Dat doe ke anders nooit natuurlijkquote:Op zaterdag 6 september 2025 15:35 schreef bitterbal het volgende:
ik heb teveel gegeten dankzij @:cherrylips
Geef Ger maar de schuld jaquote:Op zaterdag 6 september 2025 15:35 schreef bitterbal het volgende:
Biscuitquote:
Hazelnoot crème had ik hier net bij de koffie ook een stukje vanquote:Op zaterdag 6 september 2025 15:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Biscuit
Bischoff
Hazelnoot crème
Oreo
Daim
Is dat een Corneille?quote:Op zaterdag 6 september 2025 15:21 schreef kwiwi het volgende:
Mooie kast gevonden bij de kringloop
[ afbeelding ]
Een stukje maar?quote:Op zaterdag 6 september 2025 15:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hazelnoot crème had ik hier net bij de koffie ook een stukje van
Zeker een kopie en geen originele Miró?quote:Op zaterdag 6 september 2025 15:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee een lithographie gemaakt door Miró. Laatst in een gallerij gevonden.
De halve reep?quote:
Die is gewoon al in zijn geheel in je maag beland.quote:Op zaterdag 6 september 2025 15:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik houd wijs mijn mond hoever ik ben met de reep
Bijnaquote:Op zaterdag 6 september 2025 15:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die is gewoon al in zijn geheel in je maag beland.
Good for youquote:Op zaterdag 6 september 2025 15:53 schreef bitterbal het volgende:
ik eet tegenwoordig fruit als ik trek heb in iets lekkers. Geen chips meer of chocolade ofzo
Moet ik eigenlijk ook meer doen.quote:Op zaterdag 6 september 2025 15:53 schreef bitterbal het volgende:
ik eet tegenwoordig fruit als ik trek heb in iets lekkers. Geen chips meer of chocolade ofzo
Wel een origineel door hem gemaakt, maar niet het schilderij zelf. Hij maakte ook lithographieën van zijn schilderijen.quote:Op zaterdag 6 september 2025 15:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zeker een kopie en geen originele Miró?
Dit eet ik de laatste dagen het meestquote:Op zaterdag 6 september 2025 15:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moet ik eigenlijk ook meer doen.
Ik hou het wel bij kiwi's.quote:Op zaterdag 6 september 2025 15:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit eet ik de laatste dagen het meest
[ afbeelding ]
Met een vruchten/groente smoothie erbij. En drink ook 1.5 liter kokos water per dag.
@kwiwiquote:Op zaterdag 6 september 2025 16:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik hou het wel bij kiwi's.
Wibra heeft leuke spookbeker.quote:Op zaterdag 6 september 2025 14:32 schreef Ama het volgende:
Cherry is de enige hier die mijn liefde voor Halloween begrijpt.
Thailand opgegeten?quote:Op zaterdag 6 september 2025 15:35 schreef bitterbal het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |