef pmponer het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk mooier dan enthousiast
Oh, blijkbaar gemist..quote:Op zaterdag 6 september 2025 17:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zetten naar mijn weten altijd de naam erbij
[ afbeelding ]
Croft schreeuwde de boel anders goed bij elkaar als ik nu zo terugluisterquote:Op zaterdag 6 september 2025 17:20 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
"It ain't over til it's over" zong Lenny.
Het commentaarduo van Sky maakte er in ieder geval een potje van wat betreft het moment van de pole van Verstappen van commentaar voorzien, hoefde niet eens enthousiast maar ze waren een beetje slag.
nee snap ik, maar kennelijk kwam het voor hen als onverwacht.quote:Op zaterdag 6 september 2025 17:25 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dit moment komt dit weekend nog 5 keer langs, en dan nog op sociale media en in jaaroverzichten enzo, dan moet je er gewoon een goede tekst bij hebben en geen verward gemompel alsof het een anticlimax is. Daar zullen zelf ook niet blij mee zijn.
Ik wou het al zeggenquote:Op zaterdag 6 september 2025 17:26 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Oh, blijkbaar gemist..
Volgens AI is het Afrojack![]()
[ afbeelding ]
Duidelijk een engelse AI, Max zou maar 3 keer WK zijn geworden
Bij Norris, en toen misten ze in eerste instantie dat Verstappen op pole kwam en een paar seconde later gingen ze schreeuwen. Dat is niet het moment zelf en dat is jammer.quote:Op zaterdag 6 september 2025 17:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Croft schreeuwde de boel anders goed bij elkaar als ik nu zo terugluister
Er staat normaal juist wel altijd een naam bij volgens mijquote:Op zaterdag 6 september 2025 17:22 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Best raar dat de regie er nooit een naam bij zet.
En wat zou men ervoor betalen?
Ja dat heb ik in dit geval ook al aangetoondquote:Op zaterdag 6 september 2025 17:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Er staat normaal juist wel altijd een naam bij volgens mij
Ja ik reageerde direct en had nog niet verder gelezen.quote:Op zaterdag 6 september 2025 17:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja dat heb ik in dit geval ook al aangetoond
Ook een kapotte klok staat twee keer per dag correct.quote:Op zaterdag 6 september 2025 17:08 schreef opgebaarde het volgende:
Dr Marko is een minder grote fantast dan menigeen denkt
een kapotte klok slaat niet.quote:Op zaterdag 6 september 2025 17:39 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ook een kapotte klok staat twee keer per dag correct.
Ja. Een 1:19,519.quote:Op zaterdag 6 september 2025 17:39 schreef opgebaarde het volgende:
TSU op ruim 7 tijd tienden. Heeft TSU in Q3 wel een ronde gereden?
Lol....zo zie je maar dat er nog veel te verbeteren valt aan AIquote:Op zaterdag 6 september 2025 17:26 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Oh, blijkbaar gemist..
Volgens AI is het Afrojack![]()
[ afbeelding ]
Duidelijk een engelse AI, Max zou maar 3 keer WK zijn geworden
O my.. slecht verhaal.quote:Op zaterdag 6 september 2025 17:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik wou het al zeggen
Heldquote:
Gaf hij niet toevallig een tow aan Verstappen?quote:
quote:
Zou goed kunnen. Ga ik checken zodra ik kan. Of we horen het wel van iemand hier.quote:Op zaterdag 6 september 2025 18:19 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Gaf hij niet toevallig een tow aan Verstappen?
Maar deze klok loopt nog. Een beetje, half én met een inconsistente vertragingquote:Op zaterdag 6 september 2025 17:39 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ook een kapotte klok staat twee keer per dag correct.
Charles ook niet terwijl zijn teamgenoot een 10-plaatsen gridstraf heeftquote:Op zaterdag 6 september 2025 19:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
Verstappen geen tow gehad tijdens zijn ronde.
5 plaatsen*.quote:Op zaterdag 6 september 2025 19:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Charles ook niet terwijl zijn teamgenoot een 10-plaatsen gridstraf heeft
Noice.quote:
Aangepaste vlakke low drag floor voor Monza en Azerbedjan.quote:
Laten we eerst de race maar eens afwachtenquote:Op zaterdag 6 september 2025 22:03 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Aangepaste vlakke low drag floor voor Monza en Azerbedjan.
Maar misschien was de oude vloer wel het probleem en loopt hij nu weer als vanouds.
Hij is daarna meer tijd kwijt om te remmen voor de bochten vandaarquote:Op zondag 7 september 2025 00:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hülkenberg haalt wel hoge snelheden voor iemand die Q3 niet heeft gehaald
Het is ook maar net wat je er in wilt horen....quote:
De regie leek er ook vanuit te gaan dat het klaar was en Verstappen die pole niet meer ging pakkenquote:Op zondag 7 september 2025 09:37 schreef DjVero het volgende:
[..]
Het is ook maar net wat je er in wilt horen....
Ik hoor geen teleurstelling oid, hooguit iets minder enthousiasme. Bij die twee van Viaplee had je het andersom gehad. Kansloos gedoe.
Hier worden echt dingen gezocht. Wat een flauwe kul, dit is gewoon prima commentaar.quote:Op zondag 7 september 2025 09:37 schreef DjVero het volgende:
[..]
Het is ook maar net wat je er in wilt horen....
Ik hoor geen teleurstelling oid, hooguit iets minder enthousiasme. Bij die twee van Viaplee had je het andersom gehad. Kansloos gedoe.
Welkom in de wondere wereld van X super”fans”quote:Op zondag 7 september 2025 10:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hier worden echt dingen gezocht. Wat een flauwe kul, dit is gewoon prima commentaar.
Dan ben je ook wel heel dom als regie als de P1 2x groen rijdt.quote:Op zondag 7 september 2025 09:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De regie leek er ook vanuit te gaan dat het klaar was en Verstappen die pole niet meer ging pakken
Da’s precies m’n punt inderdaad. Maar misschien dachten ze “oh het is maar groen en geen paars”, terwijl de paarse juist sector 3 wasquote:Op zondag 7 september 2025 10:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dan ben je ook wel heel dom als regie als de P1 2x groen rijdt.
Dat vond ik wel slecht, het was niet in beeld.quote:Op zondag 7 september 2025 09:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De regie leek er ook vanuit te gaan dat het klaar was en Verstappen die pole niet meer ging pakken
Het is meer dat je tijd wint als je snel de bocht uitgaat, Verstappen is daar een meester in, Leclerc kan dat ook goed.quote:Op zondag 7 september 2025 02:48 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij is daarna meer tijd kwijt om te remmen voor de bochten vandaar
[ afbeelding ]
Max maakt wel kans hier op Monza denk ikquote:Op zondag 7 september 2025 11:34 schreef Dazalbest1 het volgende:
Zijn er kansen voor Max vandaag? Deze pole was totaal niet verwacht toch?
Zijn longrun was ook goed schijnt en het feit dat hij niet voor het kampioenschap rijdt en die andere 2 wel, geef ik hem wel een kans om nog steeds op kop te liggen na 1 ronde en dan zou de topsnelheid genoeg moeten zijn om voor die Macs te blijven.quote:Op zondag 7 september 2025 11:34 schreef Dazalbest1 het volgende:
Zijn er kansen voor Max vandaag? Deze pole was totaal niet verwacht toch?
Wat is eigenlijk dat verschil tussen paars en groen als het allebei sneller is? Kijk al 25 jaar, maar ik niet weten nie.quote:Op zondag 7 september 2025 11:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Da’s precies m’n punt inderdaad. Maar misschien dachten ze “oh het is maar groen en geen paars”, terwijl de paarse juist sector 3 was
Groen is persoonlijk best, paars is sessie best (van iedereen dus)quote:Op zondag 7 september 2025 12:23 schreef DjVero het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk dat verschil tussen paars en groen als het allebei sneller is? Kijk al 25 jaar, maar ik niet weten nie.
Groen: Personal bestquote:Op zondag 7 september 2025 12:23 schreef DjVero het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk dat verschil tussen paars en groen als het allebei sneller is? Kijk al 25 jaar, maar ik niet weten nie.
Ach, dan is het me iig duidelijk!quote:Op zondag 7 september 2025 12:26 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Groen: Personal best
Paars: Session best
Edit: Was te laat
Ik ben iemand die echt wel constant aan het afgeven is op Sky en F1TV, maar hier hoor ik weinig in hoor.quote:
Het is vooral de regie die kut is door op de pitbox van Lando over te schakelen terwijl de Q nog niet klaar wasquote:Op zondag 7 september 2025 12:28 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik ben iemand die echt wel constant aan het afgeven is op Sky en F1TV, maar hier hoor ik weinig in hoor.
Klopt. Met in gedachte dat het nieuw asfalt betreftquote:Op zondag 7 september 2025 12:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat zei Max, als je me in die W11 zet verbeter ik dit record
Niet alleen dat.quote:Op zondag 7 september 2025 12:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt. Met in gedachte dat het nieuw asfalt betreft
me 2quote:Op zondag 7 september 2025 12:28 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik ben iemand die echt wel constant aan het afgeven is op Sky en F1TV, maar hier hoor ik weinig in hoor.
Ja, dit is echt gewoon volkomen normaal commentaarquote:Op zondag 7 september 2025 12:28 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja ook de kerbs.quote:
quote:
Ik vond het wel een leuk grapje van Max, al denk ik dat we inmiddels allemaal weten dat hij meer uit een auto haalt dan wie dan ook.quote:
Te druk met de McLaren renstal filmen ipv coureurs die nog in een ronde zittenquote:
en terecht. Het is geen McLaren/Brits feestje. F1 is veel groter dan dat en dat moet de regie zich beseffen.quote:Op zondag 7 september 2025 13:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Te druk met de McLaren renstal filmen ipv coureurs die nog in een ronde zitten
Belachelijk slecht
En daar zijn veel klachten over
Dat ligt er aan dat Norris relevant is voor het WK en Verstappen niet.quote:Op zondag 7 september 2025 12:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is vooral de regie die kut is door op de pitbox van Lando over te schakelen terwijl de Q nog niet klaar was
Matige troll poging, maar is gewoon een grote fout.quote:Op zondag 7 september 2025 13:13 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat ligt er aan dat Norris relevant is voor het WK en Verstappen niet.
Integendeel. Na de lekke band van Norris is de wereld gefocust op de tweestrijd.quote:Op zondag 7 september 2025 13:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Matige troll poging, maar is gewoon een grote fout.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |