erg mooiquote:
Bij die AO hingen deze tamelijk bizarre foto’s:quote:Op donderdag 4 september 2025 22:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
De noodles bij de AO op de Kruiskade zijn merendeels Koreaans. En ze hebben honderden soorten.
Bij mij in de buurt zit ook een Koreaans winkeltje met eten, maar ik acht de kans groter dat ik die noodles bij de AO ga vinden.
Alleen in oranje is hij minder tochquote:Op donderdag 4 september 2025 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is Tottenham opgelicht door Rasenballsport?
Koetje gebruikt hem ook wel verkeerd.quote:Op donderdag 4 september 2025 22:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Alleen in oranje is hij minder toch
quote:Op donderdag 4 september 2025 22:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bij die AO hingen deze tamelijk bizarre foto’s:
[ afbeelding ]
Vooral deze was gek:
[ afbeelding ]
Ik weet nog steeds niet wat een zoutvis dief is
quote:"Zoutvis dief" verwijst naar een persoon die zoutvis heeft gestolen, zoals de meervoudige winkeldief die in mei 2023 in Suriname werd aangehouden na het stelen van zoutvlees uit een supermarkt. De term kan ook verwijzen naar een koerier die cocaïne verstopte in zoutvis om de douane te slim af te zijn, wat in 2015 op de luchthaven van Suriname gebeurde
Bos hout voor de deur.quote:Op donderdag 4 september 2025 22:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vooral deze was gek:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 september 2025 22:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vooral deze was gek:
[ afbeelding ]
Ja, anders heb ik de Cocototo niet juist.quote:
* Dagoduck boekt ticket...quote:
Lefgozer.quote:
Met mayo? @Zipportalquote:Op donderdag 4 september 2025 22:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zouden jullie een zoutvis stelen?
Understatement.quote:
Goaltjesdief?quote:
Met een kaas op z'n kop?quote:Op donderdag 4 september 2025 22:16 schreef Coco het volgende:
@:dombohetolifantje1 gaat trouwens naar Litouwen - Nederland.
Ter info.
Dit geloof ik nietquote:Op donderdag 4 september 2025 22:16 schreef Coco het volgende:
@:dombohetolifantje1 gaat trouwens naar Litouwen - Nederland.
Ter info.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |