abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218696206
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 17:18 schreef Opnaarutrecht het volgende:

[..]
? Vlaanderen is een van de rijkste regio's ter wereld.
Ja de randstad is ook een stuk rijker dan de rest van Nederland, dat is niet relevant.
  zaterdag 6 september 2025 @ 17:28:25 #152
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_218696262
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 11:45 schreef summer2bird het volgende:
Ik vraag me wel af hoe dat zou gaan met het Belgisch koningshuis.
Zou Filip de troon zo makkelijk afstaan en gewoon degraderen tot "van adel" of meer verzet geven?
Die kan dan hertog van Walonië worden, en Alexander hertog van Holland.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_218696778
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 17:20 schreef Opnaarutrecht het volgende:

[..]
Dat onderschat je. In de top van de N-VA en het Vlaams Belang wemelt het van de Vlaamse voorstanders.
Het leeft een stuk minder in de noordelijke Nederlanden dan in de toekomstige zuidelijke Nederlanden.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_218696792
quote:
13s.gif Op zaterdag 6 september 2025 16:57 schreef Straatcommando. het volgende:
Als je recent nog in België bent geweest weet je dat dat geen goed idee is. Dat is de reunie van Duitsland, maar dan Nederlandstalig.

Kost miljaren om dat pauperzooitje weer enigszins op Nederlands niveau te krijgen. Zeker qua infrastructuur.
We hoeven ook niet volgend jaar al te fuseren. Maar een leuke Unie van de Lage Landen en op termijn, als mensen dat willen, kan het samen.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_218696800
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 september 2025 18:17 schreef capricia het volgende:

[..]
We hoeven ook niet volgend jaar al te fuseren. Maar een leuke Unie van de Lage Landen en op termijn, als mensen dat willen, kan het samen.
Het idee an sich staat me wel aan hoor.
pi_218696818
Ik heb één keer gesolliciteerd in Vlaanderen. Er mag dan Nederlands gesproken worden, de cultuur is echt anders dan in Nederland. Of zoals ik het iemand wel 'ns heb horen formuleren: "Vlamingen zijn Fransen die Nederlands spreken." Lekker zelfstandig laten.
  Moderator zaterdag 6 september 2025 @ 18:22:17 #157
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_218696827
Sws stopt het niet bij Wallonie

Als we gaan dan gaan we van Emden tot Duinkerke
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_218696834
Hoeveel BBP hebben we als Benelux samen? Zijn we dan een beetje een grote speler in de EU?
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_218696840
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 18:20 schreef Groepfunder het volgende:
Ik heb één keer gesolliciteerd in Vlaanderen. Er mag dan Nederlands gesproken worden, de cultuur is echt anders dan in Nederland. Of zoals ik het iemand wel 'ns heb horen formuleren: "Vlamingen zijn Fransen die Nederlands spreken." Lekker zelfstandig laten.
Zo ver wil ik niet gaan, maar we zijn cultureel behoorlijk anders. We lijken in zekere zin meer op Duitsers dan op Belgen
pi_218696916
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 12:59 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Niemand overweegt dan ook met hun landen van herkomst te fuseren.
Nee. Dat is niet nodig ..........
pi_218696923
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 18:24 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
We lijken in zekere zin meer op Duitsers
Dat is al eens geprobeerd en beviel ook niet echt.
pi_218696929
quote:
9s.gif Op zaterdag 6 september 2025 18:35 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Dat is al eens geprobeerd en beviel ook niet echt.
_O-
  zaterdag 6 september 2025 @ 18:42:18 #163
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_218696982
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 september 2025 18:23 schreef capricia het volgende:
Hoeveel BBP hebben we als Benelux samen? Zijn we dan een beetje een grote speler in de EU?
en hoeveel olympische medailles!!!
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_218696997
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 18:24 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Zo ver wil ik niet gaan, maar we zijn cultureel behoorlijk anders. We lijken in zekere zin meer op Duitsers dan op Belgen
Vlamingen gebruiken dagdagelijks ook best veel woorden oorspronkelijk uit het Duits
  zaterdag 6 september 2025 @ 18:44:38 #165
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_218697000
quote:
9s.gif Op zaterdag 6 september 2025 18:35 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Dat is al eens geprobeerd en beviel ook niet echt.
Die maakten er een bende van :(
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_218697024
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 18:24 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Zo ver wil ik niet gaan, maar we zijn cultureel behoorlijk anders. We lijken in zekere zin meer op Duitsers dan op Belgen
De verschillen tussen Duitsers onderling zijn groter dan tussen Nederlanders en Vlamingen. In Duitsland is er nog steeds een enorme kloof tussen de voormalige BRD en DDR en tussen het protestante noorden en het katholieke Zuiden.
pi_218697341
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 september 2025 08:59 schreef capricia het volgende:
Zegt de Belgische minister president nu eigenlijk dat België mislukt is? :o
Zeker nooit in Rotterdam geweest :+
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_218697616
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 18:46 schreef Opnaarutrecht het volgende:

[..]
tussen het protestante noorden en het katholieke Zuiden.
Dat verschil heb je in Nederland ook en Vlaanderen is een stuk meer katholiek dan Noord-Brabant en Limburg. Wij vieren geen Maria hemelvaart en Allerheilige wat daar feestdagen zijn om maar een voorbeeld te geven.
  zaterdag 6 september 2025 @ 20:07:22 #169
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_218697823
quote:
13s.gif Op zaterdag 6 september 2025 16:57 schreef Straatcommando. het volgende:
Als je recent nog in België bent geweest weet je dat dat geen goed idee is. Dat is de reunie van Duitsland, maar dan Nederlandstalig.

Kost miljaren om dat pauperzooitje weer enigszins op Nederlands niveau te krijgen. Zeker qua infrastructuur.
Dat komt omdat Vlaanderen een wingewest is voor de Walloniers.
Ik denk dat het wel meevalt aan subsidie en welvaartsoverdracht dat er nodig zou zijn om hen omhoog te trekken.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  zaterdag 6 september 2025 @ 20:09:44 #170
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218697845
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 18:46 schreef Opnaarutrecht het volgende:

[..]
De verschillen tussen Duitsers onderling zijn groter dan tussen Nederlanders en Vlamingen. In Duitsland is er nog steeds een enorme kloof tussen de voormalige BRD en DDR en tussen het protestante noorden en het katholieke Zuiden.
In Nederland en België ook.

Ik vind het wel aandoenlijk, al die Verdinaso-adepten die echt denken dat Belgen zitten te wachten op 'hereniging' met Holland.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 6 september 2025 @ 20:10:54 #171
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218697859
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 september 2025 20:07 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Dat komt omdat Vlaanderen een wingewest is voor de Walloniers.
Ik denk dat het wel meevalt aan subsidie en welvaartsoverdracht dat er nodig zou zijn om hen omhoog te trekken.
Zoals Wallonië jarenlang een wingewest was voor Vlaanderen.

Echt, dat dedain richting Wallonië... Randstad op z'n best.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 6 september 2025 @ 20:12:28 #172
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_218697866
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 20:10 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Zoals Wallonië jarenlang een wingewest was voor Vlaanderen.

Echt, dat dedain richting Wallonië... Randstad op z'n best.
Dat deel van de geschiedenis ken ik niet...
Maar dan nog, het kan toch voor de ontwikkeling van Vlaanderen beter zijn om zich af te scheiden van het Franstalige deel?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  zaterdag 6 september 2025 @ 20:16:49 #173
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218697921
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 september 2025 20:12 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Dat deel van de geschiedenis ken ik niet...
Maar dan nog, het kan toch voor de ontwikkeling van Vlaanderen beter zijn om zich af te scheiden van het Franstalige deel?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou niet weten waarom.

Zoals uit de laatste cijfers blijkt, hebben zowel Vlaamse als Waalse jongeren een steeds hechtere band met België als nationaliteit.

https://www.vrt.be/vrtnws(...)-liever-meer-belgie/

Dat hele 'hereningingsidee' leeft niet alleen in België, het heeft nooit geleefd.

En laten we wel zijn... Mislukt? België bestaat als federatie al langer dan zowel Italië als Duitsland, en heeft het stukken beter volgehouden dan Tsjecho-Slowakijke, Joegoslavië en de USSR.

Voor mij persoonlijk: zou leuk zijn als België bij ons komt - stukken meer cultuur, historie, architectonische schoonheid en natuur - maar zolang die 'Hollandse' betweterij de boventoon voert zul je de Belgen nooit warm zien lopen voor die 'hereniging'.

En terecht. De hel dat dat schone Zuiden door Randstedelijke D66'ers wordt 'omgevormd tot zoals het heurt'... de horror.

Laat België maar België zijn.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 6 september 2025 @ 20:23:58 #174
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218697966
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 september 2025 16:18 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Dit.
Ik hou van Nederland, ik hou van Nederlanders w/ w/ w/

Maar ik wil ABSOLUUT niet bij Nederland horen!
Ik hou van onze brakke wegen, onze chaotische huizen waar we mee mogen doen wat we willen, onze 'bescheidenheid' en kneuterigheid, onze gezondheidszorg die geen rib uit je lijf kost en waar je probleemloos bij je huisarts of specialist terecht kan.
Ik hou van Vlaanderen zoals het is O+

Wallonië en Brussel mogen vandaag nog naar Frankrijk, maar ik wil niet dat het hier wordt zoals in jullie regelland Nederland.

(De Walen mogen ook wel allemaal afgescheept worden naar Frankrijk en dan maken wij Brussel en Wallonië wel weer mooi en groot *O* )
FLANDRIA *O* *O* *O* *O*
Als Brabander heb ik al decennia contacten met Vlamingen.

Werkelijk allemaal lachen ze het idee van 'hereniging' uit.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 6 september 2025 @ 20:25:12 #175
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_218697981
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 20:16 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Voor mij persoonlijk: zou leuk zijn als België bij ons komt - stukken meer cultuur, historie, architectonische schoonheid en natuur - maar zolang die 'Hollandse' betweterij de boventoon voert zul je de Belgen nooit warm zien lopen voor die 'hereniging'.

En terecht. De hel dat dat schone Zuiden door Randstedelijke D66'ers wordt 'omgevormd tot zoals het heurt'... de horror.

Laat België maar België zijn.
Juist daarom zie ik een hereniging wel zitten. Als het parlement wordt geconsolideerd en de Vlaamse kiezers mogen meestemmen dan zullen er naar verhouding minder stemmen gaan naar D66 en andere progressieve partijen. Maar daar is het mij niet om te doen.

Ik zie Vlaanderen als een stukje Limburg en/of Brabant erbij. Gezellige stadjes met bijzondere bieren, Katholieke gemoedelijkheid, mooie kathedralen, vriendelijke mensen. Maar wel allemaal noeste werkers. Al zou het "aanloopgeld" kosten, dan heb ik dat er wel voor over.
En niet alles hoeft over geld te gaan.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  zaterdag 6 september 2025 @ 20:32:44 #176
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218698044
België bestaat ondertussen bijna 200 jaar.

Ik kan wel een lijstje geven van landen die het wat minder lang hebben volgehouden. De V.S. hield het nog geen eeuw vol of er was al een bloedige burgeroorlog.

'Failed state?' Enkel wanneer je orangist, Dietse neo-nazi of Vlaamse extremist bent.

Lang leve België.

Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 6 september 2025 @ 20:45:23 #177
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_218698131
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 20:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
België bestaat ondertussen bijna 200 jaar.

Ik kan wel een lijstje geven van landen die het wat minder lang hebben volgehouden. De V.S. hield het nog geen eeuw vol of er was al een bloedige burgeroorlog.

'Failed state?' Enkel wanneer je orangist, Dietse neo-nazi of Vlaamse extremist bent.

Lang leve België.

[ afbeelding ]
Belgie zal zich bij ons voegen en samen zullen we groots worden, met of zonder zachte g.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_218698229
Lijkt me sterk dat de Belgen dit willen.
  Moderator zaterdag 6 september 2025 @ 21:20:29 #179
441859 crew  Lenny77
pi_218698429
quote:
16s.gif Op zaterdag 6 september 2025 20:45 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Belgie zal zich bij ons voegen en samen zullen we groots worden, met of zonder zachte g.
Kom vechten dan :(
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator zaterdag 6 september 2025 @ 21:21:22 #180
441859 crew  Lenny77
pi_218698436
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 20:09 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
In Nederland en België ook.

Ik vind het wel aandoenlijk, al die Verdinaso-adepten die echt denken dat Belgen zitten te wachten op 'hereniging' met Holland.
Ja dus niet he...

Laat België inderdaad maar België blijven O+
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator zaterdag 6 september 2025 @ 21:24:30 #181
441859 crew  Lenny77
pi_218698461
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 20:10 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Zoals Wallonië jarenlang een wingewest was voor Vlaanderen.

Echt, dat dedain richting Wallonië... Randstad op z'n best.
Mja maar dat ligt wel gevoelig he??
Die Waalse rijkdom is al lang geleden en zij keken gigantisch neer op ons Vlamingen.
Nu zijn de rollen al een hele tijd omgekeerd, toch hebben de Walen nog steeds dat superioriteitsgevoel. Weigeren Nederlands te leren enz.
Wij Vlamingen krijgen verdorie al Franse les als we 6j zijn en bij hun is het een keuzevak in het latere middelbaar. Wat dan ook bijna niemand kiest. Oh en in het middelbaar komt er Duits bij omdat we een drietalig land zijn plus Engels.

Nee nee... Wij hoeven ons niet schuldig te voelen naar hun...
Weg ermee :P
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zaterdag 6 september 2025 @ 21:25:12 #182
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218698466
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 september 2025 21:24 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Mja maar dat ligt wel gevoelig he??
Die Waalse rijkdom is al lang geleden en zij keken gigantisch neer op ons Vlamingen.
Nu zijn de rollen al een hele tijd omgekeerd, toch hebben de Walen nog steeds dat superioriteitsgevoel. Weigeren Nederlands te leren enz.
Wij Vlamingen krijgen verdorie al Franse les als we 6j zijn en bij hun is het een keuzevak in het latere middelbaar. Wat dan ook bijna niemand kiest.

Nee nee... Wij hoeven ons niet schuldig te voelen naar hun...
Weg ermee :P
als belgië maar belgië blijft
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 6 september 2025 @ 21:25:30 #183
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_218698471
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 september 2025 21:20 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Kom vechten dan :(
denk aan de olympische medailles, het voebtal succes, de 2 grootste havens van Europa in 1 land!
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  zaterdag 6 september 2025 @ 21:26:31 #184
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218698479
quote:
16s.gif Op zaterdag 6 september 2025 21:25 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
denk aan de olympische medailles, het voebtal succes, de 2 grootste havens van Europa in 1 land!
Doen we. Alleen heet dat land dan wel België en zijn onze kleuren zwart geel rood.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Moderator zaterdag 6 september 2025 @ 21:28:15 #185
441859 crew  Lenny77
pi_218698502
quote:
16s.gif Op zaterdag 6 september 2025 21:25 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
denk aan de olympische medailles, het voebtal succes, de 2 grootste havens van Europa in 1 land!
Ja en..
Ik wil geen volledige dorpen en steden met exact dezelfde huizen en niet eens mogen kiezen of ik grijze of bruine kiezeltjes op mijn oprit leg van mijn eigen gekochte huis.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zaterdag 6 september 2025 @ 21:28:53 #186
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_218698509
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 21:26 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Doen we. Alleen heet dat land dan wel België en zijn onze kleuren zwart geel rood.
jij bent beschonken
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  zaterdag 6 september 2025 @ 21:29:28 #187
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218698515
quote:
16s.gif Op zaterdag 6 september 2025 21:28 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
jij bent beschonken
Nee, belezen.

Belgica is de oudste benaming voor de lage landen en de Belgische driekleur is ouder dan de Nederlandse.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 6 september 2025 @ 21:29:30 #188
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_218698516
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 september 2025 21:28 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ja en..
Ik wil geen volledige dorpen en steden met exact dezelfde huizen en niet eens mogen kiezen of ik grijze of bruine kiezeltjes op mijn oprit leg van mijn eigen gekochte huis.
dat is al lang niet meer zo hoor


in mijn nieuwbouwwijk is letterlijk iedere woning in de straat uniek
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  zaterdag 6 september 2025 @ 21:29:54 #189
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_218698525
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 21:29 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Nee, belezen.
dan vechten we het uit


wel zo eerlijk
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  zaterdag 6 september 2025 @ 21:31:44 #190
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_218698546
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 21:29 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Nee, belezen.

Belgica is de oudste benaming voor de lage landen en de Belgische driekleur is ouder dan de Nederlandse.
dan de prinsenvlag, die is vele malen ouder…
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_218698548
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 september 2025 21:00 schreef RotatoR het volgende:
Lijkt me sterk dat de Belgen dit willen.
Waarschijnlijk wel, eindelijk een weg zonder gaten in eigen land!
  zaterdag 6 september 2025 @ 21:32:47 #192
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218698554
quote:
16s.gif Op zaterdag 6 september 2025 21:31 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
dan de prinsenvlag, die is vele malen ouder…
Nee.

De Brabantse/Belgische/Bourgondische kleuren zijn ouder dan de Prinsenvlag, die van de 16e eeuw dateert.

Sowieso als katholieke Brabander wil ik geen moer van doen hebben met die 'Prinsenvlag'.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Moderator zaterdag 6 september 2025 @ 21:37:24 #193
441859 crew  Lenny77
pi_218698610
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 21:31 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Waarschijnlijk wel, eindelijk een weg zonder gaten in eigen land!
Nog liever 5 miljoen miljard gaten erbij *O*
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zaterdag 6 september 2025 @ 21:37:59 #194
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_218698616
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 21:32 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Nee.

De Brabantse/Belgische/Bourgondische kleuren zijn ouder dan de Prinsenvlag, die van de 16e eeuw dateert.
niet als vlag van België🤓
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  zaterdag 6 september 2025 @ 21:39:29 #195
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218698630
De prinsenvlag...

Ik wapper nog liever de door een incontinente bejaarde volgescheten luier als vlag.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 6 september 2025 @ 21:41:17 #196
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_218698645
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 21:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
De prinsenvlag...

Ik wapper nog liever de door een incontinente bejaarde volgescheten luier als vlag.
nou dat zou je ook niet misstaan natuurlijk
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  zaterdag 6 september 2025 @ 21:41:39 #197
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_218698649
maar feitelijk hebben we niet veel aan landverraders
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  zaterdag 6 september 2025 @ 21:41:46 #198
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218698651
quote:
16s.gif Op zaterdag 6 september 2025 21:41 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
nou dat zou je ook niet misstaan natuurlijk
Niet minder dan een stoflap vol drek, idd.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 6 september 2025 @ 21:44:41 #199
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_218698682
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 21:41 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Niet minder dan een stoflap vol drek, idd.
waarom vertrek je niet vast naar belgie dan


voor zolang dat bog bestaat
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  zaterdag 6 september 2025 @ 21:45:55 #200
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218698691
quote:
16s.gif Op zaterdag 6 september 2025 21:44 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
waarom vertrek je niet vast naar belgie dan

voor zolang dat bog bestaat
Omdat ik Brabander ben en mijn enige loyaliteit bij haar ligt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')