Ik heb vernomen dat hij veel aan het b olken is? Maar heb het van horen zeggen he, weet het niet zekerquote:
Je zal maar niets te doen hebbenquote:Op zaterdag 6 september 2025 18:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat hij veel aan het b olken is? Maar heb het van horen zeggen he, weet het niet zeker
Ja, en toch schijnt hij te werken en te wandelen, volgens horen zeggen is hij zelfs op vakantie geweestquote:Op zaterdag 6 september 2025 18:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je zal maar niets te doen hebben
Geloof er niks van!quote:Op zaterdag 6 september 2025 18:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, en toch schijnt hij te werken en te wandelen, volgens horen zeggen is hij zelfs op vakantie geweest
Niet? Tja ik weet niet wat ik er van geloven moet. Mensen zeggen zo vaak wat he.quote:
Ja het blijft ONZ he.quote:Op zaterdag 6 september 2025 18:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet? Tja ik weet niet wat ik er van geloven moet. Mensen zeggen zo vaak wat he.
Zal het hem eens een keertje zelf vragenderde Kerstdag zal hij wel weer langskomen
Jip. Ik vergeet altijd dat wij in ONZ zitten eigenlijkquote:Op zaterdag 6 september 2025 18:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja het blijft ONZ he.
Oh dat is een goed idee
Bolken is ook kei en kei hard werkenquote:
Je doet in ieder geval niet alsof je in KLB zitquote:Op zaterdag 6 september 2025 18:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jip. Ik vergeet altijd dat wij in ONZ zitten eigenlijk![]()
Ik doe zoals ik overal zou doen en doe
In KLB word enkel vies smerig hard getrolledquote:Op zaterdag 6 september 2025 18:34 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je doet in ieder geval niet alsof je in KLB zit
Hey BolkNijnquote:Op zaterdag 6 september 2025 18:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bolken is ook kei en kei hard werken
Nee, dat dan weer nietquote:Op zaterdag 6 september 2025 18:34 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je doet in ieder geval niet alsof je in KLB zit
ik zal wel moetenquote:Op zaterdag 6 september 2025 18:24 schreef KoningWouter het volgende:
Heey @:MooieTop6 doe je zo nog mee? 9 uur begint het.
Ja dat wordt weleens onderschatquote:Op zaterdag 6 september 2025 18:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bolken is ook kei en kei hard werken
Fijn dat je het een mooie uitvaart vond Mutske. Gaat het een beetje met je?quote:
Maar als je geen tijd of zin hebt kun je gewoon zo'n zelfmoord syrup drinken uit de armory. Dan lig je in het ziekenhuis en kan de tegenstander geen punten op je scoren.quote:
De snelste die doen het minste pijnquote:
Net als een pleister eraf trekkenquote:Op zaterdag 6 september 2025 18:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De snelste die doen het minste pijn
Dat is toch maar voor een uurtje?quote:Op zaterdag 6 september 2025 18:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Maar als je geen tijd of zin hebt kun je gewoon zo'n zelfmoord syrup drinken uit de armory. Dan lig je in het ziekenhuis en kan de tegenstander geen punten op je scoren.
Kan je ook het beste snel doenquote:Op zaterdag 6 september 2025 18:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Net als een pleister eraf trekken
Nope, zolang als nodig is. Maar je hoeft er niet telkens op te zitten. Gewoon op het begin wat knallen en daarna het ziekenhuis in.quote:Op zaterdag 6 september 2025 18:39 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Dat is toch maar voor een uurtje?
Ik bedoel de werking van die syrupquote:Op zaterdag 6 september 2025 18:40 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nope, zolang als nodig is. Maar je hoeft er niet telkens op te zitten. Gewoon op het begin wat knallen en daarna het ziekenhuis in.
oh nee volgens mij veel langer. en volgens mij kun je er ook meer nemen om langer in het ziekenhuis te blijven. maar dat weet ik niet zeker.quote:Op zaterdag 6 september 2025 18:41 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik bedoel de werking van die syrup
Ik heb al mijn gear al terug gestuurd en heb de leiders al gezegd dat ze me eruit moeten gooien, maar ik word genegerdquote:Op zaterdag 6 september 2025 18:42 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
oh nee volgens mij veel langer. en volgens mij kun je er ook meer nemen om langer in het ziekenhuis te blijven. maar dat weet ik niet zeker.
edit:
oh nee 60 tot 90 minuten werkt het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |