Dit is echt. Geneesmiddelen gaan alleen via de (online) apotheek.quote:Op maandag 8 september 2025 16:13 schreef capricia het volgende:
Is dit echt?
Paracetamol alleen in de apotheek in België?
[ x ]
En ik begrijp dat dit een tientje kost?quote:Op maandag 8 september 2025 16:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit is echt. Geneesmiddelen gaan alleen via de (online) apotheek.
Dit doosje met 30 stuks kost 5,41 euro. Of 10,79 voor 120 stuks.quote:Op maandag 8 september 2025 16:53 schreef capricia het volgende:
[..]
En ik begrijp dat dit een tientje kost?
Begrijp de rijen wel in het Kruidvat aan de NLse kant van de grens.
België heeft dan ook 5000 apotheken, terwijl het veel grotere Nederland er amper 2000 heeft.quote:Op maandag 8 september 2025 16:13 schreef capricia het volgende:
Is dit echt?
Paracetamol alleen in de apotheek in België?
[ x ]
Wtf moet je met 5000 apotheken?quote:Op maandag 8 september 2025 17:27 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
België heeft dan ook 5000 apotheken, terwijl het veel grotere Nederland er amper 2000 heeft.
De constructie van Apotheken/drogisten zullen daar wel anders liggen
Medicatie kopen omdat het nergens anders kanquote:Op maandag 8 september 2025 17:41 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wtf moet je met 5000 apotheken?
Zo'n hereniging hangt inderdaad vooral af van België lijkt mij. In Nederland zullen we iets hebben van: Oké, als jullie zo graag willen. En als België gaat, dan is de kans natuurlijk vrij groot dat Luxemburg volgt. Zeker als ze een eigen deelstaat/land houden. Een beetje als Curaçao of Aruba.quote:Op maandag 8 september 2025 15:10 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Kun je me iets meer vertellen, evt. in DM?
Overigens: dit soort dingen kan in crisistijd verrassend snel geregeld zijn. Als de euro valt, is er een grote kans dat de EU ook aan een zijden draadje komt te hangen. In 1 of 2 jaar kan alles opeens versneld uit elkaar vallen en nieuwe dimensies krijgen. Met een pro-Groot-Nederlandse PM in België kan hereniging van Groot-Nederland dan opeens heel snel geregeld zijn.
Dat gaat Luxemburg echt never nooit niet doenquote:Op maandag 8 september 2025 20:12 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Zo'n hereniging hangt inderdaad vooral af van België lijkt mij. In Nederland zullen we iets hebben van: Oké, als jullie zo graag willen. En als België gaat, dan is de kans natuurlijk vrij groot dat Luxemburg volgt. Zeker als ze een eigen deelstaat/land houden. Een beetje als Curaçao of Aruba.
Ze zitten dan tussen Duitsland, Frankrijk en ons in. Dan ligt (ook gezien de historische en huidige banden) voor de hand dat ze zich bij ons schaart. Tenzij ze graag een Monaco of Liechtenstein wil worden, maar het is toch een ander soort land, ik denk niet dat ze die ambitie hebben.quote:Op maandag 8 september 2025 20:43 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Dat gaat Luxemburg echt never nooit niet doen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |