SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had deze OPIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Deze man hequote:Op zaterdag 6 september 2025 17:07 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Is het probleem niet.
Probleem is juist de anti-maxxer(s)
En je weet vast wie ik bedoel want heb er al een keer een note voor gehad.
Mijn enige.
En ik ben echt geen Max fan of zo. Ik volg F1 al vanaf begin jaren 80 en vind het gewoon leuk dat een Nederlander het nu goed doet.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik weet wel wiequote:Op zaterdag 6 september 2025 17:07 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Is het probleem niet.
Probleem is juist de anti-maxxer(s)
En je weet vast wie ik bedoel want heb er al een keer een note voor gehad.
Mijn enige.
En ik ben echt geen Max fan of zo. Ik volg F1 al vanaf begin jaren 80 en vind het gewoon leuk dat een Nederlander het nu goed doet.
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Lijkt me echt een leuk topic.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Daar gaan bolken.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zaterdag 6 september 2025 17:11 schreef StevenHyde het volgende:
Greysie die lamp vraag ik al aan mijn vrouw![]()
Vind ik wel iets voor jouquote:Op zaterdag 6 september 2025 17:03 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Mijn schoonouders vroegen vanmiddag wat ik voor mijn verjaardag wil hebben en ik zei een waterfietsvrouw treurtrips boek
Komt een beetje in de buurt van die verganeglorieChineserestaurants .... dat idee.![]()
Nee ik weet al wat ik krijg. Samen nachtje weg in een hotel. Uiteten erbijquote:
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
aaah cadeautje uit eigen zak maar dan andersquote:Op zaterdag 6 september 2025 17:13 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee ik weet al wat ik krijg. Samen nachtje weg in een hotel. Uiteten erbij
Yes dat boek bezit ik idd al jaren. Ooit voor vaderdag gevraagdquote:Op zaterdag 6 september 2025 17:12 schreef maily het volgende:
[..]
Vind ik wel iets voor jou
Komt een beetje in de buurt van die verganeglorieChineserestaurants .... dat idee.
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Gemeenschappelijke zakquote:Op zaterdag 6 september 2025 17:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
aaah cadeautje uit eigen zak maar dan anders
Maar ik vind het een fijn cadeauBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
En nou maar afwachten welk hotelquote:Op zaterdag 6 september 2025 17:13 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee ik weet al wat ik krijg. Samen nachtje weg in een hotel. Uiteten erbij![]()
![]()
maar
wel even genoten van de quali
deze was lekker!Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hoop eigenlijk dat er dan roomservice komt en ik een waterfiets op bed krijgBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Als je deze belt in het Fries ben je uren bezig.quote:Op zaterdag 6 september 2025 17:12 schreef maily het volgende:
[..]
Vind ik wel iets voor jou
Komt een beetje in de buurt van die verganeglorieChineserestaurants .... dat idee.
euh jaquote:Op zaterdag 6 september 2025 17:14 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Gemeenschappelijke zak
Maar ik vind het een fijn cadeau
zo kun je het ook lezen
Heerlijk!quote:Op zaterdag 6 september 2025 17:15 schreef greysbones het volgende:
maar
wel even genoten van de quali
deze was lekker!![]()
![]()
I knowquote:Op zaterdag 6 september 2025 17:13 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Yes dat boek bezit ik idd al jaren. Ooit voor vaderdag gevraagd![]()
Lekker knallen ouwe boef_O_quote:Op zaterdag 6 september 2025 17:13 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee ik weet al wat ik krijg. Samen nachtje weg in een hotel. Uiteten erbijIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op zaterdag 6 september 2025 17:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
euh ja
zo kun je het ook lezen![]()
![]()
quote:![]()
Steven is veel te keurig om het anders te lezenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Maar jij nietquote:Op zaterdag 6 september 2025 17:16 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Steven is veel te keurig om het anders te lezen![]()
![]()
Ja ben een heilige maagdquote:Op zaterdag 6 september 2025 17:16 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Steven is veel te keurig om het anders te lezenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
A Dirty mind is a joy forever.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik had een uur geleden al op jou gereageerdquote:
niks
noppes
nada
geen enkele reactie
Valt inmiddels toch wel mee?quote:Op zaterdag 6 september 2025 17:00 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Door sommige gebruikers. Vind ik he.
Ik kom er niet meer.
Uiterst weinig in ieder geval.
Of is het dit weekend weer hommeles?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Dirty mind.
Heilige maagd.
Holy Jesus!Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
laat @kree het maar niet lezenquote:Op zaterdag 6 september 2025 17:19 schreef Bargehassus het volgende:
Dirty mind.
Heilige maagd.
Holy Jesus!Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Weet ik niet. Kijk (vrijwel) niet meer.quote:Op zaterdag 6 september 2025 17:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Valt inmiddels toch wel mee?
Of is het dit weekend weer hommeles?Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Nee nee, jij had de afstand vanaf station Oosterbeek er nog bij geteld.quote:Op zaterdag 6 september 2025 16:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik was ingeschreven voor de 15, door afwijkingen in de afstanden vanochtend besloten om de 10 km te lopen (die op 13 km zou uitkomen) en halverwege besloten we (onder andere @:sally en ik) alsnog af te buigen naar de 15 km route, waardoor we uiteindelijk op ruim 20 km uitkwamen
Nu ja, je Garmin dan
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Begin ook wel trek te krijgen.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Vanwege die post over neuken?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jaah, beste cadeau!quote:Op zaterdag 6 september 2025 17:03 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Mijn schoonouders vroegen vanmiddag wat ik voor mijn verjaardag wil hebben en ik zei een waterfietsvrouw treurtrips boek
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
quote:Op zaterdag 6 september 2025 17:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Vanwege die post over neuken?Kannie waar zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ik ook van jou!quote:Op zaterdag 6 september 2025 17:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik had een uur geleden al op jou gereageerd
niks
noppes
nada
geen enkele reactie
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Pineut. Gek woord eigenlijk wel...Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Das maar 1100 meterquote:Op zaterdag 6 september 2025 17:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee nee, jij had de afstand vanaf station Oosterbeek er nog bij geteld.
Nu ja, je Garmin danIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Hey Lovelyquote:
Super weer buiten! Wandel ze!quote:
Maar niet vergeten te eten...Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ja best nog wel warm in de zon..quote:Op zaterdag 6 september 2025 17:39 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Super weer buiten! Wandel ze!
Maar niet vergeten te eten...
Ik heb al lekker gegeten
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Goede bekomst dan.quote:Op zaterdag 6 september 2025 17:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja best nog wel warm in de zon..
Ik heb al lekker gegeten
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Bêste MooieTop6, do bist in moaie kammeraad,quote:
In freon sa gemien, dy't altyd by my stiet klear.
Dyn glimke is sinneskyn, makket alles ljocht en moai,
Mei dy as myn maat, is elke dei in feest, hoera!Of wy no laitsje, spylje of gewoan wat prate,
Do bist der altyd, en dat fyn ik sa grutskate.
MooieTop6, in freon út tûzenen, dat bist do,
Tank foar dyn freonskip, dy makket my bliid en fro!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
I am zo blij, I am so happy!Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Je heet duidelijk geen Eppie.quote:Op zaterdag 6 september 2025 17:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Tijd om daar iets tegen te doen!
BOLK!Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
O Bargehassus, do grutte praatsjemakker fan ’t spul,quote:
Tinkst datst de baas bist, mar dyn kop is wat gemul.
Dyn grappen, o jee, dy komme wat stadich oan,
Mar dochs, as freon, bist net hielendal te flau fan!Mei dyn grutte plannen, dy’t faak wat oerdreaun,
Doch bringst wat gemyt, as in sinne op ’e rûn.
Bargehassus, bliuw mar moai dyn eigenwyze sels,
Want sûnder dyn fratsen, wie ’t libben wat gemelsk“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Maakt AI dat van mij?quote:Op zaterdag 6 september 2025 17:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
O Bargehassus, do grutte praatsjemakker fan ’t spul,
Tinkst datst de baas bist, mar dyn kop is wat gemul.
Dyn grappen, o jee, dy komme wat stadich oan,
Mar dochs, as freon, bist net hielendal te flau fan!Mei dyn grutte plannen, dy’t faak wat oerdreaun,
Doch bringst wat gemyt, as in sinne op ’e rûn.
Bargehassus, bliuw mar moai dyn eigenwyze sels,
Want sûnder dyn fratsen, wie ’t libben wat gemelsk![]()
Oh boy, never trust AI.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Lieve ToT, jouw hart klopt voor je kleine Mini,quote:Op zaterdag 6 september 2025 17:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Tijd om daar iets tegen te doen!
BOLK!
Een ventje zo vrolijk, jouw stralende zonneschijnie.
Zijn lach, zijn stapjes, ze zitten diep in je ziel,
Maar nu is hij bij mama, en dat gemis doet zo’n zielspijn.Gescheiden wegen, maar jouw liefde blijft altijd sterk,
Voor Mini, jouw jongen, jouw trots en je meesterwerk.
In je dromen zie je hem, zijn ogen vol pret,
Elke herinnering aan hem is een kostbaar facet.ToT, hou vol, ook al is Mini nu wat verder weg,
Jouw liefde reikt tot hem, elke nacht, elke dag.
Want een vader zoals jij, met een hart zo groot,
Blijft altijd bij Mini, in zijn hart, voor eeuwig verankerd en groot.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
![]()
Tafel gereserveerd om 18:30 dus we gaan ons nu klaar maken. Stukkie rijden en dan happen.
Tot de volgende keer en oant sjen!Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Gezellig en lekker, eet smakelijk en geniet van jullie avondquote:Op zaterdag 6 september 2025 17:59 schreef Bargehassus het volgende:
Tafel gereserveerd om 18:30 dus we gaan ons nu klaar maken. Stukkie rijden en dan happen.
Tot de volgende keer en oant sjen!
Fijne avond. Eet smakelijk!quote:Op zaterdag 6 september 2025 17:59 schreef Bargehassus het volgende:
Tot de volgende keer en oant sjen!![]()
![]()
Dame Shii.quote:
![]()
Lekker ite .quote:Op zaterdag 6 september 2025 17:59 schreef Bargehassus het volgende:
Tot de volgende keer en oant sjen!
Hey KWquote:
Smakelijk!!quote:Op zaterdag 6 september 2025 17:59 schreef Bargehassus het volgende:
Tot de volgende keer en oant sjen!![]()
![]()
![]()
B.olk die mailyWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Uitmuntend, vanavond hebben we een warquote:Op zaterdag 6 september 2025 18:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
KW[ afbeelding ]
Hoe gaan de criminele activiteiten ?![]()
![]()
![]()
Lieve Shii, een dame met een stralende lach,quote:
Jouw warmte verlicht zelfs de donkerste dag.
Met gratie en charme, zo uniek en zo fijn,
Jij bent als een bloem in de zonneschijn.Shii, jouw ogen, ze sprankelen als een ster,
Jouw hart zo groot, jouw ziel zo helder en klater.
Een vrouw vol kracht, met een zachte gloed,
Jij maakt de wereld mooier, met jouw sprankelende moed.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Hey Jussiequote:
quote:Jullie zijn echt een leuk team. Hou dat vol.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
HI Jussiequote:
Hey Amyquote:
Hoe is het met Jussie, al weer wat opgeknapt?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mwah, veel snotteren vooralquote:Op zaterdag 6 september 2025 18:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe is het met Jussie, al weer wat opgeknapt?![]()
![]()
Wow waar heb ik dit aan verdiend?quote:Op zaterdag 6 september 2025 18:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lieve Shii, een dame met een stralende lach,
Jouw warmte verlicht zelfs de donkerste dag.
Met gratie en charme, zo uniek en zo fijn,
Jij bent als een bloem in de zonneschijn.Shii, jouw ogen, ze sprankelen als een ster,
Jouw hart zo groot, jouw ziel zo helder en klater.
Een vrouw vol kracht, met een zachte gloed,
Jij maakt de wereld mooier, met jouw sprankelende moed.
![]()
![]()
![]()
Je bent een snotneusquote:
Dat bepaal ik zelf wel!quote:![]()
Naja eigenlijk heb ik er geen zeggenschap over
Lekker draaienquote:Op zaterdag 6 september 2025 18:14 schreef KoningWouter het volgende:
https://x.com/DudespostingWs/status/1964140242489004348![]()
![]()
Zelluf!quote:Op zaterdag 6 september 2025 18:15 schreef KoningWouter het volgende:
https://x.com/InternetH0F/status/1963497342453076193
Deze is echt geweldig.
Lekker snurken dan maarquote:Op zaterdag 6 september 2025 18:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel!![]()
Naja eigenlijk heb ik er geen zeggenschap over![]()
![]()
ff een submit voor de weblog gedaan die @kree wel tof zal vinden:
Bekijk deze YouTube-video
Sir Christopher Lee in strijd met zichzelf, en:
Bekijk deze YouTube-video![]()
Ik wist het nietquote:
quote:Op zaterdag 6 september 2025 18:15 schreef KoningWouter het volgende:
https://x.com/InternetH0F/status/1963497342453076193
Deze is echt geweldig.![]()
![]()
Ik mis @JustinKIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik heb vernomen dat hij veel aan het b olken is? Maar heb het van horen zeggen he, weet het niet zekerquote:
Je zal maar niets te doen hebbenquote:Op zaterdag 6 september 2025 18:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat hij veel aan het b olken is? Maar heb het van horen zeggen he, weet het niet zeker![]()
![]()
Ja, en toch schijnt hij te werken en te wandelen, volgens horen zeggen is hij zelfs op vakantie geweestquote:Op zaterdag 6 september 2025 18:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je zal maar niets te doen hebbenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geloof er niks van!quote:Op zaterdag 6 september 2025 18:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, en toch schijnt hij te werken en te wandelen, volgens horen zeggen is hij zelfs op vakantie geweest![]()
Niet? Tja ik weet niet wat ik er van geloven moet. Mensen zeggen zo vaak wat he.quote:
Zal het hem eens een keertje zelf vragenderde Kerstdag zal hij wel weer langskomen
Ja het blijft ONZ he.quote:Op zaterdag 6 september 2025 18:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet? Tja ik weet niet wat ik er van geloven moet. Mensen zeggen zo vaak wat he.
Zal het hem eens een keertje zelf vragenderde Kerstdag zal hij wel weer langskomen
Oh dat is een goed idee![]()
![]()
Jip. Ik vergeet altijd dat wij in ONZ zitten eigenlijkquote:Op zaterdag 6 september 2025 18:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja het blijft ONZ he.
Oh dat is een goed idee![]()
Ik doe zoals ik overal zou doen en doeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Bolken is ook kei en kei hard werkenquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Je doet in ieder geval niet alsof je in KLB zitquote:Op zaterdag 6 september 2025 18:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jip. Ik vergeet altijd dat wij in ONZ zitten eigenlijk![]()
Ik doe zoals ik overal zou doen en doe![]()
![]()
In KLB word enkel vies smerig hard getrolledquote:Op zaterdag 6 september 2025 18:34 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je doet in ieder geval niet alsof je in KLB zit![]()
Hey BolkNijnquote:Op zaterdag 6 september 2025 18:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bolken is ook kei en kei hard werken
Nee, dat dan weer nietquote:Op zaterdag 6 september 2025 18:34 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je doet in ieder geval niet alsof je in KLB zit
ik zal wel moetenquote:Op zaterdag 6 september 2025 18:24 schreef KoningWouter het volgende:
Heey @:MooieTop6 doe je zo nog mee? 9 uur begint het.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja dat wordt weleens onderschatquote:Op zaterdag 6 september 2025 18:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bolken is ook kei en kei hard werken![]()
Fijn dat je het een mooie uitvaart vond Mutske. Gaat het een beetje met je?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar als je geen tijd of zin hebt kun je gewoon zo'n zelfmoord syrup drinken uit de armory. Dan lig je in het ziekenhuis en kan de tegenstander geen punten op je scoren.quote:![]()
![]()
De snelste die doen het minste pijnquote:
Net als een pleister eraf trekkenquote:Op zaterdag 6 september 2025 18:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De snelste die doen het minste pijn![]()
![]()
Dat is toch maar voor een uurtje?quote:Op zaterdag 6 september 2025 18:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Maar als je geen tijd of zin hebt kun je gewoon zo'n zelfmoord syrup drinken uit de armory. Dan lig je in het ziekenhuis en kan de tegenstander geen punten op je scoren.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Kan je ook het beste snel doenquote:Op zaterdag 6 september 2025 18:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Net als een pleister eraf trekkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nope, zolang als nodig is. Maar je hoeft er niet telkens op te zitten. Gewoon op het begin wat knallen en daarna het ziekenhuis in.quote:Op zaterdag 6 september 2025 18:39 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Dat is toch maar voor een uurtje?![]()
Ik bedoel de werking van die syrupquote:Op zaterdag 6 september 2025 18:40 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nope, zolang als nodig is. Maar je hoeft er niet telkens op te zitten. Gewoon op het begin wat knallen en daarna het ziekenhuis in.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
oh nee volgens mij veel langer. en volgens mij kun je er ook meer nemen om langer in het ziekenhuis te blijven. maar dat weet ik niet zeker.quote:Op zaterdag 6 september 2025 18:41 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik bedoel de werking van die syrup
edit:
oh nee 60 tot 90 minuten werkt het.![]()
AA lekker een bakkie koffie goed ideeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, die zooi drink ik niet vind bier zo vies en zo stinken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb al mijn gear al terug gestuurd en heb de leiders al gezegd dat ze me eruit moeten gooien, maar ik word genegerdquote:Op zaterdag 6 september 2025 18:42 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
oh nee volgens mij veel langer. en volgens mij kun je er ook meer nemen om langer in het ziekenhuis te blijven. maar dat weet ik niet zeker.
edit:
oh nee 60 tot 90 minuten werkt het.
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ah zal het wel even doorgeven.quote:Op zaterdag 6 september 2025 18:44 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik heb al mijn gear al terug gestuurd en heb de leiders al gezegd dat ze me eruit moeten gooien, maar ik word genegerd![]()
genegerdquote:Op zaterdag 6 september 2025 18:44 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik heb al mijn gear al terug gestuurd en heb de leiders al gezegd dat ze me eruit moeten gooien, maar ik word genegerd
Ja, ik wil gewoon lekker klooien, en niet ineens keihard moeten voorbereiden op iets waar ik toch geen tijd voor hebquote:Op zaterdag 6 september 2025 18:45 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ah zal het wel even doorgeven.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Bolkkingquote:
Voel je je al wat beter?quote:Op zaterdag 6 september 2025 18:45 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ja, ik wil gewoon lekker klooien, en niet ineens keihard moeten voorbereiden op iets waar ik toch geen tijd voor hebWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Best wel goed want ik las mijn tekst zelf zonder jankenquote:Op zaterdag 6 september 2025 18:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn dat je het een mooie uitvaart vond Mutske. Gaat het een beetje met je?Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Ik kom een stukje te kort om een king te zijnquote:
Begrijp ik. Ook prima joh.quote:Op zaterdag 6 september 2025 18:45 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ja, ik wil gewoon lekker klooien, en niet ineens keihard moeten voorbereiden op iets waar ik toch geen tijd voor heb![]()
Heb ik voor jequote:Op zaterdag 6 september 2025 18:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kom een stukje te kort om een king te zijn![]()
![]()
O wat knap lieverd. Dat zou ik nooit kunnen. Maar fijn dat je het zo kon doen en er een goed gevoel bij hebt hoe het gegaan is de uitvaartquote:Op zaterdag 6 september 2025 18:46 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Best wel goed want ik las mijn tekst zelf zonder janken
O, mag ik die even lenen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
We kunnen je niet voortijdig eruit gooien. De war gaat zo al beginnen.quote:
Zou jij het erg vinden om om 9 uur 1 zo'n syrup te nemen en dan klaar?![]()
Is dat spel van jou?quote:Op zaterdag 6 september 2025 18:53 schreef KoningWouter het volgende:
@:MooieTop6 en kun je op het hospital scherm je revives uit zetten? Dat zou ons straks enorm helpen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
yepquote:Op zaterdag 6 september 2025 18:53 schreef KoningWouter het volgende:
@:MooieTop6 en kun je op het hospital scherm je revives uit zetten? Dat zou ons straks enorm helpen.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Topper!quote:Op zaterdag 6 september 2025 18:46 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Best wel goed want ik las mijn tekst zelf zonder janken![]()
![]()
Je kwoot @KoningWouterquote:Op zaterdag 6 september 2025 18:48 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
We kunnen je niet voortijdig eruit gooien. De war gaat zo al beginnen.
![]()
@MooieTop6
Was er in het F1 topic gemeld dat de laatste jaren de pole sitter niet gewonnen heeft?
Ik vraag dit voor een vriend
quote:Op zaterdag 6 september 2025 19:01 schreef KoningWouter het volgende:
@:MooieTop6
Zou jij het erg vinden om om 9 uur 1 zo'n syrup te nemen en dan klaar?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik zei simpel lieflijk ja, dan moet mij ook simpel lieflijk puntjes gegund worden
degene die op p4 stond??quote:Op zaterdag 6 september 2025 19:06 schreef DerRabbit het volgende:
Was er in het F1 topic gemeld dat de laatste jaren de pole sitter niet gewonnen heeft?
Ik vraag dit voor een vriend![]()
Meer en meer.natuurlijkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zal ik jou eens flink gaan bolkenquote:
Hey Birdiequote:
sky was te druk met Ham volgenquote:
die hadden niet eens door dat Max P1 pakte
Samen met justinKKKKKquote:Op zaterdag 6 september 2025 19:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zal ik jou eens flink gaan bolken
Smile, it's free therapy.![]()
Netjes .gezond bezigquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Twee![]()
Ze zeiden wel nu dat de rijder het verschil heeft gemaaktquote:Op zaterdag 6 september 2025 19:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
sky was te druk met Ham volgen
die hadden niet eens door dat Max P1 pakte![]()
![]()
Joh je meent hetquote:Op zaterdag 6 september 2025 19:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
sky was te druk met Ham volgen
die hadden niet eens door dat Max P1 pakte![]()
![]()
Hoe kunnen engelse nu een engelsman volgen en de rest negeren![]()
![]()
![]()
De Nederlandse pers zou nooit enkel Max volgen en de rest links laten liggen![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 september 2025 19:10 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ze zeiden wel nu dat de rijder het verschil heeft gemaakt![]()
de nederlandse pers heeft dan ook geen internationale uitzendrechten of functiequote:Op zaterdag 6 september 2025 19:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Joh je meent het![]()
![]()
Hoe kunnen engelse nu een engelsman volgen en de rest negeren![]()
![]()
![]()
De Nederlandse pers zou nooit enkel Max volgen en de rest links laten liggen![]()
![]()
![]()
ik heb hier geen antwoord opquote:Op zaterdag 6 september 2025 19:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Hallo greysieeee![]()
![]()
![]()
Alweer geacclimatiseerd?
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: