Wil ik ook !!!quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vanmiddag komt een vriendinnetje en ze blijft slapen
Ben je het niet een beetje aan het forceren zo?quote:Op zaterdag 13 september 2025 15:02 schreef nixxx het volgende:
[..]
Net een wandeling van 5km gemaakt met mijn bergschoenen aan, dus flink wat steun. Dat ging prima. Wel een keiharde hagelbui over me heen met 5mm hagelstenen..nu thuis en het gaat weer los
Ik denk dat het niet te gek was. Nadat ik vanochtend dochter naar hockey had gebracht en dus stukjes gelopen had voelde het minder stijf. Nu na wandelen ook, en minder opgezwollenquote:Op zaterdag 13 september 2025 15:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben je het niet een beetje aan het forceren zo?
Wat een verschil in weer, hier schijnt volop de zon
Beter, maar wees voorzichtig, had je laats ook al niet iets met je enkel/been?quote:Op zaterdag 13 september 2025 15:27 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet te gek was. Nadat ik vanochtend dochter naar hockey had gebracht en dus stukjes gelopen had voelde het minder stijf. Nu na wandelen ook, en minder opgezwollen
Doe ikquote:Op zaterdag 13 september 2025 15:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beter, maar wees voorzichtig, had je laats ook al niet iets met je enkel/been?
O oke, nou gelukkig dan maarquote:Op zondag 14 september 2025 10:12 schreef nixxx het volgende:
[..]
Doe iknee, is de eerste keer iets ernstigs
Hey Child, hoe was het met je vriendin?quote:
Echt heel erg fijnquote:Op zondag 14 september 2025 10:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Child, hoe was het met je vriendin?
O dat is fijn, misschien moet je dat dan wat vaker doen indien mogelijk?quote:Op zondag 14 september 2025 11:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Echt heel erg fijn
Ben helemaal opgeknapt door haar
Is niet mogelijk. Ze slaapt hier eind februari weerquote:Op zondag 14 september 2025 11:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is fijn, misschien moet je dat dan wat vaker doen indien mogelijk?
Jammer, maar je hebt wel weer iets om naar uit te kijken, dat is ook wel mooi.quote:Op zondag 14 september 2025 14:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Is niet mogelijk. Ze slaapt hier eind februari weer
Ze werkt keihard en heeft een volle agenda
Ja... nogal druk met mantelzorgquote:Op maandag 15 september 2025 15:52 schreef Patapon het volgende:
Heerlijk toch!
Hier voorlopig druk met werken....voorbereiden 3 oktoberviering en verkiezingen.
Hopelijk heb ik ook nog een beetje energie om creatief te zijn.
Wauw. Mooi child 👍quote:Op dinsdag 16 september 2025 11:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo, tekeningetje gemaakt. Nu thee en dan of haken of een dutje
[ afbeelding ]
Wat een schatje. Mooi gedaan!quote:Op dinsdag 16 september 2025 11:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo, tekeningetje gemaakt. Nu thee en dan of haken of een dutje
[ afbeelding ]
Hey Child, gaat wel. En met jou?quote:Op donderdag 18 september 2025 08:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hay
Hie gaat het met je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |