Jij en @DeLuna zijn de enige in de subliek met Mads.quote:Op woensdag 10 september 2025 13:39 schreef GotenSSJ het volgende:
Ben voor Pedersen + klimmers gegaan. Vertrouw deze organisatie voor geen meter
@DeLuna heeft zelfs Philipsen en Aular opgesteldquote:Op woensdag 10 september 2025 13:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jij en @:Deluna zijn de enige in de subliek met Mads.
Ik citeer: 'drie vluchters, drie klassement en drie sprinters'quote:Op woensdag 10 september 2025 13:42 schreef franklop het volgende:
[..]
@:DeLuna heeft zelfs Philipsen en Aular opgesteld
Ik tel 4 klassementquote:Op woensdag 10 september 2025 13:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik citeer: 'drie vluchters, drie klassement en drie sprinters'
Zal ook vast wel iemand zijn met top 8 en Jorgensonquote:Op woensdag 10 september 2025 17:21 schreef franklop het volgende:
1-9
Als Jorgensen 10e is dan is dat volgens mij genoeg met bonus om voor mijn ploeg te komen (Jorgensen ipv Traeen)
Heb 1 team tot dusver die 1-6 en 8-10 heeftquote:Op woensdag 10 september 2025 17:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zal ook vast wel iemand zijn met top 8 en Jorgenson
Zie er ook al 1 met 1-7 en de Vismaboys. Als niemand die 1-8, Jorgenson heeft zal die wel winnen dus.quote:Op woensdag 10 september 2025 17:25 schreef franklop het volgende:
[..]
Heb 1 team tot dusver die 1-6 en 8-10 heeft
Maar inderdaad zo'n combi zal er ook zijn
Alles of niets. Maar nooit gedacht dat Visma kort wilde houden. Ik had eerder Bora verwacht of UAE.quote:Op woensdag 10 september 2025 17:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
1-7, 9, 13.
Het zal wel. Bob met een implosie
Oliveira?quote:Op donderdag 11 september 2025 10:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie van de drie bij Joe Ee Ie?
Bjerg?quote:Op donderdag 11 september 2025 10:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie van de drie bij Joe Ee Ie?
Die heeft al lang geen fatsoenlijke tijdrit geredenquote:
Ik heb maar 4 zekerheidjes tot nu toe. Dit wordt een helse middag.quote:Op donderdag 11 september 2025 11:29 schreef franklop het volgende:
[..]
Die heeft al lang geen fatsoenlijke tijdrit gereden
Dus waarschijnlijk beste om te kiezen
Ik twijfel wie er deze tijdrit weer op z´n bek gaat, vooral.quote:Op donderdag 11 september 2025 11:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb maar 4 zekerheidjes tot nu toe. Dit wordt een helse middag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze 2 dagen zijn het wel echt de dood of de gladiolen bij jouquote:Op donderdag 11 september 2025 14:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hup Cote, Gruel en De Pestel. Op 10 km kan alles.
Dat was bij mij inderdaad geen zekerheidjequote:Op donderdag 11 september 2025 14:32 schreef wimderon het volgende:
Ik durfde Hoole er niet uit te laten, ondanks dat hij hier rotslecht is in de ritten in lijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |