abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218715912
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2025 16:13 schreef capricia het volgende:
Is dit echt?
Paracetamol alleen in de apotheek in België?
[ x ]
Dit is echt. Geneesmiddelen gaan alleen via de (online) apotheek.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_218715996
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 16:45 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Dit is echt. Geneesmiddelen gaan alleen via de (online) apotheek.
En ik begrijp dat dit een tientje kost?
Begrijp de rijen wel in het Kruidvat aan de NLse kant van de grens.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_218716186
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2025 16:53 schreef capricia het volgende:

[..]
En ik begrijp dat dit een tientje kost?
Begrijp de rijen wel in het Kruidvat aan de NLse kant van de grens.
Dit doosje met 30 stuks kost 5,41 euro. Of 10,79 voor 120 stuks.

https://www.farmaline.be/(...)IDs=%5BBE02881100%5D
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Redactie Frontpage maandag 8 september 2025 @ 17:27:45 #29
510587 crew  Watmoetjenou
pi_218716205
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2025 16:13 schreef capricia het volgende:
Is dit echt?
Paracetamol alleen in de apotheek in België?
[ x ]
België heeft dan ook 5000 apotheken, terwijl het veel grotere Nederland er amper 2000 heeft.

De constructie van Apotheken/drogisten zullen daar wel anders liggen
pi_218716276
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2025 17:27 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
België heeft dan ook 5000 apotheken, terwijl het veel grotere Nederland er amper 2000 heeft.

De constructie van Apotheken/drogisten zullen daar wel anders liggen
Wtf moet je met 5000 apotheken?
pi_218716319
België verkoopt wel gewoon krab in blik, die is hier sinds 2019 uit de supermarkten verdwenen.
Das dan weer een dikke plus voor de samenvoeging.

Ik wil dat ook een luxe Carrefour hier op het eiland, net als die in Herentals.
  Moderator maandag 8 september 2025 @ 19:37:44 #32
441859 crew  Lenny77
pi_218717274
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 17:41 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Wtf moet je met 5000 apotheken?
Medicatie kopen omdat het nergens anders kan :7
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_218717610
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 15:10 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Kun je me iets meer vertellen, evt. in DM?

Overigens: dit soort dingen kan in crisistijd verrassend snel geregeld zijn. Als de euro valt, is er een grote kans dat de EU ook aan een zijden draadje komt te hangen. In 1 of 2 jaar kan alles opeens versneld uit elkaar vallen en nieuwe dimensies krijgen. Met een pro-Groot-Nederlandse PM in België kan hereniging van Groot-Nederland dan opeens heel snel geregeld zijn.
Zo'n hereniging hangt inderdaad vooral af van België lijkt mij. In Nederland zullen we iets hebben van: Oké, als jullie zo graag willen. En als België gaat, dan is de kans natuurlijk vrij groot dat Luxemburg volgt. Zeker als ze een eigen deelstaat/land houden. Een beetje als Curaçao of Aruba.
pi_218717913
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 20:12 schreef Jojoke het volgende:

[..]
Zo'n hereniging hangt inderdaad vooral af van België lijkt mij. In Nederland zullen we iets hebben van: Oké, als jullie zo graag willen. En als België gaat, dan is de kans natuurlijk vrij groot dat Luxemburg volgt. Zeker als ze een eigen deelstaat/land houden. Een beetje als Curaçao of Aruba.
Dat gaat Luxemburg echt never nooit niet doen
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
pi_218718636
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 20:43 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Dat gaat Luxemburg echt never nooit niet doen
Ze zitten dan tussen Duitsland, Frankrijk en ons in. Dan ligt (ook gezien de historische en huidige banden) voor de hand dat ze zich bij ons schaart. Tenzij ze graag een Monaco of Liechtenstein wil worden, maar het is toch een ander soort land, ik denk niet dat ze die ambitie hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')