SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooie TT.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jeejquote:Op vrijdag 5 september 2025 16:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
het plant kopen is gelukt
het potten ook![]()
![]()
kijken hoe lang rozemarijn 2.0 het overleeft
misschien sticker op plakken met plant datum en dan updaten als er een sterfdatum isHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op vrijdag 5 september 2025 16:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
het plant kopen is gelukt
het potten ook
![]()
Dame Lilak.quote:
Ja GG , hoe was je week ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik hou van zen zijn.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Voetballer.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
CoureurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Barabas.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mja. Van voetbal weet ik niet zo veel.quote:
Kan mij niet boeien ook.
Maar Boudewijn de Groot heeft wel mooie liedjes gemaakt.![]()
Zelluf“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Net 18 euro betaald voor riblappen
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Dit dus!quote:Op vrijdag 5 september 2025 15:40 schreef gebrokenglas het volgende:
haha.Ik doe een beschaafd voorzichtig bolkje, maar ToT gaat er met gestrekt been in - de glassplinters vliegen in de rondte
![]()
![]()
Rib uit je lijf.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
....is het tijd om een nieuwe jonko op te steken!quote:Op vrijdag 5 september 2025 17:00 schreef marc0871 het volgende:
Als de rook om je hoofd is verdwenen![]()
![]()
Oh, ik zie dat het zelfs 19 euro is, voor 9 onsquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Beter duur dan niet te krijgen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En goedkoop is duurkoopquote:Op vrijdag 5 september 2025 17:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Beter duur dan niet te krijgen.![]()
Het kon wel beter. Jullie dan?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Foto maken voor in je datingprofiel, dan weten ze dat je financieel goed zitquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Deze man denkt in oplossingenquote:Op vrijdag 5 september 2025 17:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Foto maken voor in je datingprofiel, dan weten ze dat je financieel goed zitIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
* MooieTop6 zet wat koffie voor Scherfquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Deze man hequote:Op vrijdag 5 september 2025 17:14 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
* MooieTop6 zet wat koffie voor Scherf![]()
quote:Op vrijdag 5 september 2025 17:03 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Oh, ik zie dat het zelfs 19 euro is, voor 9 onsBloody hell, voor een zooi botten met wat vlees er tussen?
![]()
thanksquote:Op vrijdag 5 september 2025 17:14 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
* MooieTop6 zet wat koffie voor Scherf
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Riblap heeft toch geen bot?quote:Op vrijdag 5 september 2025 17:15 schreef ToT het volgende:
[..]Bloody hell, voor een zooi botten met wat vlees er tussen?
Uw ADH vitamine Worst
Zo praat je niet over vrouwen hequote:Op vrijdag 5 september 2025 17:15 schreef ToT het volgende:
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 september 2025 17:15 schreef ToT het volgende:
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 september 2025 17:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Leg die kettingzaag dan ook neer, vent!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Op de campus Universiteit Utrecht.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
* MooieTop6 zet wat koffie voor Scherf[quote]quote:Op vrijdag 5 september 2025 17:15 schreef ToT het volgende:
[/quote]
Echt hoorIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
KWOOTVERKLOOTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Kwootverklootquote:Op vrijdag 5 september 2025 17:20 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
* MooieTop6 zet wat koffie voor Scherf
[..]
Echt hoor![]()
ik identificeer mezelf meer als wagyuquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op vrijdag 5 september 2025 17:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik identificeer mezelf meer als wagyuEn lekker gemasseerd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ahh okee.quote:
Ja vlees koop ik zelden meer in Nederland, maar in Duitsland wordt het ook steeds duurder.
We hebben hier nu gemarineerde biefstukjes van zeer dubieuze kwaliteit voor 15 euro per kilo. Smaakt niet echt super, maar het is ietwat betaalbaar tenminste.![]()
misschien keertje heen en weer als ik weer 4 kilo rendang wil makenquote:Op vrijdag 5 september 2025 17:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ahh okee.
Ja vlees koop ik zelden meer in Nederland, maar in Duitsland wordt het ook steeds duurder.
We hebben hier nu gemarineerde biefstukjes van zeer dubieuze kwaliteit voor 15 euro per kilo. Smaakt niet echt super, maar het is ietwat betaalbaar tenminste.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Picanha is iets van 18 euro per kilo, dat is wel prima te eten, maar dat kruipt ook omhoog in prijs.quote:Op vrijdag 5 september 2025 17:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
misschien keertje heen en weer als ik weer 4 kilo rendang wil maken
Minute steaks zijn nog ietsjes duurder terwijl die altijd rond de 15 euro per kilo waren.![]()
Ff koken voor mijn pappie en mammie
Doet ie gewoon hoorquote:Op vrijdag 5 september 2025 17:28 schreef MooieTop6 het volgende:
Ff koken voor mijn pappie en mammie![]()
ja er is tekortquote:Op vrijdag 5 september 2025 17:27 schreef ToT het volgende:
Biefstuk was 20 euro per kilo, nu 25 of zo.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Mijn vlees was ook voor de rendangquote:Op vrijdag 5 september 2025 17:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
misschien keertje heen en weer als ik weer 4 kilo rendang wil maken
vast niet het enige souvenir, ik zie een efteling tasHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wat moet je gaan koken?quote:Op vrijdag 5 september 2025 17:28 schreef MooieTop6 het volgende:
Ff koken voor mijn pappie en mammie![]()
ik hoop niet rendang want dan eten ze pas na 10 in de avondquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Lilak had het nog niet gezienquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja, dat weten wequote:Op vrijdag 5 september 2025 17:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik hoop niet rendang want dan eten ze pas na 10 in de avond![]()
![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Dat is voor zondag, gaat morgen de slowcookerquote:Op vrijdag 5 september 2025 17:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik hoop niet rendang want dan eten ze pas na 10 in de avondIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Kantonese kip, lekker makkelijkquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Oehquote:Op vrijdag 5 september 2025 17:34 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Kantonese kip, lekker makkelijk![]()
![]()
Oh lekkerquote:Op vrijdag 5 september 2025 17:34 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Kantonese kip, lekker makkelijk![]()
![]()
Nieuwe lenzen glow up time
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
ja maar ik was te laatquote:
gisteren niet meer op fok geweest
druk druk druk met wandelen en werketentjeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Het is je vergevenquote:Op vrijdag 5 september 2025 17:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja maar ik was te laat
gisteren niet meer op fok geweest
druk druk druk met wandelen en werketentje![]()
Zellufquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Hoe is het met je, Marc?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dat is als er tijdens het koken een klein beetje van de anti-aanbaklaag in je gerecht terechtkomtquote:Op vrijdag 5 september 2025 12:49 schreef ToT het volgende:
Wat de fuck is een pangram?Ik heb er zojuist eentje gemaakt.
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Van binnen zijn we allemaal pfasquote:Op vrijdag 5 september 2025 17:48 schreef Homijn het volgende:
[..]
Dat is als er tijdens het koken een klein beetje van de anti-aanbaklaag in je gerecht terechtkomt![]()
Ik maak weleens zoiets.quote:
Zag net een recept van Cantonese kip. Lijkt er wel wat op
Was een poging om Beef Shanghai met kip te maken, zonder pakjes en zakjes.![]()
quote:Op vrijdag 5 september 2025 17:50 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik maak weleens zoiets.
[ afbeelding ]
Was een poging om Beef Shanghai met kip te maken, zonder pakjes en zakjes.![]()
![]()
zoek jij nog wel eens voedseltesters?quote:Op vrijdag 5 september 2025 17:50 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik maak weleens zoiets.
[ afbeelding ]
Was een poging om Beef Shanghai met kip te maken, zonder pakjes en zakjes.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Als ik ga testen, gaat het meestal op ookquote:Op vrijdag 5 september 2025 17:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zoek jij nog wel eens voedseltesters?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 september 2025 17:54 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Als ik ga testen, gaat het meestal op ook
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik mag niet klagenquote:Op vrijdag 5 september 2025 17:52 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Naar omstandigheden best redelijk.
En met jou?
![]()
Ik heb een FOK!ker gevonden. Ik weet nog niet wie, maar het is een FOK!ker!Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
niet dus
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Zo, nu wel
Ja gevonden. Het recept voor bovenstaand gerecht
Ik noem het
Shanghai chicken
Om te beginnen, kook je wok noodles/eier noodles, zoals aangegeven.
Ik gebruik Long life egg noodles maar gebruik wat jij lekker vindt.
In iig al dente, net gaar, met een bite. Mag een beetje chewy aanvoelen.
Afgieten, koud spoelen. Weer in de pan en wegzetten.
Ik gebruikte 2 plakken. Had ik, met de groente en het vlees, een behoorlijk maal aan.
Met een plak meer, zou je er met z'n tweeën van kunnen eten.
Ondertussen kan je een half uitje in kwart ringen snijden,
Een stuk prei in halve ringen,
Een teentje knoflook fijnhakken,
Een pepertje fijnhakken. Of sambal naar smaak.
Ik heb er hier een stuk paprika bij gedaan.
Taugé, witte kool, Chinese kool, reepjes wortel kan ook.
Voor mijn part gooi je er een bak bami/nasi of oosterse roerbakmix in. Wat jij lekker vind.
Rooster ook een eetlepel sesamzaadjes, in een droge wok.
Voor het vlees heb ik kipfilet gebruikt. Als jij dijfilet lekker vind, vooral doen.
In de breedte, in dunne reepjes snijden.
Vind je de reepjes te lang, snij je ze door midden.
Verder niks mee doen. Er zit straks smaak zat aan.
Voor de saus heb ik een eetlepel bruine suiker,
Een eetlepel mirin,
Een eetlepel neutrale olie. Ik gebruik zonnebloemolie,
Een eetlepel ketjap manis,
Een goede theelepel 5-spice
Een afgestreken theelepel gemberpoeder,
Een afgestreken theelepel korianderzaad,
Een keer schudden met witte peper,
Een eetlepel oestersaus,
Eetlepel azijn,
2 theelepels maizena,
En een half kopje water.
Mengen.
Genoeg neutrale olie in een wok. Mag best een plasje in liggen.
Kipreepjes rondom aanbakken,
Ui, knoflook en pepertje erbij en roerbakken tot geurig,
Dan paprika erbij en even meebakken,
Prei erbij en even meebakken,
Saus nog een keer doorroeren en erbij doen,
Roeren totdat het wat gaat binden,
Check even voor zout,
Dan de noodles erbij en in de saus omscheppen,
Voeg nog een paar druppels sesamolie toe, voor extra smaak.
Serveren op een bord of in een kom, met wat geroosterde sesamzaadjes.![]()
Een volhouder die Justin hoor
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Maar wie het ook is, theedrinker, koffiedrinker, het maakt niet uit, ik bolk gewoon iedereen hier.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Of touwtrekken Justin?
Dat is ook een leuk spelletje.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Team 2 veruit het beste teamIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Team 2 altijd minimaal 1x beter dan Team 1Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Is dit het Shanghai chicken gerecht?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Team 1 altijd minimaal 1x beter dan Team 2quote:Op vrijdag 5 september 2025 18:20 schreef MooieTop6 het volgende:
Team 2 altijd minimaal 1x beter dan Team 1Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Kwam omdat ik vroeger in Team 1 zatquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Deze man weetquote:Op vrijdag 5 september 2025 18:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Team 1 altijd minimaal 1x beter dan Team 2![]()
Als jullie het nou even uitvechten onder elkaar, ga ik er wel met de punten vandoor als jullie moe zijn.![]()
Overloperquote:Op vrijdag 5 september 2025 18:21 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Kwam omdat ik vroeger in Team 1 zat![]()
![]()
Kan niet, want dan is team alsnog 1x beter dan team 1quote:Op vrijdag 5 september 2025 18:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Team 1 altijd minimaal 1x beter dan Team 2
Nee.quote:Op vrijdag 5 september 2025 18:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is dit het Shanghai chicken gerecht?
Die heb ik erbij gepakt terwijl ik naar jullie bolkstrijd kijk![]()
Daar ziet het voorlopig niet naar uit. Hoewel ik zo wel even de ping aanzetquote:Op vrijdag 5 september 2025 18:21 schreef marc0871 het volgende:
Als jullie het nou even uitvechten onder elkaar, ga ik er wel met de punten vandoor als jullie moe zijn.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Vast popcorn chickenquote:Op vrijdag 5 september 2025 18:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is dit het Shanghai chicken gerecht?
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op vrijdag 5 september 2025 18:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is dit het Shanghai chicken gerecht?![]()
![]()
Chef Mikequote:Op vrijdag 5 september 2025 18:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar ziet het voorlopig niet naar uit. Hoewel ik zo wel even de ping aanzet![]()
Ja, dit is popcorn.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Scherp als altijdquote:
We zijn scherp deze avond, herenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
De bolk is immers en altijd op het scherpst van de snede
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ohja in Duitsland toch?quote:Op vrijdag 5 september 2025 18:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja gezellig, zijn nog lekker wezen eten.
Nice!![]()
Ik zit op dit moment op m'n 2e scherm dit te kijken!quote:Op vrijdag 5 september 2025 18:33 schreef DerRabbit het volgende:
De bolk is immers en altijd op het scherpst van de snede
Bekijk deze YouTube-video![]()
Denk niet dat ik veel kan uitrichten met mijn level 11quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Je kunt het proberen.quote:Op vrijdag 5 september 2025 18:37 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Denk niet dat ik veel kan uitrichten met mijn level 11
Anders gewoon syrop nemen en in het ziekenhuis blijven![]()
![]()
Netjes! Chatgpt had gelijk. Alleen waarom "neutrale olie"? Voor dit soort gerecht gebruik ik graag beetje sesamoilie omdat dat wat extra smaak toevoegt. Bij de groenten zou ik ook wat verse gember toevoegen aan het einde, gewoon omdat ik enorm hou van gembersmaak. Gemberpoeder is prima voor de saus, maar verse gember smaakt toch net een heel stuk beterquote:Op vrijdag 5 september 2025 18:16 schreef marc0871 het volgende:
Ja gevonden. Het recept voor bovenstaand gerecht
Ik noem het
Shanghai chicken
Om te beginnen, kook je wok noodles/eier noodles, zoals aangegeven.
Ik gebruik Long life egg noodles maar gebruik wat jij lekker vindt.
In iig al dente, net gaar, met een bite. Mag een beetje chewy aanvoelen.
Afgieten, koud spoelen. Weer in de pan en wegzetten.
Ik gebruikte 2 plakken. Had ik, met de groente en het vlees, een behoorlijk maal aan.
Met een plak meer, zou je er met z'n tweeën van kunnen eten.
Ondertussen kan je een half uitje in kwart ringen snijden,
Een stuk prei in halve ringen,
Een teentje knoflook fijnhakken,
Een pepertje fijnhakken. Of sambal naar smaak.
Ik heb er hier een stuk paprika bij gedaan.
Taugé, witte kool, Chinese kool, reepjes wortel kan ook.
Voor mijn part gooi je er een bak bami/nasi of oosterse roerbakmix in. Wat jij lekker vind.
Rooster ook een eetlepel sesamzaadjes, in een droge wok.
Voor het vlees heb ik kipfilet gebruikt. Als jij dijfilet lekker vind, vooral doen.
In de breedte, in dunne reepjes snijden.
Vind je de reepjes te lang, snij je ze door midden.
Verder niks mee doen. Er zit straks smaak zat aan.
Voor de saus heb ik een eetlepel bruine suiker,
Een eetlepel mirin,
Een eetlepel neutrale olie. Ik gebruik zonnebloemolie,
Een eetlepel ketjap manis,
Een goede theelepel 5-spice
Een afgestreken theelepel gemberpoeder,
Een afgestreken theelepel korianderzaad,
Een keer schudden met witte peper,
Een eetlepel oestersaus,
Eetlepel azijn,
2 theelepels maizena,
En een half kopje water.
Mengen.
Genoeg neutrale olie in een wok. Mag best een plasje in liggen.
Kipreepjes rondom aanbakken,
Ui, knoflook en pepertje erbij en roerbakken tot geurig,
Dan paprika erbij en even meebakken,
Prei erbij en even meebakken,
Saus nog een keer doorroeren en erbij doen,
Roeren totdat het wat gaat binden,
Check even voor zout,
Dan de noodles erbij en in de saus omscheppen,
Voeg nog een paar druppels sesamolie toe, voor extra smaak.
Serveren op een bord of in een kom, met wat geroosterde sesamzaadjes.![]()
Een beetje het Zwitserland onder de oliën.quote:Op vrijdag 5 september 2025 18:46 schreef hemarookworst het volgende:
Met neutrale olie voorkom ik oorlog in de keuken![]()
Heer 0quote:Op vrijdag 5 september 2025 18:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Een beetje het Zwitserland onder de oliën.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Daar zitten vast meer verborgen grappenquote:Op vrijdag 5 september 2025 18:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die zit verborgen in Grapperhaus![]()
Ja een hele haus volquote:Op vrijdag 5 september 2025 18:54 schreef JustinK het volgende:
[..]
Daar zitten vast meer verborgen grappenUw ADH vitamine Worst
Kimpiequote:
Wat nietquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
had tv wel aanquote:
maar heb niet alles gevolgd
en nee niet heel spannend
maar vind het hele seizoen tot nog toe mwahhhhThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Het had een heel spannend seizoen kunnen zijn als er één team niet bovenuit stakquote:Op vrijdag 5 september 2025 19:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
had tv wel aan
maar heb niet alles gevolgd
en nee niet heel spannend
maar vind het hele seizoen tot nog toe mwahhhh
Forum Opties Forumhop: Hop naar: