AUw,nog een geluk dat het niet in je gezicht is gevallenquote:Op zaterdag 6 september 2025 18:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou.. niet dat dit verhaal het logischer maakt maar ik heb zo'n bakplaat die je kan uitschuiven voor in de oven zodat hij de juiste maat heeft van je oven maar dat ding is de laatste tijd een beetje gaar dus hij flikkerde naar beneden toen ik iets wou omdraaien ofzo en toen kwam ik er op de een of andere manier met mijn bovenarm tegenaan.
Maar ik ben ook gewoon een debieltje als het om ovens gaat want mensen die me kennen weten dat ik regelmatig mij aan dat ding weten verbranden maar zo groot als deze heb ik nog niet eerder gehad.
Dat zou nog knapper zijn dan mijn bovenarm. Zit gelukkig niet met mijn hoofd in de oven.quote:Op zaterdag 6 september 2025 18:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
AUw,nog een geluk dat het niet in je gezicht is gevallen
Je weet het maar nooit als je een stuntelkampioen bent kan allesquote:Op zaterdag 6 september 2025 18:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat zou nog knapper zijn dan mijn bovenarm. Zit gelukkig niet met mijn hoofd in de oven.
Daar heb je eigenlijk ook wel weer gelijk.quote:Op zaterdag 6 september 2025 18:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit als je een stuntelkampioen bent kan alles
quote:Bad news . we are still fully booked most of the time , so, against your advise people still like us and appreciate our services, which are very good for the price
quote:
aardbeien, mandarijnen, frambozen en bramen.quote:
quote:Op zaterdag 6 september 2025 18:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
aardbeien, mandarijnen, frambozen en bramen.
Schiet niet op dan.quote:Op zaterdag 6 september 2025 18:51 schreef Ama het volgende:
Stom. Alles wat ik wil is alleen op voorraad in Utrecht.
Ja Utrecht is te ver vanaf hier voor een paar dingetjes.quote:Op zaterdag 6 september 2025 18:55 schreef Shii het volgende:
[..]
Schiet niet op dan.Dat is te ver reizen? Ik wist trouwens niet dat je niet online kunt bestellen bij Primark.
Meer dingetjes kopenquote:Op zaterdag 6 september 2025 18:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja Utrecht is te ver vanaf hier voor een paar dingetjes.
Balen.quote:Op zaterdag 6 september 2025 18:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja Utrecht is te ver vanaf hier voor een paar dingetjes.
Ohquote:
Primark en fatsoenlijk vind ik al heel wat in 1 zin.quote:Op zaterdag 6 september 2025 19:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik wist niet eens dat Primark een fatsoenlijke website had met voorraad-indicatiedinges.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |