Dat heb ik al heeeeeeel lang niet meer gehadquote:Op zaterdag 6 september 2025 18:56 schreef essnhills het volgende:
Zo'n lekkerbek is heerlijk maar zit echt stampvol nu
Hier 18 septemberquote:Op zaterdag 6 september 2025 19:00 schreef essnhills het volgende:
Afspraak voor nieuwe vaccinatie gemaakt.
Over 3 weken gelijk met mijn ouders en waarschijnlijk ook oma mee
*noteert*quote:Op zaterdag 6 september 2025 19:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heb ik al heeeeeeel lang niet meer gehad
Zo groot zijn die toch niet?quote:Op zaterdag 6 september 2025 18:56 schreef essnhills het volgende:
Blijkbaar wel vullendquote:Op zaterdag 6 september 2025 19:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo groot zijn die toch niet?
Kei lichtverteerbaar. Over een uurtje weer hommer.quote:Op zaterdag 6 september 2025 18:56 schreef essnhills het volgende:
Dit jaquote:Op zaterdag 6 september 2025 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kei lichtverteerbaar. Over een uurtje weer hommer.
hommerquote:Op zaterdag 6 september 2025 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
FOK!kers helpen FOK!kersquote:Op zaterdag 6 september 2025 18:41 schreef Ama het volgende:
Ik hoop eigenlijk stiekem gewoon dat iemand een keer binnenkort naar de Primark gaat en misschien wat dingen (paar dingetjes hoor) kan opsturen.
Verzendkosten kan sowieso nooit duurder zijn dan naar Groningen moeten reizen.
een uur is optimistischquote:Op zaterdag 6 september 2025 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En uitgepakt?quote:Op zaterdag 6 september 2025 19:51 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Meet was gezellig trouwens, heb weer genoten
Kom je in de buurt van Utrecht dan? Maar dat zou wel lief zijn.quote:Op zaterdag 6 september 2025 19:50 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Keer samen heen anders? Of dat ik het haal en dan meenemen als ik weer keer langskom?
Heb niet ingepakt dus ook niet uitgepaktquote:
That's a wrap!quote:Op zaterdag 6 september 2025 19:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Kom je in de buurt van Utrecht dan? Maar dat zou wel lief zijn.Beide trouwens.
Als ik met lilak afspreek ben ik in Utrecht. Of als ik voor werk in Amersfoort ben.quote:Op zaterdag 6 september 2025 19:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Kom je in de buurt van Utrecht dan? Maar dat zou wel lief zijn.Beide trouwens.
Snel, pak een ijsje!quote:Op zaterdag 6 september 2025 19:57 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Dacht lekker makkelijk, soep opwarmen als avondeten. Heb nu warm
Heb je even appje gestuurd.quote:Op zaterdag 6 september 2025 19:53 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Als ik met lilak afspreek ben ik in Utrecht. Of als ik voor werk in Amersfoort ben.
Goed planquote:Op zaterdag 6 september 2025 19:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Snel, pak een ijsje!
quote:
Zal jou eens appen.quote:
Ik ben mod he, dus niet die schermenquote:Op zaterdag 6 september 2025 20:08 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
We bespreken het even achter de schermen.
Idem hier.quote:Op zaterdag 6 september 2025 20:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik krijg bijna nooit whatsappjes van Fokkers.
Niet veel mensen hebben dan ook mijn nummer
hier alleen yvonne en iteejer.quote:Op zaterdag 6 september 2025 20:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
quote:Op zaterdag 6 september 2025 20:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
hier alleen yvonne en iteejer.
Geen risico lopen met al die rare mensen op dit forum.
Hier een slecht grapje dat jezelf die rare persoon bent en daarom niemand je nummer heeftquote:Op zaterdag 6 september 2025 20:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
hier alleen yvonne en iteejer.
Geen risico lopen met al die rare mensen op dit forum.
*ping*quote:Op zaterdag 6 september 2025 20:13 schreef sacha het volgende:
*ultra geheim en onzichtbaar app groepje opent...
Dat is voor mij net zo, er zijn maar weinig die mijn nummer hebben en die hem hebben heb ik tevens irl ontmoet.quote:Op zaterdag 6 september 2025 20:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
Achter die folie van je zeker. Dat ziet toch iedereenquote:Op zaterdag 6 september 2025 20:08 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
We bespreken het even achter de schermen.
GRMBL?quote:Op zaterdag 6 september 2025 20:14 schreef essnhills het volgende:
Er is denk ik maar 1 met mijn nummer
gelukkig doe je niet mee aan een bevolkingsonderzoekquote:Op zaterdag 6 september 2025 20:14 schreef essnhills het volgende:
Er is denk ik maar 1 met mijn nummer
Geloof me, achter mijn folie zittenquote:Op zaterdag 6 september 2025 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Achter die folie van je zeker. Dat ziet toch iedereen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |