NJI. Dus alleen jeugd nodigt vrienden uit?quote:
Kon al bij de loting.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:24 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Tickets kunnen geboekt worden.
Billen ook.quote:
Wat een tijd hebben we meegemaakt met z'n allenquote:
Nee, maar dan komen ze nog.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
NJI. Dus alleen jeugd nodigt vrienden uit?
'Valt er een doelpunt kunt u op afstand het glas heffen'quote:Op donderdag 4 september 2025 21:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
En nootjes in bakjes doen en niet uit hetzelfde zakje eten.
Maar waarom zou je uit een zakje eten als het in een bakje zit?
Insert leuk grapje over Fitz Jimquote:Op donderdag 4 september 2025 21:26 schreef VoMy het volgende:
Alsof iemand shithole Murica nog in mag volgende zomer.
Ahquote:
Frits Jamin kan er geen hol van.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Insert leuk grapje over Fitz Jim
Weinig woke ditquote:Op donderdag 4 september 2025 21:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sjim is geen meisje.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
ik ben 36, komt wel dichtbij zoquote:Op donderdag 4 september 2025 21:29 schreef RamboDirk het volgende:
Lewandowski is alweer 37.
einde tijdperk
Jouw probleemquote:Op donderdag 4 september 2025 21:30 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ik ben 36, komt wel dichtbij zo
Oke boomerquote:Op donderdag 4 september 2025 21:30 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ik ben 36, komt wel dichtbij zo
Tegen Polen was 39:45 ook goed geweestquote:
#FawltyTowersquote:Op donderdag 4 september 2025 21:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Tegen Polen was 39:45 ook goed geweest
De enige Feyenoorder die beter is dan wat er nu staat in het Nederlands elftal is Uedaquote:Op donderdag 4 september 2025 21:33 schreef Caland het volgende:
[ x ]
[ x ]
[ x ]
Oranje mist een type Sauer
Sauer krijgt een 6,8 van Flashscore. Overrated.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:33 schreef Caland het volgende:
[ x ]
[ x ]
[ x ]
Oranje mist een type Sauer
Je gaat over naar WRC?quote:
Flashscorequote:Op donderdag 4 september 2025 21:35 schreef GertKuyt het volgende:
[..]
Sauer krijgt een 6,8 van Flashscore. Overrated.
Dat is een prima app.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik bepaal of spelers goed kunnen voetballen op basis van hun FotMob rating
Laat hem dat maar eens bij Feyenoord halen.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daar krijgt Sauer een 7,1.
Gelukkig kregen we wel 40 secondes een analyse van een dronken Rafael vd Vaartquote:
Duitsland is wel een ander niveautje dan Spartaquote:Op donderdag 4 september 2025 21:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Laat hem dat maar eens bij Feyenoord halen.
Dank hiervoor.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Duitsland is wel een ander niveautje dan Sparta
En Hancko is een ander niveautje dan Bos
Wat een walgelijke reclame is dat.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
Heb jij je transfer naar Ziggo al gemaakt?
Mensen die dit soort poppen kopen zijn mentaal gestoord.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Vond hem maar matig met die Labubu's
Dat was dan ook de boodschap van South Park.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Mensen die dit soort poppen kopen zijn mentaal gestoord.
@klaasweetalles, hoe is het met je Labubu?quote:Op donderdag 4 september 2025 21:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Meestal zijn het 11-jarige kinderenquote:Op donderdag 4 september 2025 21:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Welkomquote:
Erg mooiquote:Like Alert
04-09-2025 @ 21:51:22
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Voetbal / [WK-kwalificatie] Nederland - Polen #2"
KPN is goedkoper joh.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
Heb jij je transfer naar Ziggo al gemaakt?
Maar niemand met hersenen neemt KPN mobiel abo.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:52 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
KPN is goedkoper joh.
Ze geven je ESPN er gratis bij als je ook een mobiel abonnement hebt.
Daar kan Ziggo niet aan tippen.
Fotmob voor het voetbal en flashscore voor het dartenquote:Op donderdag 4 september 2025 21:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Vele malen beter dan FlashScore in elk geval.
TR geplaatst.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:52 schreef Dagoduck het volgende:
Ik geef geen neuk om "IkGeefEnkelLikes"
Ik vond hem best wel leukquote:Op donderdag 4 september 2025 21:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Vond hem maar matig met die Labubu's
Fijn, die betrokkenheid.quote:
Zondag 15. Ben erbij.quote:
https://www.futbol24.com/quote:Op donderdag 4 september 2025 21:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Vele malen beter dan FlashScore in elk geval.
@IkGeefGeenEnkeleNeukquote:Op donderdag 4 september 2025 21:52 schreef Dagoduck het volgende:
Ik geef geen neuk om "IkGeefEnkelLikes"
Ik ga al zeker een jaar of 15 naar de West-Kruiskade daarvoor.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond hem best wel leuk
Ook hier in Rotterdam krijgen we steeds meer Asian pop-up stores. Belachelijk duur wel. Maar ja, wel lekker om af en toe ramen of soju te halen.
Je kijkt maar gewoon.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Monza is altijd zo saai.
@KingRolandquote:Op donderdag 4 september 2025 21:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik hoop dat ze in Aziatische landen ook pop-up AH to Go’s gaan neerzetten met veel te dure vettige saucijzenbroodjes en Perra koffie
Perra koffiequote:Op donderdag 4 september 2025 21:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik hoop dat ze in Aziatische landen ook pop-up AH to Go’s gaan neerzetten met veel te dure vettige saucijzenbroodjes en Perra koffie
Ramen heb je ook op de Wallenquote:Op donderdag 4 september 2025 21:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik ga al zeker een jaar of 15 naar de West-Kruiskade daarvoor.
Ja ik bedoel specifiek deze:quote:Op donderdag 4 september 2025 21:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik ga al zeker een jaar of 15 naar de West-Kruiskade daarvoor.
Daarvoor moet ik naar Amsterdam en daar kom ik liever nietquote:
Laat zich heel makkelijk te kijk zetten, ja.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind die Van Hecke niet veel trouwens
'Chicken'. Zuid-Korea = hondquote:Op donderdag 4 september 2025 21:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja ik bedoel specifiek deze:
[ afbeelding ]
Zullen ze vast wel hebben bij de AO daar.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja ik bedoel specifiek deze:
[ afbeelding ]
Gewoon naar Tensai gaanquote:Op donderdag 4 september 2025 21:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond hem best wel leuk
Ook hier in Rotterdam krijgen we steeds meer Asian pop-up stores. Belachelijk duur wel. Maar ja, wel lekker om af en toe ramen of soju te halen.
Je hebt er geen kijk op.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind die Van Hecke niet veel trouwens
Ramen Kingdom in Amsterdam schijnt fenomenaal te zijn.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Daarvoor moet ik naar Amsterdam en daar kom ik liever niet
Ja als je kwaliteit ramen wil welquote:
Ik hou wel van kwaliteit ramen @onlogischquote:Op donderdag 4 september 2025 22:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja als je kwaliteit ramen wil wel
Maar als je van die instant ramen wil zijn dit de beste
Dat denk ik niet, deze vind je specifiek in winkels voor Korea-autisten.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zullen ze vast wel hebben bij de AO daar.
NVWA?quote:Op donderdag 4 september 2025 22:00 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Ramen Kingdom in Amsterdam schijnt fenomenaal te zijn.
Ze waren een tijdje gesloten, maar gaan deze maand weer open. Ik ga zeker een keer langs!
Geen idee of we het nu over een hoerenkast, Aziatische winkel of iets compleet anders hebben.quote:Op donderdag 4 september 2025 22:00 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Ramen Kingdom in Amsterdam schijnt fenomenaal te zijn.
Ze waren een tijdje gesloten, maar gaan deze maand weer open. Ik ga zeker een keer langs!
@KingRolandquote:Op donderdag 4 september 2025 22:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, deze vind je specifiek in winkels voor Korea-autisten.
Jaquote:Op donderdag 4 september 2025 22:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Geen idee of we het nu over een hoerenkast, Aziatische winkel of iets compleet anders hebben.
Hoe dan ook, ik zal daar niet komen.
De verdwijnact.quote:Op donderdag 4 september 2025 22:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is tijd dat de zoveelste act van @:kingroland stopt.
Even gekeken en er staat een dikke Italiaanse vent achter hun ramenquote:Op donderdag 4 september 2025 22:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Geen idee of we het nu over een hoerenkast, Aziatische winkel of iets compleet anders hebben.
Hoe dan ook, ik zal daar niet komen.
Hij zou nog een review doen van chips. Ben vergeten welke. Thaise ofzo.quote:Op donderdag 4 september 2025 22:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is tijd dat de zoveelste act van @:kingroland stopt.
Dat betekent Koeman.quote:
Zware bottenquote:Op donderdag 4 september 2025 22:03 schreef bbuddybb het volgende:
Depay is slechts 31, maar oogt nu al vrij oud. Wat is ie traag zeg.
De noodles bij de AO op de Kruiskade zijn merendeels Koreaans. En ze hebben honderden soorten.quote:Op donderdag 4 september 2025 22:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, deze vind je specifiek in winkels voor Korea-autisten.
Own goalquote:Op donderdag 4 september 2025 22:04 schreef Dagoduck het volgende:
Depay gaat nooit meer scoren voor Oranje.
Ik ben ouder? Wtf.quote:Op donderdag 4 september 2025 22:03 schreef bbuddybb het volgende:
Depay is slechts 31, maar oogt nu al vrij oud. Wat is ie traag zeg.
Oke mofquote:Op donderdag 4 september 2025 22:05 schreef TheGreatAlfonso het volgende:
[..]
Milka betekent Milch und Kakao.
Woont ook niet bij zijn ouders op zolder.quote:
Wie was jij eerst?quote:Op donderdag 4 september 2025 22:06 schreef TheGreatAlfonso het volgende:
[..]
Volgens mij is dat Zwitsers
erg mooiquote:
Bij die AO hingen deze tamelijk bizarre foto’s:quote:Op donderdag 4 september 2025 22:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
De noodles bij de AO op de Kruiskade zijn merendeels Koreaans. En ze hebben honderden soorten.
Bij mij in de buurt zit ook een Koreaans winkeltje met eten, maar ik acht de kans groter dat ik die noodles bij de AO ga vinden.
Alleen in oranje is hij minder tochquote:Op donderdag 4 september 2025 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is Tottenham opgelicht door Rasenballsport?
Koetje gebruikt hem ook wel verkeerd.quote:Op donderdag 4 september 2025 22:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Alleen in oranje is hij minder toch
quote:Op donderdag 4 september 2025 22:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bij die AO hingen deze tamelijk bizarre foto’s:
[ afbeelding ]
Vooral deze was gek:
[ afbeelding ]
Ik weet nog steeds niet wat een zoutvis dief is
quote:"Zoutvis dief" verwijst naar een persoon die zoutvis heeft gestolen, zoals de meervoudige winkeldief die in mei 2023 in Suriname werd aangehouden na het stelen van zoutvlees uit een supermarkt. De term kan ook verwijzen naar een koerier die cocaïne verstopte in zoutvis om de douane te slim af te zijn, wat in 2015 op de luchthaven van Suriname gebeurde
Bos hout voor de deur.quote:Op donderdag 4 september 2025 22:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vooral deze was gek:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 september 2025 22:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vooral deze was gek:
[ afbeelding ]
Ja, anders heb ik de Cocototo niet juist.quote:
* Dagoduck boekt ticket...quote:
Lefgozer.quote:
Met mayo? @Zipportalquote:Op donderdag 4 september 2025 22:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zouden jullie een zoutvis stelen?
Understatement.quote:
Goaltjesdief?quote:
Met een kaas op z'n kop?quote:Op donderdag 4 september 2025 22:16 schreef Coco het volgende:
@:dombohetolifantje1 gaat trouwens naar Litouwen - Nederland.
Ter info.
Dit geloof ik nietquote:Op donderdag 4 september 2025 22:16 schreef Coco het volgende:
Ter info.
Vliegend erheen? (lol)quote:Op donderdag 4 september 2025 22:16 schreef Coco het volgende:
Ter info.
Zouden ze wat op hebbenquote:
Te links bevonden voor reddit?quote:Op donderdag 4 september 2025 22:18 schreef TheGreatAlfonso het volgende:
[..]
Oh, zo! Nee, vers van Reddit.
Maakt gewoon de 2-0 zo uiteraard.quote:Op donderdag 4 september 2025 22:23 schreef Zorro het volgende:
Weghorst staat klaar.
Nog nooit heeft Nederland zo zijn best gedaan op balbezit als nu.
quote:Op donderdag 4 september 2025 22:23 schreef Zorro het volgende:
Weghorst staat klaar.
Nog nooit heeft Nederland zo zijn best gedaan op balbezit als nu.
Waar hep dit gestaan, Wikipedia?quote:Op donderdag 4 september 2025 22:25 schreef Dagoduck het volgende:
Over Nike gesproken. Keek gister de film October Sky met Kaili Hollister. Blijkbaar is zij een dochter van een van de eerste Nike werknemers of oprichter ofzo.
Interwebz.quote:Op donderdag 4 september 2025 22:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Waar hep dit gestaan, Wikipedia?
Was er iemand die dacht dat we met Koeman als coach ooit een prijs zouden pakken?quote:Op donderdag 4 september 2025 22:26 schreef Sabata het volgende:
de wk ambities kunnen weer opgeborgen worden
Ik heb mijn twijfelsquote:Op donderdag 4 september 2025 22:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Maakt gewoon de 2-0 zo uiteraard.
Ze hebben al genoeg op de bankquote:Op donderdag 4 september 2025 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Werkelijk niemand leek daar geïnteresseerd in Cash.
Dit gaat leuk wordenquote:Op donderdag 4 september 2025 22:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als Weghorst de 2-0 maakt, verander ik mijn UI in het hoofd van Weghorst
Klaassen iddquote:Op donderdag 4 september 2025 22:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Jammer dat je nu geen nr10 hebt die heel makkelijk goaltjes scoort in de zestien
Dit vraag je toch niet serieusquote:Op donderdag 4 september 2025 22:30 schreef leolinedance het volgende:
Waarom moet bij Timber de Q voor zijn naam? Andere spelers hebben enkel de achternaam toch?
Misschien heeft hij wel een broer die (dus) ook Timber heetquote:Op donderdag 4 september 2025 22:30 schreef leolinedance het volgende:
Waarom moet bij Timber de Q voor zijn naam? Andere spelers hebben enkel de achternaam toch?
Weghorst en Malen erin en meteen een tegengoal.quote:Op donderdag 4 september 2025 22:30 schreef Wienerschnitzels het volgende:
4 verschillende spelers krijgen hier de schuld van de goal
quote:Op donderdag 4 september 2025 22:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit vraag je toch niet serieus
Euhm, de twee radio commentatoren waren lichtelijk euforisch aan het worden tot vlak voor Cash' gelijkmakerquote:Op donderdag 4 september 2025 22:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Was er iemand die dacht dat we met Koeman als coach ooit een prijs zouden pakken?
Ze kunnen inderdaad nog verliezen.quote:
Wie heb je als vervanger?quote:Op donderdag 4 september 2025 22:35 schreef Naesala_1981 het volgende:
Koeman is zo'n coach die het altijd net te goed doet om hem te ontslaan. Dus kan je niet verder.
Koeman zit zwaar over de houdbaarheidsdatumquote:Op donderdag 4 september 2025 22:35 schreef Naesala_1981 het volgende:
Koeman is zo'n coach die het altijd net te goed doet om hem te ontslaan. Dus kan je niet verder.
Mwah Boszout is niet ver weg.quote:Op donderdag 4 september 2025 22:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Koeman zit zwaar over de houdbaarheidsdatum
Maar we zullen nog een jaartje moeten wachten op Peter Bosz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |