Als dat al mwoa isquote:
Als je voor het klassement gaat en het wordt het klassement dan kan je gewoon dagwinnaar worden als je 1 handige pick hebt.quote:Op zaterdag 13 september 2025 12:32 schreef franklop het volgende:
Tsja, of gaan voor een mooie dagklassement of mee met iedereen voor klassement en dan max 100e worden
Wij hebben groot deel hetzelfde team. Dus het wordt echt gevalletje fantastisch op flopquote:Op zaterdag 13 september 2025 13:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
6 zwarte paarden, grijze (!) Landa en de twee beste aanvallers met Dunbar en Bernal. Dit kan niet meer mis.
Ik neem aan een keiharde flop.quote:Op zaterdag 13 september 2025 13:19 schreef franklop het volgende:
[..]
Wij hebben groot deel hetzelfde team. Dus het wordt echt gevalletje fantastisch op flop
En Dunbar nog.quote:Op zaterdag 13 september 2025 13:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
De top van AK heeft vrijwel zelfde team. Enige variatie tussen Traeen, Tejada, Balderstone en Guardeno.
racecenter.lavuelta.esquote:Op zaterdag 13 september 2025 13:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Is er al een complete lijst?
Zal weinig uitmaken vrees ikquote:
Ik heb in 2 etappes wel mijn top 50 weggegooidquote:Op zondag 14 september 2025 16:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Top 9 gok ik. Even geen zin om top 50 te vergooien, aangezien ik toch al dagwinst op zak heb mag dat een keer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |