Ik heb dat laatste heuveltje ook behoorlijk onderachatquote:Op zondag 7 september 2025 17:16 schreef wimderon het volgende:
Fisher-Black ook keurig bijna laatste van G2 terwijl die best aardig kan aankomen. Nooit. Meer. Zwarte. Paarden.
Wel lekker goedkoop qua startgeld!quote:Op dinsdag 9 september 2025 14:22 schreef Slobeend het volgende:
Shit helemaal niet meer aan gedacht, nu een leeg team
Ja jammer, die heb ik niet. Maar als dit het wordt heb ik vijf man mee. Al zal Jungels voor Bernal moeten werken.quote:Op dinsdag 9 september 2025 14:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Soler komt uit de UAE-tombola
Dat is zeer netjes. Ik heb alleen Pickering, Rolland, Cepeda en Vermaerke.quote:Op dinsdag 9 september 2025 14:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja jammer, die heb ik niet. Maar als dit het wordt heb ik vijf man mee. Al zal Jungels voor Bernal moeten werken.
Ik heb Quinn en Jungels ipv Cepeda. Die had ik ook wel graag gehad, maar ging toch voor Romoquote:Op dinsdag 9 september 2025 14:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is zeer netjes. Ik heb alleen Pickering, Rolland, Cepeda en Vermaerke.
Dat vind ik wel vroeg om te zeggen, maar is nog niet uit te sluiten neequote:Op dinsdag 9 september 2025 14:53 schreef The_Undertone het volgende:
Ziet er overigens naar uit dat het voor de klassementrenners wordt.
Keurig gewerkt.quote:
Er zal wel iemand zijn met Landa en Denz ofzo.quote:Op dinsdag 9 september 2025 17:12 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Dan zal je er niet te ver van verwijderd zijn, denk ik.
Top 10 zou ik al heel erg blij mee zijn. Rampzalige Vuelta tot dusver.quote:Op dinsdag 9 september 2025 17:12 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Dan zal je er niet te ver van verwijderd zijn, denk ik.
Elfdes!quote:Op dinsdag 9 september 2025 17:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh Rolland zat er wel. 3, 6-9 (6 en 9 grijs)
acceptabel, jammer dat ik Denz miste. Landa en Bernal niet echt overwogen.
Erg mooi.quote:
En weer niet in de subliek, we erkennen deze eerste plaats dus niet.quote:Op dinsdag 9 september 2025 20:24 schreef TheArt het volgende:
Ik ben al etappes lang niet meer met de stand bezig, ik vul elke keer maar gewoon in wat ik denk dat logisch is, en nu sta ik na vandaag gewoon 1e algemeen
Ooit al eerder gebeurd dat FOK! alle 3 de grote rondes in het jaar weet te winnen?quote:Op dinsdag 9 september 2025 20:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En weer niet in de subliek, we erkennen deze eerste plaats dus niet.
Ik zit best wel in dubio. Met of zonder klim is idd nogal allesbepalend voor je opstelling.quote:Op woensdag 10 september 2025 07:57 schreef franklop het volgende:
Vandaag maar sprinters opstellen, voor geval de laatste klim wordt geschrapt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |