abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218691291
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 20:47 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Ja ik lig hier iedere nacht wakker van
dan moet je later naar bed
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_218691292
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 00:20 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Hij zag België terecht als wingewest.
: :Z waarom ga ik uberhaupt nog in discussie met onbelezen nitwits
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_218691665
Onzin dit, wij zijn zelf al een buitenwijk van de EU
Geworden.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  zaterdag 6 september 2025 @ 08:03:39 #35
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_218691683
Dit gaat toch niet werken. Zoveel lijken Nederlanders en Belgen ook weer niet op elkaar.
  zaterdag 6 september 2025 @ 08:04:46 #36
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_218691686
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 00:09 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Liever vandaag dan morgen. Zoek het fijn uit in de Randstad.
De bewoners van Limburg en Brabant hebben meer gemeen met Hollanders dan met Belgen.
pi_218691696
Laten we inderdaad maar beginnen met ze Limburg in de maag te splitsen.
  zaterdag 6 september 2025 @ 08:09:25 #38
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_218691698
Misschien moeten ze het met de voetbalcompetitie doen.
pi_218691702
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 september 2025 21:06 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Ze mogen Limburg en Noord Brabant wel hebben.
Ik denk niet dat je beseft wat je weggeeft. Maar een groot Brabant zou goed zijn.
Pacte des sygnes!
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_218691709
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 08:09 schreef Hexagon het volgende:
Misschien moeten ze het met de voetbalcompetitie doen.
De Beneliga is afgeblazen toen bleek dat het beide landen de helft van hun aantal deelnemers aan Europees voetbal zou kosten. Daar is tegenwoordig het echte geld te verdienen.
pi_218691713
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 00:14 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
- Ze stopten vanwege de calvinistische tirannie in Gent en omstreken.
- In 1830 speelde er wel wat meer, zoek vooral even op hoe het zat met schuldenverdeling en politieke representatie. Dat België vertrok mag je koning Willem I aanrekenen.
Mooie podcast is het verlies van België.
Titel is dubbel uitlegbaar.

Overigens die scheiding is ook te danken aan Frankrijk.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  zaterdag 6 september 2025 @ 08:23:13 #42
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_218691745
Alsof je water en olie gaat mengen.
pi_218691750
De Bruyne, Mertens en Lukaku zijn over hun top heen dus nu hoeft het niet meer van mij
pi_218691762
Corporate translator
pi_218691768
Nee. Gewoon niet doen. Dan gaat direct onze wegenbelasting omhoog omdat Vlaanderen dan ook mooie wegen wilt en dan wordt auto rijden onbetaalbaar.
pi_218691782
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 00:20 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Hij zag België terecht als wingewest.
Ga jij maar wat meer verdiepen in de geschiedenis van de Belgische opstand.
Corporate translator
pi_218691834
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 08:36 schreef Hugo862 het volgende:
Nee. Gewoon niet doen. Dan gaat direct onze wegenbelasting omhoog omdat Vlaanderen dan ook mooie wegen wilt en dan wordt auto rijden onbetaalbaar.
Maar maken we het ov wel gratis net zoals in Luxemburg. *O*
pi_218691838
Zegt de Belgische minister president nu eigenlijk dat België mislukt is? :o
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_218691918
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 september 2025 08:59 schreef capricia het volgende:
Zegt de Belgische minister president nu eigenlijk dat België mislukt is? :o
Dat is voor N-VA al vanaf het begin hun uitgangspunt :+.
pi_218691920
Een vereniging van Vlaanderen en Nederland zie ik zeker zitten, maar ik denk dat niet dat iedere Nederlander zich realiseert dat we dan een nieuw land vormen en niet dat Nederland simpelweg een groter land wordt.
pi_218691927
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 september 2025 08:59 schreef capricia het volgende:
Zegt de Belgische minister president nu eigenlijk dat België mislukt is? :o
van Bart de Wever is al bijna 20 jaar bekend dat hij orangist is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Opnaarutrecht op 06-09-2025 10:12:40 ]
pi_218691933
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 00:09 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Liever vandaag dan morgen. Zoek het fijn uit in de Randstad.
Ik ken geen Brabander of Limburger die zich Belg voelt in plaats van Nederlander, terwijl ik 5 jaar in Tilburg heb gewoond en ik ook Brabantse en Limburgse vrienden heb.
  zaterdag 6 september 2025 @ 09:32:16 #54
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_218691938
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 08:57 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Maar maken we het ov wel gratis net zoals in Luxemburg. *O*
OV-technisch was het deze zomer iig de meest praktische vakantie ooit (in Luxemburg zelf, tenminste).
pi_218691942
Ik zeg ja. AL moeten we wel veel investeren.
De economische wordt wel groter.

We krijgen een grote haven erbij. Dus we bepalen de economische uit- en invoer van alle goederen.
Daarmee krijgen we enorme macht positie binnen EU.

Bovendien het gaat wel gebeuren. Heel Europa zal 1 worden. 1 politiek unie zal ook komen. Dus we kunnen beter nu al aan voorbereiden en beginnen met vereniging Nederland.
Met 1 voorwaarde dat Franstalige delen naar Frankrijk gaat. Die willen deze delen zeker ook hebben.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_218691945
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 20:49 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
De Belgen hebben ons nu al twee keer verraden. Het is goed met ze. Laat ze maar lekker onafhankelijk blijven.
500 en 200 jaar geleden Ja
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_218691956
Vlaanderen bij NL
Top

De Brusselse fransen en die reserve fransen mogen naar frankrijk. Maken alles onnodig moeilijker dan noodzakelijk met hun bureaucratie.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_218692064
Rot op met die domme belgen. Waarschijnlijk willen ze geld van ons.
pi_218692087
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 09:29 schreef Opnaarutrecht het volgende:

[..]
van Bart de Wever is al bijna 20 jaar bekend dat hij organist is.
Orangist bedoel je? Ik moest het even opzoeken. :@

Maar verregaande samenwerking, een Unie van de Lage Landen, zie ik wel zitten. O+
Ken genoeg Vlaamse collega's die je er zo bij kunt hebben. Die mensen voelen zich eerst Vlaming en dan pas Belg.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_218692164
Ik heb liever Vlamingen dan Palestijnen.
pi_218692165
quote:
Laffe hont. Niet geklikt.
pi_218692174
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 september 2025 09:33 schreef Filosoofert het volgende:

[..]
500 en 200 jaar geleden Ja
HET IS EEN PATROON!
Bekijk deze YouTube-video
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')