Als je staat te koken is het toch logisch dat kinderen (vanwege veiligheid) niet de keuken in mogen? Beter dan telkens moeten mokken en wegsturenquote:Op dinsdag 30 december 2025 16:14 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Door de rest van de foto's lijkt het me voor een kind. Maar dat vind ik raar. Een hekje in de keuken voor je hond, oke. Maar voor je kind?
Amen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 16:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Als je staat te koken is het toch logisch dat kinderen (vanwege veiligheid) niet de keuken in mogen? Beter dan telkens moeten mokken en wegsturen
Ik vind het alleen maar verstandig.
Hier ook een tijd gedaan, onze oude keuken had nog lage oven (onder fornuis) en onze kruipende baby klom steeds in de vaatwasser. Zo chill toen dat hekje er eenmaal zatquote:Op dinsdag 30 december 2025 16:14 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Door de rest van de foto's lijkt het me voor een kind. Maar dat vind ik raar. Een hekje in de keuken voor je hond, oke. Maar voor je kind?
quote:Op dinsdag 30 december 2025 16:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Als je staat te koken is het toch logisch dat kinderen (vanwege veiligheid) niet de keuken in mogen? Beter dan telkens moeten mokken en wegsturen
Ik vind het alleen maar verstandig.
Voor mij voelt dit echt als rubber tegel generatie bij uitstek. Ons dochtertje (5) zat als baby al in een wipstoel bij het koken, door de jaren heen is dit altijd zo gebleven. We bakken samen, helpt met simpele handelingen in de keuken en is er erg veel bij als er gekookt wordt. Ik kan mij best voorstellen dat dit niet met elk kind werkt en ik moet ook toegeven dat ons kind zich wel eens gebrand heeft aan de pan, maar ik vind het ook echt een verrijking van haar leven.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 12:19 schreef manny het volgende:
[..]
Amen.
Prima oplossing. Je wil het echt niet meemaken, dat je 10 seconden niet oplet en je kind een pan met iets heets van het aanrecht / het fornuis trekt.
Helaas is dat in mijn familie wel gebeurt. als in een soort mirakel keek mijn neefje naar beneden, en dus de (bijna) kokend hete thee alleen over zijn rug. Als je die rug ziet dan moet je er niet aan denken hoe dat anders had kunnen aflopen. Mijn tante heeft er (uiteraard) nog een schuldgevoel over.
Voor de goede orde: dit was in 1980, maar wellicht mede hierdoor ben er ook altijd heel voorzichtig mee geweest toen mijn kinderen klein waren / als er bezoek is met kleine kinderen.
Nou, dat kan toch prima. In een wipstoel, dus geen risico. Met haar bakken, is dus met steeds jouw aandacht erbij.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 12:51 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
[..]
Voor mij voelt dit echt als rubber tegel generatie bij uitstek. Ons dochtertje (5) zat als baby al in een wipstoel bij het koken, door de jaren heen is dit altijd zo gebleven. We bakken samen, helpt met simpele handelingen in de keuken en is er erg veel bij als er gekookt wordt. Ik kan mij best voorstellen dat dit niet met elk kind werkt en ik moet ook toegeven dat ons kind zich wel eens gebrand heeft aan de pan, maar ik vind het ook echt een verrijking van haar leven.
Zit dat niet in de fotoquote:Op maandag 5 januari 2026 13:47 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn inner perfectionist heeft er echt moeite mee dat de ene wastafel groter is dan de andere. Waarom zou je dat doen
Scheve groothoek idd waardoor het vertekend.quote:Op maandag 5 januari 2026 14:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Zit dat niet in de foto
Als ik zo kijk lijkt links groter dan rechts, maar als ik naar de vloertegels kijk is het precies andersom. Of ben ik scheel?
Anders past het zeepflesje er niet naast.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:47 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn inner perfectionist heeft er echt moeite mee dat de ene wastafel groter is dan de andere. Waarom zou je dat doen
De achterbuurman van m'n zus heeft meerdere vliegtuigen en helikopters in zijn achtertuin....quote:Op woensdag 7 januari 2026 20:57 schreef JK1982 het volgende:
Link
Als je achterbuurman een vliegtuig in z'n achtertuin heeft staan..![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ze woont naast Schiphol?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:34 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
De achterbuurman van m'n zus heeft meerdere vliegtuigen en helikopters in zijn achtertuin....
Denk het ook, beide wastafels zijn ongeveer net zo breed als 3 vloertegels.quote:Op maandag 5 januari 2026 18:16 schreef Zomaarevenkijken het volgende:
[..]
Anders past het zeepflesje er niet naast.![]()
Maar ik denk dat het optisch bedrog is inderdaad.
quote:NIEUWE TOEKOMST VOOR WATERTOREN COEVORDEN
De Watertoren Coevorden gelegen aan de Van Heutszpark is 32,5 meter hoog en heeft een ijzeren reservoir met een inhoud van 150.000 liter.
De watertoren van Coevorden is gebouwd in 1914 naar een ontwerp van J.P. Hazeu als onderdeel van het productiestation Dalen voor de centrale waterleiding in dit gebied. De toren met eclectische stijlkenmerken is gebouwd op een markante plek op de voormalige vestingwallen binnen het beschermde stadsgezicht.
Op dit moment heeft de toren geen functie meer in de drinkwatervoorziening.
quote:De bouwkundige staat van de monumentale watertoren is goed. Bij de herbestemming zal de aandacht voornamelijk op de binnenkant moeten worden gevestigd. Het is niet bekend of er asbesthoudende materialen aanwezig zijn.
Frappant (of: al een waarschuwing) dat er geen foto's van het bassin zijn, waar in principe het woongedeelte zou moeten komen.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 11:21 schreef SEMTEX het volgende:
Watertoren te koop in Coevorden. Er is nog helemaal geen woongedeelte, dus je moet hier echt creatief gaan zijn:
https://www.funda.nl/deta(...)utszpark-8/41102530/
https://cloud.funda.nl/va(...)g?options=width=1440
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 13 januari 2026 11:32 schreef hilliebillie het volgende:
Het is met name het filmpje van het huis wat het bijzonder maakt (geluid aan)
https://www.funda.nl/deta(...)61381/media/video/1/
Weet niet of dat ook zo werkt.
Voor de kleur een fotootje er bij dan
[ afbeelding ]
Van dit huis
Haha bijna een miljoen voor dit krotquote:Op dinsdag 13 januari 2026 11:32 schreef hilliebillie het volgende:
Het is met name het filmpje van het huis wat het bijzonder maakt (geluid aan)
https://www.funda.nl/deta(...)61381/media/video/1/
Weet niet of dat ook zo werkt.
Voor de kleur een fotootje er bij dan
[ afbeelding ]
Van dit huis
Maar wat dachten ze: we zetten wat gipsplaatjes tegen de muur, nieuw keteltje erin en het is afquote:Op dinsdag 13 januari 2026 12:17 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dit zegt genoeg
Dit is echt weer een nieuwe ondergrens verwaarloosd. En toch een recente ketel erin. Bizar.
En een monument ook nog. Dus je mag het niet platgooien
Nee, daar mag nog wel een miljoen in om het leefbaar te makenquote:Op dinsdag 13 januari 2026 12:37 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Haha bijna een miljoen voor dit krot![]()
Ik zou er nog geen twee ton voor over hebben, wat een zooitje.
Mijn handen jeuken....quote:Op dinsdag 13 januari 2026 13:30 schreef flipsen het volgende:
Lijkt me een mooi projectje voor @:Bart2002
Waarom zou dit niet de naam zwembad mogen dragen? Een dag goed schoonmaken en je hebt een prachtig zwembad. Hoewel ik nu ook zie dat er op de bodem wat kapot is, dus dan zou je een dagje extra uit moeten trekken om dat te fixen.quote:Op dinsdag 11 november 2025 12:10 schreef SEMTEX het volgende:
Ging weer eens op zoek naar de meest goedkope huizen in Nederland met een zwembad.
https://www.funda.nl/deta(...)0/43147605/overzicht
Deze mocht blijkbaar de naam zwembad dragen. Ik zou het gewoon platgooien.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Spuit11quote:Op zaterdag 13 december 2025 17:11 schreef Zomaarevenkijken het volgende:
Het passend genoemde "Tempelhuys" in Harlingen.
Oud grachtenpand van buiten
[ afbeelding ]
Bijzondere inrichting van binnen
[ afbeelding ]
Op de facebook-pagina van de eigenaresse kun je zien hoe ze haar muurschilderingen met zalmroze oververft, ik neem aan om de verkoop te bevorderen. Beetje vreemd spiritueel mengsel van dieren, draken, engelen en boeddha's. Ik heb er zelf niet zoveel mee maar ze heeft wel talent.
Terugrekenend hebben daar circa 6 jaar geleden nog mensen gewoond.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 14:04 schreef SEMTEX het volgende:
Meer info: https://www.noordhollands(...)oZDzoUD-yC6hNzhJWHyw (achter een betaalmuur, al heeft iemand in onderstaand linkje screenshots gepost))
en https://www.facebook.com/(...)ts/1248517786221967/
De kinderen van de laatste bewoners: "Daarnaast hebben ze echt bijna niets meer gedaan aan het onderhoud. Toen het dak begon te lekken, zette moeder gewoon een pan of een emmer neer. En dat werden er van lieverlee steeds meer"
Weinig 'robuust' aan, naar mijn mening.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:50 schreef Volvoman het volgende:
Een robuust 'balkon' of hoe het ook heet.
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/deta(...)straat-145/89582271/
Prachtig zegquote:Op zaterdag 17 januari 2026 08:00 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/deta(...)terweg-113/43045906/
Ja, je moet wel ff ¤ 1.111.000 lappen voor dit pandje van 120 jaar oud, maar dan kun je tenminste wel gratis voetbal kijken!Je krijgt er zelfs een torentje bij om over die boompjes heen te kunnen kijken!
(Tenminste, als aan die kant een raampje zit.
)
Veel leuke oude details binnen.
Robuust is sterk, stevig.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 06:57 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Weinig 'robuust' aan, naar mijn mening.
[ afbeelding ]
De locatie is niet echt ideaal, maar het is idd echt een koopje!quote:Op zaterdag 17 januari 2026 11:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Prachtig zeg![]()
Weet niet of Zutphen altijd zo goedkoop is maar voor een dergelijk huis van die grootte vind ik het echt behoorlijk laag geprijsd
Uiterst robuust. Dit duw je niet om alsof het een voetbaltribunbeafscheiding is.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 06:57 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het buitenschilderwerk, hoe ga je dat aanpakken?quote:Op zaterdag 17 januari 2026 11:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Prachtig zeg![]()
Weet niet of Zutphen altijd zo goedkoop is maar voor een dergelijk huis van die grootte vind ik het echt behoorlijk laag geprijsd
Zoals ze dan al 120 jaar hebben gedaanquote:Op zaterdag 17 januari 2026 15:15 schreef blomke het volgende:
[..]
Het buitenschilderwerk, hoe ga je dat aanpakken?
Ik doelde eigenlijk meer over het gebrek aan beenruimte.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 11:08 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Robuust is sterk, stevig.
En als er toch iets stevig is, zijn het wel bakstenen muren.
Ongeacht of er kunstgras ligt.
Locatie is zeer matig en je moet nog even een aanbouw slopen wil je iets van een tuin hebben.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 08:00 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, je moet wel ff ¤ 1.111.000 lappen voor dit pandje van 120 jaar oud, maar dan kun je tenminste wel gratis voetbal kijken!Je krijgt er zelfs een torentje bij om over die boompjes heen te kunnen kijken!
)
quote:Op zaterdag 17 januari 2026 20:27 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Locatie is zeer matig en je moet nog even een aanbouw slopen wil je iets van een tuin hebben.
Maar wel echt een prachtig pand
Ja leuk, maar hoe dan "al 120 jaar"?quote:Op zaterdag 17 januari 2026 16:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Zoals ze dan al 120 jaar hebben gedaan
Overigens is het interieur in mijn ogen, het schoolvoorbeeld van wansmaak, tot in de details aan toe!quote:Op zaterdag 17 januari 2026 06:57 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De oude details zijn beeldschoon maar de meubels kunnen van mij naar de stort. Het past totaal niet.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 08:00 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
)
Volkomen mee eens!quote:Op zondag 18 januari 2026 11:14 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
De oude details zijn beeldschoon maar de meubels kunnen van mij naar de stort. Het past totaal niet.
Daarin zat een tandtechnisch laboratorium.quote:Op zondag 18 januari 2026 11:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Volkomen mee eens!
De keuken vind ik erg simpeltjes voor dit huis, ook al is het wel in een oude stijl. De badkamer is knudde, de vloerbedekking boven is cheap-ass, maar dit is toch wel het ergste:
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |