Als je staat te koken is het toch logisch dat kinderen (vanwege veiligheid) niet de keuken in mogen? Beter dan telkens moeten mokken en wegsturenquote:Op dinsdag 30 december 2025 16:14 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Door de rest van de foto's lijkt het me voor een kind. Maar dat vind ik raar. Een hekje in de keuken voor je hond, oke. Maar voor je kind?
Amen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 16:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Als je staat te koken is het toch logisch dat kinderen (vanwege veiligheid) niet de keuken in mogen? Beter dan telkens moeten mokken en wegsturen
Ik vind het alleen maar verstandig.
Hier ook een tijd gedaan, onze oude keuken had nog lage oven (onder fornuis) en onze kruipende baby klom steeds in de vaatwasser. Zo chill toen dat hekje er eenmaal zatquote:Op dinsdag 30 december 2025 16:14 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Door de rest van de foto's lijkt het me voor een kind. Maar dat vind ik raar. Een hekje in de keuken voor je hond, oke. Maar voor je kind?
quote:Op dinsdag 30 december 2025 16:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Als je staat te koken is het toch logisch dat kinderen (vanwege veiligheid) niet de keuken in mogen? Beter dan telkens moeten mokken en wegsturen
Ik vind het alleen maar verstandig.
Voor mij voelt dit echt als rubber tegel generatie bij uitstek. Ons dochtertje (5) zat als baby al in een wipstoel bij het koken, door de jaren heen is dit altijd zo gebleven. We bakken samen, helpt met simpele handelingen in de keuken en is er erg veel bij als er gekookt wordt. Ik kan mij best voorstellen dat dit niet met elk kind werkt en ik moet ook toegeven dat ons kind zich wel eens gebrand heeft aan de pan, maar ik vind het ook echt een verrijking van haar leven.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 12:19 schreef manny het volgende:
[..]
Amen.
Prima oplossing. Je wil het echt niet meemaken, dat je 10 seconden niet oplet en je kind een pan met iets heets van het aanrecht / het fornuis trekt.
Helaas is dat in mijn familie wel gebeurt. als in een soort mirakel keek mijn neefje naar beneden, en dus de (bijna) kokend hete thee alleen over zijn rug. Als je die rug ziet dan moet je er niet aan denken hoe dat anders had kunnen aflopen. Mijn tante heeft er (uiteraard) nog een schuldgevoel over.
Voor de goede orde: dit was in 1980, maar wellicht mede hierdoor ben er ook altijd heel voorzichtig mee geweest toen mijn kinderen klein waren / als er bezoek is met kleine kinderen.
Nou, dat kan toch prima. In een wipstoel, dus geen risico. Met haar bakken, is dus met steeds jouw aandacht erbij.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 12:51 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
[..]
Voor mij voelt dit echt als rubber tegel generatie bij uitstek. Ons dochtertje (5) zat als baby al in een wipstoel bij het koken, door de jaren heen is dit altijd zo gebleven. We bakken samen, helpt met simpele handelingen in de keuken en is er erg veel bij als er gekookt wordt. Ik kan mij best voorstellen dat dit niet met elk kind werkt en ik moet ook toegeven dat ons kind zich wel eens gebrand heeft aan de pan, maar ik vind het ook echt een verrijking van haar leven.
Zit dat niet in de fotoquote:Op maandag 5 januari 2026 13:47 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn inner perfectionist heeft er echt moeite mee dat de ene wastafel groter is dan de andere. Waarom zou je dat doen
Scheve groothoek idd waardoor het vertekend.quote:Op maandag 5 januari 2026 14:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Zit dat niet in de foto
Als ik zo kijk lijkt links groter dan rechts, maar als ik naar de vloertegels kijk is het precies andersom. Of ben ik scheel?
Anders past het zeepflesje er niet naast.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:47 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn inner perfectionist heeft er echt moeite mee dat de ene wastafel groter is dan de andere. Waarom zou je dat doen
De achterbuurman van m'n zus heeft meerdere vliegtuigen en helikopters in zijn achtertuin....quote:Op woensdag 7 januari 2026 20:57 schreef JK1982 het volgende:
Link
Als je achterbuurman een vliegtuig in z'n achtertuin heeft staan..![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ze woont naast Schiphol?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:34 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
De achterbuurman van m'n zus heeft meerdere vliegtuigen en helikopters in zijn achtertuin....
Denk het ook, beide wastafels zijn ongeveer net zo breed als 3 vloertegels.quote:Op maandag 5 januari 2026 18:16 schreef Zomaarevenkijken het volgende:
[..]
Anders past het zeepflesje er niet naast.![]()
Maar ik denk dat het optisch bedrog is inderdaad.
quote:NIEUWE TOEKOMST VOOR WATERTOREN COEVORDEN
De Watertoren Coevorden gelegen aan de Van Heutszpark is 32,5 meter hoog en heeft een ijzeren reservoir met een inhoud van 150.000 liter.
De watertoren van Coevorden is gebouwd in 1914 naar een ontwerp van J.P. Hazeu als onderdeel van het productiestation Dalen voor de centrale waterleiding in dit gebied. De toren met eclectische stijlkenmerken is gebouwd op een markante plek op de voormalige vestingwallen binnen het beschermde stadsgezicht.
Op dit moment heeft de toren geen functie meer in de drinkwatervoorziening.
quote:De bouwkundige staat van de monumentale watertoren is goed. Bij de herbestemming zal de aandacht voornamelijk op de binnenkant moeten worden gevestigd. Het is niet bekend of er asbesthoudende materialen aanwezig zijn.
Frappant (of: al een waarschuwing) dat er geen foto's van het bassin zijn, waar in principe het woongedeelte zou moeten komen.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 11:21 schreef SEMTEX het volgende:
Watertoren te koop in Coevorden. Er is nog helemaal geen woongedeelte, dus je moet hier echt creatief gaan zijn:
https://www.funda.nl/deta(...)utszpark-8/41102530/
https://cloud.funda.nl/va(...)g?options=width=1440
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 13 januari 2026 11:32 schreef hilliebillie het volgende:
Het is met name het filmpje van het huis wat het bijzonder maakt (geluid aan)
https://www.funda.nl/deta(...)61381/media/video/1/
Weet niet of dat ook zo werkt.
Voor de kleur een fotootje er bij dan
[ afbeelding ]
Van dit huis
Haha bijna een miljoen voor dit krotquote:Op dinsdag 13 januari 2026 11:32 schreef hilliebillie het volgende:
Het is met name het filmpje van het huis wat het bijzonder maakt (geluid aan)
https://www.funda.nl/deta(...)61381/media/video/1/
Weet niet of dat ook zo werkt.
Voor de kleur een fotootje er bij dan
[ afbeelding ]
Van dit huis
Maar wat dachten ze: we zetten wat gipsplaatjes tegen de muur, nieuw keteltje erin en het is afquote:Op dinsdag 13 januari 2026 12:17 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dit zegt genoeg
Dit is echt weer een nieuwe ondergrens verwaarloosd. En toch een recente ketel erin. Bizar.
En een monument ook nog. Dus je mag het niet platgooien
Nee, daar mag nog wel een miljoen in om het leefbaar te makenquote:Op dinsdag 13 januari 2026 12:37 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Haha bijna een miljoen voor dit krot![]()
Ik zou er nog geen twee ton voor over hebben, wat een zooitje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |