Ja... nogal druk met mantelzorgquote:Op maandag 15 september 2025 15:52 schreef Patapon het volgende:
Heerlijk toch!
Hier voorlopig druk met werken....voorbereiden 3 oktoberviering en verkiezingen.
Hopelijk heb ik ook nog een beetje energie om creatief te zijn.
Wauw. Mooi child 👍quote:Op dinsdag 16 september 2025 11:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo, tekeningetje gemaakt. Nu thee en dan of haken of een dutje
[ afbeelding ]
Wat een schatje. Mooi gedaan!quote:Op dinsdag 16 september 2025 11:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo, tekeningetje gemaakt. Nu thee en dan of haken of een dutje
[ afbeelding ]
Hey Child, gaat wel. En met jou?quote:Op donderdag 18 september 2025 08:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hay
Hie gaat het met je?
Zelfdequote:Op donderdag 18 september 2025 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Child, gaat wel. En met jou?
Groot gelijk, lekker genietenquote:Op donderdag 18 september 2025 08:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zelfde
Lekker een vrije dag. Maar daarna duurt het weer anderhalf week. Dus dat is even dubbel... maar besloten vandaag te genieten in mijn hobbykamer
Haaknaald in de handquote:
Ooooh wat tof. Vind het echt knap van jouquote:Op donderdag 18 september 2025 10:42 schreef nixxx het volgende:
Begonnen aan even een klein projectje, heb ik bijv ook weer een cadeautje klaar liggen![]()
Bekijk deze YouTube-video
Mooi Nixxxquote:Op donderdag 18 september 2025 10:42 schreef nixxx het volgende:
Begonnen aan even een klein projectje, heb ik bijv ook weer een cadeautje klaar liggen![]()
Bekijk deze YouTube-video
Goedemorgen!quote:Op vrijdag 19 september 2025 08:08 schreef Dotteke het volgende:
Morguh dames en Nixxx
Child hoe gaat het nu met je?
O dat is minder. dingen tegen je zin in doen is niet goed voor je op dit moment of wel?quote:Op vrijdag 19 september 2025 08:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Ik heb extreem geen zin in deze dag... Van psych, naar moeders huis voor klussen en dan bij haar op bezoek, naar huis waar ik nog twee regentaken heb en haar was moet draaien
maar eerst rustig wakker worden
Mogguh! Bijna weekendquote:Op vrijdag 19 september 2025 08:08 schreef Dotteke het volgende:
Morguh dames en Nixxx
Child hoe gaat het nu met je?
Ja, speelt je enkel toch een beetje meer op dan je dacht? Doe mar voorzichtig, ik zeg altijd beter een dag rustiger aan doen dan een dag te vroeg.quote:Op vrijdag 19 september 2025 08:27 schreef nixxx het volgende:
[..]
Mogguh! Bijna weekend![]()
Nog even rustig aan doen met mijn enkel denk ik, maar ben wel klaar met deze werkweek. Voel me de hele week al zo moe.
Klopt, maar alles wat vandaag moet, moet gewoon.quote:Op vrijdag 19 september 2025 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is minder. dingen tegen je zin in doen is niet goed voor je op dit moment of wel?
Knuffel! Alleen vandaag nog dusquote:Op vrijdag 19 september 2025 08:27 schreef nixxx het volgende:
[..]
Mogguh! Bijna weekend![]()
Nog even rustig aan doen met mijn enkel denk ik, maar ben wel klaar met deze werkweek. Voel me de hele week al zo moe.
Het is allemaal wat met je schat. Hoop zo graag dat het toch snel een stuk beter met je gaat.quote:Op vrijdag 19 september 2025 09:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klopt, maar alles wat vandaag moet, moet gewoon.
Gelukkig komt de psych naar mijn huis. Scheelt weer wat stress.
Dank je welquote:Op vrijdag 19 september 2025 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is allemaal wat met je schat. Hoop zo graag dat het toch snel een stuk beter met je gaat.
Je bent best een sterkert hoor complimenten
Blij zijn met de dingen die je wel kan doen lieverd.quote:Op vrijdag 19 september 2025 09:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel
Op zich gaat het prima, alleen het is jammer dat ik heel veel leuke dingen moet afzeggen uit tijd/energie-gebrek
Dank je wel meisquote:Op vrijdag 19 september 2025 09:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Blij zijn met de dingen die je wel kan doen lieverd.
Ik kan bijna niets meer doen en dan komt het niet door de energie maar door mijn lijf
Kan al mijn hobbys niet meer uitvoeren.
Maar ik blijf kijken naar wat ik nog wel kan.
Maar ik kan mij zelf natuurlijk in de verste verte niet met jou vergelijken natuurlijk
Fijn toch dat je ze gewoon lekker kan doen, geniet er van op de momenten dat je tijd hebt.quote:Op vrijdag 19 september 2025 10:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel meis
Je weet hoe erg ik het voor je vind dat je geen hobby's kan doen en ik vind het zo knap hoe positief jij daaronder blijft
Gelukkig kom ik wel tot mijn hobby's, maar niet tot mijn clubjes. Is ook geen ramp, alleen wel jammer. Morgen ga ik weer lekker haken of tekenen of allebei. En nu bikkelen., Psych is net weg. Even thee drinken en dan knallen we weer door
Ja! Zeker hoorquote:Op vrijdag 19 september 2025 10:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn toch dat je ze gewoon lekker kan doen, geniet er van op de momenten dat je tijd hebt.
Ja zou kunnen zijn dat ik slechter slaap door enkelquote:Op vrijdag 19 september 2025 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, speelt je enkel toch een beetje meer op dan je dacht? Doe mar voorzichtig, ik zeg altijd beter een dag rustiger aan doen dan een dag te vroeg.
Je hoort het heel veel dat mensen moe zijn, het is ook wisselvallig weer van heel warm naar wat frisser
Jep, lekker met een T-shirtje de deur uitquote:Op vrijdag 19 september 2025 11:20 schreef nixxx het volgende:
Vergeet allemaal ook niet om te genieten van (waarschijnlijk de laatste ) mooie zonnige dag
Beter! Hopelijk lukt het om een beetje te relaxen.quote:Op vrijdag 19 september 2025 18:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Extra dagje weekend onverwacht gekregen
Wat naar dat je nog maar zo weinig kan doenquote:Op vrijdag 19 september 2025 09:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Blij zijn met de dingen die je wel kan doen lieverd.
Ik kan bijna niets meer doen en dan komt het niet door de energie maar door mijn lijf
Kan al mijn hobbys niet meer uitvoeren.
Maar ik blijf kijken naar wat ik nog wel kan.
Maar ik kan mij zelf natuurlijk in de verste verte niet met jou vergelijken natuurlijk
Komt goed denk ikquote:Op vrijdag 19 september 2025 19:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Beter! Hopelijk lukt het om een beetje te relaxen.
@Dotteke is echt een enorme doordouwer en een enorme topper. Ik heb heel veel respect voor haar en hoe ze alles doet. Dus voor haar petje af en een diepe buigingquote:Op vrijdag 19 september 2025 19:25 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat naar dat je nog maar zo weinig kan doen![]()
Maar knap dat je naar het positieve kijkt.
Ja is vervelend maar ook niets aan te doen helaas.quote:Op vrijdag 19 september 2025 19:25 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat naar dat je nog maar zo weinig kan doen![]()
Maar knap dat je naar het positieve kijkt.
Ach wat lief. Maar meer applaus voor jou hoor. Wat jij allemaal welquote:Op vrijdag 19 september 2025 19:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
@:Dotteke is echt een enorme doordouwer en een enorme topper. Ik heb heel veel respect voor haar en hoe ze alles doet. Dus voor haar petje af en een diepe buiging
Daarvoor zeg ik het toch niet johquote:Op vrijdag 19 september 2025 19:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach wat lief. Maar meer applaus voor jou hoor. Wat jij allemaal wel
Niet doorstaan moet en toch altijd bereid om
Andere een hart onder de riem te steken 😘
quote:Op vrijdag 19 september 2025 19:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Daarvoor zeg ik het toch niet joh![]()
knuffel
quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:37 schreef Sarabi het volgende:
Jullie zijn allebei mooie en lieve mensen
Dat tijd/energie gebrek herken ik. Daarom probeer ik zoveel mogelijk leuke dingen te doen als ik qua energie aan kan. Ik weet ook dat er een punt ooit (hopelijk nooit) komt dat het niet meer kan.quote:Op vrijdag 19 september 2025 09:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel
Op zich gaat het prima, alleen het is jammer dat ik heel veel leuke dingen moet afzeggen uit tijd/energie-gebrek
Heel erg veel plezier! Stuur alle regen maar naar Groningen doorquote:Op zaterdag 20 september 2025 09:21 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Vandaag weer een lange festivaldag. Hopelijk wordt het druk en blijft het droog.
Veel plezier.quote:Op zaterdag 20 september 2025 09:21 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Vandaag weer een lange festivaldag. Hopelijk wordt het druk en blijft het droog.
ZO, dat heb je snel gedaanquote:Op zaterdag 20 september 2025 10:48 schreef nixxx het volgende:
Zo gisteravond in elkaar genaaid
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:37 schreef Sarabi het volgende:
Jullie zijn allebei mooie en lieve mensen
Zal wel een van de laatste festivals zijn zo ondertussen of niet, einde festival seizoen?quote:Op zaterdag 20 september 2025 09:21 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Het loopt nu wel ten einde inderdaad. Volgende week nog 1.quote:Op zondag 21 september 2025 05:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal wel een van de laatste festivals zijn zo ondertussen of niet, einde festival seizoen?
O ja die gaan er ook weer aan komen de kerstmarktenquote:Op zondag 21 september 2025 10:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het loopt nu wel ten einde inderdaad. Volgende week nog 1.
En dan in november 1. En verder nog 1 a 2 kerstmarkten in december.
Alles is nog mogelijkquote:Op zondag 21 september 2025 08:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Nieuwe dag! Wat ga ik deze dag doen
Nee, helaas niet. Ik hoor er veel goede dingen over.quote:Op zondag 21 september 2025 10:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja die gaan er ook weer aan komen de kerstmarkten
Sta je ook nog op de bokbierfeesten hier in Zutpen?
Ja is keidruk en reuze gezellig.quote:Op zondag 21 september 2025 10:43 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nee, helaas niet. Ik hoor er veel goede dingen over.
Oh bed is ook fijnquote:Op zondag 21 september 2025 10:43 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Alles is nog mogelijk
Ik lig nog lekker in bed. Mijn man moest met hoge uitzondering naar zijn werk deze zondag dus het is lekker rustig hier
Over een uur naar mijn ouders om daar F1 en wielrennen te kijken.
Kerstmarktenquote:Op zondag 21 september 2025 10:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het loopt nu wel ten einde inderdaad. Volgende week nog 1.
En dan in november 1. En verder nog 1 a 2 kerstmarkten in december.
Gaat het een beetje lukken vandaag?quote:Op maandag 22 september 2025 09:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Goedemorgen
Inderdaad. Weekend weer voorbij
Er is een ding waar ik erg van houd: lijstjes en stappenplannen. Die ga ik vandaag maken met mijn moeder voor overzicht. Alleen het idee al geeft rust in mijn hoofd.quote:Op maandag 22 september 2025 09:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Gaat het een beetje lukken vandaag?
Mogguh! Uit mijn zonnige kantoorquote:
Ik doe net de screens weer dicht voor de zon, ben het in het donker zitten bij mooi weer welzat eigelijkquote:
Ik heb ook een gordijn dicht hoor. Anders kan ik mijn scherm niet goed zien en stel je voor dat je iets mist op Fok!quote:Op maandag 22 september 2025 10:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik doe net de screens weer dicht voor de zon, ben het in het donker zitten bij mooi weer welzat eigelijk
Hier met de zonwering naar beneden nog steeds zonnig binnen. Is niet zo dicht. In de zomer ook vaak heet binnen, dan trekt de airco het nauwelijks.quote:Op maandag 22 september 2025 10:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik doe net de screens weer dicht voor de zon, ben het in het donker zitten bij mooi weer welzat eigelijk
Het enige fijne aan de zomer vind ik dat je zo de deur uit kan gaan zonder van alles aan te moeten trekkenquote:Op maandag 22 september 2025 10:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb ook een gordijn dicht hoor. Anders kan ik mijn scherm niet goed zien en stel je voor dat je iets mist op Fok!, gelukkig komt de herfst er snel aan
Ben dol op de ber-maanden
O dat is minder dat de airco niet genoeg power heeft danquote:Op maandag 22 september 2025 10:21 schreef nixxx het volgende:
[..]
Hier met de zonwering naar beneden nog steeds zonnig binnen. Is niet zo dicht. In de zomer ook vaak heet binnen, dan trekt de airco het nauwelijks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |