Gaat het een beetje lukken vandaag?quote:Op maandag 22 september 2025 09:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Goedemorgen
Inderdaad. Weekend weer voorbij
Er is een ding waar ik erg van houd: lijstjes en stappenplannen. Die ga ik vandaag maken met mijn moeder voor overzicht. Alleen het idee al geeft rust in mijn hoofd.quote:Op maandag 22 september 2025 09:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Gaat het een beetje lukken vandaag?
Mogguh! Uit mijn zonnige kantoorquote:
Ik doe net de screens weer dicht voor de zon, ben het in het donker zitten bij mooi weer welzat eigelijkquote:
Ik heb ook een gordijn dicht hoor. Anders kan ik mijn scherm niet goed zien en stel je voor dat je iets mist op Fok!quote:Op maandag 22 september 2025 10:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik doe net de screens weer dicht voor de zon, ben het in het donker zitten bij mooi weer welzat eigelijk
Hier met de zonwering naar beneden nog steeds zonnig binnen. Is niet zo dicht. In de zomer ook vaak heet binnen, dan trekt de airco het nauwelijks.quote:Op maandag 22 september 2025 10:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik doe net de screens weer dicht voor de zon, ben het in het donker zitten bij mooi weer welzat eigelijk
Het enige fijne aan de zomer vind ik dat je zo de deur uit kan gaan zonder van alles aan te moeten trekkenquote:Op maandag 22 september 2025 10:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb ook een gordijn dicht hoor. Anders kan ik mijn scherm niet goed zien en stel je voor dat je iets mist op Fok!, gelukkig komt de herfst er snel aan
Ben dol op de ber-maanden
O dat is minder dat de airco niet genoeg power heeft danquote:Op maandag 22 september 2025 10:21 schreef nixxx het volgende:
[..]
Hier met de zonwering naar beneden nog steeds zonnig binnen. Is niet zo dicht. In de zomer ook vaak heet binnen, dan trekt de airco het nauwelijks.
Ik houd ook van erg warm weer. Alleen heb de pleuris aan kou. Dat trek ik tot half januari en dan ben ik er zo klaar mee.quote:Op maandag 22 september 2025 10:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het enige fijne aan de zomer vind ik dat je zo de deur uit kan gaan zonder van alles aan te moeten trekken
Ik heb liever kou dan die erge warme zomerdagen, ik kan er niet tegen en vooral niet als ze vochtig warm zijn. Tegen kou kan je je kleden tegen die hitte niet.quote:Op maandag 22 september 2025 10:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik houd ook van erg warm weer. Alleen heb de pleuris aan kou. Dat trek ik tot half januari en dan ben ik er zo klaar mee.
alleen ik begin nu wel vroeg met klageneerst de kerstboom en kaarsjes en dekentjes en kleine mini lampjes en kopjes thee en kerstmuziek...
Daar zijn de meningen over verdeeldquote:Op maandag 22 september 2025 11:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb liever kou dan die erge warme zomerdagen, ik kan er niet tegen en vooral niet als ze vochtig warm zijn. Tegen kou kan je je kleden tegen die hitte niet.
Het is zo’n super energie zuinig gebouw en volgens mij zo ingesteld dat de airco maar langzaam koelt en ‘s nachts uit staat bijv.. geen idee. Het wordt uiteindelijk wel lekker, maar niet constant zeg maarquote:Op maandag 22 september 2025 10:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is minder dat de airco niet genoeg power heeft dan
Jammer is dat he, waar zit zo airco dan voor in?quote:Op maandag 22 september 2025 11:48 schreef nixxx het volgende:
[..]
Het is zo’n super energie zuinig gebouw en volgens mij zo ingesteld dat de airco maar langzaam koelt en ‘s nachts uit staat bijv.. geen idee. Het wordt uiteindelijk wel lekker, maar niet constant zeg maar
Wat heerlijk dat ze zo fijn kleuren!quote:Op woensdag 24 september 2025 06:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
Gisteravond zijn mijn nieuwe potloden binnengekomen en ze kleuren heerlijk!
Straks richting mijn moeder ivm ziekenhuis. Waarschijnlijk een kort bezoekje, wat betekent dat ik eventueel nog tijd overhoud voor hobby's vandaag. Zou leuk zijn
Gezellig! Welkom!quote:Op woensdag 24 september 2025 08:47 schreef Cygne het volgende:
[..]
Wat heerlijk dat ze zo fijn kleuren!
Ik kom ook maar weer aanwaaien, lukt me eindelijk om tussen de chaos van 3 kinderen, 2 honden, werk en vrijwilligerswerk eens wat de borduren, terwijl dat mijn hoofd zo fijn leeg maakt. Zoon 1 is gestart op zijn nieuwe school in groep 5, zoon 2 is aan het wennen op het sbo en begint na de herfstvakantie definitief. De dochter draait lekker mee.
Zelf ben ik erg fan van deze! Mooie kleuren, gaan lang mee, drogen niet uit. Echt fijnquote:Op woensdag 24 september 2025 12:21 schreef Pinnenmutske het volgende:
Weet er iemand welke verf/pennen ik moet gebruiken om stenen te beschilderen?
Knuffel voor iedereen.
Dank je welquote:Op woensdag 24 september 2025 12:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zelf ben ik erg fan van deze! Mooie kleuren, gaan lang mee, drogen niet uit. Echt fijn
https://www.bol.com/nl/nl(...)TcEW90UaAgVMEALw_wcB
En misschien komt er nog een vierde bij ook.quote:Op woensdag 24 september 2025 12:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gezellig! Welkom!
Wat een drukte in jouw levenen wat een spannende tijden...
Ik vind het knap dat je soms weet te borduren
Dat is toch geweldig?quote:Op woensdag 24 september 2025 14:13 schreef Cygne het volgende:
[..]
En misschien komt er nog een vierde bij ook.
Klinkt wel heftig! Sterkte!quote:Op woensdag 24 september 2025 15:59 schreef Cygne het volgende:
[..]
Haha jazeker. Wel onverwacht en we moeten nog traject in van prenatale diagnostiek.
quote:Op donderdag 25 september 2025 18:31 schreef Patapon het volgende:
Hier vol op in de weer met de voorbereidingen voor de 3 oktoberviering.![]()
En de vaatwasser is stuk....![]()
En ik heb een beknelde zenuw in mijn bil/rug/been...
Wat is er drie oktober?quote:Op donderdag 25 september 2025 18:31 schreef Patapon het volgende:
Hier vol op in de weer met de voorbereidingen voor de 3 oktoberviering.![]()
En de vaatwasser is stuk....![]()
En ik heb een beknelde zenuw in mijn bil/rug/been...
Ooooh! Drukte voor jou dusquote:Op vrijdag 26 september 2025 06:25 schreef Patapon het volgende:
Op 2 en 3 oktober wordt Leidens Ontzet gevierd. Dan is er een grote kermis, taptoe en optocht en zijn er bandjes bij de horeca.
Dat trekt zo'n 150.000 bezoekers per dag.
Je hebt echt een klapper gemaakt toen hequote:Op vrijdag 26 september 2025 09:05 schreef nixxx het volgende:
Mogguh!! Gisteren weer voor het eerst volleybal gespeeld sinds blessure twee weken terug, kon nog niet echt springen of hard rennen, maar was iig leuk om te spelen
Ja, voet was echt bijna dubbel zo dikquote:Op vrijdag 26 september 2025 09:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je hebt echt een klapper gemaakt toen he
Dan vind ik het knap dat je nu weer traint dan!quote:Op vrijdag 26 september 2025 10:14 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ja, voet was echt bijna dubbel zo dik
Yepquote:Op zondag 28 september 2025 07:53 schreef nixxx het volgende:
Mogguh!!! Zijn alle dames er weer klaar voor??
Morgenquote:Op zondag 28 september 2025 07:53 schreef nixxx het volgende:
Mogguh!!! Zijn alle dames er weer klaar voor??
Oooh! Nu snap ik "zelf stenen maken"! Ik dacht dat je stenen zocht of kocht en die beschilderd als happy stonesquote:
Always readyquote:
Maar waarom?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |