quote:Op zaterdag 6 september 2025 13:12 schreef LTVDK het volgende:
Ergens doet me dit aan @:ieniminimuis denkenAlleen aan muis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
naïef
Heb je die reel niet gezien van die possum die een bad krijgt?quote:Op zaterdag 6 september 2025 13:17 schreef CherryLips het volgende:
Oh fuck vandaag is de Airborne. Godver.
Ja ok, maar die is er vrij vaak over aan het opscheppenquote:
Eeeh ik heb veel possumfilmpjes gezien deze weekquote:Op zaterdag 6 september 2025 13:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je die reel niet gezien van die possum die een bad krijgt?![]()
ja denk dat die de hele maand die voorkeur heeftquote:Op zaterdag 6 september 2025 13:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ok, maar die is er vrij vaak over aan het opscheppen
oh je voelt je je te goed voor de mijne? Ik plaats net een linkquote:Op zaterdag 6 september 2025 13:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eeeh ik heb veel possumfilmpjes gezien deze week
Denk dat ze bedoelt dat ze de hele week al zulke filmpjes krijgt omdat ze op een link van jou heeft gekliktquote:Op zaterdag 6 september 2025 13:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh je voelt je je te goed voor de mijne? Ik plaats net een link
ja dus?quote:Op zaterdag 6 september 2025 13:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat ze bedoelt dat ze de hele week al zulke filmpjes krijgt omdat ze op een link van jou heeft geklikt
omgquote:Op zaterdag 6 september 2025 13:25 schreef bitterbal het volgende:
wil jij hem dan zien grmbl?
https://www.instagram.com(...)gsh=bm5iNzgwN3h5cDdn
Het plan was volgens mij voor onder de overkapping buitenquote:Op zaterdag 6 september 2025 12:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar gezien de spelling lag die al een tijdje in de kast
Wanne schatjequote:Op zaterdag 6 september 2025 13:25 schreef bitterbal het volgende:
Cute hequote:Op zaterdag 6 september 2025 13:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
omg
Ik wil naar Amerika en er dan gewoon een van onder iemand z'n huis trekken en ermee knuffelen.
Kijken of ik die van de vakantie kan vinden tussen de berenquote:
ja die moet je dan meenemenquote:Op zaterdag 6 september 2025 13:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kijken of ik die van de vakantie kan vinden tussen de beren
Mijn "droom" is nog steeds dat we naar Amerika gaan verhuizen allebei en dat we buren worden en dat we dan helemaal los gaan met Halloween.quote:Op zaterdag 6 september 2025 13:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
omg
Ik wil naar Amerika en er dan gewoon een van onder iemand z'n huis trekken en ermee knuffelen.
Kan je beter samen gaan wonenquote:Op zaterdag 6 september 2025 13:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn "droom" is nog steeds dat we naar Amerika gaan verhuizen allebei en dat we buren worden en dat we dan helemaal los gaan met Halloween.
Lijkt wel op Âmbarquote:Op zaterdag 6 september 2025 13:25 schreef bitterbal het volgende:
Mag niet mee in het vliegtuigquote:
Nee want dan heb je toch minder ruimte om buiten de boel te decoreren. Het idee is om dan samen onze tuinen tot een groot Halloween feest om te toveren.quote:Op zaterdag 6 september 2025 13:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan je beter samen gaan wonen
Ik was de badkamer aan het poetsenquote:
Ik begrijp het wel, ik deel de liefde alleen niet.quote:Op zaterdag 6 september 2025 14:32 schreef Ama het volgende:
Cherry is de enige hier die mijn liefde voor Halloween begrijpt.
Ik snap het wel, alleen heb ik er zelf helemaal niks meequote:Op zaterdag 6 september 2025 14:32 schreef Ama het volgende:
Cherry is de enige hier die mijn liefde voor Halloween begrijpt.
quote:Op zaterdag 6 september 2025 14:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel, ik deel de liefde alleen niet.
Jammerquote:Op zaterdag 6 september 2025 14:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik snap het wel, alleen heb ik er zelf helemaal niks mee
De grote ik ga bijna op vakantie schoonmaakquote:Op zaterdag 6 september 2025 14:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik was de badkamer aan het poetsen
Zo dan ziet er goed uitquote:Op zaterdag 6 september 2025 15:21 schreef kwiwi het volgende:
Mooie kast gevonden bij de kringloop
[ afbeelding ]
Inclusief flessen wijn.quote:Op zaterdag 6 september 2025 15:21 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Ohhh pretty!!!quote:Op zaterdag 6 september 2025 15:21 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien net aanquote:Op zaterdag 6 september 2025 15:25 schreef ieniminimuis het volgende:
In kocht 7 Milka repen. Is dat voldoende voor dit weekend?
Nee, helaas. Dan zou het helemáál een goede deal geweest zijnquote:Op zaterdag 6 september 2025 15:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Inclusief flessen wijn.
Welke smaken?quote:Op zaterdag 6 september 2025 15:25 schreef ieniminimuis het volgende:
In kocht 7 Milka repen. Is dat voldoende voor dit weekend?
Bitterbolquote:Op zaterdag 6 september 2025 15:35 schreef bitterbal het volgende:
ik heb teveel gegeten dankzij @:cherrylips
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |