SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GEDRAGSREGELS IN DIT TOPICSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door onlogisch op 08-09-2025 13:37:38 ]Makkelijk eerste
+1quote:Op zaterdag 6 september 2025 11:41 schreef De_Kraam het volgende:
Ik zou die hele MS Paint OP eruit slopen en alleen dat filmpje van Sjon de Wolf erin laten.
Ik ondersteun deze motiequote:Op zaterdag 6 september 2025 11:41 schreef De_Kraam het volgende:
Ik zou die hele MS Paint OP eruit slopen en alleen dat filmpje van Sjon de Wolf erin laten.
Had dat gezegd voordat ik stiekem veel te lang bezig geweest ben om die ellende van Klaas te vervangen op een app die hier niet echt geschikt voor wasquote:Op zaterdag 6 september 2025 15:34 schreef Document1 het volgende:
Welke dimensies moet een op plaatje precies hebben? Ik heb teveel vrije tijd momenteel wil wel wat moeite doen voor een normale op.
Vergeet Ueda geen prominente plek te geven.quote:Op zaterdag 6 september 2025 15:34 schreef Document1 het volgende:
Welke dimensies moet een op plaatje precies hebben? Ik heb teveel vrije tijd momenteel wil wel wat moeite doen voor een normale op.
Tijd voor een standbeeld naast Moulijn, is wel het minstequote:
KNJB Beker: 14xquote:Op zaterdag 6 september 2025 15:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb de ellende van Klaas eruit gedenderd en even snel iets in elkaar geplakt op mijn mobieltje. Ook niet het mooiste aller tijden maar het is in ieder geval geen paint rommel
Heeft die jongen weken aan zitten werken op de dagbesteding.quote:Op zaterdag 6 september 2025 15:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb de ellende van Klaas eruit gedenderd en even snel iets in elkaar geplakt op mijn mobieltje. Ook niet het mooiste aller tijden maar het is in ieder geval geen paint rommel
quote:Op zaterdag 6 september 2025 12:33 schreef HMFuckyouall het volgende:
Ik vind de OP echt geweldig en steun Klaas, FYI [ afbeelding ]
Rokende servers opgelost.quote:Op zaterdag 6 september 2025 21:18 schreef Evangelion het volgende:
[..]
En het Feyenoord topic wist meteen zijn sporen uit. Van je vrienden moet je het hebben!
Genot. Na een tussenjaartje gaat ook de OP weer voor het kampioenschapquote:Op zondag 7 september 2025 20:25 schreef Document1 het volgende:
Ik ga morgen beginnen met een opzetje..
Dit doet stiekem een beetje pijnquote:Op zondag 7 september 2025 07:26 schreef HMFuckyouall het volgende:
Zeg wat je wil, Klaas heeft gezorgd dat we van een verouderde afbeelding naar een ebola-afbeelding in de openingspost gegaan zijn. En nu een aidsafbeelding
Voor je het weet is het slechts een griepplaatje
Ik vind dit eigenlijk al behoorlijk prima, lekker simplistisch. Het doet in elk geval geen pijn aan m'n ogen.quote:Op zondag 7 september 2025 22:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit doet stiekem een beetje pijn
Ik dacht dat dit al minimaal het griepplaatje was ter overbrugging
https://theanalyst.com/competition/uefa-europa-league/tablequote:xpos team xpts League KO P/0 Last 16 QF SF Final
8 Feyenoord 13.17 3.65% 50.24% 37.84% 40.45% 21.68% 10.66%
Ik vond vooral het font aan de bovenkant erg Wordart 2002 vibes geven, de rest was wel okequote:Op zondag 7 september 2025 22:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit doet stiekem een beetje pijn
Ik dacht dat dit al minimaal het griepplaatje was ter overbrugging
Leuk!quote:Op zondag 7 september 2025 23:59 schreef De_Pel het volgende:
Leuk, de OPTA voorspellingen zijn er weer:
[..]
https://theanalyst.com/competition/uefa-europa-league/table
2 minuten scrollen op je telefoon was niet bepaald fijn.quote:
fokken op je mobielquote:Op maandag 8 september 2025 09:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
2 minuten scrollen op je telefoon was niet bepaald fijn.
Dat heeft @:gurneyisbestoke lekker opgelost
Hoe kunnen we een hogere kans op de QF hebben dan op de Last 16?quote:Op zondag 7 september 2025 23:59 schreef De_Pel het volgende:
Leuk, de OPTA voorspellingen zijn er weer:
[..]
https://theanalyst.com/competition/uefa-europa-league/table
De Krommequote:Op maandag 8 september 2025 12:31 schreef Document1 het volgende:
Is dit wat?
[ [url=https://i.postimg.cc/ryhtTJ58/Green-Aesthetic-Healing-in-Nature-Instagram-Carousel-Posts-zip-1.jpg https://i.postimg.cc/P5DL(...)usel-Posts-zip-2.jpg https://i.postimg.cc/GhHT(...)usel-Posts-zip-3.jpg https://i.postimg.cc/qMSh(...)zip-4.jpg]afbeelding[/url] ]
Leuk leuk leuk.quote:Op maandag 8 september 2025 12:31 schreef Document1 het volgende:
Is dit wat?
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik kreeg al klachten via de dm van Klaas.quote:Op maandag 8 september 2025 19:44 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Leuk leuk leuk.
Alleen jammer dat je bij de Legendarische spelers Jens Toornstra bent vergeten, speciaal voor onze grote vriend @:Klaasweetalles.
Moeten zij wetenquote:Op maandag 8 september 2025 20:47 schreef Irritatie100 het volgende:
In ander nieuws schijnt Hake bij Twente in beeld te zijn om die Oosting op te volgen.
Jij denkt dat 5D-schaker Kloesoe Twente gaat matsen nadat hij ze deze zomer vakkundig naar de vernieling heeft geholpen?quote:Op maandag 8 september 2025 20:47 schreef Irritatie100 het volgende:
In ander nieuws schijnt Hake bij Twente in beeld te zijn om die Oosting op te volgen.
Dat lijkt me onwaarschijnlijk.quote:Op maandag 8 september 2025 22:22 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Jij denkt dat 5D-schaker Kloesoe Twente gaat matsen nadat hij ze deze zomer vakkundig naar de vernieling heeft geholpen?
Volgens welke feiten dan? Want volgens mij zijn alle feiten geconstateerd en gewogen en is de conclusie dat ze gewoon verder konden?quote:Op maandag 8 september 2025 22:45 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Club had feitelijk niet meer moeten bestaan.
Dat is nog helemaal niet de definitieve uitspraak.quote:Op dinsdag 9 september 2025 08:44 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Volgens welke feiten dan? Want volgens mij zijn alle feiten geconstateerd en gewogen en is de conclusie dat ze gewoon verder konden?
Die heeft Twente dus afgewezen. Zo hoort het ook.quote:Op dinsdag 9 september 2025 15:02 schreef H.FR het volgende:
Ben benieuwd of Hake naar Twente gaat. Wel een mooie kans ook veel te veel geld te vragen voor een transfer.
En dat terwijl donderdag toch een oneindig veel leukere dag is om je kop eraf te zuipen dan dinsdag of woensdagquote:Op woensdag 10 september 2025 19:59 schreef HMFuckyouall het volgende:
Passe partouts niet eens uitverkocht
Er is écht een hoop veranderd bij Feyenoord als je merkt dat supporters hun neus optrekken voor de Europa League.
Dit inderdaad en ik was ook positief verrast door de prijzen.quote:Op woensdag 10 september 2025 20:02 schreef Caland het volgende:
[..]
En dat terwijl donderdag toch een oneindig veel leukere dag is om je kop eraf te zuipen dan dinsdag of woensdag
Legioen is met pensioen.
NN: 22quote:Op woensdag 10 september 2025 20:02 schreef Caland het volgende:
[..]
En dat terwijl donderdag toch een oneindig veel leukere dag is om je kop eraf te zuipen dan dinsdag of woensdag
Legioen is met pensioen.
Je kop eraf zuipen op woensdag breekt je week lekker door midden.quote:Op woensdag 10 september 2025 20:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Legioen is met pensioen.
Jij bent vrij op vrijdag. Dat zuipt dan lekker op de donderdag, ja.quote:Op woensdag 10 september 2025 20:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Legioen is met pensioen.
In de Kuip zit dan ook voornamelijk braaf kantoorpersoneel dat allemaal niet op vrijdag werktquote:Op woensdag 10 september 2025 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij bent vrij op vrijdag. Dat zuipt dan lekker op de donderdag, ja.
Oh dat valt eigenlijk wel mee.quote:Op woensdag 10 september 2025 20:06 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
NN: 22
BB: 44
C: 18
N: 4
M: 4
O: 24
P: 186
V: 136
K: 270
D: 340
Rond de duizend passe partouts niet verkocht
De vrijdag is voor elke ambtenaar een... vrije dagquote:Op woensdag 10 september 2025 20:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vrijdag is toch ook op de meeste plekken een brakke thuiswerkdag
Zal de dertiende vast voor alle niet-legioenkaarthouders in de verkoop gaan en dan zijn ze zo wegquote:
De woensdag en donderdag ook hoor.quote:Op woensdag 10 september 2025 20:38 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
De vrijdag is voor elke ambtenaar een... vrije dag![]()
Alleen passe partouts van ¤260 of meer zijn nu dus nog te koop, als bovenstaande lijst volledig is. Je moest vanavond geluk hebben met je plek in de wachtrij om pp's voor een 'goedkoop' vak te scoren. Vooral als je 2 of meer stoelen naast elkaar wil.quote:Op woensdag 10 september 2025 20:06 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
NN: 22
BB: 44
C: 18
N: 4
M: 4
O: 24
P: 186
V: 136
K: 270
D: 340
Rond de duizend passe partouts niet verkocht
Ik heb gewoon gekozen voor maandag vrij, dan heb je dus 1 dag op halve kracht (de vrijdag) EN 1 dag vrij in plaats van alleen maar 1 dag vrij.quote:Op woensdag 10 september 2025 20:38 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Alsof die überhaupt werkenquote:Op woensdag 10 september 2025 20:38 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Hoe heet Peter Houtman als hij een scheet heeft gelaten?quote:Op maandag 8 september 2025 19:06 schreef Zipportal het volgende:
Docu over Peter Houtman nu online:
https://www.rijnmond.nl/t(...)53541_20250908171700
Dit is voor elke inkomende transfer de laagste inschatting die ik heb gezien en voor elke uitgaande zo'n beetje de hoogste.quote:
Moder en Targhalline worden niet meegerekend, Gimenez wel, dat is ook raar.quote:Op donderdag 11 september 2025 20:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit is voor elke inkomende transfer de laagste inschatting die ik heb gezien en voor elke uitgaande zo'n beetje de hoogste.
Dat is altijd lastig te oordelen, zeker mbt jeugdspelers. Neem een Hartman, nooit als grootste talent gezien en uiteindelijk veel waarde in spel en transferbedrag. Een Sinistera die al als miskoop was neergezet na 1.5 seizoen, en ook na Paixao zijn eerste seizoen heeft niemand gezegd dat hij 32 miljoen zou opbrengen.quote:Op donderdag 11 september 2025 21:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Moder en Targhalline worden niet meegerekend, Gimenez wel, dat is ook raar.
Ik vind dit soort lijstjes ook niet zo veel zeggend over de huidige stand van zaken, het is zelfs een beetje afleidend omdat we vooral nog profiteren van goed beleid in 2022. Over die transferzomer boeken we geweldige winst (ruim 100 miljoen), maar over 23 maken we zwaar verlies en over 24 gaan we ook geen echte winst maken.
Als ik over 25 kijk, zie ik vooralsnog enkel in Valente echt een potentiële melkkoe. Dat wordt nog aangevuld met wat jeugdspelers (met name Read en Sauer), en wellicht dat zo’n Diarra of Bos een gouden greep lijkt. Steijn zal ook niet zo gauw zakken, maar ook niet echt stijgen. Maar er zitten ook wel wat potentiële afschrijvingen tussen, en bovendien hebben we nog best veel dure spelers onder contract waarvan best veel geen sportieve waarde meer hebben.
Oftewel ik krijg een beetje de kriebels, het lijkt alsof we geniaal beleid voeren maar het is aardig aan het opdrogen, er moet dit seizoen dus nu echt sportief gepresteerd worden.
quote:Op donderdag 11 september 2025 21:17 schreef Caland het volgende:
Heeft klaas dit stukje in de T opgesteld?
Ueda wordt komende zomer alweer 28 dus dat zal sowieso wel meevallen, en Timber reken ik nog over de zeer succesvolle zomer van 2022.quote:Op donderdag 11 september 2025 21:48 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat is altijd lastig te oordelen, zeker mbt jeugdspelers. Neem een Hartman, nooit als grootste talent gezien en uiteindelijk veel waarde in spel en transferbedrag. Een Sinistera die al als miskoop was neergezet na 1.5 seizoen, en ook na Paixao zijn eerste seizoen heeft niemand gezegd dat hij 32 miljoen zou opbrengen.
Hadj Moussa is met zijn specifieke kwaliteiten ook een bijzondere speler die zomaar 20 miljoen kan opbrengen. Je weet niet hoe Slory of Sliti zich ontwikkelen. Als Ueda er dit jaar 20 inknalt kan je er zomaar 15/20 voor krijgen. Timber die verlengd en dus 20 oplevert.
Bijzondere manier van denken.quote:Op donderdag 11 september 2025 22:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ueda wordt komende zomer alweer 28 dus dat zal sowieso wel meevallen, en Timber reken ik nog over de zeer succesvolle zomer van 2022.
Verder heb je wel gelijk hoor, ik ben gewoon een beetje bang dat Feyenoord haar kruit aan het verschieten is met al het recent binnengekomen geld van de spelers uit het kampioenselftal en twee jaar CL, terwijl de harde afrekening van zomer 23 en het mislukte Priske-seizoen nog moet komen.
Dat je de (financiële) resultaten van goed of slecht transferbeleid pas twee of drie jaar later gaat merken lijkt mij geen bijzondere manier van denken.quote:
Ik denk dat je de (potentiele) transferwaardes van de spelers flink onderschat.quote:Op vrijdag 12 september 2025 09:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat je de (financiële) resultaten van goed of slecht transferbeleid pas twee of drie jaar later gaat merken lijkt mij geen bijzondere manier van denken.
Dat Feyenoord haar financieel beste en slechtste transferzomer aller tijden op twee seizoenen na elkaar heeft gedaan is wel bijzonder. Feyenoord moet flinke winst maken op transfers óf CL halen om op deze stand te blijven leven, dat gebeurt nu allebei niet.
Voor een aantal is er nog een grote range aan mogelijkheden. Een Diarra, Bos, Tengstedt en Borges kunnen voor aardig wat geld verkocht worden of ooit bijna gratis de deur uitlopen. En ik snap wel dat Gurney eerder naar het 2e neigt.quote:Op vrijdag 12 september 2025 09:58 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik denk dat je de (potentiele) transferwaardes van de spelers flink onderschat.
Dit zagen wij natuurlijk van mijlenver aankomenquote:Op vrijdag 12 september 2025 14:30 schreef Caland het volgende:
Sliti heeft eigenlijk een basisplek verdiend ergens deze weken volgens De Pers @:onlogisch
Rugklachten volgens mij.quote:Op vrijdag 12 september 2025 14:26 schreef Caland het volgende:
Wat is er eigenlijk met Moder? Zit er nog steeds niet bij
Eerste trainer die "coach van de maand" wint #altijddeeerstequote:Op zaterdag 13 september 2025 10:34 schreef bbuddybb het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Jongons, de eerste prijs is binnen.
Ik vermoed dat hij nog wel een jaartje bijtekent met de garantie van de zomer verkocht te wordenquote:Op vrijdag 12 september 2025 12:10 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Ik vind het wel echt balen dat Q straks gratis de deur uitloopt
Kan ESPN gewoon eens ophouden met die onzinquote:Op zaterdag 13 september 2025 10:34 schreef bbuddybb het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Jongons, de eerste prijs is binnen.
Zou wel echt enorm stom van hem zijn. Tenzij er een zeer lage vaste transfersom wordt vastgelegd.quote:Op zaterdag 13 september 2025 11:31 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hij nog wel een jaartje bijtekent met de garantie van de zomer verkocht te worden
Gefeliciteerd met het worden van FOK!-user van de maand augustusquote:Op zaterdag 13 september 2025 11:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan ESPN gewoon eens ophouden met die onzin
Ze maken dan gewoon de afspraak dat hij een deel van de transfersom meekrijgtquote:Op zaterdag 13 september 2025 11:34 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Zou wel echt enorm stom van hem zijn. Tenzij er een zeer lage vaste transfersom wordt vastgelegd.
Die gaat daar zeker niet slechter van worden als hij bijtekent. Zowel Q als Feyenoord willen een hapje van het appeltje.quote:Op zaterdag 13 september 2025 11:34 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Zou wel echt enorm stom van hem zijn. Tenzij er een zeer lage vaste transfersom wordt vastgelegd.
quote:Vorige week Meldde 1908 nog dat het 'een kwestie van tijd' leek voordat Timber zijn krabbel onder een nieuwe verbintenis zou gaan zitten. Bij FC Rijnmond laat Van Eersel nu echter een ander geluid horen. "Het mag duidelijk zijn: Feyenoord wil heel graag dat Timber bijtekent. Maar de kans dat dat ook gaat gebeuren, wordt steeds kleiner."
Dit ja. Beetje extra salaris pakken dit jaar, afspraak deel transfersom. Er is toch geen club die afhaakt omdat je niet transfervrij bent.quote:Op zaterdag 13 september 2025 11:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze maken dan gewoon de afspraak dat hij een deel van de transfersom meekrijgt
Anders gewoon lekker op het bankie als Moder weer fit is, succes op je WK.
Damn, k wou één keer sneller dan jij zijnquote:Op zaterdag 13 september 2025 19:47 schreef Zipportal het volgende:
Wellenreuther; Read, Ahmedhodzic, Watanabe, Smal; Timber, Valente, Steijn; Hadj Moussa, Ueda, Sauer
Goh, je zou bijna denken dat er 2 middenvelders geblesseerd zijn.quote:Op zaterdag 13 september 2025 20:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Eén middenvelder op de bank, vier buitenspelers.
Ja, ik zeg er toch niets over?quote:Op zaterdag 13 september 2025 20:13 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Goh, je zou bijna denken dat er 2 middenvelders geblesseerd zijn.
Heel gęnant allemaal weer. De idioot die dit bedacht en uitgevoerd heeft mogen ze maandag op straat zetten.quote:Op zaterdag 13 september 2025 20:46 schreef Irritatie100 het volgende:
Blijkbaar is er storing met de app, maar ik ben inmiddels binnen.
Ik had zoiets al bedacht dus wilde thuis al een screenshot van de QR nemen maar dat is geblokkeerd. Kan ik nog wel inkomen, maar er moet nog minstens een knopje "offline beschikbaar maken" oid in kunnen?
Lol, de tenue's waren geen hint?quote:Op zaterdag 13 september 2025 21:07 schreef Alpha0 het volgende:
Ik schrik me te pletter, 1-0 achter zie ik. Is het Twente - NAC.
Je kunt hem thuis al inladen voor de wedstrijd en dan staat hij lokaal opgeslagenquote:Op zaterdag 13 september 2025 20:46 schreef Irritatie100 het volgende:
Blijkbaar is er storing met de app, maar ik ben inmiddels binnen.
Ik had zoiets al bedacht dus wilde thuis al een screenshot van de QR nemen maar dat is geblokkeerd. Kan ik nog wel inkomen, maar er moet nog minstens een knopje "offline beschikbaar maken" oid in kunnen?
Als je dat voor de wedstrijd had gezegd hadden ze misschien beter hun best gedaan.quote:Op zaterdag 13 september 2025 20:59 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Ik ben nog steeds zwaar sceptisch tegenover Persiebal maar als we vandaag winnen zal ik enigszins indimmen
Zag het op Flashscore. Dus geen bewegende beelden.quote:Op zaterdag 13 september 2025 21:07 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Lol, de tenue's waren geen hint?
Honderd miljoenmiljard.quote:Op zaterdag 13 september 2025 21:15 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Die moeten we houden, liefst heel lang
Idd, niet meer dan geel.quote:Op zaterdag 13 september 2025 21:29 schreef snabbi het volgende:
[..]
mwa, dat valt wel mee vind ik. Uiteraard wel geel
Geel, hij trok zn been ook nog terug. De meeste scheidsrechters geven hem na een ruime minuut niet eens meer.quote:
Wordt de volgende transfer van 30 miljoen of meerquote:Op zaterdag 13 september 2025 21:44 schreef Haringkop het volgende:
Zullen we afspreken geen beelden van Valente te zetten op social media? Die is anders echt binnen één seizoen weg.
quote:
Dit, soms moet je als VAR even koffie gaan halen.quote:Op zaterdag 13 september 2025 21:48 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Wanneer je deze afkeurt heb je geen hart
https://ibb.co/N2zyp5PBquote:Op zaterdag 13 september 2025 21:50 schreef H.FR het volgende:
Aparte lijntjes zo. Wel een genottelijk goaltjes zeg
Pelle op zijn best in dit elftalquote:Op zaterdag 13 september 2025 22:15 schreef Haringkop het volgende:
Toch jammer dat Valente die geile balletjes aan Steijn en Ueda moet geven…
Dat is jammer ja. Verder wel duidelijke redenen toch.quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:15 schreef HMFuckyouall het volgende:
Waarom staat die rokende debiel eigenlijk niet bij Heerenveen op doel. Eeuwig zonde dat die geen eerste keeper meer is
Trap vanachter, lijkt me klassiek een rode kaart, toch?quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:18 schreef H.FR het volgende:
Ik twijfelde al over geel, daar ga je toch geen rood voor geven? Onbeholpen.
Dit, dit is toch onbeholpen. Voetbal wordt er echt niet beter op op deze manier.quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:18 schreef H.FR het volgende:
Vind ik ook. Trap van achter is altijd rood.quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:19 schreef Binge-watch het volgende:
Ontzettend lomp. Is gewoon rood helaas.
Dit moet je de VAR verwijten.quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:19 schreef Pistolero het volgende:
Wat een absurd schandalige scheidsrechter vandaag.
quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:18 schreef H.FR het volgende:
Als je naar de snelheid van de actie kijkt is dit nooit rood. Zeker niet als je al geel geeft. Maarja, Higler laat de kans niet liggen.quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:18 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Trap vanachter, lijkt me klassiek een rode kaart, toch?
Ook dat is onzin, natuurlijk. Er zijn legio voorbeelden te bedenken die veel dieper rood zijn dan dit.quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:20 schreef Mansjester het volgende:
[..]!
Meer rood dan dit zie je ze zelden
Ja ho maarquote:Op zaterdag 13 september 2025 22:22 schreef H.FR het volgende:
Direct rood had best gekund, maar dit is echt een twijfelgeval. Dus dan is het heel vreemd om een VAR op de lijn te krijgen.
Hoe was het ook al weer? Clear and obvious.quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:22 schreef H.FR het volgende:
Direct rood had best gekund, maar dit is echt een twijfelgeval. Dus dan is het heel vreemd om een VAR op de lijn te krijgen.
Als je zelf geel geeft en vervolgens een minuut lang dezelfde herhaling moet bekijken om te bepalen of het rood is dan is er dus per definitie al geen sprake meer van een overduidelijke fout van de scheidsrechter.quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:22 schreef Haringkop het volgende:
Dit levert echt vaker geen dan wel rood op.
Zo is het. En hij twijfelde nog steeds.quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:23 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Hoe was het ook al weer? Clear and obvious.
Ja eigenlijk zijn we het dus helemaal eensquote:Op zaterdag 13 september 2025 21:45 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Wordt de volgende transfer van 30 miljoen of meer
Maar volgens @:Gurneyisbestoke moeten we ons zorgen maken omdat we teren op transfers van drie seizoenen geleden en er daarna alleen maar troep gehaald is.
Wat ik overigens ten dele met hem eens ben en voor wat betreft het jaar met de Kroaat en de Algerijn volwaardig eens.
Maar het lijkt me evident dat er nu best wel heel veel kwaliteit gekocht is
De waarde van onze bank blijft hoog.quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:24 schreef Binge-watch het volgende:
Is dit nou echt een potje voor Sliti? Bijzondere keuze.
mwa ueda is wel goed in het versieren van een vrije trap als je de bal naar voren schiet - om onder druk uit te komenquote:Op zaterdag 13 september 2025 22:24 schreef Haringkop het volgende:
Ik zou Ueda wisselen voor snelle speler.
Precies dit ja. Voetbal blijft één interpretatie sport. De scheidsrechter heeft bij de eerste beoordeling prima zicht op de situatie. Complete kolder om hem dan voor deze overtreding naar het scherm te halen.quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:24 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Als je zelf geel geeft en vervolgens een minuut lang dezelfde herhaling moet bekijken om te bepalen of het rood is dan is er dus per definitie al geen sprake meer van een overduidelijke fout van de scheidsrechter.
Dit gaat helemaal nergens over.
Of een schandalig wisselbeleid. Want elke week is het wel iemand anders.quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind het heel bijzonder dat je 10 miljoen voor Borges neerlegt en dan Sliti laat invallen
Schandalige aankoop.
quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:27 schreef Haringkop het volgende:
Geen Borges maakt die aankoop steeds gekker en gekker.
Wanneer gaan mensen eigenlijk door krijgen dat Borges helemaal geen 10 miljoen kostte?quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind het heel bijzonder dat je 10 miljoen voor Borges neerlegt en dan Sliti laat invallen
Schandalige aankoop.
Ik zou gewoon voor de snelle omschakeling gaan. Heerenveen gaat volop willen zetten.quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:25 schreef snabbi het volgende:
[..]
mwa ueda is wel goed in het versieren van een vrije trap als je de bal naar voren schiet - om onder druk uit te komen
Bij 7 miljoen blijft het toch nog steeds bijzonder?quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:28 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[..]
Wanneer gaan mensen eigenlijk door krijgen dat Borger helemaal geen 10 miljoen kostte?
Als het überhaupt een twijfelgeval is, moet je er geen 10 (of 9…) miljoen voor neerleggen. Of van Persie is echt stekeblind.quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Of een schandalig wisselbeleid. Want elke week is het wel iemand anders.
Ik ben er nog niet helemaal over uit.
T'is net alsof we naar Feyenoord kijkenquote:Op zaterdag 13 september 2025 22:29 schreef bbuddybb het volgende:
Het grote billenknijpen is begonnen.
Ja ik zou zo wel Targalline erin zetten voor Ueda inderdaad.quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:32 schreef HMFuckyouall het volgende:
Kunnen we geen 4-3-2 gaan spelen met twee snelle buitenspelers? Ueda levert geen kut en je middenveld was al uit balans.
Volgens RRijnmond; Scheids had het niet (goed) gezien, assistent ligt hem in over wat, wie en welke strafquote:Op zaterdag 13 september 2025 22:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Waarom duurde dit nou minuten lang
Omdat iedereen eromheen staat te schreeuwen en trekken en duwen inclusief de scheids zelfquote:Op zaterdag 13 september 2025 22:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Waarom duurde dit nou minuten lang
Dat wel ja.quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:36 schreef Haringkop het volgende:
Ik zou lekker twee keer die rode kaart in m’n zak houden. Totaal de wedstrijd niet naar.
Geen idee waarom er nu precies geel werd getrokken.
2*geel=roodquote:Op zaterdag 13 september 2025 22:36 schreef H.FR het volgende:
Geen idee wat er gebeurde verder.
Ah, wel een duwtje, kan je geel voor geven ja. Als het net rood was.
Mss optelsom?quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:37 schreef bbuddybb het volgende:
Dit is natuurlijk geen tweede geel.
Maar jij had Hadj dan ook geen rood gegeven... Alles weer in balansquote:Op zaterdag 13 september 2025 22:37 schreef De_Kraam het volgende:
Ik had hier geen kaart voor getrokken maar goed.
Je snapt het écht niet heh. Godallejezus wat maak je jezelf belachelijk met je constante gezeik over de wissels.quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Slory in de spits, Sliti en Diarra als buitenspelers
En Borges en Tengstedt blijven op de bank. 15 miljoen weggesmeten aan zooi
Wordt gespaard om goals te maken in de Europa Leaguequote:Op zaterdag 13 september 2025 22:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh Borges is inmiddels vierde keus.
Je middenveld wordt continu overlopen en je brengt steeds aanvallers enquote:Op zaterdag 13 september 2025 22:39 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je snapt het écht niet heh. Godallejezus wat maak je jezelf belachelijk met je constante gezeik over de wissels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |