Ja ik had vandaag ook wel 30 plekken willen hebbenquote:Op donderdag 4 september 2025 17:17 schreef Slobeend het volgende:
Ayuso niet overwogen en Dunbaar als laatste afgevallen.
Rolland wel de beste renner van de dag, maar er zullen er wel genoeg met Romo en Ayuso zijn jaquote:
Mee eensquote:Op donderdag 4 september 2025 17:37 schreef wimderon het volgende:
Gisteren moet met terugwerkende kracht toch meetellen.
Zevendes!quote:Op vrijdag 5 september 2025 12:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Top 8 en Zep, hier gaan we niet veel scoren
😢 wat is de tiebreaker?quote:Op vrijdag 5 september 2025 17:34 schreef Pino112 het volgende:
@:The_Undertone gedeeld eerstes en daardoor tweedes! Maar wel stijger van de dag.
Je UI en je teamnaam maken je al een winnaar, houd je daar aan vast.quote:
Wie er hoger in klassement staatquote:
Nou ja, 2/9 is tenminste iets. En mocht het peloton laten lopen dan heeft Soler een hele goede kans om het af te maken.quote:Op zaterdag 6 september 2025 13:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
Dale Cooper gaat er voor![]()
Die staat straks of eerste of 187e.
Als je morgen 3 man van UAE neemt, dan wint een keer een andere ploeg.quote:Op zaterdag 6 september 2025 20:04 schreef wimderon het volgende:
Wilde 1 vluchter voor de zekerheid, helaas geen Marc. Bedankt Matxin!
Hoezo?quote:Op zondag 7 september 2025 13:09 schreef wimderon het volgende:
Allemaal even Lars Craps nemen, mensen.
Van de 13 in ieder geval 3 FOK. Bob heeft hem, dus kan niet meer foutquote:Op zondag 7 september 2025 13:11 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik had hem ook al, goede of slechte keuze?
De winnaar is bekend. BobGOD.quote:Op zondag 7 september 2025 13:11 schreef franklop het volgende:
[..]
Van de 13 in ieder geval 3 FOK. Bob heeft hem, dus kan niet meer fout
Toch niet zo gek? Die gast is 5 etappes in de aanval geweest, grote kans dat die vandaag mee zit. Betere kans dan een random crapshoot opzich.quote:Op zondag 7 september 2025 13:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wat heeft cyclingmaster met Sean Quinn of all placesIk zou dan Shaw pakken.
quote:Op zondag 7 september 2025 13:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wat heeft cyclingmaster met Sean Quinn of all placesIk zou dan Shaw pakken.
(Maar die noemen ook de doodzieke Campenaerts)quote:Favorieten volgens WielerFlits
Mads Pedersen
Javier Romo Oliver, Marc Soler
Kevin Vermaerke, Marco Frigo, Sean Quinn
Ethan Vernon, Jasper Philipsen, Orluis Alberto Aular Sanabria, Victor Campenaerts
Craps al in de aanval. Quinn nog niet gezien.quote:Op zondag 7 september 2025 13:13 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Toch niet zo gek? Die gast is 5 etappes in de aanval geweest, grote kans dat die vandaag mee zit. Betere kans dan een random crapshoot opzich.
Peloton zit op amper een minuutquote:Op zondag 7 september 2025 13:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Te hard voor de gedecimeerde sprint gegaan, jammer.
Mja, maar daar rijdt Cofidis. Die gaan dit natuurlijk nooit dichtrijden.quote:
Ik zie Labrosse er helaas niet bij staan.quote:Op zondag 7 september 2025 14:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb nu 5/9 met Denz, Mads, Craps, Labrosse, Planckaert. Hopen op het beste dan maar.
Paar dagen al goed in de aanval en gisteren ook nog redelijk kort gekomen.quote:Op zondag 7 september 2025 14:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik zie Labrosse er helaas niet bij staan.
Waarom zagen jullie Craps aankomen?
Dat is wel netjes.quote:Op zondag 7 september 2025 14:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mes, Oorluis, Denz, Frigo, Vermaerke, Ivo
Mn hoofd wist dat Kwiatek mee zou zitten maar mn hart gaf Langelotti meer kans. Zit weer niet mee natuurlijk. Flapdrol.
Mis enkel verder nog Thomas Silva en Brieuc Rolland.
Ook netjes hoor, deze groep is natuurlijk veel te groot. Er zal nog wel een groep wegrijden straks.quote:Op zondag 7 september 2025 14:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat is wel netjes.
Zelf Romo, Mads, Planckaert, Vervaeke, Craps, Denz.
Tulett was nogal dom en Labrosse en Howson had ik meer van verwacht.
Herkenbaarquote:Op zondag 7 september 2025 14:51 schreef Mani89 het volgende:
Ik voel een klassieke megavlucht etappe aankomen waar al mijn mannen ergens buiten de top 20 binnen rollen.
Was. Met dank aan weer een Palestijnenvlagzwaaier.quote:Op zondag 7 september 2025 14:58 schreef Pino112 het volgende:
Oh Romo is wel mee? Die was een poosje uit de lijst. Dan zijn het er vijf.
Ik heb dat laatste heuveltje ook behoorlijk onderachatquote:Op zondag 7 september 2025 17:16 schreef wimderon het volgende:
Fisher-Black ook keurig bijna laatste van G2 terwijl die best aardig kan aankomen. Nooit. Meer. Zwarte. Paarden.
Wel lekker goedkoop qua startgeld!quote:Op dinsdag 9 september 2025 14:22 schreef Slobeend het volgende:
Shit helemaal niet meer aan gedacht, nu een leeg team
Ja jammer, die heb ik niet. Maar als dit het wordt heb ik vijf man mee. Al zal Jungels voor Bernal moeten werken.quote:Op dinsdag 9 september 2025 14:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Soler komt uit de UAE-tombola
Dat is zeer netjes. Ik heb alleen Pickering, Rolland, Cepeda en Vermaerke.quote:Op dinsdag 9 september 2025 14:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja jammer, die heb ik niet. Maar als dit het wordt heb ik vijf man mee. Al zal Jungels voor Bernal moeten werken.
Ik heb Quinn en Jungels ipv Cepeda. Die had ik ook wel graag gehad, maar ging toch voor Romoquote:Op dinsdag 9 september 2025 14:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is zeer netjes. Ik heb alleen Pickering, Rolland, Cepeda en Vermaerke.
Dat vind ik wel vroeg om te zeggen, maar is nog niet uit te sluiten neequote:Op dinsdag 9 september 2025 14:53 schreef The_Undertone het volgende:
Ziet er overigens naar uit dat het voor de klassementrenners wordt.
Keurig gewerkt.quote:
Er zal wel iemand zijn met Landa en Denz ofzo.quote:Op dinsdag 9 september 2025 17:12 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Dan zal je er niet te ver van verwijderd zijn, denk ik.
Top 10 zou ik al heel erg blij mee zijn. Rampzalige Vuelta tot dusver.quote:Op dinsdag 9 september 2025 17:12 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Dan zal je er niet te ver van verwijderd zijn, denk ik.
Elfdes!quote:Op dinsdag 9 september 2025 17:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh Rolland zat er wel. 3, 6-9 (6 en 9 grijs)
acceptabel, jammer dat ik Denz miste. Landa en Bernal niet echt overwogen.
Erg mooi.quote:
En weer niet in de subliek, we erkennen deze eerste plaats dus niet.quote:Op dinsdag 9 september 2025 20:24 schreef TheArt het volgende:
Ik ben al etappes lang niet meer met de stand bezig, ik vul elke keer maar gewoon in wat ik denk dat logisch is, en nu sta ik na vandaag gewoon 1e algemeen
Ooit al eerder gebeurd dat FOK! alle 3 de grote rondes in het jaar weet te winnen?quote:Op dinsdag 9 september 2025 20:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En weer niet in de subliek, we erkennen deze eerste plaats dus niet.
Ik zit best wel in dubio. Met of zonder klim is idd nogal allesbepalend voor je opstelling.quote:Op woensdag 10 september 2025 07:57 schreef franklop het volgende:
Vandaag maar sprinters opstellen, voor geval de laatste klim wordt geschrapt.
Jij en @DeLuna zijn de enige in de subliek met Mads.quote:Op woensdag 10 september 2025 13:39 schreef GotenSSJ het volgende:
Ben voor Pedersen + klimmers gegaan. Vertrouw deze organisatie voor geen meter
@DeLuna heeft zelfs Philipsen en Aular opgesteldquote:Op woensdag 10 september 2025 13:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jij en @:Deluna zijn de enige in de subliek met Mads.
Ik citeer: 'drie vluchters, drie klassement en drie sprinters'quote:Op woensdag 10 september 2025 13:42 schreef franklop het volgende:
[..]
@:DeLuna heeft zelfs Philipsen en Aular opgesteld
Ik tel 4 klassementquote:Op woensdag 10 september 2025 13:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik citeer: 'drie vluchters, drie klassement en drie sprinters'
Zal ook vast wel iemand zijn met top 8 en Jorgensonquote:Op woensdag 10 september 2025 17:21 schreef franklop het volgende:
1-9
Als Jorgensen 10e is dan is dat volgens mij genoeg met bonus om voor mijn ploeg te komen (Jorgensen ipv Traeen)
Heb 1 team tot dusver die 1-6 en 8-10 heeftquote:Op woensdag 10 september 2025 17:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zal ook vast wel iemand zijn met top 8 en Jorgenson
Zie er ook al 1 met 1-7 en de Vismaboys. Als niemand die 1-8, Jorgenson heeft zal die wel winnen dus.quote:Op woensdag 10 september 2025 17:25 schreef franklop het volgende:
[..]
Heb 1 team tot dusver die 1-6 en 8-10 heeft
Maar inderdaad zo'n combi zal er ook zijn
Alles of niets. Maar nooit gedacht dat Visma kort wilde houden. Ik had eerder Bora verwacht of UAE.quote:Op woensdag 10 september 2025 17:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
1-7, 9, 13.
Het zal wel. Bob met een implosie
Oliveira?quote:Op donderdag 11 september 2025 10:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie van de drie bij Joe Ee Ie?
Bjerg?quote:Op donderdag 11 september 2025 10:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie van de drie bij Joe Ee Ie?
Die heeft al lang geen fatsoenlijke tijdrit geredenquote:
Ik heb maar 4 zekerheidjes tot nu toe. Dit wordt een helse middag.quote:Op donderdag 11 september 2025 11:29 schreef franklop het volgende:
[..]
Die heeft al lang geen fatsoenlijke tijdrit gereden
Dus waarschijnlijk beste om te kiezen
Ik twijfel wie er deze tijdrit weer op z´n bek gaat, vooral.quote:Op donderdag 11 september 2025 11:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb maar 4 zekerheidjes tot nu toe. Dit wordt een helse middag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze 2 dagen zijn het wel echt de dood of de gladiolen bij jouquote:Op donderdag 11 september 2025 14:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hup Cote, Gruel en De Pestel. Op 10 km kan alles.
Dat was bij mij inderdaad geen zekerheidjequote:Op donderdag 11 september 2025 14:32 schreef wimderon het volgende:
Ik durfde Hoole er niet uit te laten, ondanks dat hij hier rotslecht is in de ritten in lijn.
Ik baal wel een beetje dat ik te ver door heb gedraafd. Ik had anders Kung en Armirail en een mooie score.quote:Op donderdag 11 september 2025 17:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Armirail eruit laten zal mij opbreken. Twijfelde te hard tussen hem en Ayuso en Almeida.
Vingegaard heb ik ook niet. Voor de rest zullen er niet veel O'Brien hebben of Ivo Oliveira.
Dat is natuurlijk het mooie en tegelijk kutste aan CMquote:Op donderdag 11 september 2025 17:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik baal wel een beetje dat ik te ver door heb gedraafd. Ik had anders Kung en Armirail en een mooie score.
Al zou een goede Almeida of Vingegaard de das om hebben gedaan, maar die had ik er sowieso uit gelaten.
Zit je dicht tegen dagwinst aan lijkt me?quote:Op donderdag 11 september 2025 17:32 schreef franklop het volgende:
1-4,6,8-10,14
Pedersen had een 1,5 seconde sneller mogen zijn. Verder klaag ik niet
Dat is eigenlijk ook veel leuker dan lafjes aanklampen.quote:Op donderdag 11 september 2025 18:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
Goed bezig. Ik ga bij de Giro weer een nieuwe poging wagen. De neiging om all in te gaan moet ik echt gaan onderdrukken.
Ja, daarom ga ik dat nu wel doen. Gewoon vol voor een scenario. Maar bij twijfel kan je ook voor een 6+3 opstelling gaan.quote:Op donderdag 11 september 2025 18:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk ook veel leuker dan lafjes aanklampen.
Was meer omdat hij ziek zou zijnquote:Op vrijdag 12 september 2025 13:14 schreef Pino112 het volgende:
Zo duur is ie ondertussen toch al niet meer
Als dat al mwoa isquote:
Als je voor het klassement gaat en het wordt het klassement dan kan je gewoon dagwinnaar worden als je 1 handige pick hebt.quote:Op zaterdag 13 september 2025 12:32 schreef franklop het volgende:
Tsja, of gaan voor een mooie dagklassement of mee met iedereen voor klassement en dan max 100e worden
Wij hebben groot deel hetzelfde team. Dus het wordt echt gevalletje fantastisch op flopquote:Op zaterdag 13 september 2025 13:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
6 zwarte paarden, grijze (!) Landa en de twee beste aanvallers met Dunbar en Bernal. Dit kan niet meer mis.
Ik neem aan een keiharde flop.quote:Op zaterdag 13 september 2025 13:19 schreef franklop het volgende:
[..]
Wij hebben groot deel hetzelfde team. Dus het wordt echt gevalletje fantastisch op flop
En Dunbar nog.quote:Op zaterdag 13 september 2025 13:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
De top van AK heeft vrijwel zelfde team. Enige variatie tussen Traeen, Tejada, Balderstone en Guardeno.
racecenter.lavuelta.esquote:Op zaterdag 13 september 2025 13:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Is er al een complete lijst?
Zal weinig uitmaken vrees ikquote:
Ik heb in 2 etappes wel mijn top 50 weggegooidquote:Op zondag 14 september 2025 16:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Top 9 gok ik. Even geen zin om top 50 te vergooien, aangezien ik toch al dagwinst op zak heb mag dat een keer.
Jij hebt de vorige keer nog gewonnen, voor mij is het jaren geleden dat ik er een keer aardig voor stond omdat ik als ik dat stond altijd ging gokken en het helemaal misgingquote:Op zondag 14 september 2025 16:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb in 2 etappes wel mijn top 50 weggegooidAl had ik met beetje geluk nog top 100 gehaald na 1 barre etappe.
En dan heb je ook nog de Q36.5 loterijquote:Op zondag 14 september 2025 16:42 schreef wimderon het volgende:
Turner zegt dat ze op het einde een keer gaan beslissen of hij of Ganna gaat sprinten, jawel!
Tsja ik wilde niet net die mongool zijn die Mihkels of Marit mist als ze naar p4 sprintenquote:Op zondag 14 september 2025 16:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hup paard David Gonzalez. Verder tsja. Zullen zoals altijd wel twee of drie rare namen in top-10 komen
Goed nieuws voor jou. Mihkels heb ik niet dus die gaat winnenquote:Op zondag 14 september 2025 16:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja ik wilde niet net die mongool zijn die Mihkels of Marit mist als ze naar p4 sprinten
Die gaan gewoon weer allebei. Leer mij de familie Christen kennen.quote:Op zondag 14 september 2025 16:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En dan heb je ook nog de Q36.5 loterij
Foldager die eergisteren kansloos laatste werd, daar trap ik niet meer in.quote:Op zondag 14 september 2025 16:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hup zwarte paarden Foldager en Van Dijke. Breng me naar de dag overwinning pls.
Foldager was ziek, maar gisteren was ie al weer een stukje beter. Een inspanning van een minuut kan iedereen.quote:Op zondag 14 september 2025 16:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Foldager die eergisteren kansloos laatste werd, daar trap ik niet meer in.
Van Dijke, ja, kan.
Gefeliciteerd! Toch wel ruime voorsprong!quote:Op maandag 15 september 2025 01:30 schreef wimderon het volgende:
Schitterend Crassement uit de brand gesleept om de jaarranking binnen te slepen, jawel!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |