abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218692165
quote:
Laffe hont. Niet geklikt.
pi_218692174
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 september 2025 09:33 schreef Filosoofert het volgende:

[..]
500 en 200 jaar geleden Ja
HET IS EEN PATROON!
Bekijk deze YouTube-video
pi_218692177
Helaas hebben we geen regering die hier warm van wordt. En volgens mij ook geen serieuze politieke partijen.
pi_218692230
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 09:57 schreef Black_Baron het volgende:
Helaas hebben we geen regering die hier warm van wordt. En volgens mij ook geen serieuze politieke partijen.
Het is ook onrealistische rotzooi.
  zaterdag 6 september 2025 @ 10:03:38 #65
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_218692281
Nog meer katholieken. :N
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_218692292
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 september 2025 10:03 schreef Hyperdude het volgende:
Nog meer katholieken. :N
Heppie liever moslims dan?
pi_218692332
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 20:51 schreef oheng het volgende:
Dan waren we idd 1 van de machtigste landen in Europa / op de planeet geweest.

Jammer.
Wallonië zou dan onze Krim en de Donbas geworden zijn, met Frankrijk in de rol van het huidige Rusland..
pi_218692351
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2025 21:15 schreef Mubassie het volgende:
Met zo'n grote meerderheid erbij wordt het zéker friet ^O^
Ik blijf patat zeggen, al kost het me de kop :( w/
  zaterdag 6 september 2025 @ 10:14:13 #69
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_218692448
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 10:04 schreef Black_Baron het volgende:

[..]
Heppie liever moslims dan?
Eén pot nat.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_218692489
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 08:03 schreef Hexagon het volgende:
Dit gaat toch niet werken. Zoveel lijken Nederlanders en Belgen ook weer niet op elkaar.
Een stuk meer dan veel immigranten die we naar binnen halen.
pi_218692528
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 10:07 schreef Idisrom het volgende:

[..]
Wallonië zou dan onze Krim en de Donbas geworden zijn, met Frankrijk in de rol van het huidige Rusland..
Rattachisme heeft volgens mij nooit echt serieuze steun gehad.
pi_218692850
Is totaal niet praktisch met alles dat moet worden gewijzigd. Alleen al alle wetgeving en administratie.

En wat heeft België/Vlaanderen ons te bieden ik ben bang dat het alleen maar geld gaat kosten.
  zaterdag 6 september 2025 @ 11:19:49 #73
3542 Gia
User under construction
pi_218692890
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 september 2025 21:06 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Ze mogen Limburg en Noord Brabant wel hebben.
Graag!! Ik wil als Brabantse graag een nieuw land vormen met Limburg en Vlaanderen, eventueel een deel van Zeeland erbij. En dan maken we heel strenge wetten tegen Islamisering, zodat die met liefde en plezier verhuizen naar Wallonie en het restant van Nederland. Zoek het maar uit en los het maar op.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gia op 06-09-2025 11:26:36 ]
  zaterdag 6 september 2025 @ 11:21:22 #74
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_218692897
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 11:19 schreef Gia het volgende:

[..]
Graag!! Ik wil als Brabandse graag een nieuw land vormen met Limburg en Vlaanderen, eventueel een deel van Zeeland erbij. En dan maken we heel strenge wetten tegen Islamisering, zodat die met liefde en plezier verhuizen naar Wallonie en het restant van Nederland. Zoek het maar uit en los het maar op.
Deel van Gelderland erbij en we hebben Frietland *O* *O* *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 6 september 2025 @ 11:22:10 #75
3542 Gia
User under construction
pi_218692901
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 september 2025 11:21 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Deel van Gelderland erbij en we hebben Frietland *O* *O* *O*
Van mij mag het, hoor. Gelderland is ook nog okay.
  zaterdag 6 september 2025 @ 11:22:56 #76
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_218692909
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 11:22 schreef Gia het volgende:

[..]
Van mij mag het, hoor. Gelderland is ook nog okay.
Wel het gedeelte onder de rivieren :Y
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 6 september 2025 @ 11:23:05 #77
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_218692911
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 00:20 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Hij zag België terecht als wingewest.
Het ene topic ben je woke en leuk sociaal links en het andere topic hyperkapitalistisch en nationalistisch.

Make up your mind.

En uitstekend idee om Vlaanderen bij Nederland te voegen en een culturele herontdekking te doen.
  zaterdag 6 september 2025 @ 11:25:18 #78
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_218692919
Op het AD vinden ze:

En hier?
POLL
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  zaterdag 6 september 2025 @ 11:33:38 #79
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_218692975
Zelf ben ik ook een voorstander, zo kunnen we een grotere rol spelen binnen de EU. Kunnen we harder met ons vuist op tafel rammen!
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  zaterdag 6 september 2025 @ 11:35:01 #80
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_218692990
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2025 21:15 schreef Mubassie het volgende:
Met zo'n grote meerderheid erbij wordt het zéker friet ^O^
zelfs daar wil ik wel naar schikken dan
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_218693002
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 september 2025 11:23 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Het ene topic ben je woke en leuk sociaal links en het andere topic hyperkapitalistisch en nationalistisch.

Make up your mind.

En uitstekend idee om Vlaanderen bij Nederland te voegen en een culturele herontdekking te doen.
Het ene topic neem ik wat serieuzer dan de andere. Maar sociaal is heel belangrijk hoor. Ik heb mij de afgelopen maand heel erg in moeten houden voor het goede doel.
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 00:22 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
: :Z waarom ga ik uberhaupt nog in discussie met onbelezen nitwits
Volgens mij hadden wij een weddenschap en is het vandaag tijd om geld over te maken naar de Ganzenopvang.
pi_218693010
En wie wordt de koning?
  zaterdag 6 september 2025 @ 11:38:52 #83
3542 Gia
User under construction
pi_218693015
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 11:37 schreef SurpriseGirl het volgende:
En wie wordt de koning?
Niemand. Republiek Groot Brabant!!
  zaterdag 6 september 2025 @ 11:40:56 #84
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_218693029
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 11:37 schreef SurpriseGirl het volgende:
En wie wordt de koning?
die gekkigheid schaffen we dan af
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  zaterdag 6 september 2025 @ 11:41:58 #85
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_218693051
quote:
16s.gif Op zaterdag 6 september 2025 11:40 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
die gekkigheid schaffen we dan af
Dat.

Die lutser vlucht maar mooi naar Engeland of zo.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 6 september 2025 @ 11:45:33 #86
3542 Gia
User under construction
pi_218693130
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 september 2025 11:41 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Dat.

Die lutser vlucht maar mooi naar Engeland of zo.
Wallonie.
pi_218693135
Ik vraag me wel af hoe dat zou gaan met het Belgisch koningshuis.
Zou Filip de troon zo makkelijk afstaan en gewoon degraderen tot "van adel" of meer verzet geven?
Twiddel
  zaterdag 6 september 2025 @ 11:49:19 #88
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_218693170
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 11:45 schreef summer2bird het volgende:
Ik vraag me wel af hoe dat zou gaan met het Belgisch koningshuis.
Zou Filip de troon zo makkelijk afstaan en gewoon degraderen tot "van adel" of meer verzet geven?
het is opgeven of afgeslacht worden, zo werken die veranderingen
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  zaterdag 6 september 2025 @ 11:50:35 #89
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_218693177
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 00:22 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
: :Z waarom ga ik uberhaupt nog in discussie met onbelezen nitwits
Soort zoekt soort, vermoedelijk.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_218693179
Lap zeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')