Nee want dan heb je toch minder ruimte om buiten de boel te decoreren. Het idee is om dan samen onze tuinen tot een groot Halloween feest om te toveren.quote:Op zaterdag 6 september 2025 13:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan je beter samen gaan wonen
Ik was de badkamer aan het poetsenquote:
Ik begrijp het wel, ik deel de liefde alleen niet.quote:Op zaterdag 6 september 2025 14:32 schreef Ama het volgende:
Cherry is de enige hier die mijn liefde voor Halloween begrijpt.
Ik snap het wel, alleen heb ik er zelf helemaal niks meequote:Op zaterdag 6 september 2025 14:32 schreef Ama het volgende:
Cherry is de enige hier die mijn liefde voor Halloween begrijpt.
quote:Op zaterdag 6 september 2025 14:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel, ik deel de liefde alleen niet.
Jammerquote:Op zaterdag 6 september 2025 14:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik snap het wel, alleen heb ik er zelf helemaal niks mee
De grote ik ga bijna op vakantie schoonmaakquote:Op zaterdag 6 september 2025 14:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik was de badkamer aan het poetsen
Zo dan ziet er goed uitquote:Op zaterdag 6 september 2025 15:21 schreef kwiwi het volgende:
Mooie kast gevonden bij de kringloop
[ afbeelding ]
Inclusief flessen wijn.quote:Op zaterdag 6 september 2025 15:21 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Ohhh pretty!!!quote:Op zaterdag 6 september 2025 15:21 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien net aanquote:Op zaterdag 6 september 2025 15:25 schreef ieniminimuis het volgende:
In kocht 7 Milka repen. Is dat voldoende voor dit weekend?
Nee, helaas. Dan zou het helemáál een goede deal geweest zijnquote:Op zaterdag 6 september 2025 15:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Inclusief flessen wijn.
Welke smaken?quote:Op zaterdag 6 september 2025 15:25 schreef ieniminimuis het volgende:
In kocht 7 Milka repen. Is dat voldoende voor dit weekend?
Bitterbolquote:Op zaterdag 6 september 2025 15:35 schreef bitterbal het volgende:
ik heb teveel gegeten dankzij @:cherrylips
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |