P en Lily hebben wel veel speelgoedbandjesquote:
Is de kartcarriere van die kleine al mooi een stukkie goedkoperquote:
met zijn chagrijnige bakkusquote:Op zaterdag 6 september 2025 17:14 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Wie is die onderste gast naast Max?
Lily Verstappen eerste vrouwelijke F1 wereldkampioenquote:Op zaterdag 6 september 2025 17:14 schreef pmponer het volgende:
[..]
Is de kartcarriere van die kleine al mooi een stukkie goedkoper
Hoeveel zou ie er nu al hebben?quote:
Water is natquote:Op zaterdag 6 september 2025 17:15 schreef -XOR- het volgende:
Tedje 'Lenny' Kravitz liep weer eens voor de muziek uit lees ik van de britjes.
Geen ideequote:Op zaterdag 6 september 2025 17:14 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Wie is die onderste gast naast Max?
quote:
"It ain't over til it's over" zong Lenny.quote:Op zaterdag 6 september 2025 17:15 schreef -XOR- het volgende:
Tedje 'Lenny' Kravitz liep weer eens voor de muziek uit lees ik van de britjes.
Dat is eigenlijk mooier dan enthousiastquote:Op zaterdag 6 september 2025 17:20 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
"It ain't over til it's over" zong Lenny.
Het commentaarduo van Sky maakte er in ieder geval een potje van wat betreft het moment van de pole van Verstappen van commentaar voorzien, hoefde niet eens enthousiast maar ze waren een beetje slag.
Zetten naar mijn weten altijd de naam erbijquote:Op zaterdag 6 september 2025 17:22 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Best raar dat de regie er nooit een naam bij zet.
En wat zou men ervoor betalen?
Dit moment komt dit weekend nog 5 keer langs, en dan nog op sociale media en in jaaroverzichten enzo, dan moet je er gewoon een goede tekst bij hebben en geen verward gemompel alsof het een anticlimax is. Daar zullen zelf ook niet blij mee zijn.quote:Op zaterdag 6 september 2025 17:22 schreef pmponer het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk mooier dan enthousiast
Oh, blijkbaar gemist..quote:Op zaterdag 6 september 2025 17:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zetten naar mijn weten altijd de naam erbij
[ afbeelding ]
Croft schreeuwde de boel anders goed bij elkaar als ik nu zo terugluisterquote:Op zaterdag 6 september 2025 17:20 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
"It ain't over til it's over" zong Lenny.
Het commentaarduo van Sky maakte er in ieder geval een potje van wat betreft het moment van de pole van Verstappen van commentaar voorzien, hoefde niet eens enthousiast maar ze waren een beetje slag.
nee snap ik, maar kennelijk kwam het voor hen als onverwacht.quote:Op zaterdag 6 september 2025 17:25 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dit moment komt dit weekend nog 5 keer langs, en dan nog op sociale media en in jaaroverzichten enzo, dan moet je er gewoon een goede tekst bij hebben en geen verward gemompel alsof het een anticlimax is. Daar zullen zelf ook niet blij mee zijn.
Ik wou het al zeggenquote:Op zaterdag 6 september 2025 17:26 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Oh, blijkbaar gemist..
Volgens AI is het Afrojack![]()
[ afbeelding ]
Duidelijk een engelse AI, Max zou maar 3 keer WK zijn geworden
Bij Norris, en toen misten ze in eerste instantie dat Verstappen op pole kwam en een paar seconde later gingen ze schreeuwen. Dat is niet het moment zelf en dat is jammer.quote:Op zaterdag 6 september 2025 17:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Croft schreeuwde de boel anders goed bij elkaar als ik nu zo terugluister
Er staat normaal juist wel altijd een naam bij volgens mijquote:Op zaterdag 6 september 2025 17:22 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Best raar dat de regie er nooit een naam bij zet.
En wat zou men ervoor betalen?
Ja dat heb ik in dit geval ook al aangetoondquote:Op zaterdag 6 september 2025 17:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Er staat normaal juist wel altijd een naam bij volgens mij
Ja ik reageerde direct en had nog niet verder gelezen.quote:Op zaterdag 6 september 2025 17:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja dat heb ik in dit geval ook al aangetoond
Ook een kapotte klok staat twee keer per dag correct.quote:Op zaterdag 6 september 2025 17:08 schreef opgebaarde het volgende:
Dr Marko is een minder grote fantast dan menigeen denkt
een kapotte klok slaat niet.quote:Op zaterdag 6 september 2025 17:39 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ook een kapotte klok staat twee keer per dag correct.
Ja. Een 1:19,519.quote:Op zaterdag 6 september 2025 17:39 schreef opgebaarde het volgende:
TSU op ruim 7 tijd tienden. Heeft TSU in Q3 wel een ronde gereden?
Lol....zo zie je maar dat er nog veel te verbeteren valt aan AIquote:Op zaterdag 6 september 2025 17:26 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Oh, blijkbaar gemist..
Volgens AI is het Afrojack![]()
[ afbeelding ]
Duidelijk een engelse AI, Max zou maar 3 keer WK zijn geworden
O my.. slecht verhaal.quote:Op zaterdag 6 september 2025 17:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik wou het al zeggen
Heldquote:
Gaf hij niet toevallig een tow aan Verstappen?quote:
quote:
Zou goed kunnen. Ga ik checken zodra ik kan. Of we horen het wel van iemand hier.quote:Op zaterdag 6 september 2025 18:19 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Gaf hij niet toevallig een tow aan Verstappen?
Maar deze klok loopt nog. Een beetje, half n met een inconsistente vertragingquote:Op zaterdag 6 september 2025 17:39 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ook een kapotte klok staat twee keer per dag correct.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |