Oeh lekkerquote:Op donderdag 11 september 2025 08:41 schreef nixxx het volgende:
Goedemorgen!
Heb een zak kruidnoten van een kilo meegenomen naar kantoor… benieuwd hoeveel er straks nog over is
Onweerstaanbaar zijn die!quote:Op donderdag 11 september 2025 10:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oeh lekker
Ik eet met een vriendin zaterdag de eerste van het jaar. Met een chocoladelaagje
En dan heb ik ook nog van Lindt chocolade een reep met sinaasappel gekochtquote:
Oe die is lekker!quote:Op donderdag 11 september 2025 10:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
En dan heb ik ook nog van Lindt chocolade een reep met sinaasappel gekocht
Zie haar hooguit vier keer per jaar, dus even verwennen
Ja, even ons verwennenquote:Op donderdag 11 september 2025 20:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Oe die is lekker!
Hier al een week pepernoten in huis maar nog niet gegeten.
Oh gatver wat naar voor je!quote:Op vrijdag 12 september 2025 07:14 schreef nixxx het volgende:
Auw… met volleybal gisteren enkel dubbel geklapt toen ik verkeerd op iemands voet landde nadat ik een smash probeerde te blokken. Flink ijs erop en het leek gisteren allemaal wel ok. Ondanks paracetamol niet goed geslapen en nu is het behoorlijk dik en kan ik er bijna niet op lopen. Dagje ziekmelding maar en kijken of ik huisarts kan zien.
En?quote:Op vrijdag 12 september 2025 07:14 schreef nixxx het volgende:
Auw… met volleybal gisteren enkel dubbel geklapt toen ik verkeerd op iemands voet landde nadat ik een smash probeerde te blokken. Flink ijs erop en het leek gisteren allemaal wel ok. Ondanks paracetamol niet goed geslapen en nu is het behoorlijk dik en kan ik er bijna niet op lopen. Dagje ziekmelding maar en kijken of ik huisarts kan zien.
Oeps das niet leuk. Hoe is het nu?quote:Op vrijdag 12 september 2025 07:14 schreef nixxx het volgende:
Ik ben jong blijkbaarquote:Op zaterdag 13 september 2025 08:02 schreef nixxx het volgende:
Foto’s gemaakt en gelukkig niet gebroken. Gisteren erg opgezwollen en blauw geworden maar vandaag is zwelling al weer minder en ook minder pijn. Ik loop wel nog steeds als Herr Flick from the Gestapo … voor de ouderen onder ons
Knuffelquote:Op zaterdag 13 september 2025 08:02 schreef nixxx het volgende:
Foto’s gemaakt en gelukkig niet gebroken. Gisteren erg opgezwollen en blauw geworden maar vandaag is zwelling al weer minder en ook minder pijn. Ik loop wel nog steeds als Herr Flick from the Gestapo … voor de ouderen onder ons
Gelukkig maar Nixxx, wel uitkijken he, geen gekke dingen meer doenquote:Op zaterdag 13 september 2025 08:02 schreef nixxx het volgende:
Gezellig Child, geniet er vanquote:Op zaterdag 13 september 2025 09:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vanmiddag komt een vriendinnetje en ze blijft slapen
Komt helemaal goedquote:
Lief van je moeder, doe dat dan ook Child, de boel de boel laten en lekker genietenquote:Op zaterdag 13 september 2025 09:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Komt helemaal goed
Mijn moeder wil absoluut geen contact dit weekend en dat ik alle stress omtrent haar vergeet deze twee dagen
Zeker. Ik heb ook een lieve moederquote:Op zaterdag 13 september 2025 09:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lief van je moeder, doe dat dan ook Child, de boel de boel laten en lekker genieten
Dat is zo gepiept.quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zeker. Ik heb ook een lieve moeder
En idd ... nu proberen niet meer aan te denken. Dat lukt beter als die vriendin er vanmiddag is
Nu lekker chillen
Kopje thee en kopje koffie
Slechte serie
Het enige dat nog moet is de wc schoonmaken
Daarom! Dus nu lekker onderuitquote:Op zaterdag 13 september 2025 09:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is zo gepiept.
Fijn weekend Child, geniet er lekker van
Dank je welquote:Op zaterdag 13 september 2025 09:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Daarom! Dus nu lekker onderuit
Wacht ook op een heel tof pakketje. Dus wil niet boven zitten en de postbode missen
Jij ook een fijn weekend lieverd
Och jaquote:Op zaterdag 13 september 2025 09:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je wel
O hopelijk komt het pakketje op tijd.
Net een wandeling van 5km gemaakt met mijn bergschoenen aan, dus flink wat steun. Dat ging prima. Wel een keiharde hagelbui over me heen met 5mm hagelstenen..nu thuis en het gaat weer losquote:Op zaterdag 13 september 2025 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig maar Nixxx, wel uitkijken he, geen gekke dingen meer doen
Wil ik ook !!!quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vanmiddag komt een vriendinnetje en ze blijft slapen
Ben je het niet een beetje aan het forceren zo?quote:Op zaterdag 13 september 2025 15:02 schreef nixxx het volgende:
[..]
Net een wandeling van 5km gemaakt met mijn bergschoenen aan, dus flink wat steun. Dat ging prima. Wel een keiharde hagelbui over me heen met 5mm hagelstenen..nu thuis en het gaat weer los
Ik denk dat het niet te gek was. Nadat ik vanochtend dochter naar hockey had gebracht en dus stukjes gelopen had voelde het minder stijf. Nu na wandelen ook, en minder opgezwollenquote:Op zaterdag 13 september 2025 15:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben je het niet een beetje aan het forceren zo?
Wat een verschil in weer, hier schijnt volop de zon
Beter, maar wees voorzichtig, had je laats ook al niet iets met je enkel/been?quote:Op zaterdag 13 september 2025 15:27 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet te gek was. Nadat ik vanochtend dochter naar hockey had gebracht en dus stukjes gelopen had voelde het minder stijf. Nu na wandelen ook, en minder opgezwollen
Doe ikquote:Op zaterdag 13 september 2025 15:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beter, maar wees voorzichtig, had je laats ook al niet iets met je enkel/been?
O oke, nou gelukkig dan maarquote:Op zondag 14 september 2025 10:12 schreef nixxx het volgende:
[..]
Doe iknee, is de eerste keer iets ernstigs
Hey Child, hoe was het met je vriendin?quote:
Echt heel erg fijnquote:Op zondag 14 september 2025 10:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Child, hoe was het met je vriendin?
O dat is fijn, misschien moet je dat dan wat vaker doen indien mogelijk?quote:Op zondag 14 september 2025 11:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Echt heel erg fijn
Ben helemaal opgeknapt door haar
Is niet mogelijk. Ze slaapt hier eind februari weerquote:Op zondag 14 september 2025 11:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is fijn, misschien moet je dat dan wat vaker doen indien mogelijk?
Jammer, maar je hebt wel weer iets om naar uit te kijken, dat is ook wel mooi.quote:Op zondag 14 september 2025 14:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Is niet mogelijk. Ze slaapt hier eind februari weer
Ze werkt keihard en heeft een volle agenda
Ja... nogal druk met mantelzorgquote:Op maandag 15 september 2025 15:52 schreef Patapon het volgende:
Heerlijk toch!
Hier voorlopig druk met werken....voorbereiden 3 oktoberviering en verkiezingen.
Hopelijk heb ik ook nog een beetje energie om creatief te zijn.
Wauw. Mooi child 👍quote:Op dinsdag 16 september 2025 11:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo, tekeningetje gemaakt. Nu thee en dan of haken of een dutje
[ afbeelding ]
Wat een schatje. Mooi gedaan!quote:Op dinsdag 16 september 2025 11:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo, tekeningetje gemaakt. Nu thee en dan of haken of een dutje
[ afbeelding ]
Hey Child, gaat wel. En met jou?quote:Op donderdag 18 september 2025 08:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hay
Hie gaat het met je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |