Meer rookiesquote:Op donderdag 4 september 2025 09:23 schreef Starflyer het volgende:
Alex Dunne rijdt de eerste vrije training in de plaats van Piastri en Paul Aron in de plaats van Colapinto.
We hebben al zoveel rookies in het huidige F1 veldquote:
Een heel veld vol zou wat zijnquote:Op donderdag 4 september 2025 09:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
We hebben al zoveel rookies in het huidige F1 veld
Dan is het formuie 2quote:Op donderdag 4 september 2025 09:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Een heel veld vol zou wat zijn
Nope, het begint bij de F3quote:
Hoeveel rijders zijn er in de F2 die ouder zijn dan 18-20?quote:Op donderdag 4 september 2025 09:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nope, het begint bij de F3![]()
(En ja, daarvóór zijn nog meer klasses. Maar ik doel op de F1 en diens juniorklassen die in hetzelfde weekend op dezelfde baan rijden. Hoewel niet élk F1-weekend)
Het begint bij de F3. Ergens anders over beginnen poetst dat niet wegquote:Op donderdag 4 september 2025 09:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Hoeveel rijders zijn er in de F2 die ouder zijn dan 18-20?
Het is een Hype geworden om die jonge jongens al zo vroeg voor de leeuwen te gooien
Sommige zijn er helemaal niet aan toe hebben we de afgelopen 2 jaar gezien en die zijn gelijk gesloopt en krijgen het stempeltje dat ze ongeschikt zijn voor de F1
Dat gebeurde ook met de nederlandse talentje, ik ben zijn naam kwijt, die reed een paar keer niet goed en die is gelijk klaar.
Als die nog 2 jaar rond had gereden in de formule 2 had die nog een grote toekomst gehad
Nee het begint bij kartenquote:Op donderdag 4 september 2025 09:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het begint bij de F3. Ergens anders over beginnen poetst dat niet weg
Je kunt niet lezen?quote:Op donderdag 4 september 2025 09:54 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Nee het begint bij karten
quote:Op donderdag 4 september 2025 09:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nope, het begint bij de F3![]()
(En ja, daarvóór zijn nog meer klasses. Maar ik doel op de F1 en diens juniorklassen die in hetzelfde weekend op dezelfde baan rijden. Hoewel niet élk F1-weekend)
13/22 zijn er nu 21 of ouderquote:Op donderdag 4 september 2025 09:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Hoeveel rijders zijn er in de F2 die ouder zijn dan 18-20?
Sterkte!quote:Op donderdag 4 september 2025 10:32 schreef vosss het volgende:
Hopelijk kan ik zondag een beetje fatsoenlijk kijken ivm die oogoperatie.
Ik zal voor je duimenquote:Op donderdag 4 september 2025 10:32 schreef vosss het volgende:
Goed herstel gewenst!quote:Op donderdag 4 september 2025 10:32 schreef vosss het volgende:
Huh? dat was ik toch?quote:Op donderdag 4 september 2025 10:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
En nu weer on-topic graag
Algemeenquote:Op donderdag 4 september 2025 13:06 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Huh? dat was ik toch?
Of was dit niet tegen mij?
Sterktequote:Op donderdag 4 september 2025 10:32 schreef vosss het volgende:
Thanks. Hoe kut dat het is lees je in dat aparte topic.quote:
Sterkte en beterschapquote:Op donderdag 4 september 2025 10:32 schreef vosss het volgende:
Verrassend veel saaie races gehad dit seizoenquote:"Als het altijd spannend is, wordt dat op een bepaald moment ook saai. Dat gaat ook vervelen. Het is veel belangrijker dat er onverwachte dingen gebeuren. Soms is een race verrassend spannend en soms verrassend saai." - Max Verstappen
Als ik deze post likequote:Op vrijdag 5 september 2025 13:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor sommigen is dit extra reden tot zorgen.
quote:Op vrijdag 5 september 2025 13:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor sommigen is dit extra reden tot zorgen.
aaaah das pechquote:Op vrijdag 5 september 2025 13:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Hee, f1tv wil niet laden op pc...
op geen enkele browser ook.quote:
ligt echt aan jouquote:Op vrijdag 5 september 2025 13:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
op geen enkele browser ook.
Ja, virusscanner zit te kutten.quote:
2035quote:
Hij is al boosquote:Op vrijdag 5 september 2025 13:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als ik deze post like
wordt stiggy dan boos?
Zondag 2 motorplofsquote:Op vrijdag 5 september 2025 13:35 schreef greysbones het volgende:
Ferrari de boel al open geschroefd
Dan zal hij daar wel aanleiding voor hebbenquote:
er zijn races die per definitie verplicht zouden moeten zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Gebruikte je zijn helm als mand?quote:
Nou fantastisch...overrated circuitquote:
als kattenbakquote:Op vrijdag 5 september 2025 13:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gebruikte je zijn helm als mand?
Alweer gefixtquote:
quote:Op vrijdag 5 september 2025 13:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
er zijn races die per definitie verplicht zouden moeten zijnSpa is daar ook één vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 september 2025 13:37 schreef JustinK het volgende:
[..]
Spa is daar ook één vanHockenheim, Spa, Silverstone.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Ja, nu helemaal natquote:Op vrijdag 5 september 2025 13:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gebruikte je zijn helm als mand?
We zijn pas net begonnen hequote:Op vrijdag 5 september 2025 13:39 schreef greysbones het volgende:
euh Albon snelste op de harde band
Is al goed skattiequote:
Sepang, Zandvoort (als de auto's smaller zou zijn),quote:
als je moest kiezenquote:Op vrijdag 5 september 2025 13:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Sepang, Zandvoort (als de auto's smaller zou zijn),
tis te hopen dat ze dat de hele tijd doen op de baanquote:
Vol gas idd.quote:
hockenheimquote:Op vrijdag 5 september 2025 13:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je moest kiezen
hockenheim of zandvoort ?
Jwwibquote:Op vrijdag 5 september 2025 13:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis te hopen dat ze dat de hele tijd doen op de baan
anders is het knap gevaarlijk
Mee eens.quote:
Wel snelste voor nu.quote:
waarom luister je ernaarquote:Op vrijdag 5 september 2025 13:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
"Een kleinere vleugel heeft minder effect dan een grotere vleugel."
En bedankt Allard.
quote:Op vrijdag 5 september 2025 13:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
"Een kleinere vleugel heeft minder effect dan een grotere vleugel."
En bedankt Allard.
quote:Op vrijdag 5 september 2025 13:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
Toen bedacht ik: ik kan hem ook op Engels zetten. Thanks God!
Sainz kreeg zijn eigen opmerking van vorige week terug van Gaslyquote:Op vrijdag 5 september 2025 13:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
Gasly woedend op de vorige week woedende Sainz.
Altijd de eerste actie die ik doe. Op F1 audio klikken.quote:Op vrijdag 5 september 2025 13:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik had die Sebastiaan Bleekemolen op F1TV net.
Toen bedacht ik: ik kan hem ook op Engels zetten. Thanks God!
Fixen doen ze met dieren.quote:
Dat als ik te laat ben met gpradio te syncenquote:Op vrijdag 5 september 2025 13:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Altijd de eerste actie die ik doe. Op F1 audio klikken.
Ik denk dat zijn achterwiel in het gras zat. Voorband lijkt nog op het asfaltquote:
je hebt je konijn gefixt?quote:Op vrijdag 5 september 2025 13:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Fixen doen ze met dieren.
Maar daar had ie even geen zinin inquote:
Logeerkonijn is dood.quote:
quote:Op vrijdag 5 september 2025 13:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Logeerkonijn is dood.
Daar leek het wel op iddquote:Op vrijdag 5 september 2025 13:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn achterwiel in het gras zat. Voorband lijkt nog op het asfalt
Dat is het "lastige" (denk ik als beginner), achterband veel breder dan de voor.quote:
quote:Op vrijdag 5 september 2025 13:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Logeerkonijn is dood.
Je wilt toch juist weinig grip op Monza.quote:Op vrijdag 5 september 2025 14:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zit te klagen maar ondertussen de snelste
[ afbeelding ]
Hij wist hetquote:Op vrijdag 5 september 2025 14:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat is het "lastige" (denk ik als beginner), achterband veel breder dan de voor.
Dunne net ook bijna in het gras
Die is mooi in de aap gelogeerd danquote:Op vrijdag 5 september 2025 13:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Logeerkonijn is dood.
Hoe minder grip hoe meer de banden slijtenquote:Op vrijdag 5 september 2025 14:03 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Je wilt toch juist weinig grip op Monza.
Hij ditcht nu al twee keer een rondjequote:
Geniet ervanquote:
Beetje laatquote:
Denk t nietquote:Op vrijdag 5 september 2025 14:10 schreef greysbones het volgende:
Lec gaat dus ook een strafje krijgen
*sad trombone*quote:Op vrijdag 5 september 2025 14:10 schreef greysbones het volgende:
Lec gaat dus ook een strafje krijgen
Volgens F1tv geen straf.quote:Op vrijdag 5 september 2025 14:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
Met die snelheid kan Charles nooit op tijd reageren. Hoop dat die wegkomt.
[ afbeelding ]
Klopt, no further action. Mooi.quote:Op vrijdag 5 september 2025 14:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Volgens F1tv geen straf.
"No further investigation"quote:Op vrijdag 5 september 2025 14:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Volgens F1tv geen straf.
Je moet wel tijd hebben om te reageren.quote:Op vrijdag 5 september 2025 14:15 schreef butz0rs het volgende:
[..]
"No further investigation"
maar regels zijn regels
Het is wel zo dat hun het beter kunnen zien (IRL) dan wij op de cameraquote:Op vrijdag 5 september 2025 14:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
Met die snelheid kan Charles nooit op tijd reageren. Hoop dat die wegkomt.
[ afbeelding ]
alleen bij ....quote:Op vrijdag 5 september 2025 14:15 schreef butz0rs het volgende:
[..]
"No further investigation"
maar regels zijn regels
Ditquote:Op vrijdag 5 september 2025 14:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je moet wel tijd hebben om te reageren.
Wij zien het perfect. Rood lampje op zijn stuur, en hij rijdt waarschijnlijk ver boven de 300. Dan nog reageren, dan nog remmen..quote:Op vrijdag 5 september 2025 14:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het is wel zo dat hun het beter kunnen zien (IRL) dan wij op de camera
Je hebt altijd nog Skyquote:Op vrijdag 5 september 2025 14:18 schreef butz0rs het volgende:
oh nee, Italiaans clowntje is er ook weer
Verbieden die gastquote:Op vrijdag 5 september 2025 14:18 schreef butz0rs het volgende:
oh nee, Italiaans clowntje is er ook weer
Totdat ie weer de interviews gaat doenquote:Op vrijdag 5 september 2025 14:19 schreef butz0rs het volgende:
[..]Hij is inderdaad niet op de international feed
Nopequote:Op vrijdag 5 september 2025 14:21 schreef greysbones het volgende:
zou Dunne een plekje krijgen volgend jaar?
Ik bedoel hij ziet die auto beter op de baan dan wij..helemaal door die helmcamquote:Op vrijdag 5 september 2025 14:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wij zien het perfect. Rood lampje op zijn stuur, en hij rijdt waarschijnlijk ver boven de 300. Dan nog reageren, dan nog remmen..
Piastri moet niet zeuren.quote:
Geen dikke kans.quote:Op vrijdag 5 september 2025 14:21 schreef greysbones het volgende:
zou Dunne een plekje krijgen volgend jaar?
Dat was Dunnequote:Op vrijdag 5 september 2025 14:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Piastri moet niet zeuren.
Waar had Ollie kunnen uitwijken met een andere auto ernaast?
het was Dunnequote:Op vrijdag 5 september 2025 14:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Piastri moet niet zeuren.
Waar had Ollie kunnen uitwijken met een andere auto ernaast?
quote:
quote:
Dan nog niet zeurenquote:
Er gaan er ook nog wel een paar uit denk ik.quote:Op vrijdag 5 september 2025 14:22 schreef JustinK het volgende:
[..]
Er is gewoon weinig plek nu. We hebben onlangs al veel rookies gekregen
en dan zetten ze 2 oude lullen in het nieuwe teamquote:Op vrijdag 5 september 2025 14:22 schreef JustinK het volgende:
[..]
Het is jammer dat Cadillac niet voor een rookie is gegaan.quote:Op vrijdag 5 september 2025 14:22 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar wat heeft dat te maken met op tijd kunnen remmen of niet?quote:Op vrijdag 5 september 2025 14:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik bedoel hij ziet die auto beter op de baan dan wij..helemaal door die helmcam
Snap ik op zich wel wat ervaring bij een nieuw teamquote:Op vrijdag 5 september 2025 14:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
en dan zetten ze 2 oude lullen in het nieuwe team
eeuwig zonde
het gewicht van Zack ligt nog in de auto van Norrisquote:Op vrijdag 5 september 2025 14:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Die McLaren staat nog niet vol open.
Eentje had wel gekund jaquote:Op vrijdag 5 september 2025 14:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het is jammer dat Cadillac niet voor een rookie is gegaan.
Als je hem ziet kun je er omheen sturen héquote:Op vrijdag 5 september 2025 14:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar wat heeft dat te maken met op tijd kunnen remmen of niet?
Ze kunnen 1 ouwe lul nemen en 1 rookie.quote:Op vrijdag 5 september 2025 14:23 schreef JustinK het volgende:
[..]
Snap ik op zich wel wat ervaring bij een nieuw team
dan kies je voor 1 oude lulquote:Op vrijdag 5 september 2025 14:23 schreef JustinK het volgende:
[..]
Snap ik op zich wel wat ervaring bij een nieuw team
quote:Op vrijdag 5 september 2025 14:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan kies je voor 1 oude lul
1 rookie of jonkie
quote:
De tranen van Zandvoort zeker.quote:Op vrijdag 5 september 2025 14:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
het gewicht van Zack ligt nog in de auto van Norris
Ja klopt, maar het gaat erom dat hij op tijd kan remmen voor rood zonder hem in te halen, hij heeft heus vast ook wel gezien dat die auto er reedquote:Op vrijdag 5 september 2025 14:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik bedoel hij ziet die auto beter op de baan dan wij..helemaal door die helmcam
of het zand van Zandvoortquote:Op vrijdag 5 september 2025 14:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De tranen van Zandvoort zeker.
broekje vol?quote:Op vrijdag 5 september 2025 14:26 schreef greysbones het volgende:
gut sky gaat vast weer helemaal los
Ham even op 1
Hier gaat het ook los als Max P1 staat.quote:Op vrijdag 5 september 2025 14:26 schreef greysbones het volgende:
gut sky gaat vast weer helemaal los
Ham even op 1
dus?quote:Op vrijdag 5 september 2025 14:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hier gaat het ook los als Max P1 staat.
Niks dus. Gewoon leuk toch?quote:
was gewoon luiigheid had makkelijk de aangegeven weg kunnen volgenquote:
Wat karma? George zijn auto werd kapot gereden en Leclerc was er voorbij 🤔quote:
Zijn moeder?quote:Op vrijdag 5 september 2025 14:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lewis on top![]()
Ik denk dat er een bepaald iemand hier erg blij mee is!
Friet straksquote:
Het is je vergeven.quote:Op vrijdag 5 september 2025 17:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Aanwezig en geen zorgen allemaal.
quote:
Dan eten ze maar een keer nietquote:
Delegerenquote:
We zijn ge RickRolled door Lewisquote:Op vrijdag 5 september 2025 17:12 schreef Zorro het volgende:
Driver Profile Hamilton: "Never Give Up"
Kijken ze toch niet in.quote:
Ze willen allemaal een hapje.quote:Op vrijdag 5 september 2025 17:20 schreef HiDiHo het volgende:
Er ligt weer aardig wat grind op de baan
Max mag het laten zien.quote:
Mijne is scherper, jouwe heeft betere frameratequote:
Het blijft een kut wagenquote:Op vrijdag 5 september 2025 17:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Max netjes 4. Maar kan harder.
Ja dat wel.quote:
Ach het is niet de beste wagen nee.quote:
It's the hope that kills youquote:Op vrijdag 5 september 2025 17:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
De McLarens ogen ook niet onverslaanbaar.
Morgen wordt de orde herstelt.quote:Op vrijdag 5 september 2025 17:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
De McLarens ogen ook niet onverslaanbaar.
Dat denk ik ook.quote:
Speciaal voor de tifosi.quote:Op vrijdag 5 september 2025 17:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Leclerc is de alternatieve route aan het ontdekken.
De opspattende gravel ontweek iequote:Op vrijdag 5 september 2025 17:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
"I had to avoid the gravel" zegt die terwijl die vol door de gravel gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |