SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_FlashSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
I knowquote:
Kopen? Ik heb nog wel een dubbele volgens mijquote:Op vrijdag 5 september 2025 22:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende: [..] Ik. Had ik destijds verkocht.
![]()
Is die kaart niet 50 euro?quote:Op vrijdag 5 september 2025 23:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kopen? Ik heb nog wel een dubbele volgens mij
35quote:Op vrijdag 5 september 2025 23:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is die kaart niet 50 euro?
Je hebt werkfruit en sierfruitquote:Op zaterdag 6 september 2025 07:46 schreef Dr_Flash het volgende:
goedemorgen op deze zonnige zaterdag.
Waar kwiwi om half acht alweer over werken begint![]()
![]()
![]()
En bruin fruit.quote:Op zaterdag 6 september 2025 07:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je hebt werkfruit en sierfruit
Komt omdat we vrouwen zoveel laten werken.quote:Op zaterdag 6 september 2025 07:28 schreef kwiwi het volgende:
Lees net dat Nederland de nummer 1 in deeltijdwerken is, zo'n 45% van de mensen werkt deeltijd. En geloof zelfs dat in Nederland niet eens 40u fulltime is maar ook 38u o.i.d.?
ligt aan de werkgever, overheid vind 36 uur fulltime, mijn baas ookquote:Op zaterdag 6 september 2025 08:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Komt omdat we vrouwen zoveel laten werken.
40 uur is het toch helaas.
Dotjequote:
Misschien werken we wel efficiënterquote:Op zaterdag 6 september 2025 07:28 schreef kwiwi het volgende:
Lees net dat Nederland de nummer 1 in deeltijdwerken is, zo'n 45% van de mensen werkt deeltijd. En geloof zelfs dat in Nederland niet eens 40u fulltime is maar ook 38u o.i.d.?
Ik heb ook 40 uurquote:Op zaterdag 6 september 2025 08:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Komt omdat we vrouwen zoveel laten werken.
40 uur is het toch helaas.
Hier 36,5 uur is fulltime.quote:Op zaterdag 6 september 2025 08:37 schreef mschol het volgende:
[..]
ligt aan de werkgever, overheid vind 36 uur fulltime, mijn baas ook
Hey Stigquote:
quote:
Morguh herenquote:
Men moest zelfs op zaterdagmorgen naar schoolquote:Op zaterdag 6 september 2025 09:00 schreef UitStraling het volgende:
Toen Nederland zijn welvaart opbouwde was de zaterdag ook nog gewoon een werkdag en was 48 uur doodnormaal, pas in 1960 werd de zaterdag als werkdag afgeschaft en ging men naar een 45-urige werkweek.
Links is altijd lui geweest, en snel overspannen.
En niemand ging er dood aan.quote:Op zaterdag 6 september 2025 09:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Men moest zelfs op zaterdagmorgen naar school
Nee, tegenwoordig zijn ze al moe en overspannen van 24uur werken of een dagje schoolquote:Op zaterdag 6 september 2025 09:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En niemand ging er dood aan.
integendeel, men bleef zich vermenigvuldigen tot de acht miljard entitled gelijkhebbers waar we nu mee zitten. Er bestaat niet zoiets als "natuurlijke selectie"quote:Op zaterdag 6 september 2025 09:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En niemand ging er dood aan.
Wij zijn de enige diersoort die de zwakkies in leven proberen te houden.quote:Op zaterdag 6 september 2025 09:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
integendeel, men bleef zich vermenigvuldigen tot de acht miljard entitled gelijkhebbers waar we nu mee zitten. Er bestaat niet zoiets als "natuurlijke selectie"
and for WHATquote:Op zaterdag 6 september 2025 09:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij zijn de enige diersoort die de zwakkies in leven proberen te houden.
quote:
Hey hoe is het, las dat je verhuisd bent, tevreden met je nieuwe stekkie?quote:
Gaat wel goed. Prima geslapen het eerste nachtje hierquote:Op zaterdag 6 september 2025 09:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey hoe is het, las dat je verhuisd bent, tevreden met je nieuwe stekkie?
Dat is fijn. Hopelijk ga je er mooie herinneren makenquote:Op zaterdag 6 september 2025 10:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gaat wel goed. Prima geslapen het eerste nachtje hier
Inderdaad verhuisd, eindelijk. Ik woon nu meer zelfstandig met begeleiding tijdens kantooruren. (Alleen voor urgente zaken bereikbaar)...
quote:Op zaterdag 6 september 2025 10:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
Prima geslapen het eerste nachtje hier
heel goed.quote:Op zaterdag 6 september 2025 10:16 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Hier welDat aanrechtblad kwam hard aan gisteren
Tot ze naar de Westwood wil!quote:Op zaterdag 6 september 2025 10:37 schreef Haags het volgende:
Heerlijk dat mijn dochter nu later gaat spelen op zaterdag.
#nooitmeervroegopinhetweekend
Nee, gelukkig niet. Ik woon wel redelijk dicht bij een doorgaans drukke weg, maar ook daar ondervind ik overdag nauwelijks hinder vanquote:
quote:Op zaterdag 6 september 2025 10:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gaat wel goed. Prima geslapen het eerste nachtje hier
Inderdaad verhuisd, eindelijk. Ik woon nu meer zelfstandig met begeleiding tijdens kantooruren. (Alleen voor urgente zaken bereikbaar)...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Hopelijk doordeweeks ook nietquote:Op zaterdag 6 september 2025 11:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet. Ik woon wel redelijk dicht bij een doorgaans drukke weg, maar ook daar ondervind ik overdag nauwelijks hinder van
paaseijte of een kipeijte?quote:Op zaterdag 6 september 2025 11:17 schreef essnhills het volgende:
Gisteravond eijte gegeten bij de medicatie. Nu een stuk minder last van rare maag. Dus dit maar even blijven proberen.
Jaquote:Op zaterdag 6 september 2025 11:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Zuivel, het liefst een beetje vet, brengt de maag ook altijd wel tot rust. Een slokje koffieroom is ideaal na een avond hard zuipen
Kiepeijtequote:
allemaal goeie ideeenquote:Op zaterdag 6 september 2025 11:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kiepeijte
Eerder al hard gekookt dus zo koud uit de koelkast. Lekker makkelijk
Ik zit boordevol goede ideeënquote:
RIPquote:Op zaterdag 6 september 2025 11:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Terug van de sportschool. Ik ben kapot. 🥵
In plaats van buikspierkwartier had de trainster bedacht om circuit te doen. Ik ging dood.
Maar echt hoor.quote:
ben je ook voor mij geweest?quote:Op zaterdag 6 september 2025 11:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar echt hoor.
Iets met uithoudingsvermogen en een gebrek daaraan.
Ja. Circuit was zo zwaar dat telt dubbel.quote:
thnxquote:Op zaterdag 6 september 2025 11:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja. Circuit was zo zwaar dat telt dubbel.
Graag gedaan. Volgende keer is het jouw beurt.quote:
Ja leuk.quote:Op zaterdag 6 september 2025 11:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja. Circuit was zo zwaar dat telt dubbel.
2.123, maar in de sportschool heb ik mijn telefoon niet bij me.quote:Op zaterdag 6 september 2025 11:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja leuk.
Maar hoeveel STAPJES??
quote:Op zaterdag 6 september 2025 11:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
2.123, maar in de sportschool heb ik mijn telefoon niet bij me.
Rookie numbers. Dat heb ik nu al zowat en ik moet eigenlijk de hele dag hier blijven. Voor PostNL, voor de picnic, voor travelmaat die vast het leeuwedeel van mijn bagage komt ophalen in inladen. Na een uur of half vier kan ik pas de deur uit.quote:Op zaterdag 6 september 2025 11:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
2.123, maar in de sportschool heb ik mijn telefoon niet bij me.
359quote:Op zaterdag 6 september 2025 11:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja leuk.
Maar hoeveel STAPJES??
Kan best. Rest zat ik op de fiets.quote:Op zaterdag 6 september 2025 11:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Rookie numbers. Dat heb ik nu al zowat en ik moet eigenlijk de hele dag hier blijven. Voor PostNL, voor de picnic, voor travelmaat die vast het leeuwedeel van mijn bagage komt ophalen in inladen. Na een uur of half vier kan ik pas de deur uit.
Ohh dat is leukquote:Op zaterdag 6 september 2025 11:59 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn moeder kwam deze tegen in de kast, nu mag ik deze voor haar in elkaar gaan zetten.
Grmbl's favoriete plantje
@:ltvdk
Oh leukquote:Op zaterdag 6 september 2025 12:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ohh dat is leukBen onlangs begonnen met naaien, ook erg leuk. Ben voor iedereen tafellakens en tafellopers aan het maken
11.800quote:Op zaterdag 6 september 2025 11:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja leuk.
Maar hoeveel STAPJES??
Straks ook zo'n karzai plekquote:Op zaterdag 6 september 2025 12:26 schreef Ama het volgende:
Oh die brandwond op mijn bovenarm begint er wel iets lelijker uit te zien.
Moete hun wetequote:Op zaterdag 6 september 2025 12:27 schreef CherryLips het volgende:
Action staat weer vol met kerstspullen.
Nog een reden om die winkel te mijden.quote:Op zaterdag 6 september 2025 12:27 schreef CherryLips het volgende:
ziet er uit als een tevreden beestjequote:Op zaterdag 6 september 2025 12:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Nog net iets te warm
quote:Op zaterdag 6 september 2025 11:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ik moet straks naar de Actionquote:Op zaterdag 6 september 2025 12:27 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op zaterdag 6 september 2025 12:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.instagram.com(...)gsh=bm5iNzgwN3h5cDdn
quote:Op zaterdag 6 september 2025 11:59 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn moeder kwam deze tegen in de kast, nu mag ik deze voor haar in elkaar gaan zetten.
Grmbl's favoriete plantje
@:ltvdk
quote:Op zaterdag 6 september 2025 12:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]Zou niet al te moeilijk moeten zijn iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:
quote:Op zaterdag 6 september 2025 12:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]Gewoon in de slang schroeven toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Nee er komen gele korstjes op.quote:
Jep dus ik ga daar straks heen.quote:Op zaterdag 6 september 2025 12:27 schreef CherryLips het volgende:
Maar gezien de spelling lag die al een tijdje in de kastquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op zaterdag 6 september 2025 13:12 schreef LTVDK het volgende:
Ergens doet me dit aan @:ieniminimuis denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op zaterdag 6 september 2025 13:12 schreef LTVDK het volgende:
Ergens doet me dit aan @:ieniminimuis denkenAlleen aan muis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
naīef
Heb je die reel niet gezien van die possum die een bad krijgt?quote:Op zaterdag 6 september 2025 13:17 schreef CherryLips het volgende:
Oh fuck vandaag is de Airborne. Godver.
Ja ok, maar die is er vrij vaak over aan het opscheppenquote:
Eeeh ik heb veel possumfilmpjes gezien deze weekquote:Op zaterdag 6 september 2025 13:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je die reel niet gezien van die possum die een bad krijgt?![]()
ja denk dat die de hele maand die voorkeur heeftquote:Op zaterdag 6 september 2025 13:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ok, maar die is er vrij vaak over aan het opscheppen
oh je voelt je je te goed voor de mijne? Ik plaats net een linkquote:Op zaterdag 6 september 2025 13:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eeeh ik heb veel possumfilmpjes gezien deze week
Denk dat ze bedoelt dat ze de hele week al zulke filmpjes krijgt omdat ze op een link van jou heeft gekliktquote:Op zaterdag 6 september 2025 13:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh je voelt je je te goed voor de mijne? Ik plaats net een link
ja dus?quote:Op zaterdag 6 september 2025 13:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat ze bedoelt dat ze de hele week al zulke filmpjes krijgt omdat ze op een link van jou heeft geklikt
omgquote:Op zaterdag 6 september 2025 13:25 schreef bitterbal het volgende:
wil jij hem dan zien grmbl?
Het plan was volgens mij voor onder de overkapping buitenquote:Op zaterdag 6 september 2025 12:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar gezien de spelling lag die al een tijdje in de kast
Wanne schatjequote:Op zaterdag 6 september 2025 13:25 schreef bitterbal het volgende:
Cute hequote:Op zaterdag 6 september 2025 13:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
omg
Ik wil naar Amerika en er dan gewoon een van onder iemand z'n huis trekken en ermee knuffelen.
Kijken of ik die van de vakantie kan vinden tussen de berenquote:
ja die moet je dan meenemenquote:Op zaterdag 6 september 2025 13:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kijken of ik die van de vakantie kan vinden tussen de beren
Mijn "droom" is nog steeds dat we naar Amerika gaan verhuizen allebei en dat we buren worden en dat we dan helemaal los gaan met Halloween.quote:Op zaterdag 6 september 2025 13:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
omg
Ik wil naar Amerika en er dan gewoon een van onder iemand z'n huis trekken en ermee knuffelen.
Kan je beter samen gaan wonenquote:Op zaterdag 6 september 2025 13:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn "droom" is nog steeds dat we naar Amerika gaan verhuizen allebei en dat we buren worden en dat we dan helemaal los gaan met Halloween.
Lijkt wel op Âmbarquote:Op zaterdag 6 september 2025 13:25 schreef bitterbal het volgende:
Mag niet mee in het vliegtuigquote:
Nee want dan heb je toch minder ruimte om buiten de boel te decoreren. Het idee is om dan samen onze tuinen tot een groot Halloween feest om te toveren.quote:Op zaterdag 6 september 2025 13:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan je beter samen gaan wonen
Ik was de badkamer aan het poetsenquote:
Ik begrijp het wel, ik deel de liefde alleen niet.quote:Op zaterdag 6 september 2025 14:32 schreef Ama het volgende:
Cherry is de enige hier die mijn liefde voor Halloween begrijpt.
Ik snap het wel, alleen heb ik er zelf helemaal niks meequote:Op zaterdag 6 september 2025 14:32 schreef Ama het volgende:
quote:Op zaterdag 6 september 2025 14:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel, ik deel de liefde alleen niet.
Jammerquote:Op zaterdag 6 september 2025 14:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik snap het wel, alleen heb ik er zelf helemaal niks mee
De grote ik ga bijna op vakantie schoonmaakquote:Op zaterdag 6 september 2025 14:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik was de badkamer aan het poetsen
Zo dan ziet er goed uitquote:Op zaterdag 6 september 2025 15:21 schreef kwiwi het volgende:
Mooie kast gevonden bij de kringloop
[ afbeelding ]
Inclusief flessen wijn.quote:Op zaterdag 6 september 2025 15:21 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Ohhh pretty!!!quote:Op zaterdag 6 september 2025 15:21 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien net aanquote:Op zaterdag 6 september 2025 15:25 schreef ieniminimuis het volgende:
In kocht 7 Milka repen. Is dat voldoende voor dit weekend?
Nee, helaas. Dan zou het helemáál een goede deal geweest zijnquote:Op zaterdag 6 september 2025 15:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Inclusief flessen wijn.
Welke smaken?quote:Op zaterdag 6 september 2025 15:25 schreef ieniminimuis het volgende:
In kocht 7 Milka repen. Is dat voldoende voor dit weekend?
Bitterbolquote:Op zaterdag 6 september 2025 15:35 schreef bitterbal het volgende:
ik heb teveel gegeten dankzij @:cherrylips
Dat doe ke anders nooit natuurlijkquote:Op zaterdag 6 september 2025 15:35 schreef bitterbal het volgende:
Geef Ger maar de schuld jaquote:Op zaterdag 6 september 2025 15:35 schreef bitterbal het volgende:
Biscuitquote:
Hazelnoot crčme had ik hier net bij de koffie ook een stukje vanquote:Op zaterdag 6 september 2025 15:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Biscuit
Bischoff
Hazelnoot crčme
Oreo
Daim
Is dat een Corneille?quote:Op zaterdag 6 september 2025 15:21 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Een stukje maar?quote:Op zaterdag 6 september 2025 15:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hazelnoot crčme had ik hier net bij de koffie ook een stukje van
Zeker een kopie en geen originele Mirķ?quote:Op zaterdag 6 september 2025 15:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee een lithographie gemaakt door Mirķ. Laatst in een gallerij gevonden.
De halve reep?quote:
Die is gewoon al in zijn geheel in je maag beland.quote:Op zaterdag 6 september 2025 15:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik houd wijs mijn mond hoever ik ben met de reep
Bijnaquote:Op zaterdag 6 september 2025 15:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die is gewoon al in zijn geheel in je maag beland.
Good for youquote:Op zaterdag 6 september 2025 15:53 schreef bitterbal het volgende:
ik eet tegenwoordig fruit als ik trek heb in iets lekkers. Geen chips meer of chocolade ofzo
Moet ik eigenlijk ook meer doen.quote:Op zaterdag 6 september 2025 15:53 schreef bitterbal het volgende:
ik eet tegenwoordig fruit als ik trek heb in iets lekkers. Geen chips meer of chocolade ofzo
Wel een origineel door hem gemaakt, maar niet het schilderij zelf. Hij maakte ook lithographieën van zijn schilderijen.quote:Op zaterdag 6 september 2025 15:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zeker een kopie en geen originele Mirķ?
Dit eet ik de laatste dagen het meestquote:Op zaterdag 6 september 2025 15:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moet ik eigenlijk ook meer doen.
Ik hou het wel bij kiwi's.quote:Op zaterdag 6 september 2025 15:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit eet ik de laatste dagen het meest
[ afbeelding ]
Met een vruchten/groente smoothie erbij. En drink ook 1.5 liter kokos water per dag.
@kwiwiquote:Op zaterdag 6 september 2025 16:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik hou het wel bij kiwi's.
Wibra heeft leuke spookbeker.quote:Op zaterdag 6 september 2025 14:32 schreef Ama het volgende:
Thailand opgegeten?quote:Op zaterdag 6 september 2025 15:35 schreef bitterbal het volgende:
Jullie kunnen ook samen spokenquote:Op zaterdag 6 september 2025 14:32 schreef Ama het volgende:
Die was best lekker. Ik ben bij een vriendin en we gaan over een weekje naar The Conjuring.quote:
Oeh maar ik denk dat ik niet red vandaag.quote:Op zaterdag 6 september 2025 16:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wibra heeft leuke spookbeker.
Ik vind hem best lekker ja. Ze hebben viezere gehad.quote:Op zaterdag 6 september 2025 16:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Die was best lekker. Ik ben bij een vriendin en we gaan over een weekje naar The Conjuring.
Dat is een beetje her hele concept van d actionquote:Op zaterdag 6 september 2025 17:18 schreef Ama het volgende:
Gevaarlijk de Action. Er ligt meer in mijn mandje dan de bedoeling was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Zo meteen de oven aanquote:
De Halloween dingen staan hier in ieder geval overal verspreid in de winkelquote:Op zaterdag 6 september 2025 17:57 schreef ieniminimuis het volgende:
De Action in Wageningen heeft maar weinig seizoensmeuk.
Gelukkig was wel een van Ambar zijn favoriete dekentjes er weer.
Hier staan die wel redelijk bij elkaar. Ze waren nog met kerst bezig, dat hele gangpad was leeg en stond vol met karren dus dat zal van de week wel komen.quote:Op zaterdag 6 september 2025 17:58 schreef Ama het volgende:
[..]
De Halloween dingen staan hier in ieder geval overal verspreid in de winkel
Ja heerlijk, kan daar echt intens van genieten.quote:Op zaterdag 6 september 2025 18:03 schreef UitStraling het volgende:
Dat is volgens mij wel een typisch vrouwendingetje, totaal nutteloze zooi kopen, net als sommige vogels, die slepen ook van alles naar hun nest.
Oh hier hadden ze alles al wel.quote:Op zaterdag 6 september 2025 17:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier staan die wel redelijk bij elkaar. Ze waren nog met kerst bezig, dat hele gangpad was leeg en stond vol met karren dus dat zal van de week wel komen.
Vanmiddag bij Jysk dus gekeken voor nieuwe eet en salontafel. En toen we er toch waren gelijk even mst mijn moeder 6 nieuwe kussens en 2 vaasjes voor bij ouders thuis uitgezochtquote:Op zaterdag 6 september 2025 18:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja heerlijk, kan daar echt intens van genieten.
En dat is niet eens /s
Ik ga maandag even bij de Wibra kijken.quote:Op zaterdag 6 september 2025 16:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wibra heeft leuke spookbeker.
Gelukkig geen last van h eb een hekel aan te veel zooi waar je toch niets mee doetquote:Op zaterdag 6 september 2025 18:03 schreef UitStraling het volgende:
Dat is volgens mij wel een typisch vrouwendingetje, totaal nutteloze zooi kopen, net als sommige vogels, die slepen ook van alles naar hun nest.
Ik bewaar altijd allesquote:Op zaterdag 6 september 2025 18:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig geen last van h eb een hekel aan te veel zooi waar je toch niets mee doet
Echt, o nee ik niet, ik geef wat ik niet meer gebruik altijd gelijk weg of gooi het weg.quote:Op zaterdag 6 september 2025 18:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik bewaar altijd alles
En toch zie ik jou voor me in zo'n woning met overal foto's en kanten dekentjes op de donkerbruine bank enzo.quote:Op zaterdag 6 september 2025 18:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig geen last van h eb een hekel aan te veel zooi waar je toch niets mee doet
quote:Op zaterdag 6 september 2025 17:50 schreef Ama het volgende:
Naast handige dingen zoals lijm en lak heb ik ook dit gekocht:Ik vind dit eigenlijk wel weinig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Dat heb je dan helemaal verkeerdquote:Op zaterdag 6 september 2025 18:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En toch zie ik jou voor me in zo'n woning met overal foto's en kanten dekentjes op de donkerbruine bank enzo.
Al eens bij een TKMaxx geweest? Ik weet niet of je er eentje in de buurt hebt, maar die heeft ook heel veel Halloween spullen.quote:Op zaterdag 6 september 2025 17:58 schreef Ama het volgende:
[..]
De Halloween dingen staan hier in ieder geval overal verspreid in de winkel
Sommige dingen van vroeger bewaar ik wel. Maar ik ben ook veel gaan weggooien.quote:Op zaterdag 6 september 2025 18:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt, o nee ik niet, ik geef wat ik niet meer gebruik altijd gelijk weg of gooi het weg.
Mijn bank is antriciet had tot voor kort een hele lichte. Wel een hele omschakeling en ben er nog niet aan gewend, Verder best wel rustig ingericht vind ik, weinig prulariaquote:Op zaterdag 6 september 2025 18:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En toch zie ik jou voor me in zo'n woning met overal foto's en kanten dekentjes op de donkerbruine bank enzo.
Hier nog redelijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zaterdag 6 september 2025 18:25 schreef Ama het volgende:
Brandplek op mijn bovenarm begint nu wel beetje pijn te doen. Niet klikken als je een mietje bent (zo spannend is niet).KorstjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Dit verbaast me dan nietsquote:
Ik ben daar wel een keer geweest maar dat was vorig jaar zomer maar ik zie inderdaad wel erg leuke dingen voorbij komen op TikTok. Maar moet ik eerst naar Groningen en daar zit ook de Primark met Halloween spul en Nightmare Before Christmas merch. Als ik iets meer geld had momenteel ging ik heen.quote:Op zaterdag 6 september 2025 18:12 schreef Shii het volgende:
[..]
Al eens bij een TKMaxx geweest? Ik weet niet of je er eentje in de buurt hebt, maar die heeft ook heel veel Halloween spullen.
quote:Op zaterdag 6 september 2025 18:25 schreef Ama het volgende:
Brandplek op mijn bovenarm begint nu wel beetje pijn te doen. Niet klikken als je een mietje bent (zo spannend is niet).Hoe krijg je dat nu weer voorelkaar pppfffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
CL ziet korstjes, CL kliktquote:Op zaterdag 6 september 2025 18:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat jij sowieso zou klikken.
Nou.. niet dat dit verhaal het logischer maakt maar ik heb zo'n bakplaat die je kan uitschuiven voor in de oven zodat hij de juiste maat heeft van je oven maar dat ding is de laatste tijd een beetje gaar dus hij flikkerde naar beneden toen ik iets wou omdraaien ofzo en toen kwam ik er op de een of andere manier met mijn bovenarm tegenaan.quote:Op zaterdag 6 september 2025 18:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat nu weer voorelkaar pppfff
Oh zij wou volgens mij toen ook foto's zien toen ik een "zombiehand" had (beetje wat Karzai heeft maar dan had ik het op een groot deel van mijn hand en dat zag er echt heel nasty uit).quote:Op zaterdag 6 september 2025 18:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
CL ziet korstjes, CL klikt
AUw,nog een geluk dat het niet in je gezicht is gevallenquote:Op zaterdag 6 september 2025 18:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou.. niet dat dit verhaal het logischer maakt maar ik heb zo'n bakplaat die je kan uitschuiven voor in de oven zodat hij de juiste maat heeft van je oven maar dat ding is de laatste tijd een beetje gaar dus hij flikkerde naar beneden toen ik iets wou omdraaien ofzo en toen kwam ik er op de een of andere manier met mijn bovenarm tegenaan.
Maar ik ben ook gewoon een debieltje als het om ovens gaat want mensen die me kennen weten dat ik regelmatig mij aan dat ding weten verbranden maar zo groot als deze heb ik nog niet eerder gehad.
Dat zou nog knapper zijn dan mijn bovenarm. Zit gelukkig niet met mijn hoofd in de oven.quote:Op zaterdag 6 september 2025 18:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
AUw,nog een geluk dat het niet in je gezicht is gevallen
Je weet het maar nooit als je een stuntelkampioen bent kan allesquote:Op zaterdag 6 september 2025 18:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat zou nog knapper zijn dan mijn bovenarm. Zit gelukkig niet met mijn hoofd in de oven.
Daar heb je eigenlijk ook wel weer gelijk.quote:Op zaterdag 6 september 2025 18:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit als je een stuntelkampioen bent kan alles
quote:Bad news . we are still fully booked most of the time , so, against your advise people still like us and appreciate our services, which are very good for the price
quote:
aardbeien, mandarijnen, frambozen en bramen.quote:
quote:Op zaterdag 6 september 2025 18:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
aardbeien, mandarijnen, frambozen en bramen.
Schiet niet op dan.quote:Op zaterdag 6 september 2025 18:51 schreef Ama het volgende:
Stom. Alles wat ik wil is alleen op voorraad in Utrecht.
Ja Utrecht is te ver vanaf hier voor een paar dingetjes.quote:Op zaterdag 6 september 2025 18:55 schreef Shii het volgende:
[..]
Schiet niet op dan.Dat is te ver reizen? Ik wist trouwens niet dat je niet online kunt bestellen bij Primark.
Meer dingetjes kopenquote:Op zaterdag 6 september 2025 18:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja Utrecht is te ver vanaf hier voor een paar dingetjes.
Balen.quote:Op zaterdag 6 september 2025 18:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja Utrecht is te ver vanaf hier voor een paar dingetjes.
Ohquote:
Primark en fatsoenlijk vind ik al heel wat in 1 zin.quote:Op zaterdag 6 september 2025 19:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik wist niet eens dat Primark een fatsoenlijke website had met voorraad-indicatiedinges.
Dat heb ik al heeeeeeel lang niet meer gehadquote:Op zaterdag 6 september 2025 18:56 schreef essnhills het volgende:
Zo'n lekkerbek is heerlijk maar zit echt stampvol nu
Hier 18 septemberquote:Op zaterdag 6 september 2025 19:00 schreef essnhills het volgende:
Afspraak voor nieuwe vaccinatie gemaakt.
Over 3 weken gelijk met mijn ouders en waarschijnlijk ook oma mee
*noteert*quote:Op zaterdag 6 september 2025 19:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heb ik al heeeeeeel lang niet meer gehad
Zo groot zijn die toch niet?quote:Op zaterdag 6 september 2025 18:56 schreef essnhills het volgende:
Blijkbaar wel vullendquote:Op zaterdag 6 september 2025 19:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo groot zijn die toch niet?
Kei lichtverteerbaar. Over een uurtje weer hommer.quote:Op zaterdag 6 september 2025 18:56 schreef essnhills het volgende:
Dit jaquote:Op zaterdag 6 september 2025 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kei lichtverteerbaar. Over een uurtje weer hommer.
hommerquote:Op zaterdag 6 september 2025 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
FOK!kers helpen FOK!kersquote:Op zaterdag 6 september 2025 18:41 schreef Ama het volgende:
Ik hoop eigenlijk stiekem gewoon dat iemand een keer binnenkort naar de Primark gaat en misschien wat dingen (paar dingetjes hoor) kan opsturen.
Verzendkosten kan sowieso nooit duurder zijn dan naar Groningen moeten reizen.
een uur is optimistischquote:Op zaterdag 6 september 2025 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Keer samen heen anders? Of dat ik het haal en dan meenemen als ik weer keer langskom?quote:
En uitgepakt?quote:Op zaterdag 6 september 2025 19:51 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Meet was gezellig trouwens, heb weer genoten
Kom je in de buurt van Utrecht dan? Maar dat zou wel lief zijn.quote:Op zaterdag 6 september 2025 19:50 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Keer samen heen anders? Of dat ik het haal en dan meenemen als ik weer keer langskom?
Heb niet ingepakt dus ook niet uitgepaktquote:
That's a wrap!quote:Op zaterdag 6 september 2025 19:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Kom je in de buurt van Utrecht dan? Maar dat zou wel lief zijn.Beide trouwens.
Als ik met lilak afspreek ben ik in Utrecht. Of als ik voor werk in Amersfoort ben.quote:Op zaterdag 6 september 2025 19:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Kom je in de buurt van Utrecht dan? Maar dat zou wel lief zijn.Beide trouwens.
Snel, pak een ijsje!quote:Op zaterdag 6 september 2025 19:57 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Dacht lekker makkelijk, soep opwarmen als avondeten. Heb nu warm
Heb je even appje gestuurd.quote:Op zaterdag 6 september 2025 19:53 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Als ik met lilak afspreek ben ik in Utrecht. Of als ik voor werk in Amersfoort ben.
Goed planquote:Op zaterdag 6 september 2025 19:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Snel, pak een ijsje!
quote:
Zal jou eens appen.quote:
Ik ben mod he, dus niet die schermenquote:Op zaterdag 6 september 2025 20:08 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
We bespreken het even achter de schermen.
Idem hier.quote:Op zaterdag 6 september 2025 20:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik krijg bijna nooit whatsappjes van Fokkers.
Niet veel mensen hebben dan ook mijn nummer
hier alleen yvonne en iteejer.quote:Op zaterdag 6 september 2025 20:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
quote:Op zaterdag 6 september 2025 20:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
hier alleen yvonne en iteejer.
Geen risico lopen met al die rare mensen op dit forum.
Hier een slecht grapje dat jezelf die rare persoon bent en daarom niemand je nummer heeftquote:Op zaterdag 6 september 2025 20:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
hier alleen yvonne en iteejer.
Geen risico lopen met al die rare mensen op dit forum.
*ping*quote:Op zaterdag 6 september 2025 20:13 schreef sacha het volgende:
*ultra geheim en onzichtbaar app groepje opent...
Dat is voor mij net zo, er zijn maar weinig die mijn nummer hebben en die hem hebben heb ik tevens irl ontmoet.quote:Op zaterdag 6 september 2025 20:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
Achter die folie van je zeker. Dat ziet toch iedereenquote:Op zaterdag 6 september 2025 20:08 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
We bespreken het even achter de schermen.
GRMBL?quote:Op zaterdag 6 september 2025 20:14 schreef essnhills het volgende:
Er is denk ik maar 1 met mijn nummer
gelukkig doe je niet mee aan een bevolkingsonderzoekquote:Op zaterdag 6 september 2025 20:14 schreef essnhills het volgende:
Er is denk ik maar 1 met mijn nummer
Geloof me, achter mijn folie zittenquote:Op zaterdag 6 september 2025 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Achter die folie van je zeker. Dat ziet toch iedereen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |