and for WHATquote:Op zaterdag 6 september 2025 09:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij zijn de enige diersoort die de zwakkies in leven proberen te houden.
quote:
Hey hoe is het, las dat je verhuisd bent, tevreden met je nieuwe stekkie?quote:
Gaat wel goed. Prima geslapen het eerste nachtje hierquote:Op zaterdag 6 september 2025 09:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey hoe is het, las dat je verhuisd bent, tevreden met je nieuwe stekkie?
Dat is fijn. Hopelijk ga je er mooie herinneren makenquote:Op zaterdag 6 september 2025 10:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gaat wel goed. Prima geslapen het eerste nachtje hier
Inderdaad verhuisd, eindelijk. Ik woon nu meer zelfstandig met begeleiding tijdens kantooruren. (Alleen voor urgente zaken bereikbaar)...
quote:Op zaterdag 6 september 2025 10:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
Prima geslapen het eerste nachtje hier
heel goed.quote:Op zaterdag 6 september 2025 10:16 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Hier welDat aanrechtblad kwam hard aan gisteren
Tot ze naar de Westwood wil!quote:Op zaterdag 6 september 2025 10:37 schreef Haags het volgende:
Heerlijk dat mijn dochter nu later gaat spelen op zaterdag.
#nooitmeervroegopinhetweekend
Nee, gelukkig niet. Ik woon wel redelijk dicht bij een doorgaans drukke weg, maar ook daar ondervind ik overdag nauwelijks hinder vanquote:
quote:Op zaterdag 6 september 2025 10:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gaat wel goed. Prima geslapen het eerste nachtje hier
Inderdaad verhuisd, eindelijk. Ik woon nu meer zelfstandig met begeleiding tijdens kantooruren. (Alleen voor urgente zaken bereikbaar)...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Hopelijk doordeweeks ook nietquote:Op zaterdag 6 september 2025 11:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet. Ik woon wel redelijk dicht bij een doorgaans drukke weg, maar ook daar ondervind ik overdag nauwelijks hinder van
paaseijte of een kipeijte?quote:Op zaterdag 6 september 2025 11:17 schreef essnhills het volgende:
Gisteravond eijte gegeten bij de medicatie. Nu een stuk minder last van rare maag. Dus dit maar even blijven proberen.
Jaquote:Op zaterdag 6 september 2025 11:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Zuivel, het liefst een beetje vet, brengt de maag ook altijd wel tot rust. Een slokje koffieroom is ideaal na een avond hard zuipen
Kiepeijtequote:
allemaal goeie ideeenquote:Op zaterdag 6 september 2025 11:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kiepeijte
Eerder al hard gekookt dus zo koud uit de koelkast. Lekker makkelijk
Ik zit boordevol goede ideeënquote:
RIPquote:Op zaterdag 6 september 2025 11:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Terug van de sportschool. Ik ben kapot. 🥵
In plaats van buikspierkwartier had de trainster bedacht om circuit te doen. Ik ging dood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |