Ik heb mijn twijfelsquote:Op donderdag 4 september 2025 22:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Maakt gewoon de 2-0 zo uiteraard.
Ze hebben al genoeg op de bankquote:Op donderdag 4 september 2025 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Werkelijk niemand leek daar geïnteresseerd in Cash.
Dit gaat leuk wordenquote:Op donderdag 4 september 2025 22:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als Weghorst de 2-0 maakt, verander ik mijn UI in het hoofd van Weghorst
Klaassen iddquote:Op donderdag 4 september 2025 22:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Jammer dat je nu geen nr10 hebt die heel makkelijk goaltjes scoort in de zestien
Dit vraag je toch niet serieusquote:Op donderdag 4 september 2025 22:30 schreef leolinedance het volgende:
Waarom moet bij Timber de Q voor zijn naam? Andere spelers hebben enkel de achternaam toch?
Misschien heeft hij wel een broer die (dus) ook Timber heetquote:Op donderdag 4 september 2025 22:30 schreef leolinedance het volgende:
Waarom moet bij Timber de Q voor zijn naam? Andere spelers hebben enkel de achternaam toch?
Weghorst en Malen erin en meteen een tegengoal.quote:Op donderdag 4 september 2025 22:30 schreef Wienerschnitzels het volgende:
4 verschillende spelers krijgen hier de schuld van de goal
quote:Op donderdag 4 september 2025 22:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit vraag je toch niet serieus
Euhm, de twee radio commentatoren waren lichtelijk euforisch aan het worden tot vlak voor Cash' gelijkmakerquote:Op donderdag 4 september 2025 22:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Was er iemand die dacht dat we met Koeman als coach ooit een prijs zouden pakken?
Ze kunnen inderdaad nog verliezen.quote:
Wie heb je als vervanger?quote:Op donderdag 4 september 2025 22:35 schreef Naesala_1981 het volgende:
Koeman is zo'n coach die het altijd net te goed doet om hem te ontslaan. Dus kan je niet verder.
Koeman zit zwaar over de houdbaarheidsdatumquote:Op donderdag 4 september 2025 22:35 schreef Naesala_1981 het volgende:
Koeman is zo'n coach die het altijd net te goed doet om hem te ontslaan. Dus kan je niet verder.
Mwah Boszout is niet ver weg.quote:Op donderdag 4 september 2025 22:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Koeman zit zwaar over de houdbaarheidsdatum
Maar we zullen nog een jaartje moeten wachten op Peter Bosz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |