SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooie TT.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jeejquote:Op vrijdag 5 september 2025 16:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
het plant kopen is gelukt
het potten ook![]()
![]()
kijken hoe lang rozemarijn 2.0 het overleeft
misschien sticker op plakken met plant datum en dan updaten als er een sterfdatum isHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op vrijdag 5 september 2025 16:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
het plant kopen is gelukt
het potten ook
![]()
Dame Lilak.quote:
Ja GG , hoe was je week ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik hou van zen zijn.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Voetballer.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
CoureurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Barabas.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mja. Van voetbal weet ik niet zo veel.quote:
Kan mij niet boeien ook.
Maar Boudewijn de Groot heeft wel mooie liedjes gemaakt.![]()
Zelluf“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Net 18 euro betaald voor riblappen
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Dit dus!quote:Op vrijdag 5 september 2025 15:40 schreef gebrokenglas het volgende:
haha.Ik doe een beschaafd voorzichtig bolkje, maar ToT gaat er met gestrekt been in - de glassplinters vliegen in de rondte
![]()
![]()
Rib uit je lijf.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
....is het tijd om een nieuwe jonko op te steken!quote:Op vrijdag 5 september 2025 17:00 schreef marc0871 het volgende:
Als de rook om je hoofd is verdwenen![]()
![]()
Oh, ik zie dat het zelfs 19 euro is, voor 9 onsquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Beter duur dan niet te krijgen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En goedkoop is duurkoopquote:Op vrijdag 5 september 2025 17:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Beter duur dan niet te krijgen.![]()
Het kon wel beter. Jullie dan?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Foto maken voor in je datingprofiel, dan weten ze dat je financieel goed zitquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Deze man denkt in oplossingenquote:Op vrijdag 5 september 2025 17:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Foto maken voor in je datingprofiel, dan weten ze dat je financieel goed zitIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
* MooieTop6 zet wat koffie voor Scherfquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Deze man hequote:Op vrijdag 5 september 2025 17:14 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
* MooieTop6 zet wat koffie voor Scherf![]()
quote:Op vrijdag 5 september 2025 17:03 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Oh, ik zie dat het zelfs 19 euro is, voor 9 onsBloody hell, voor een zooi botten met wat vlees er tussen?
![]()
thanksquote:Op vrijdag 5 september 2025 17:14 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
* MooieTop6 zet wat koffie voor Scherf
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Riblap heeft toch geen bot?quote:Op vrijdag 5 september 2025 17:15 schreef ToT het volgende:
[..]Bloody hell, voor een zooi botten met wat vlees er tussen?
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Zo praat je niet over vrouwen hequote:Op vrijdag 5 september 2025 17:15 schreef ToT het volgende:
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 september 2025 17:15 schreef ToT het volgende:
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 september 2025 17:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Leg die kettingzaag dan ook neer, vent!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Op de campus Universiteit Utrecht.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
* MooieTop6 zet wat koffie voor Scherf[quote]quote:Op vrijdag 5 september 2025 17:15 schreef ToT het volgende:
[/quote]
Echt hoorIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Forum Opties Forumhop: Hop naar: