paaseijte of een kipeijte?quote:Op zaterdag 6 september 2025 11:17 schreef essnhills het volgende:
Gisteravond eijte gegeten bij de medicatie. Nu een stuk minder last van rare maag. Dus dit maar even blijven proberen.
Jaquote:Op zaterdag 6 september 2025 11:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Zuivel, het liefst een beetje vet, brengt de maag ook altijd wel tot rust. Een slokje koffieroom is ideaal na een avond hard zuipen
Kiepeijtequote:
allemaal goeie ideeenquote:Op zaterdag 6 september 2025 11:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kiepeijte
Eerder al hard gekookt dus zo koud uit de koelkast. Lekker makkelijk
Ik zit boordevol goede ideeënquote:
RIPquote:Op zaterdag 6 september 2025 11:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Terug van de sportschool. Ik ben kapot. 🥵
In plaats van buikspierkwartier had de trainster bedacht om circuit te doen. Ik ging dood.
Maar echt hoor.quote:
ben je ook voor mij geweest?quote:Op zaterdag 6 september 2025 11:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar echt hoor.
Iets met uithoudingsvermogen en een gebrek daaraan.
Ja. Circuit was zo zwaar dat telt dubbel.quote:
thnxquote:Op zaterdag 6 september 2025 11:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja. Circuit was zo zwaar dat telt dubbel.
Graag gedaan. Volgende keer is het jouw beurt.quote:
Ja leuk.quote:Op zaterdag 6 september 2025 11:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja. Circuit was zo zwaar dat telt dubbel.
2.123, maar in de sportschool heb ik mijn telefoon niet bij me.quote:Op zaterdag 6 september 2025 11:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja leuk.
Maar hoeveel STAPJES??
quote:Op zaterdag 6 september 2025 11:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
2.123, maar in de sportschool heb ik mijn telefoon niet bij me.
Rookie numbers. Dat heb ik nu al zowat en ik moet eigenlijk de hele dag hier blijven. Voor PostNL, voor de picnic, voor travelmaat die vast het leeuwedeel van mijn bagage komt ophalen in inladen. Na een uur of half vier kan ik pas de deur uit.quote:Op zaterdag 6 september 2025 11:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
2.123, maar in de sportschool heb ik mijn telefoon niet bij me.
359quote:Op zaterdag 6 september 2025 11:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja leuk.
Maar hoeveel STAPJES??
Kan best. Rest zat ik op de fiets.quote:Op zaterdag 6 september 2025 11:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Rookie numbers. Dat heb ik nu al zowat en ik moet eigenlijk de hele dag hier blijven. Voor PostNL, voor de picnic, voor travelmaat die vast het leeuwedeel van mijn bagage komt ophalen in inladen. Na een uur of half vier kan ik pas de deur uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |