Jij hebt de vorige keer nog gewonnen, voor mij is het jaren geleden dat ik er een keer aardig voor stond omdat ik als ik dat stond altijd ging gokken en het helemaal misgingquote:Op zondag 14 september 2025 16:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb in 2 etappes wel mijn top 50 weggegooidAl had ik met beetje geluk nog top 100 gehaald na 1 barre etappe.
En dan heb je ook nog de Q36.5 loterijquote:Op zondag 14 september 2025 16:42 schreef wimderon het volgende:
Turner zegt dat ze op het einde een keer gaan beslissen of hij of Ganna gaat sprinten, jawel!
Tsja ik wilde niet net die mongool zijn die Mihkels of Marit mist als ze naar p4 sprintenquote:Op zondag 14 september 2025 16:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hup paard David Gonzalez. Verder tsja. Zullen zoals altijd wel twee of drie rare namen in top-10 komen
Goed nieuws voor jou. Mihkels heb ik niet dus die gaat winnenquote:Op zondag 14 september 2025 16:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja ik wilde niet net die mongool zijn die Mihkels of Marit mist als ze naar p4 sprinten
Die gaan gewoon weer allebei. Leer mij de familie Christen kennen.quote:Op zondag 14 september 2025 16:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En dan heb je ook nog de Q36.5 loterij
Foldager die eergisteren kansloos laatste werd, daar trap ik niet meer in.quote:Op zondag 14 september 2025 16:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hup zwarte paarden Foldager en Van Dijke. Breng me naar de dag overwinning pls.
Foldager was ziek, maar gisteren was ie al weer een stukje beter. Een inspanning van een minuut kan iedereen.quote:Op zondag 14 september 2025 16:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Foldager die eergisteren kansloos laatste werd, daar trap ik niet meer in.
Van Dijke, ja, kan.
Gefeliciteerd! Toch wel ruime voorsprong!quote:Op maandag 15 september 2025 01:30 schreef wimderon het volgende:
Schitterend Crassement uit de brand gesleept om de jaarranking binnen te slepen, jawel!
Denk dat @DeeBee met z'n oliegeld wel wil sponsoren.quote:Op maandag 27 april 2026 21:36 schreef franklop het volgende:
Wie neemt dit jaar de club voor zijn rekening?
De gaskraan is dicht he.quote:Op dinsdag 28 april 2026 19:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Denk dat @:DeeBee met z'n oliegeld wel wil sponsoren.
Mailtje sturen! Zal je DM sturenquote:Op dinsdag 28 april 2026 20:43 schreef DeeBee het volgende:
[..]
De gaskraan is dicht he.
Voeg ik dat gewoon toe aan mijn eigen account of moet ik die club maken en een invite sturen?
Ik ga misschien een keertje weer meedoen, maar momenteel even net de druk, wel bedankt voor de mentionquote:Op donderdag 30 april 2026 06:04 schreef DeeBee het volgende:
De club zal binnenkort weer actief zijn voor 35 accounts!
Wel zijn er wat strijders gesneuveld / inactief volgens de beheerder:
@:MC-Morgan, @:Koffieplanter, @:Doevelaer, @:VoMy en @:Fretwork
Mochten jullie toch nog meedoen of weer actief worden, laat het even weten, dan zal ik nog een bericht sturen.
WLR gezwicht voor het oliegeldquote:
Gasgeld en al tijden uit de OPEC he!quote:
Iedereen met dezelfde en dan een random 6e plek van David Gonzalez. Je kan het zo uittekenen.quote:Op donderdag 7 mei 2026 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Morgen lekker floppen op de sprint.
¤ 1.450.000quote:Op vrijdag 8 mei 2026 08:50 schreef franklop het volgende:
¤ 1.425.000
Niet veel tijd dus dit zal het wel blijven. Inb4 valpartij waar 7 van mijn renners op de grond zal belanden
Prima startbedrag.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 09:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
¤ 1.450.000
We schelen een renner wellicht
Dat is niet correct en tevens onjuistquote:Op vrijdag 8 mei 2026 09:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Prima startbedrag.
Frank is er voor eentje van 750k gegaan, daar zie ik eigenlijk maar 2 relevante keuzes, maar het zou me verbazen als die top 10 rijden
Oh dat hoeft niet waar te zijn inderdaad. Zijn nog wel andere opties.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |