Ah zal het wel even doorgeven.quote:Op zaterdag 6 september 2025 18:44 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik heb al mijn gear al terug gestuurd en heb de leiders al gezegd dat ze me eruit moeten gooien, maar ik word genegerd
genegerdquote:Op zaterdag 6 september 2025 18:44 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik heb al mijn gear al terug gestuurd en heb de leiders al gezegd dat ze me eruit moeten gooien, maar ik word genegerd
Ja, ik wil gewoon lekker klooien, en niet ineens keihard moeten voorbereiden op iets waar ik toch geen tijd voor hebquote:Op zaterdag 6 september 2025 18:45 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ah zal het wel even doorgeven.
Bolkkingquote:
Voel je je al wat beter?quote:Op zaterdag 6 september 2025 18:45 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ja, ik wil gewoon lekker klooien, en niet ineens keihard moeten voorbereiden op iets waar ik toch geen tijd voor heb
Best wel goed want ik las mijn tekst zelf zonder jankenquote:Op zaterdag 6 september 2025 18:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn dat je het een mooie uitvaart vond Mutske. Gaat het een beetje met je?
Ik kom een stukje te kort om een king te zijnquote:
Begrijp ik. Ook prima joh.quote:Op zaterdag 6 september 2025 18:45 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ja, ik wil gewoon lekker klooien, en niet ineens keihard moeten voorbereiden op iets waar ik toch geen tijd voor heb
Heb ik voor jequote:Op zaterdag 6 september 2025 18:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kom een stukje te kort om een king te zijn
O wat knap lieverd. Dat zou ik nooit kunnen. Maar fijn dat je het zo kon doen en er een goed gevoel bij hebt hoe het gegaan is de uitvaartquote:Op zaterdag 6 september 2025 18:46 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Best wel goed want ik las mijn tekst zelf zonder janken
O, mag ik die even lenen?quote:
We kunnen je niet voortijdig eruit gooien. De war gaat zo al beginnen.quote:
Is dat spel van jou?quote:Op zaterdag 6 september 2025 18:53 schreef KoningWouter het volgende:
@:MooieTop6 en kun je op het hospital scherm je revives uit zetten? Dat zou ons straks enorm helpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |